Re: Lajme ekonomike!
Rritet çmimi i biletave të trenit
Udhëtimi me tren rreth 40 % më i kushtueshëm. Hekurudhat duan të mbulojnë humbjet
Mila Ballhysa
Trenat duket se do të humbin së shpejti edhe ata pak udhëtarë që i preferonin për shkak të çmimeve më të lira. Ditët e fundit hekurudhat shqiptare kanë rritur ndjeshëm çmimet e biletës së trenit dhe të aboneve mujore duke krijuar premisat e transportit të udhëtarëve me autobuzë dhe furgona. Drejtoria e shërbimit të transportit të udhëtarëve në linjë hekurudhore prej disa ditësh ka nisur aplikimin e çmimeve te reja për sa i përket udhëtimit me tren. Bilanci negativ i vitit të kaluar dhe ai i muajve të parë të këtij viti ka shtyrë Drejtorinë e Përgjithshme të Hekurudhave shqiptare të rrisin çmimin e biletës dhe abonesë. Prej vitesh shteti subvencionon këtë shoqëri anonime, pasi gjendja e amortizuar e linjave hekurudhore dhe vagonëve të trenit janë shkaktarët kryesorë të numrit të ulët të personave që i frekuentojnë linjat hekurudhore. Bilanci negativ që ka ardhur çdo vit duke u përkeqësuar ka çuar drejtuesit e hekurudhës të ndërmarrin një vendim të tillë.
Shtrenjtohen biletat
Të gjithë udhëtarët e linjave nga Durrësi për në stacionet e tjera hekurudhore të vendit janë detyruar të paguajnë më shtrenjtë biletën, ndërsa rritje në çmim ka pësuar edhe aboneja për studentët dhe udhëtarët e çdo kategorie. Kjo masë ka nxitur reagimin e qytetarëve, të cilëve u duket absurde rritja e çmimit të biletës në një kohë kur kushtet e udhëtimit me tren vazhdojnë të jenë mjaft të këqija. Drejtoria e Hekurudhës e ka paralajmëruar rritjen e çmimit të biletës duke nisur fillimisht me abonetë e prera në fund të muajit të kaluar. Sipas udhëtarëve bileta është rritur në masën 38 përqind duke iu afruar shumë biletës së autobozuti prej 100 lekësh. Gjithçka është justifikuar me konkurrencën si dhe bilancin negativ në transportin e udhëtarëve. Për shkak të mungesës së komfortit në vagonët e trenit, shumë qytetarë përdorin autobusët interurbanë për të shkuar në destinacionet e tyre. Megjithëse deri tani udhëtimi me tren ofronte tarifa më të lira, gjendja e amortizuar e vagonëve dhe linjave hekurudhore, i ka shtyrë qytetarët të braktisin trenin. Nëse kushtet do të ishin më komode, shprehen shumë prej udhëtarëve,-“ do të përdornim trenin për të udhëtuar pasi është më i sigurt e më i lirë, por përsa kohë shteti nuk investon për blerjen e vagonëve të rinj dhe zëvendësimin e traseve të dëmtuara me të reja, ne do të përdorim linjat interurbane për të lëvizur nga njëri qytet në tjetrin”.
Ndryshimi drejtorëve
Pak ditë më parë në Drejtorinë e përgjithshme të hekurudhave Shqiptare u krye një rotacion drejtuesish. Në postin e drejtorit Sokol Kapidani u vendos kreu aktual i këshillit bashkiak të Durrësit Zamir Ramadani, ndërkohë që Kapidani u ngrit në detyrë duke u caktuar në një post drejtori në Ministrinë e Transportit dhe Telekomunikacionit. Në linjë hekurudhore një vit më parë kanë udhëtuar afro 200 mijë udhëtarë më shumë sesa viti pararendës, por fakti se transporti i udhëtarëve është subvencionuar nga shteti ka shtyrë shoqërinë të rrisë çmimin. Transporti hekurudhor i udhëtarëve ka vite që konkurrohet nga linjat e autobusëve dhe të fugonëve duke i sjellë jo pak deficite shoqërisë së hekurudhës.
