Keine Ahnung!

Re: Keine Ahnung!

S'ka nevoje per qethje fare, i ka shkuar mendja te luaje nje seri te "Bukuroshja dhe Bisha" /pf/images/graemlins/laugh.gif

Te hidhem nashti ne gjera me te rendesishme, nuk do ju sillte nje kenaqesi te papare nese me mesoni edhe mua gjermanisht? Kush e merr persiper? :angel:

Guest

Fillimisht postuar nga Archi:
[qb]
Fillimisht postuar nga Ester:
[qb] haj hitler /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
Du hast dich verlaufen meine Liebe. Geh´ weg von hier! Wir haben mit den scheiß Spacko-Nazis gar nix am Hut.

Hi servus, :wave:
bin wieder da. War kurz die Zeitung holen.
Grüß Euch :wave: :wave: :wave: [/qb]
:lol: gehen Bumsen sich

abs

nuk e di...

S'ka nevoje per qethje fare, i ka shkuar mendja te luaje nje seri te "Bukuroshja dhe Bisha"

Te hidhem nashti ne gjera me te rendesishme, nuk do ju sillte nje kenaqesi te papare nese me mesoni edhe mua gjermanisht? Kush e merr persiper?

mir pra, sailori t mson gjermanishten,
e ti e qeth dhe e rrun... /pf/images/graemlins/laugh.gif

merr - jep, merr - jep...eshte moto_ja :wink:

:devil:

Olta

Forumium praecox

nelk@,
une nuk e di pse do te heqesh pecir me gjermanishten megjitheate c'ke ti se ta mesoj une aq mire sa te fillosh te mendosh e jo me te flasesh ne gjermanisht vecse si demshperblim do te te lutesha per nje favor te vogel te cilin dua te ta them te veshi ne pm nqs biem ne ujdi,
bis dann, tschüss

p.s: warum macht mich keiner auf die Rechtschreibung von "Schmäh" aufmerksam?! :confused:

Archi

Forumium praecox

Hi Kinners,
grüß euch. :wave: :wave:

Einen speziellen Knuddelbusischmatz an olta und Beli.
:kiss: Hab euch vermisst! /pf/images/graemlins/frown.gif

Wie habt Ihr die Feiertage verbracht?

Olta

Forumium praecox

[qb] Hi Kinners,
grüß euch. :wave: :wave:
Einen speziellen Knuddelbusischmatz an olta und Beli.
:kiss: Hab euch vermisst! /pf/images/graemlins/frown.gif

Wie habt Ihr die Feiertage verbracht? [/qb]
Archi dein Bussal schmeichelt uns natürlich sehr, aber ehrlich zugegeben kannst nicht alles so leicht wieder gut machen.
Warum um alles in der Welt reagierst du nicht auf unser Vorschlag... :confused:
Es wäre uns ja egal gewesen (wie eine furzende Ameise in Mexiko /pf/images/graemlins/laugh.gif )aber wenn du uns doch selbst darauf ansprichst :confused:
naja wie auch immer, lg /pf/images/graemlins/smile.gif

Belinea

Primus registratum

Oltushe lere me cunin se do ket qen i dehur /pf/images/graemlins/laugh.gif lol

Hab euch alle liebe /pf/images/graemlins/smile.gif
bussi von Beli :kiss:

Archi

Forumium praecox

Fillimisht postuar nga Belinea:
[qb] Oltushe lere me cunin se do ket qen i dehur /pf/images/graemlins/laugh.gif lol
[/qb]
Nöö, Beli. Ei babbele net soo, isch bin doo kaan Säufee :smash: :smash:

Olta, Schatz. Es tut mir echt Leid, wenn ich euch hängenlassen habe. Bin statt München nach Hamburg gefahren (statt Süden, nach Norden /pf/images/graemlins/tongue.gif ).
Aber ich bin mir sicher, dass ihr auch ohne mich viel Spass gehabt habt.

abs

nuk e di...

[qb] [/qb]
Aber ich bin mir sicher, dass ihr auch ohne mich viel Spass gehabt habt.
So sicher solltest du eben nicht sein!!!
und schäm dich, /pf/images/graemlins/blush.gif
Du hast unsere Mädchen alleingelassen, :eek: dass solltest du so schnell es möglich ist,wieder gut machen! :wink:

Hab euch gern...
:angel:

Absi
:devil:
------------------------

PER Shtetet e Bashkuara te Albanise: Shqiperi,Kosove,Maqedoni, propozoj:
Rendi Publik te drejtohet 70% nga FEMRAT!!!!

Belinea

Primus registratum

[qb]
Fillimisht postuar nga Belinea:
[qb] Oltushe lere me cunin se do ket qen i dehur /pf/images/graemlins/laugh.gif lol
[/qb]
Nöö, Beli. Ei babbele net soo, isch bin doo kaan Säufee :smash: :smash:

Olta, Schatz. Es tut mir echt Leid, wenn ich euch hängenlassen habe. Bin statt München nach Hamburg gefahren (statt Süden, nach Norden /pf/images/graemlins/tongue.gif ).
Aber ich bin mir sicher, dass ihr auch ohne mich viel Spass gehabt habt. [/qb][/QUO

Archi ti mer djal qe humbe gjithe kete rast /pf/images/graemlins/laugh.gif lol pa ne mrekulli ja kaluam. Pash zoten nuk rrej /pf/images/graemlins/laugh.gif lol

