Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

EBM ti i ke trajtuar pothuajse krejt te gjitha ceshtjet ne analizen SWOT per www.njoftime.com, mua per momentin nuk me vjen asgje ne mendje per te shtuar
Pervecse te them qe te mbeshtes per te gjitha ato qe ke shkruar
aa, sa per faktin qe shqiptaret vijne me shume online per llogje sesa per biznes eshte e vertete, por sdo te thote qe eshte gje e keqe, sepse duke patur shume akses ne internet edhe pse qellimi i tyre primar nuk eshte te vizitoje nje faqe biznesi sikurse eshte ajo e njoftimeve, kjo sdo te thote qe atyre po mos tu jepet mundesia mos ta vizitojne ate,
Ajo qe dua te them eshte qe vete ky website duhet te krijoje mundesi te reklamohet neper faqe forumesh shume te klikuara nga shqiptaret
 

zog

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

irake blere ndonjehere ne linje ti dhe çfare ?
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

E verteta eshte qe nuk kam blere asgje online, por kjo s'do te thote qe meqenese une nuk kam blere ndonjehere online gjithe shqiptaret e tjere nuk blejne, madje une do te thosha qe shume emigrante blejne online
Pastaj ne website-t nuk te ofrohet vetem mundesia per te blere direkt nga shtepia artikuj te ndryshem, ofrohet dhe mundesia per te kerkuar vende pune apo per te ofruar, reklamohen objekte te ndryshem qe jane ne shitje dhe adresat e mundshme ku mund te drejtohesh etj, pra interaktiviteti eshte thelbi i nje website te suksesshem, pertej faktit nese shitet gje apo jo , nuk e di nese me kupton
Dhe per te sqaruar pak ne lidhje me cmimet, pervec rastit kur jemi ne nje ankand online dhe cmimi mund te rritet artificialisht nga vet personat qe ofrojne produktin ,e si rrjellim ti mund te demtohesh duke e blere artikullin me nje cmim me te larte; pra pervec ketij rasti ne website-t e kompanive te ndryshme produktet online ofrohen me cmimin me te ulet te mundshme, pra me nje cmim poshte te cilit ofruesi nuk do te pranonte kurre ta shiste, e thene ndryshe nese ti vete ne dyqan dhe interesohesh per nje artikull te caktuar dhe duke negociuar me shitesin ai fillon e ul dhe vet shitesi ne dyqan do ta uli cmimin deri ne ate sa ky arkull ofrohet online (nese ofrohet),nderkohe qe ti ke humbur kohe dhe energji duke negociuar me shitesin dhe ndoshta dhe para nese ai nuk te ka bere krejt uljen qe ai ka ndermend , nderkohe qe online ti e merr menjehere me ate cmim qe mund te arrije nga aftesia jote negociuese e per me teper ndoshta dhe me nje cmim me te ulet
Perjashtim perben tregtia informale online
 

zog

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
E verteta eshte qe nuk kam blere asgje online, por kjo s'do te thote qe meqenese une nuk kam blere ndonjehere online gjithe shqiptaret e tjere nuk blejne, madje une do te thosha qe shume emigrante blejne online


[/ QUOTE ]
kjo do te thote qe ti personalisht nuk KE asnje eksperience, prandaj edhe shkrimet e tua jane 100 % vetem teori dhe pa asnje lidhje me eksperiencen tende personale mbi ploblemin ne diskutim.
mendoj qe kur flasim pa u mbeshtetur ne eksperiencen personale, realiteti mbetet larg, e ajo qe themi nuk e kalon kuadrin e fiksionit (trillit).

te thenen nga e bera e ndan ne det i tere, thot poplli.
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

kjo do te thote qe ti personalisht nuk KE asnje eksperience
te thenen nga e bera e ndan ne det i tere, thot poplli.

