Kina

Kina është vendi më i madh në botë për nga popullsia, por gjithashtu dhe vendi që po zhvillohet më shpejt ekonomikisht.
Meqë jemi tek rubrika ndërkombëtare, po hap një temë me lajme të ndryshme dhe interesante nga Kina.
 
Last edited:

Artin

Papirus rex
Kina ka rritur shpejtësinë e trenave nga 300 në 350 km/orë. Trenat kinezë Fuxing, të njohur si trenat plumb (bullet trains) janë më të shpejtët në botë. Shpejtësia e tyre arrin deri në 400 km/orë, por pas një aksidenti të disa viteve më parë, për shkaqe sigurie, shpejtësia u ul në 300km/orë.

Kina është gjithashtu vendi që ka ndërtuar më shumë hekurudha të trenave të shpejtë, me 22 mijë kilometra. Kjo është 60% e gjithë hekurudhave të botës për trenat e shpejtë.


https://sputniknews.com/art_living/201709211057584727-need-for-speed-china-trains/
http://en.people.cn/n3/2017/0921/c90000-9272125.html


800830_1.jpg


122712asiatodaytrain_1280x720.jpg
 

Airbourne

Papirus rex
Kina paralajmëron Amerikën.

Kina është shprehur e shqetësuar nga mesazhet e bashkëpunimit ushtarak midis Amerikës dhe Tajvanit dhe kërkoi nga Uashingtoni që t’i jap fund këtij bashkëpunimi.

Zyra rajonale e qeverisë Kinës në Tajvan, thotë se çështja e Tajvanit është çështja më e ndjeshme në marrëdhëniet mes Kinës dhe Amerikës dhe për këtë Uashingtoni duhet të rishikojë politikat e tij ushtarake me Tajvanin. Tajvani është një çështje e vjetër në marrëdhëniet mes Uashingtonit dhe Pekinit. Këtë çështje dhe sidomos fushën e bashkëpunimit ushtarak me Tajvanin, Amerika e përdor si mjet për të ushtruar presione ndaj Kinës. Edhe pse qeveria e mëparshme deri diku është treguar e përmbajtur në këtë çështje, mirëpo qeveria e Donald Trump presidentit amerikan ka kritikuar veprimtarinë ekonomike të Kinës. Për këtë ai ka zhvilluar një bisedë telefonike me presidentin e Tajvanit që është një personalitet separatist. Me këtë bisedë telefonike, Trump ka shkelur vijat e kuqe të marrëdhënieve Uashington-Pekin dhe kjo ngjalli reagimin e ashpër të Kinës. Presidenti amerikan Donald Trump do të vizitojë 5 vende aziatike në nëntor, për të marrë pjesë në samitet rajonale. Shtëpia e Bardhë njoftoi se ai do të vizitojë Japoninë, Kinën, Korenë e Jugut, Vietnamin, Filipinet dhe shtetin amerikan të Hauait, në udhëtimin 11-ditor. “Angazhimet e presidentit do të përqendrohen te fuqizimi i reagimit ndërkombëtar përballë kërcënimit që vjen nga Koreja e Veriut”, shkruhet në një deklaratë të Shtëpisë së Bardhë. Koreja e Veriut dhe Shtetet e Bashkuara janë përfshirë në një retorikë të nxehtë muajt e fundit. Vendi i izoluar ekonomikisht dhe politikisht zhvilloi testin e tij të 6 bërthamor këtë muaj, pavarësisht dënimeve ndërkombëtare, e ka premtuar se do të kryejë edhe një tjetër test në oqeanin Paqësor. Trump, nga platforma e Kombeve të Bashkuara kërcënoi se do të zhdukte nga faqja e dheut Korenë e Veriut, duke thënë se udhëheqësi i vendit komunist, Kim Jong-un është në një mision vetëvrasës.Në një deklaratë të rrallë, Kim Jong-un premtoi se do ta përvëlojë “matufin me probleme mendore” me zjarr. Në turin e tij aziatik, Trump do të tentojë të bindë fqinjët e Penianit, përfshirë Kinën, të vazhdojnë fushatën e sanksioneve ekonomike kundër Koresë së Veriut. Ndërkohë, në një nga ndalesat e tij, Trump do të marrë pjesë edhe në samitin e vendeve aziatike në Manila, ku nuk përjashtohet një takim me presidentin e shumë kritikuar të Filipineve, Rodrigo Duterte. Kina nga aspekti ekonomik dhe diplomatik mundohet të konkurrojë me Uashingtonin dhe në disa raste në nivel ndërkombëtar mundohet ta mposhtë Amerikën. Përveç kësaj Kina, kapacitetin e saj ushtarak mund ta caktojë për qëllime gjeostrategjike kundër Amerikës, gjë e cila nuk është në favor të Uashingtonit. Për momentin Kina po mundohet të përmirësoje kapacitetin e saj ekonomik dhe ushtarak. Që nga koha e qeverisë së Barack Obamës, Uashingtoni këndvështrimin e tij ndaj Kinës e ndryshoi nga një rival ndërkombëtar në një armik të fshehtë.