Belinea

Primus registratum

Fillimisht postuar nga abstract:
[Du hast unsere Mädchen alleingelassen, :eek: dass solltest du so schnell es möglich ist,wieder gut machen! :wink:

Abs , Er wusste gar nicht davon. Ich bin mich sicher er wusste nicht ,daß ich am So.nach München gefahren wäre ,sonst hätte mein Archi(lol) auf mich gewartet oder .... Archi ? /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/blush.gif

Ps, te qafsha gjermanishten tende beli /pf/images/graemlins/laugh.gif :cry:

Fillimisht postuar nga olta:
[qb] nelk@,
une nuk e di pse do te heqesh pecir me gjermanishten megjitheate c'ke ti se ta mesoj une aq mire sa te fillosh te mendosh e jo me te flasesh ne gjermanisht vecse si demshperblim do te te lutesha per nje favor te vogel te cilin dua te ta them te veshi ne pm nqs biem ne ujdi,
bis dann, tschüss

p.s: warum macht mich keiner auf die Rechtschreibung von "Schmäh" aufmerksam?! :confused: [/qb]
Kur isha ne klase te 5 vendosen qe klasen time ta benin pilot, pra te testonin nje gjuhe te re te huaj qe ishte GJermanishtja. Pasi qava tre dite qe nuk me ra ne pjese anglisht, vendosa te shkoj ne klase dhe te bej kllounen, nje rrebelim feminor qe s'nxorri gje ne drite se do ti, gjermanishtja me pelqeu aq shume sa fillova te marr ngjyra serioze /pf/images/graemlins/laugh.gif . Por merret vesh kur dicka me pelqen mua eshte e destinuar per tu prishur. Pas 2 muajsh profesori i gjermanishtes u pushua nga puna, per flirtime te pahijshme me nxeneset e klases se 8. Kete gjene e gjate me lart e thash pse do mundohesha me kenaqesi per gjermanishten :lol: , plus qe kur te ndaloje ne Viene per pushimet e mia dhe te shikoj ndonje kamarier te shijshem dua ti them ne gjermanisht disa ndonje fjale te embel /pf/images/graemlins/laugh.gif

Per demshperblimin negociojme, e kam veshin te hapur.

bis dann (shikon e mesova nje shprehje)

Olta

Forumium praecox

ah po erdhe ne vjene je e ftuar te shtepia ime (e per dreke do te te bej trahana me vaj ulliri, djath deleje dhe i cope qepe),
me gjermanishten s'e ke mendu keq por austriaket jane te ftohte si peshq te ngordhur, per flirt do ikim ne disko ku te lodhurit (austriaket :sleep: ) guxojne te te shohin ne sy vetem pas nja ca litrash te mira alkol,
e bukura eshte qe edhe historia ime e ka fillin ne klasen e peste....nejse, ja dhe leksioni i pare:
:wave: schreib mir beim nächsten mal die Sprüche die du wissen willst (Tipp: deutsche Schimpfwörter sind echt originel), bis dahin machs gut, Bussi.
p.s: pyet sailorin se sa perfekt e shkruaj gjermanishten :wink:

Olta

Forumium praecox

boo po te bertasesh te kjo tema te kthehet jehona mbrapsht aq bosh eshte:
halloooooooo aaa ooo, wooo wooo seeiits iiihr?
IIIst daaa jeeemaaand?
ika se u shurdhova..., merimanga dhe lakuriqi i nates naten e mire miq te dashur :cry:

Olta

Forumium praecox

miremengjes merimanga /pf/images/graemlins/laugh.gif
(ah tani po qe do te me eci dita mbare)

Belinea

Primus registratum

Oltushka /pf/images/graemlins/smile.gif Me ka mal mali muve mi edhe te shkruajt mp se sms nuk dergokam dot sot. /pf/images/graemlins/frown.gif
Wer von euch möchte mir die Deutschesprache beibringen? /pf/images/graemlins/laugh.gif
Absi?
Olta ?
oder Sailor( kete po e shkruaj sa per nr ) /pf/images/graemlins/laugh.gif lol /pf/images/graemlins/wink.gif
Archi hat leider aufgegeben /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ich warte auf Ihre Nachrichte.

Mire e kam shkruar? /pf/images/graemlins/frown.gif

Belinea

Primus registratum

Uuuuuuuuu harrova Oltin /pf/images/graemlins/laugh.gif He olto se mesojme njerit tjetrin /pf/images/graemlins/wink.gif lol

abs

nuk e di...

Neo wo bist du mein Held :devil:
Beli :kiss:
Deine Freundin sollte die Deutschlehrerin spielen :wink:
Archi, wo bist du? ich habe es nicht ernst gemeint, komm bitte, wir vermissen dich :cry:
seilor ist unserer Sportlehrer
... :goofy:

:rockband:

Belinea

Primus registratum

Fillimisht postuar nga abstract:
[qb]
Beli :kiss:
Deine Freundin sollte die Deutschlehrerin spielen :wink:
Archi, wo bist du? ich habe es nicht ernst gemeint, komm bitte, wir vermissen dich :cry:
seilor ist unserer Sportlehrer
[/qb]
Absi :kiss: Po ckeni me olten ju ckeni e? /pf/images/graemlins/smile.gif

Lieber besuche ich ein Deutschkurs statt hier herum zu fragen /pf/images/graemlins/laugh.gif

Archi kommt nie wieder /pf/images/graemlins/smile.gifer ist verletzt /pf/images/graemlins/laugh.gif

Sailor sportlehrer ? :tipsy: