Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Marketingu me i mire nuk eshte cilesia e larte, por tu japesh klienteve ate cilesi qe u takon per aq para sa pagojne! Shembulli me i mire Wal*Mart.
[/ QUOTE ]
une e di me i miri eshte tua shesesh atyre sapunin per djathe e te shkosh te jetosh me paret e fituara ne ndonje ishull te paqesorit, por po flas ne teori.
malli i mire shitet vete, dhe fjala E MIRE permbleth ne vetvete te gjitha cilesite bile edhe raportin cilesi/çmim qe e permenda atje me siper.
nje bisede te tille kam degjuar ne televizion ka ca vite, ne kohen kur euro ishte me e dobet se dollari, nje francez mendonte se kjo gje eshte mire ngaqe favorizon tregun, dhe eksportet. ndersa nje gjerman mendonte komplet ndryshe tij, dhe me te drejte.
ai thoshte qe duhet edhe mall i mire edhe monedhe e forte, te dyja. pra favorizimi i tregut nuk duhet kryer artificialisht, duke bere gjasme sikur shesim kur ne te vertete nuk fitojme ndonje gje te madhe, pasi çmimet e mallit qe propozojme nuk sjellin shume fitim ngaqe jane te uleta.
kjo po ndodh sot me shume firma, te cilat fabrikojne edhe shesin me humbje vetem qe te mos humbin tregun, si dhe duke shpresuar qe kundershtaret e tyre do te dobesohen me shpejt nga ata.
si perfundim cilesia eshte faktori kyç pastaj vjen çmimi.
ps; tek cilesi une fus edhe paraqitjen estetike, kuptohet. sepse i mire eshte vaji ullinit tone por me ambalazhin qe tregetohet nuk e blen askush.
por edhe me lind pyetja a mund te jete malli i mire kur estetika e tij len per te deshiruar.
pervete mendoj se jo. ngaqe estetika eshte me e veshtira per tu arritur tek diçka prandaj dhe cilesia e pergjithshme e tij varet drejtperdrejt nga kjo.