gurax
Pan ignoramus
Re: Keqkuptime per Islamin: Pyetje - Pergjigje
Adami njeriu i pare. Eva e dyta pas tij nga brinja. Adami s'qenka puci-puci me te bijat, e as Eva me te bijt. Perversiteti eshte imi /pf/images/graemlins/lol.gif sepse s'ka varg ne liber per kete pune (evidence!) por ama eshte e qarte qe binjaket nuk martoheshin (lexo puci-puci) me binjakun, por me motren apo vellain tjeter ishte ok, nuk eshte perversitet se eshte rast special. Edhe keto ama thuhen nga disa dijetare, te tjeret nuk dine gje apo nuk jane dakort. Nderkohe qe flitet per jo me pak se nje ngjarje historike e aq me teper per dicka qe shitet ne popullate si "e verteta absolute". Do ju kthehem prape dijetareve dhe dijeve pak me vone, por me vjen mire qe sic e thua dhe ti, kane filluar ndryshimin/ndalimin e argumentimit me ane te fazave. Ne kete rast ku jemi, ke faza "binjaket jo se eshte keq, vellai apo motra tjeter eshte ok se eshte rast special"? Po behen te zgjuar me ne fund e po pranojne qe njerezit shkollohen perhere e me shume ne ditet e sotme dhe duhen "argumenta" qe te mbulohen pacavuret. Hallall e pacin kur kane ushtare si puna jote qe s'te dridhet as syri kur me thua mua pervers! /pf/images/graemlins/lol.gif
Fjala "mund" perhere ka kuptimin "ndoshta" por ketu do kemi te bejme perseri me ndonje rast special, aq me teper ne temen e heqjeve te dyshimeve. Ti perdor "mund, por edhe mund" dhe referenca eshte paragrafi:vargu ne nje liber. Ne te njejtin kontekst, jo mund, por fakt, ka edhe nje (apo me shume) libra te tjere qe referohen nga nje tjeter turme ne po te njejten menyre. Te mos harrojme as mundesine e nje paragrafi:vargu qe ju referohen edhe nje tjeter turme njerezish legjenda e te cileve u huazua nga dy te paret per referencat e tyre. Kush e ka ne dore te vendose per "te verteten absolute" ne kete rast? A ishte Jezusi biri i Zotit? Ca thone po, ca thone jo, te dy kane paragrafi:vargu te tyre. Te paret librin e shkruan ne menyre kolektive, te dyteve ju peshperit ne vesh ne endrren e nje nate vere (me vjen ndermend rakia tashti). Pervec ketyre ka dhe turma te tjera qe s'ua ndjen fare sepse kane referencat e tyre paragrafi:vargu.
Te kthehem tek dija dhe dijetaret, nje person mendjembyllur si une e ka te veshtire te kuptoje pa percaktuar me pare se nga vjen kjo dije dhe te pakten mundesine se si mund te provohet kjo dije, pavaresisht mundesive te momentit. Por e verteta absolute sipas logjikes qe ti sjell (por jo jotja) eshte mjaft e qarte kur paragrafi kuptohet literalisht dhe vargu me interpretim dijetaresh qe studiojne perjashtime! Por mencuria e tyre e lashte nuk mund te mohoet per vete faktin qe cenimi i proceseve jetike perjashtohet nga ndalimet e urdheresave, si psh "po s'pate uje, pie dhe rakine", po vuan (i gjori) sepse ashtu sic edhe ti mund te logjikosh edhe pa referenca, bie ndesh me paragrafi:vargu nese s'ka fare perjashtim. Perjashtimi eshte zgjidhja, aq me teper nga nje gje qe eshte e perjashtuar ta kontestosh si dhe mundesia ta njohesh pertej "limiteve qe ekzistojne". Limite ne dije? Dhe prape, tere kjo dije nuk di te na thote "e lagu apo s'e lagu" sepse nuk e kemi kuptuar drejt dhe ka dale dhe nje grup tjeter dijetaresh qe thone se... etj etj. Kshu dijetaresh ka patur dhe do te kete perhere /pf/images/graemlins/wink.gif
Dhe nuk ke pse trembesh nga koha qe une zgjedh per te sjelle shembuj relevante per temen. Koha eshte e paperfillshme per fene islame, apo jo?
Do ju lutesha te tere lexuesve qe ta konsiderojne kete postim si nje rast special te sqarimit te keqkuptimeve (filozofike apo jo kete e le ne dore te lexuesit) qe dalin pafundesisht ne nje dicka kaq te vertete dhe te qarte sac eshte feja islame.
