JUVENTUS

Airbourne

Papirus rex
Kete VIT, qe ne fillim, do ja u ham germozin milankave dhe kushurirave te tyre.
Kuptohet...30 pike PERPARA=NE.
Forza JUVE.

Airbourne

Papirus rex
Juves i DUHET nje MESFUSHORE me VISION....alias tip PIRLO.
SCHICK eshte GRANATE por nuk kemi ...kryetar partie...lol.
Forza JUVE.

MrCool

Oldschool
Dhe une vuna doren ne zjarr per Manaj por s'ndezi [emoji12]

Btw.. Schick un gran bel giocatore

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Airbourne

Papirus rex
Ja leme FUSHES se mejdanit....
PS: por AIRBOURNE e njef SHUME MIRE se cfar SILURE eshte.
Danke Bayern.

Airbourne

Papirus rex
Pergjigja ime: nuk e di kujt do i zej vendin....por e DI qe me Alex Sandro(po nuk iku) krahu majte eshte...LOKOMOTIVE.Ndersa NEVE ishte KY qe na PALLOI ne krahun e DJATHTE(Bayern-JUVE).
PS: kane fillu me buzeqesh milankat dhe spiunat e interit...lol.
FORZA JUVE.

Airbourne

Papirus rex
Luciano Moggi ha parlato del trasferimento di Leonardo Bonucci al Milan e le sue parole, come sempre, sono destinate a far discutere. Ecco alcune dichiarazioni riprese da IlBiancoNero.com: "Non ci credevo, dico la verità. Bonucci al Milan non l'avrei mai dato. Mi dicono che la moglie di Bonucci non è voluta andare all'estero. Io avrei detto giocatore: 'O vai all'estero, o stai qua e non rompi i c....'. Punto. Cessione a una rivale? E’ la dimostrazione che un giocatore quando fa cinque anni di contratto se va male vuole restare, se va bene invece fa scelte di vita. Non credo alle bandiere, sono tutti professionisti. Questo è un male del calcio. Come nel caso della politica quando voti uno di Forza Italia e poi te lo ritrovi al PD.

BIG LUCIANO.

Airbourne

Papirus rex
Juvja ka nje trainier (mendim personal) qe flete idiotesira per Higuain dhe perse!!!
Sepse PIPITA eshte KILLER,por luan jashte zones apo 16-dhjeces.Ndersa trainieri i Atalantes eshte mjeshter qe ekipin e mesoi se si luhet futboll.Dhe jo rastesisht jane ngritur.Pra ngelet qe ti mundim....po patem tajare.
FORZA JUVE.
Aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.