Sep 30, 2017 09:08 Europe.

Shenim: ne pjesen e pare kinezi i tha caubojsit: mendon qe po hyre ne Kine,do kthehesh i gjalle?????


Se kam pare akoma te dyten.
 

Airbourne

Papirus rex
Kina: Mbylleni këtë bishë në kafazin e rregullave të OBT!

Kina i ka bërë thirrje Organizatës Botërore të Tregtisë që të parandalojë Shtetet e Bashkuara nga "shkatërrimi" i këtij organizmi botëror përmes imponimit të tarifave të reja tregtare, duke u kërkuar shteteve anëtare të OBT-së që të kundërshtojnë këto tarifa.

I dërguari i Pekinit Zhang Xiangchen u tha delegatëve në OBT se plani i Presidentit Donald Trump për të imponuar tarifa deri në 60 miliardë dollarë ndaj mallrave kineze, sipas nenit 301 të Aktit të Tregtisë të vitit 1974, ishte kundër rregullave të OBT. Shtetet e Bashkuara po vendosin një precedent shumë të keq duke shkelur haptazi angazhimin e tyre në botë. Vendet e OBT duhet të parandalojnë shkeljen e nenit 301 të Aktit të Tregtisë dhe ta mbyllin këtë bishë në kafazin e rregullave të OBT-së, tha Zhang Xiangchen.Unilateralizmi është në thelb i papajtueshëm me OBT-në, si zjarri dhe uji. Në detin e hapur, nëse varkë shpohet, askush nuk është i sigurtë nga mbytja. Ne nuk duhet të qëndrojmë duke shikuar dikë që shpon varkën. OBT është duke u sulmuar dhe të gjithë ne duhet të mobilizohemi për ta mbrojtur atë , deklaroi përfaqësuesi i Pekinit në OBT.

Mar 26, 2018 21:43 Europe.

PS: lexova qe paskena perxane dy agjent ruse ka trojet????
Embargo kur do ju vendosim????
Edhe ZHUL, edhe PLEHRE( dinjitet HARROJE)+MorrA(nal)baDEGJENErostboysKATUNARIST.

Noten.

4bpnafb953fb3412yjh_800C450.jpg

qunave te ketij babit tuaj.



 

Artin

Papirus rex
Superkompjuterët shërbejnë për të bërë llogaritje të mëdha e të ndërlikuara në fushat e hapësirës, mjekësisë, kimisë, parashikimit të motit etj.
Vitet e fundit Kina ka bërë përparime të mëdha dhe i ka tejkaluar vendet si SHBA, Japonia dhe Gjermania, që shquhen në këtë fushë. Në renditjen e 500 superkompjuterëve më të fuqishëm të botës, Kina mban dy vendet e para.

Superkompjuteri kinez Tianhe-2 (Rruga e Qumështit-2) mbajti vendin e parë që prej vitit 2013 deri në 2016. Por në vitin 2017 vendin e parë e mori po një tjetër kinez, Sunway TaihuLight.

SHBA pas një dominimi shumëvjeçar në këtë fushë, ka zbritur në vendin e katërt. Vendin e tretë e mori një superkompjuter zvicerian.