Shendet e te mira.
Adami njeriu i pare. Eva e dyta pas tij nga brinja. Adami s'qenka puci-puci me te bijat, e as Eva me te bijt. Perversiteti eshte imi /pf/images/graemlins/lol.gif sepse s'ka varg ne liber per kete pune (evidence!) por ama eshte e qarte qe binjaket nuk martoheshin (lexo puci-puci) me binjakun, por me motren apo vellain tjeter ishte ok, nuk eshte perversitet se eshte rast special. Edhe keto ama thuhen nga disa dijetare, te tjeret nuk dine gje apo nuk jane dakort. Nderkohe qe flitet per jo me pak se nje ngjarje historike e aq me teper per dicka qe shitet ne popullate si "e verteta absolute". Do ju kthehem prape dijetareve dhe dijeve pak me vone, por me vjen mire qe sic e thua dhe ti, kane filluar ndryshimin/ndalimin e argumentimit me ane te fazave. Ne kete rast ku jemi, ke faza "binjaket jo se eshte keq, vellai apo motra tjeter eshte ok se eshte rast special"? Po behen te zgjuar me ne fund e po pranojne qe njerezit shkollohen perhere e me shume ne ditet e sotme dhe duhen "argumenta" qe te mbulohen pacavuret. Hallall e pacin kur kane ushtare si puna jote qe s'te dridhet as syri kur me thua mua pervers! /pf/images/graemlins/lol.gif
Fjala "mund" perhere ka kuptimin "ndoshta" por ketu do kemi te bejme perseri me ndonje rast special, aq me teper ne temen e heqjeve te dyshimeve. Ti perdor "mund, por edhe mund" dhe referenca eshte paragrafi:vargu ne nje liber. Ne te njejtin kontekst, jo mund, por fakt, ka edhe nje (apo me shume) libra te tjere qe referohen nga nje tjeter turme ne po te njejten menyre. Te mos harrojme as mundesine e nje paragrafi:vargu qe ju referohen edhe nje tjeter turme njerezish legjenda e te cileve u huazua nga dy te paret per referencat e tyre. Kush e ka ne dore te vendose per "te verteten absolute" ne kete rast? A ishte Jezusi biri i Zotit? Ca thone po, ca thone jo, te dy kane paragrafi:vargu te tyre. Te paret librin e shkruan ne menyre kolektive, te dyteve ju peshperit ne vesh ne endrren e nje nate vere (me vjen ndermend rakia tashti). Pervec ketyre ka dhe turma te tjera qe s'ua ndjen fare sepse kane referencat e tyre paragrafi:vargu.
Te kthehem tek dija dhe dijetaret, nje person mendjembyllur si une e ka te veshtire te kuptoje pa percaktuar me pare se nga vjen kjo dije dhe te pakten mundesine se si mund te provohet kjo dije, pavaresisht mundesive te momentit. Por e verteta absolute sipas logjikes qe ti sjell (por jo jotja) eshte mjaft e qarte kur paragrafi kuptohet literalisht dhe vargu me interpretim dijetaresh qe studiojne perjashtime! Por mencuria e tyre e lashte nuk mund te mohoet per vete faktin qe cenimi i proceseve jetike perjashtohet nga ndalimet e urdheresave, si psh "po s'pate uje, pie dhe rakine", po vuan (i gjori) sepse ashtu sic edhe ti mund te logjikosh edhe pa referenca, bie ndesh me paragrafi:vargu nese s'ka fare perjashtim. Perjashtimi eshte zgjidhja, aq me teper nga nje gje qe eshte e perjashtuar ta kontestosh si dhe mundesia ta njohesh pertej "limiteve qe ekzistojne". Limite ne dije? Dhe prape, tere kjo dije nuk di te na thote "e lagu apo s'e lagu" sepse nuk e kemi kuptuar drejt dhe ka dale dhe nje grup tjeter dijetaresh qe thone se... etj etj. Kshu dijetaresh ka patur dhe do te kete perhere /pf/images/graemlins/wink.gif
Dhe nuk ke pse trembesh nga koha qe une zgjedh per te sjelle shembuj relevante per temen. Koha eshte e paperfillshme per fene islame, apo jo?
Do ju lutesha te tere lexuesve qe ta konsiderojne kete postim si nje rast special te sqarimit te keqkuptimeve (filozofike apo jo kete e le ne dore te lexuesit) qe dalin pafundesisht ne nje dicka kaq te vertete dhe te qarte sac eshte feja islame.
Shendet e te mira.