Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Nje artikull qe flet per reklamat qe kane per testimonial emrat e famshem te botes se spektaklit dhe per target: vajzat.
MOS U FSHIHNI PAS FYTYRAVE TE FAMSHME
Miresevini ne nje mesim mbi marketingun qe ka per treg te synuar vajzat. Kushtojini vemendje, sepse çeshtja ka te beje me nje prej manive te marketingut qe po demton me shume. Nese ju ndoqet finalen e Super Bowl dhe verejtet Jessica Simpson te çmendej per Pizza Hut, ju tashme keni depertuar brenda rreziqeve potenciale te “popullaritetit”. Tendencat e marketingut eshte nje prej gabimeve me te medha qe eshte bere ne tregun e vajzave te shekullit te XXI.
Fame-zimi ndodh kur ju humbni besimin ne aftesite tuaja per te fituar nje vajze ne baze te meritave tuaja. Ju bindni veten tuaj se ju keni nevoje per nje njeri te famshem qe te jete dikushi, te jete me vlera dhe te terheqi vemendjen. Ndersa kjo pasiguri rritet, ju ndaloni ngritjen e identitetit individual te markes suaj dhe zgjidhni te fshiheni me mire pas imazheve te njerezve te famshem.
Artikulli i plote ketu:
http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=102
[/ QUOTE ]
Ky artikull kishte "ME-Marketing" te stampuar ne cdo paragraf.
ME-Marketing = Une s'e pelqej kete, si rrjedhim e gjith bota s'e pelqen gjithashtu.
S'kishte asnje fakt konkret ne artikull mbi kompani qe kane humbur para sepse kane perdorur vajza te famshme per te reklamuar. Ne te kunderten, po te marresh parasysh kompani kozmetike si Maybelline, Revlon, Este-Lauder kane dekada qe reklamojne me vajza te famshme, dhe vazhdojne te kene markat me te njohura ne bote! Te ishte ashtu sic thote artikulli, P&G do ishte kompania e pare qe do ndalonte reklamimin me femra te famshme.