Këta janë sot 4 superkompjuterët më të fuqishëm në botë:

1. Sunway TaihuLight (Kinë)
2. Tianhe-2 (Kinë)
3. Cray XC50 (Zvicër)
4. Titan (SHBA)

https://www.top500.org/news/top500-list-refreshed-us-edged-out-of-third-place/
https://tech.co/countries-dominate-world-super-computers-2016-09
 
Last edited:

Eléonoré

Valoris scriptorum
Kur isha e v0gel ne mendjen time i imagjinoja trenat (i dua shume) ne te ardhmen si plumba (bullets). Imagjino habine time kur i pashe reale ne jete. Pa ekzagjerim ashtu si i kisha parafytyruar!

Eleonore
 

Artin

Papirus rex
Kur isha e v0gel ne mendjen time i imagjinoja trenat (i dua shume) ne te ardhmen si plumba (bullets). Imagjino habine time kur i pashe reale ne jete. Pa ekzagjerim ashtu si i kisha parafytyruar!

Eleonore

Udhëtimi me tren është ai që më pëlqen më shumë.
Ai me autobuz dhe makinë të lodh, kurse me aeroplan është i frikshëm.
Trenat janë investimi më i mirë në infrastrukturë.
 

Artin

Papirus rex
Kina ka ndërtuar radioteleskopin më të madh në botë, me një diametër prej 500 metrash. Kjo e vendos në vend të dytë atë amerikan të Portorikos, me diametër 300 metra, i cili ishte më i madhi deri tani.
Radioteleskopi është ndërtuar në një vend të përshtatshëm në mes të maleve, në rajonin Guizhou. Ai vizitohet edhe nga shumë turistë, të cilët kanë sjellë një zhvillim në zonën përreth.

Punimet për ndërtimin e tij zgjatën 7 vjet.

26chinascope-facebookJumbo.jpg

 

Eléonoré

Valoris scriptorum
Udhëtimi me tren është ai që më pëlqen më shumë.
Ai me autobuz dhe makinë të lodh, kurse me aeroplan është i frikshëm.
Trenat janë investimi më i mirë në infrastrukturë.

Ah trenat! Kam vite qe nuk udhetoj me to. Per here te fundit ka qene ne kohen e provimeve studentore. Studjoja ne shtepi. Ne mengjes merrja trenin e pare, jepja provimin pastaj kthehesha ne shtepi me trenin e fundit. Ne nje nga keto raste, nje i ri ne moshe me mua (ishte arrixhi) ulet ne sediljen perbri dhe nxjerr nje fletore vizatimi dhe nje laps dhe fillon e me vizaton. Imagjino nervozizmin tim. Sa here me sheh dikush nervozohem pa mase. Une vete nuk e shoh kurre ne sy njeriun me te cilin flas por ne goje. Po te shoh ne sy nuk kuptoj asnje gje qe me thuhet. Ka te beje me veshet ndoshta. Ju do te habiteni por une edhe pse i dashuroj kapelet nuk mund t'i mbaj ne koke sepse me to nuk shoh mire dhe nuk degjoj mire. Une nuk shoh njeriun por ajrin qe e rrethon. Kjo eshte tjeter histori. I hedh nje veshtrim inatcor te riut i cili i ka syte shume te qeshur, dhe per te me qetesuar me thote se eshte student ne Institutin e Arteve per pikture dhe se me kishte vene re kur kishte qene i ulur ne nje sedilje pas sediljes time dhe ajo qe i kishte terhequr vemendjen kishte qene dora ime ose me mire harku i dores. E lashe te perfundonte vizatimin.

Eleonore
 

Eléonoré

Valoris scriptorum
Udhëtimi me tren është ai që më pëlqen më shumë.
Ai me autobuz dhe makinë të lodh, kurse me aeroplan është i frikshëm.
Trenat janë investimi më i mirë në infrastrukturë.