Fakti qe une nuk kam patur eksperience personale ne blerjet online sdo te thote qe une nuk ja kam fare haberin per to, shume miq te mi dhe te aferm kane bere blerje online dhe nuk eshte se kane ndonje eksperience negative me to (ne mkt keto hyjne ne ato qe quhen zhurma dhe komunikim informal)
Te qenurit teorike prej meje persa i perket ceshtjeve online nuk se une e shoh negative persa kohe nuk flas brockulla ,apo sic thote populli Nuk Ja Fus Kot
Dhe ne fund meqenese ti je shume i bindur ne ato cka shkruan argumentoje me eksperiencen tende personale pakenaqesite e tua ne blerjet online
Sinqerisht mezi po pres ta lexoj
 

marina s.

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
www.njoftime.com
Ajo qe dua te them eshte qe vete ky website duhet te krijoje mundesi te reklamohet neper faqe forumesh shume te klikuara nga shqiptaret

[/ QUOTE ]
Reklama eshte perseri çelesi i suksesit.Nuk duhet te kembengule vetem ne forumet me te vizituara,por edhe ne spotet publicitare ne TV.Nje menyre mjaft e mire njohjeje do te ishte edhe bashkepunimi me ndonje gazete njoftimesh qe ka reputacion te mire.Gjithesesi,duke patur parasysh prirjet e shqiptareve,une do te vija ne plan te pare propaganden ne televizion.
*Ndryshon propaganda nga publiciteti i zakonshem*
 

zog

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
argumentoje me eksperiencen tende personale pakenaqesite e tua ne blerjet online
Sinqerisht mezi po pres ta lexoj

[/ QUOTE ]

une kam blere shume gjera, nga me te ndryshmet, por edhe kam shit njekohesisht tek ebay. pothuaj gjithnje e kam pare me perpara mallin ne dyqan, e kam prek, pasi jam bind qe eshte i mire ja vlen, kam kerkuar nje sit shitjeje ne net dhe kam dash te lexoj edhe pershtypjet e te tjereve mbi te njejtin artikull, ose mbi seriozitetin e sherbimit te sitit e me tej dhe e kam blere.
dmth kam blere pas nje observimi te gjate te mallit. ne fakt duhet thene orbservimi eshte i gjate kur shumat e paguara jane te larta.
por ka nje jave veprova komplet ndryshe, dmth me nje prodhim per te cilin e bera njohjen ne nje sit , shkova edhe e bleva ne dyqan.
pasi ky prodhim si ne sit si ne dyqan ka te njejtin çmim.

ne fakt ato qe shkruajta atje me lart per ate sitin shqiptar i kisha te mbeshtetura tek kjo ekpserience personale.

ps; krahasimin me ate sitin shqiptar mund ta beje cilido person po te klikoje tek lidhja lart e prodhimit qe bleva ka ca dit.
 

soni2

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

nuk e keni ideene se çfare shte marktengi i eger(hostile) jane fushata te pikasura rreklamash te cilat kane nje qellim ti fiksojne nje melodi nje shprehje e cial do ti sjelle ke produkti psh ne shqiperi rreklamat jane ende te tipit me e mira me e lira ???
jan edhe shtrejnte rreklamat ne shqiperi kur mendoj se ketej e njejta fushate publicitare mund te jete me e pikasur dhe me lire sepse ka treg ku shifet tendenca !!

jemi shume larg ene pak por po ecim shume mire (vetem pak shtrejnte)
 

marina s.

