Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
irake blere ndonjehere ne linje ti dhe çfare ?
[/ QUOTE ]
Zog po flet per dy gjera te ndryshme.
Njoftime.com eshte thjesht informuese dhe nuk ben transaksione, sepse ne Shqiperi kjo gje eshte e pamundur te realizohet per momentin. Kete funksion ka patur edhe Çelesi deri tani edhe ka arritur sukses.
E para njerezit nuk kane ende kulturen te blejne online.
E dyta numri i perdoruesve te kartes se kreditit e cila eshte mjeti qe perdoret ne te tilla transaksione perdoret ne nje numer edhe me te vogel se personat qe permenda me siper.
E treta edhe ata qe kane nje karte krediti do tregoheshin skeptik dhe te frikesuar te reklamonin llogarine e tyre ne nje sit shqiptar.
Keshtu qe te kuptohet thelbi, qellimi i ngritjes se ketyre faqeve eshte thithja e sa me shume vizitoreve dhe trafikut ne pergjithesi ne menyre qe me pas te pretendohet qe kur keto faqe te kene arritur popullaritetin te aplikohet njoftimi me pagese ose reklamimi me banera i kompanive te interesuara.
Nqse nje faqe interneti kap nje numer vizitoresh me shume se 10 mije ne dite, nje kompanie do i leverdiste ta shihte si opsion vendosjen e nje baneri ne keto faqe.
Pse do i interesonte?
E para qe targeti qe perdor Internetin presupozohet te jete i nje fare niveli te larte.
E dyta reklamen e ka 24/7/365 online dhe rreziku qe reklama mos te arrij targetin eshte me i pakte (vizitori eshte i perqendruar para ekranit, keshtu mire keq kur reklama eshte flash animation do ia vras syrin).
E treta pervec reklamimit direkt, baneri te ofron mundesine e linkimit me faqen personale te kompanise, duke i gjeneruar relativisht kenaqshem edhe asaj trafik.
E katerta mund t'i rezultoje me ekonomik persa i perket tarifave. Ne nje kohe kur nje reklame 30 sec ne televizion varion nga 300-700 Euro/spot, cfare do i kushtonte kompanise te vendoste nje banner me çmim 100 Euro/muaj ne keto faqe?
Une paraqita nje shkrim nja 2 faqe me siper per disa teknika te marketingut online dhe qe ishin pay per click dhe se fundmi po futej ne zbatim edhe teknika pay per action.
C'do te thote kjo?
Ndersa deri dje nje kompani paguante fjala bie nga 1$ per cdo klikim qe merrte ne faqe nepermjet nje baneri ta zeme te vendosur ne
www.njoftime.com ajo sot do paguaj 5$ per cdo telefonate apo kerkim te metejshem te informacionit qe i kerkon kompanise, por qe i ka ardhur nepermjet marrjes se informacionit fillimisht nga nje banner i vendosur ne faqen e nje blogu tejet te vizituar. Kjo behet nepermjet disa softeve te veçante qe identifikojne keta vizitore dhe te cilet percjellin telefonatat nepermjet nje numri te gjelber tek kompania. Me nje tingull te veçante personi pergjegjes i kompanise e kupton qe kjo telefonate po i vjen fjala bie nga nje vizitor i
www.njoftime.com dhe vendos vete nqse do ta ngreje telefonin apo jo dhe njekohesisht vendos vete nese do e paguaj kete 5 dollaresh te kontrates pay-per-action.
Fakt eshte qe marketingu online po peson rritje te tmerrshme ne keto vite.
Per 2005-en kapi shifren e 12.5 miljard dollareve dhe ishte me nje rritje mbi 30% ne krahasim me 2004-en.
P.S. capuno besoj se te ktheva dhe ty nje pergjigje me kete rast /pf/images/graemlins/winkwink.gif