Asgje eshte e frikshme deri sa provon ate gje qe ngjall frike ose kur degjon nga dikush tjeter per ate gje qe ngjall frike. Bebat e vegjel lindin me instinktin e thithjes, te qarjes dhe te buzeqeshjes. Asnje beb nuk e di cfare eshte djegja deri sa ve doren mbi zjarr. Aty e meson per here te pare qe nuk luhet me zjarrin. A eshte i mire apo i keq zjarri? E lehte per t'u pergjigjur. Qe nga ai moment ai do te respektoje zjarrin por edhe do te kete frike nga ai. Per vete nuk e njoha friken nga udhetimi me avion, megjithese te jem e sinqerte asnjehere nuk me kane pelqyer ngritjet por kam dashuruar uljet e avionit, derisa ne vitin 1998 tek shihja lajmet degjova per rrezimin e nje avioni Swissair Fluturimi 111. M'u mor fryma dhe ia keputa nje ulurime. Im shoq ne ate kohe punonte ne Shqiperi ndersa une dhe vajza e vogel jetonim ne fshatin e prinderve te tij. Ate mbasdite ai ishte nisur nga Montreali per ne Tirane dhe kompania e udhetimit ishte SwissAir. Ishte nate dhe nuk dija ke te merrja ne telefon. Lajmet u vonuan deri sa me ne fund u konfirmua se Swissair-i i rrezuar ishte nisur nga New York. Gati ne te njejten ore me ate qe ishte nisur nga Montreal.

Qe nga ai moment pata shume frike nga avionet deri sa vura re se vdekja nuk te merr nese e dashuron ate.


Eleonore

PS A te kujtohet momenti i pare i frikes nga udhetimi me avion?
 

Artin

Papirus rex
Më kujtohet udhetimi i pare me aeroplan, por nuk pata frikë. Kisha vetem kureshtje, si do te shkonte.
Disa thone se udhetimi me aeroplan eshte me i sigurt se ai ne toke, po une per vete ndihem me i sigurt ne toke.

Per temen... ne Kine gjendet edhe treni Maglev me i shpejte ne bote, ne perdorim per udhetaret, me shpejtesi 431 km/ore.
Teknologjia Maglev eshte e tille qe e ngre trenin disa centimetra ne ajer, duke mos pasur kontakt me shinat.

Ja si duket nga dritarja te ecesh me 430 km/ore. Minuta 3:15

 

Artin

Papirus rex
Kina është vendi i vetëm në botë që ka vënë në zbatim teknologjinë quantum. Kjo teknologji është më e sigurt se interneti i zakonshëm.

Projektet e ndërtuara janë:
1. Linja tokësore Pekin-Shangai, me një largësi 2000 kilometra.
2. Hedhja në hapësirë e satelitit kuantum Micius, që mundëson lidhje satelitore. Me anë të tij u zhvillua edhe një videokonferencë mes Kinës dhe Austrisë.

Ekspertë të kësaj fushe thonë se vendet e tjera kanë mbetur pas Kinës në këtë teknologji.

https://www.csmonitor.com/Science/2017/0620/Unbreakable-China-doubles-down-on-quantum-internet
https://www.livescience.com/61474-micius-china-quantum-key-intercontinental.html

xinglong.jpg
 
Last edited:

Airbourne

Papirus rex
Teoria e yin dhe yang dhe teoria e pesë elementeve. Shkencat natyrore kineze të lashta u zëvendësuan kryesisht nga shkenca moderne . Vetëm mjekësia tradicionale kineze dhe farmakologjia nuk kanë humbur asnjë nga domethëniet e tyre deri më sot.
Në periudhën e gjatë të betejës së tij kundër sëmundjeve të të gjitha llojeve, populli kinez ka krijuar një thesar të mjekësisë tradicionale dhe farmakologjisë . Praktika e gjatë e ka bërë mjekësinë tradicionale kineze dhe farmakologjinë një shkollë të veçantë, e cila është përmirësuar dhe pasuruar vazhdimisht. Sipas teorisë së lashtë të Yin (negative) dhe Yang (pozitiv) dhe teoria e lashtë e pesë elementëve (druri, zjarri, toka, metali dhe uji) shpjegon mjekësinë tradicionale kineze,fenomenet fiziologjike dhe ndryshimet patologjike të trupit, si dhe marrëdhëniet mes tyre. Ajo ka lidhur organikisht fiziologjinë, patologjinë, diagnozën, përdorimin e ilaceve dhe trajtimin.
Ndryshimi mes yin dhe yang është një ligj themelor i të gjitha gjërave në botë. Për shembull, dimri dhe pranvera alternojnë. Gjendja ideale është harmonia.Gjërat janë në ekuilibër , hapësira është në një gjendje të lëvizjes ....NORMALE.