E Merkure, 11 Prill 2007
Rritet çmimi i biletave të trenit
Udhëtimi me tren rreth 40 % më i kushtueshëm. Hekurudhat duan të mbulojnë humbjet
Mila Ballhysa
Trenat duket se do të humbin së shpejti edhe ata pak udhëtarë që i preferonin për shkak të çmimeve më të lira. Ditët e fundit hekurudhat shqiptare kanë rritur ndjeshëm çmimet e biletës së trenit dhe të aboneve mujore duke krijuar premisat e transportit të udhëtarëve me autobuzë dhe furgona. Drejtoria e shërbimit të transportit të udhëtarëve në linjë hekurudhore prej disa ditësh ka nisur aplikimin e çmimeve te reja për sa i përket udhëtimit me tren. Bilanci negativ i vitit të kaluar dhe ai i muajve të parë të këtij viti ka shtyrë Drejtorinë e Përgjithshme të Hekurudhave shqiptare të rrisin çmimin e biletës dhe abonesë. Prej vitesh shteti subvencionon këtë shoqëri anonime, pasi gjendja e amortizuar e linjave hekurudhore dhe vagonëve të trenit janë shkaktarët kryesorë të numrit të ulët të personave që i frekuentojnë linjat hekurudhore. Bilanci negativ që ka ardhur çdo vit duke u përkeqësuar ka çuar drejtuesit e hekurudhës të ndërmarrin një vendim të tillë.
Shtrenjtohen biletat
Të gjithë udhëtarët e linjave nga Durrësi për në stacionet e tjera hekurudhore të vendit janë detyruar të paguajnë më shtrenjtë biletën, ndërsa rritje në çmim ka pësuar edhe aboneja për studentët dhe udhëtarët e çdo kategorie. Kjo masë ka nxitur reagimin e qytetarëve, të cilëve u duket absurde rritja e çmimit të biletës në një kohë kur kushtet e udhëtimit me tren vazhdojnë të jenë mjaft të këqija. Drejtoria e Hekurudhës e ka paralajmëruar rritjen e çmimit të biletës duke nisur fillimisht me abonetë e prera në fund të muajit të kaluar. Sipas udhëtarëve bileta është rritur në masën 38 përqind duke iu afruar shumë biletës së autobozuti prej 100 lekësh. Gjithçka është justifikuar me konkurrencën si dhe bilancin negativ në transportin e udhëtarëve. Për shkak të mungesës së komfortit në vagonët e trenit, shumë qytetarë përdorin autobusët interurbanë për të shkuar në destinacionet e tyre. Megjithëse deri tani udhëtimi me tren ofronte tarifa më të lira, gjendja e amortizuar e vagonëve dhe linjave hekurudhore, i ka shtyrë qytetarët të braktisin trenin. Nëse kushtet do të ishin më komode, shprehen shumë prej udhëtarëve,-“ do të përdornim trenin për të udhëtuar pasi është më i sigurt e më i lirë, por përsa kohë shteti nuk investon për blerjen e vagonëve të rinj dhe zëvendësimin e traseve të dëmtuara me të reja, ne do të përdorim linjat interurbane për të lëvizur nga njëri qytet në tjetrin”.
Ndryshimi drejtorëve
Pak ditë më parë në Drejtorinë e përgjithshme të hekurudhave Shqiptare u krye një rotacion drejtuesish. Në postin e drejtorit Sokol Kapidani u vendos kreu aktual i këshillit bashkiak të Durrësit Zamir Ramadani, ndërkohë që Kapidani u ngrit në detyrë duke u caktuar në një post drejtori në Ministrinë e Transportit dhe Telekomunikacionit. Në linjë hekurudhore një vit më parë kanë udhëtuar afro 200 mijë udhëtarë më shumë sesa viti pararendës, por fakti se transporti i udhëtarëve është subvencionuar nga shteti ka shtyrë shoqërinë të rrisë çmimin. Transporti hekurudhor i udhëtarëve ka vite që konkurrohet nga linjat e autobusëve dhe të fugonëve duke i sjellë jo pak deficite shoqërisë së hekurudhës.
E Merkure, 11 Prill 2007