Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.
Mqse Dimir para ca kohesh ke bere nje pyetje lidhur me imazhin e ri te AMC-se, tek faqja e albpr.org ke dhe nje pergjigje.
...Pak me shume se dy muaj me pare AMC hodhi ne qarkullim identitetin e saj te ri te korporuar duke ikur njehere e pergjithmone nga ngjyrat tradicionale me te cilat u themelua si “Albanian Mobile Communication” (kompania e Komunikimit te Levizshem Shqiptar).
AMC – dikur kuq e zi- me nje format qelizor dhe elektronik - gjashtekendor- veshi perfundimisht ngjyrat e gjelbra te Cosmote Group - ku AMC eshte kompani bijez. AMC integroi logon brenda logos me 3 gjysmeharqe te Cosmote-se - njera prej kompanive anetare te OTE-se, shoqeri aksionere me pronesi shteterore greke e tele-komunikimit. Po ashtu AMC pershtati slloganin e ri – “Eshte mire te jesh i pari!”- ne perputhje me mesazhin e korporuar te COSMOTE-s greke - “Eshte mire te jesh perpara!”.
Ne fakt kompania e shoqeroi procesin e ndryshimit te imazhit te markes me nje process intesiv promocioni, nje nderhyrje qe per syrin e eksperteve i ngjante me shume nje platforme rebranding (rithemelimit te markes), sesa vetem nje ndryshimi te imazhit te korporuar....
Pjesen tjeter te shrkimit e lexon ketu sepse eshte goxha i gjate si artikull per ta paraqitur ketu http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=57
Mqse Dimir para ca kohesh ke bere nje pyetje lidhur me imazhin e ri te AMC-se, tek faqja e albpr.org ke dhe nje pergjigje.
...Pak me shume se dy muaj me pare AMC hodhi ne qarkullim identitetin e saj te ri te korporuar duke ikur njehere e pergjithmone nga ngjyrat tradicionale me te cilat u themelua si “Albanian Mobile Communication” (kompania e Komunikimit te Levizshem Shqiptar).
AMC – dikur kuq e zi- me nje format qelizor dhe elektronik - gjashtekendor- veshi perfundimisht ngjyrat e gjelbra te Cosmote Group - ku AMC eshte kompani bijez. AMC integroi logon brenda logos me 3 gjysmeharqe te Cosmote-se - njera prej kompanive anetare te OTE-se, shoqeri aksionere me pronesi shteterore greke e tele-komunikimit. Po ashtu AMC pershtati slloganin e ri – “Eshte mire te jesh i pari!”- ne perputhje me mesazhin e korporuar te COSMOTE-s greke - “Eshte mire te jesh perpara!”.
Ne fakt kompania e shoqeroi procesin e ndryshimit te imazhit te markes me nje process intesiv promocioni, nje nderhyrje qe per syrin e eksperteve i ngjante me shume nje platforme rebranding (rithemelimit te markes), sesa vetem nje ndryshimi te imazhit te korporuar....
Pjesen tjeter te shrkimit e lexon ketu sepse eshte goxha i gjate si artikull per ta paraqitur ketu http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=57