MENTALITET dhe KULTURE....KINEZE.

Burimi: vendet apo shtetet qe duhet ti vizitoni.

AproPO....kalamojte ka trojet po kerkojne...ASIle.
 

Airbourne

Papirus rex
“What we’re finding is that the quality of the cars are actually better in China than they are in Europe,” he said

“Everyone was worried about quality, but as soon as they started the quality was even higher on score than in Europe.

“To be honest with you, if you talk to the (European) manufacturing guys they’ve put so much automation into the system, you haven’t got that manual adjust.”

Mr Page said the Chinese manufacturing operations set targets to get tighter tolerances and that having less automation allows for finetuning during the production process.

“They’ve got more people on it, less automation, which actually gives you that ability to get tighter on the tolerances … and make finer adjustments,” he said.

“It’s not a massive difference but if you do scores-to-scores and averages, China’s pretty damn good, so we’re not so worried about that now.”

www.goauto.com.au

Andererseits: Auch Ford wird den US-Focus künftig in China produzieren, BMW das Elektro - SUV X3.

Apropo......Aeroplanmbajtesen e pare e mbaruan kinezet me Forcat e TYRE.

Si perfundim: llafazanet merren akoma me biografira,me flamur ose kryqezime gishtash ne forme.......Sorrash.Pasiqe thone qe edhe Marko Bocari i ka bere i pari.

Dite te mbare.

5af99420fc7e9367798b458b.jpg 1526284329037708_800_800.jpg d3286071.jpg China-Flugzeugträger-620x330.jpg
 

Artin

Papirus rex
793bcffc774783c40f894d6274de254e.jpg



Kompania kineze Huawei ka prodhuar procesorin më të fuqishëm në botë per telefonë, Kirin 980, i cili lë prapa rivalët e tij, amerikanin SnapDragon, e ata të i-Phone e Samsung. Ky procecor jo vetëm që është më i shpejte, por edhe kursen më shume energji.

Kirin 980 përmbledh 6,9 miliardë tranzistorë në 1 centimetër katror dhe ka një përmirësim të madh nga modeli i kaluar 970. Unë kam Kirin 970, që është i shpejtë, por jo si ky. Dje hyra në një dyqan telefonësh dhe rastësisht pashë një telefon me këtë procesor, 980. I provova për te parë ndryshimin dhe ishte vërtet më i shpejtë.

Popullariteti i Huaweit ne bote po rritet. Me sa kam parë, edhe ketu ku jetoj, njerezit po blejne telefone Huawei, sepse jane te mire, por dhe më të lirë, në krahasim me rivalet.

https://www.nairaland.com/4709893/huaweis-kirin-980-worlds-most
https://consumer.huawei.com/en/campaign/kirin980/
 

Artin

Papirus rex
ÇANGE-4, ZBRITJE HISTORIKE NË HËNË

20141219_Lander4_20131221.jpg



Këtë Vit të Ri, Kina e festoi me një zbritje historike në Hënë. Nuk është hera e parë që shkohet aty, por e veçanta e kësaj here është se ata shkuan në anën e pasme/errët të saj, në atë anë e cila nuk duket nga Toka.

Rusët, e mbase dhe amerikanet, kanë shkuar në Hënë, por ata kanë zbritur në anën e përparme (të ndriçuar) të saj, sepse ana e pasme paraqet vështirësi komunikimi me Tokën. Por kinezët e zgjidhën këtë vështirësi, duke vendosur një satelit në anën e errët.

Kjo ngjarje u quajt një zhvillim i madh në fushën hapësinore dhe me këtë zbritje, kinezët e pozicionuan veten si një superfuqi teknologjike.
Më vonë gjatë këtij viti, Kina do të dërgojë një tjetër anije kozmike, Çange-5, e cila planifikon të zbresë në anën e errët të Hënës, e të kthehet përsëri në Tokë.
 

Airbourne

Papirus rex

PS...ka dy menyra kur je debitor.
E para....i shlyen
E dyta....i hap lufte huadhenesit.
E treta....rruga e dyte ka te papritura.
PERFUNDIMI.....VETEM INJORANTET skiptare me flamur kujtojne se te napin dhurata falas.
 