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Te besh nje reklame nuk do te thote te sjellesh nje melodi apo nje shprehje qe te mbetet ne kujtesen e konsumatorit.Para disa kohesh,FIAT,paraqiti nje spot publicitar i cili pati nje sukses te mahnitshem midis njerezve,vetem se jo ne termat qe kerkonte FIAT:shprehja qe perdorej ne reklame "Buona seeeeeeeera!" u be shume e famshme,perdorej kudo per shaka,amà shitjet e automjeteve(kjo qe i interesonte kompanise) nuk pesuan ndryshim.Jo vetem kaq,por spoti ishte aq i kendshme sa njerezit fiksonin vetem "ngjarjen" e reklames dhe aspak produktin qe ajo duhet te promovonte;kur profesori im i marketingut na e kujtoi kete shembull,asnje student nuk e mbante mend qe ajo ishte reklama e Fiatit amà te gjithe kujtonim "ngjarjen" e spotit.
Gjerat nuk jane kaq te thjeshta sa mund te duken hehehe...
 

zog

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

fiati si dhe firmat si ai nuk i bejne reklamat per konsomatorin e thjeshte, sepse fiati nuk prodhon vetem vetura. objektivi qitjes i trusteve te tilla eshte shume i larget. ato me nje reklame synojne shume gjera (ose tregje) njekohesisht, fansat e firmes, klientet e rinj, bankat, kundershtaret potenciale, etj.

pastaj si kujton ti se makinat shiten 10 lek copa qe sa po sheh reklamen e tyre e me vrap shkon tek dyqani ti blesh. reklamat e fiatit jane si reklamat e modes. qellimi eshte me qene AKTUAL, qe njerezia kur te shohe diku te shkruar FIAT, mos mendoje : na ishte dikur nje fabrike ne kohe te duçes qe prodhote makina per popllin punetor, etj, etj.

pra shkurt =&gt; kur nje pub behet popullor ai e ka arritur synimin e tij .
 

zog

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
shkurt ti or mik s'ke kuptuar asgje.

[/ QUOTE ]

une them =&gt; nje reklame (ose prodhim, ose ide, ose teori, ose ligj matematik, ose shfaqje, prralle, legjende, etj) e sukseshme eshte e qelluar, E DREJTE, E VLEFSHME, E SAKTE, por edhe e lakmuar.

po ti ç'me kunderve ?

ti pelqen diçka te deshtuar, te keqe, te shemtuar, pa vlere ?
 

marina s.

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Tjeter gje eshte nje reklame e qelluar,tjeter gje eshte nje reklame ben vetem buje.
 

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
argumentoje me eksperiencen tende personale pakenaqesite e tua ne blerjet online
Sinqerisht mezi po pres ta lexoj

[/ QUOTE ]

une kam blere shume gjera, nga me te ndryshmet, por edhe kam shit njekohesisht tek ebay. pothuaj gjithnje e kam pare me perpara mallin ne dyqan, e kam prek, pasi jam bind qe eshte i mire ja vlen, kam kerkuar nje sit shitjeje ne net dhe kam dash te lexoj edhe pershtypjet e te tjereve mbi te njejtin artikull, ose mbi seriozitetin e sherbimit te sitit e me tej dhe e kam blere.
dmth kam blere pas nje observimi te gjate te mallit. ne fakt duhet thene orbservimi eshte i gjate kur shumat e paguara jane te larta.
por ka nje jave veprova komplet ndryshe, dmth me nje prodhim per te cilin e bera njohjen ne nje sit , shkova edhe e bleva ne dyqan.
pasi ky prodhim si ne sit si ne dyqan ka te njejtin çmim.

ne fakt ato qe shkruajta atje me lart per ate sitin shqiptar i kisha te mbeshtetura tek kjo ekpserience personale.

ps; krahasimin me ate sitin shqiptar mund ta beje cilido person po te klikoje tek lidhja lart e prodhimit qe bleva ka ca dit.

[/ QUOTE ]

Uuuuu Zog mos me ke shit ndonje gje mua ti ne E-bay ??? /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Kjo njoftime.com qe vuan nga ana financiare, si ben para?
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
irake blere ndonjehere ne linje ti dhe çfare ?

[/ QUOTE ]
Zog po flet per dy gjera te ndryshme.
Njoftime.com eshte thjesht informuese dhe nuk ben transaksione, sepse ne Shqiperi kjo gje eshte e pamundur te realizohet per momentin. Kete funksion ka patur edhe Çelesi deri tani edhe ka arritur sukses.