Airbourne

Papirus rex
Wie die Neue Seidenstraße Südwestasien formt.

Das Business im Nahen Osten hat begonnen nach dem Motto „Treibt Handel, keinen Krieg“ zu denken und werden Teil von Chinas „Belt and Road“-Plan.

Singapur, das den Status der inoffiziellen Hauptstadt Asiens hoch anstrebt, scheint der ideale Ort für eine Konferenz zu sein, auf der erörtert wird, wie der Nahe Osten ein paar Lehren aus den vielschichtigen Beziehungen der ASEAN zu China ziehen kann, insbesondere was die Partnerschaft in der Neuen Seidenstraße bzw. Belt and Road Initiative (BRI) betrifft.

Aber zuerst lassen Sie uns die Dinge klarstellen. Der „Nahe Osten“ ist natürlich eine eurozentrische, orientalistische Denomination. Aus kultureller und geographischer Sicht Asiens und Chinas wird der „Nahe Osten“ zu Recht als Südwestasien betrachtet.


Es ist aufschlussreich, zwei chinesische informierte Perspektiven zu bewerten, wie China seine geopolitische Soft Power im Gegensatz zu der immensen Strategie der Trump-Regierung in Südwestasien einsetzt.

Bai Gao, Professor an der Duke-Universität, ebenfalls Gastprofessor an der Peking-Universität, betont, dass ASEAN „eine stärkere regionale Identität hat, die diese Länder häufig zusammenbringt, um ihre gemeinsamen Interessen zu verfolgen, wenn sie sich mit externen Großmächten befassen.“ Dies steht in scharfem Kontrast zu Südwestasien, wo Nationen geopolitisch extrem egoistisch sind und sich nicht auf gemeinsame Interessen ausrichten.

Wu Bingbing, Professor an der Peking-Universität, auch Professor für Nahoststudien in Katar, betont, dass „China an Partnerschaften glaubt und keine Partei eines Landes ist.“

Betreten Sie unweigerlich die BRI, das von Wu als „Netzwerk von Partnerschaften (und) Projekten“ bezeichnet wird, das eine Vielzahl von Nationen vereint und Win-Win-Ergebnisse in ganz Südwestasien anstrebt. Das Ziel ist nicht „Wettbewerb mit den USA, sondern Zusammenarbeit“.

Schauen Sie sich diese BRI-ZAHLEN an

Im Gegensatz zu den Gerüchten ist die BRI nicht wirklich eine wandelnde „Schuldenfalle“ – wie ein ständiges Update der Geschäftsabschlüsse belegt.

Die Handelsströme zwischen China und den BRI-Partnern werden 2019 voraussichtlich noch um 117 Mrd. USD wachsen, nach geschätzten 158 Mrd. USD im letzten Jahr. Chinas Exporte in BRI-bezogene Märkte dürften 2019 um 56 Milliarden US-Dollar wachsen, nach 76 Milliarden US-Dollar im letzten Jahr. Aus chinesischer Sicht bleibt das Gesamtbild auch bei kleineren Zahlen erhalten. Dies bedeutet wirtschaftliche Aufwertung, Internationalisierung des Yuan und Verringerung der internen chinesischen Ungleichgewichte.

Die BRI-Partner haben im Zeitraum 2014-2018 bereits chinesische Investitionen in Höhe von mehr als 410 Milliarden US-Dollar eingesammelt, wobei immer berücksichtigt wurde, dass sich BRI offiziell noch in der Planungsphase befindet.

Die BRI-Partner dürften 2019 von zusätzlichen 61 Mrd. USD zusätzlichen Exporten nach China profitieren. Diese Infrastrukturerweiterung in Asien führt zu niedrigeren Transaktions- und Transportkosten. Nicht nur ASEAN, sondern auch Südwestasien ist ideal positioniert, um von der Nonstop-Expansion von BRI zu profitieren.

Ein Maßstab für die Herausforderungen von BRI in Südwestasien wird zum Beispiel durch die Entwicklung von Konnektivitätsprojekten mit Israel geboten. Diese Studie argumentiert, dass China für das Funktionieren von Projekten sein politisches „Engagement“ aufladen muss. Dies ist für Peking eine entscheidende rote Linie.

Zum Vergleich: „Gold am Ende des Regenbogens?“ Das BRI und der Nahe Osten“, argumentiert Anoushiravan Ehteshami von der Durham University: „In den Randregionen wie Zentralasien und dem Nahen Osten wird das Metall der BRI getestet, ebenso wie die Widerstandsfähigkeit Chinas als Großmacht. Wenn China in der Lage ist, die geopolitischen, kulturellen, institutionellen und sozioökonomischen Barrieren dieser asiatischen Regionen zu überwinden, hat es einige Fortschritte auf dem Weg zur Schaffung der ersten internationalen Gemeinschaft Asiens, wahrscheinlich einer „asiatischen internationalen Gesellschaft“, gemacht.

Asiatische internationale Gesellschaft
BRI wird in den nächsten zehn Jahren an Geschwindigkeit gewinnen, um die Machtverhältnisse von ASEAN nach Zentralasien und Südwestasien zu verändern. Ehteshami hat recht, wenn er voraussagt, dass BRI „Gegenkräfte erzeugen wird, wenn es die Unterregionen Asiens durchquert, und nicht so sehr wie in Südasien, wo sowohl die Länder des Nahen Ostens als auch China aktiv an der Entwicklung von Sicherheits- und Wirtschaftsbeziehungen arbeiten.“

Das ultimative Ziel von Peking ist jedoch viel ehrgeiziger. Es will eine „asiatische internationale Gesellschaft“ entwickeln, die mit dem Westen mithalten und ihn überholen kann.

Ein wichtiges Labor wird der Gulf Cooperation Council sein. Geoökonomisch konzentrieren sich der GCC – wie auch der Irak und der Iran – stärker auf Asien als auf den Westen. China ist ihr Top – oder in der Nähe der Spitze – Energie-Käufer. Eine Reihe chinesischer Unternehmen investiert stark in den Ländern des GCC.

Einen Blick auf das, was noch kommen wird, bietet Chinas Online-Offensive der Silk Road in den Vereinigten Arabischen Emiraten – ein Meisterwerk der Geo-Konnektivität.

Die hohen Gebäude von Abu Dhabi. Geschäftsleute in den Vereinigten Arabischen Emiraten und anderen Teilen des Nahen Ostens denken darüber nach, Teil des Belt and Road-Programms zu sein.

Der technische Berater Sam Blatteis bringt es auf den Punkt...........................................................

KURZ GESAGT, CHINA SCHREIBT DIE REGELN FÜR DEN EINFLUSS DES NAHEN OSTENS UM. AUFGRUND DER GOLIATH-GROSSEN HÄFEN DER VEREINIGTEN ARABISCHEN EMIRATE UND DER GEOGRAFISCHEN LAGE DES LANDES, DIE BEINAHE WIE BEI EINEM SANDWICH ZWISCHEN SAUDI-ARABIEN IM WESTEN UND DEM IRAN IM OSTEN LIEGT, DENKEN DIE VEREINIGTEN ARABISCHEN EMIRATE AUCH DARÜBER NACH, WIE SIE ZU BEIDEN ROUTEN DER SEIDENSTRASSE BEITRAGEN KÖNNEN.

Investoren von der ASEAN bis nach Südwestasien sind zunehmend davon überzeugt, dass China das einzige Spiel in der Stadt ist, in dem neue Ideen und große Investitionen getätigt werden können. Dies gilt für 5G und fast jede Technologie. Darüber hinaus haben die Chinesen noch nicht alle ihre Fortschritte kommerzialisiert. Das ist selbst Singapur, der „Hauptstadt Asiens“, nicht gelungen.

Von P. Escobar - The Asia Times 19. Februar 2019.


Fazit: Treiben Sie Handel, nicht Krieg.

Ose sipas motos....Beyond ASEAN and Southwest Asia that also happens to be the exact emphasis of the December 2018 China policy paper on the EU. Make TRADE, not war.

Perfundimi: kinezet nuk fluturojne me pras tek byca ose i bejne qejfin vetes si do te tjere,sidomos ata qe jane ne FUND.

+

te kqyresh media albaLESHE ngelesh.....DERR.

TUNGI.

 
Top