E para njerezit nuk kane ende kulturen te blejne online.
E dyta numri i perdoruesve te kartes se kreditit e cila eshte mjeti qe perdoret ne te tilla transaksione perdoret ne nje numer edhe me te vogel se personat qe permenda me siper.
E treta edhe ata qe kane nje karte krediti do tregoheshin skeptik dhe te frikesuar te reklamonin llogarine e tyre ne nje sit shqiptar.
Keshtu qe te kuptohet thelbi, qellimi i ngritjes se ketyre faqeve eshte thithja e sa me shume vizitoreve dhe trafikut ne pergjithesi ne menyre qe me pas te pretendohet qe kur keto faqe te kene arritur popullaritetin te aplikohet njoftimi me pagese ose reklamimi me banera i kompanive te interesuara.
Nqse nje faqe interneti kap nje numer vizitoresh me shume se 10 mije ne dite, nje kompanie do i leverdiste ta shihte si opsion vendosjen e nje baneri ne keto faqe.
Pse do i interesonte?
E para qe targeti qe perdor Internetin presupozohet te jete i nje fare niveli te larte.
E dyta reklamen e ka 24/7/365 online dhe rreziku qe reklama mos te arrij targetin eshte me i pakte (vizitori eshte i perqendruar para ekranit, keshtu mire keq kur reklama eshte flash animation do ia vras syrin).
E treta pervec reklamimit direkt, baneri te ofron mundesine e linkimit me faqen personale te kompanise, duke i gjeneruar relativisht kenaqshem edhe asaj trafik.
E katerta mund t'i rezultoje me ekonomik persa i perket tarifave. Ne nje kohe kur nje reklame 30 sec ne televizion varion nga 300-700 Euro/spot, cfare do i kushtonte kompanise te vendoste nje banner me çmim 100 Euro/muaj ne keto faqe?

Une paraqita nje shkrim nja 2 faqe me siper per disa teknika te marketingut online dhe qe ishin pay per click dhe se fundmi po futej ne zbatim edhe teknika pay per action.
C'do te thote kjo?
Ndersa deri dje nje kompani paguante fjala bie nga 1$ per cdo klikim qe merrte ne faqe nepermjet nje baneri ta zeme te vendosur ne www.njoftime.com ajo sot do paguaj 5$ per cdo telefonate apo kerkim te metejshem te informacionit qe i kerkon kompanise, por qe i ka ardhur nepermjet marrjes se informacionit fillimisht nga nje banner i vendosur ne faqen e nje blogu tejet te vizituar. Kjo behet nepermjet disa softeve te veçante qe identifikojne keta vizitore dhe te cilet percjellin telefonatat nepermjet nje numri te gjelber tek kompania. Me nje tingull te veçante personi pergjegjes i kompanise e kupton qe kjo telefonate po i vjen fjala bie nga nje vizitor i www.njoftime.com dhe vendos vete nqse do ta ngreje telefonin apo jo dhe njekohesisht vendos vete nese do e paguaj kete 5 dollaresh te kontrates pay-per-action.
Fakt eshte qe marketingu online po peson rritje te tmerrshme ne keto vite.
Per 2005-en kapi shifren e 12.5 miljard dollareve dhe ishte me nje rritje mbi 30% ne krahasim me 2004-en.


P.S. capuno besoj se te ktheva dhe ty nje pergjigje me kete rast /pf/images/graemlins/winkwink.gif
 
S

Scorpion

Guest
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Ah aman, ju na dolet te tere specialiste te midhjes dhe te peshkut...
 

ujku81

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

E po nuk jane te tere specialiste te gallates si ti!! /pf/images/graemlins/laugh.gif

EBM e kam pare Njoftime.com do vene ca dore aty.
 
Top