Re: Islami dhe amerika
Çka pas Irakut
Forcat okupatore depërtojnë në disa shtete amerikane, depërtojnë edhe në Vashington, hynë në shtëpinë e bardhë, kurse kryetari amerikan, zëvendësit dhe ndihmësit e tij janë fshehur, në një gjendje të trishtimit dhe habisë…!
Revolucionarët e hidhëruar që janë kundër politikës amerikane i mbushin rrugët dhe mbajnë trasparenta kundër amerikës, e akuzojnë për krime lufte dhe gjenocide, për falsifikim të realitetit, thyerja e ligjeve dhe marja e të drejtave esenciale.
Një grumbull i të burgosurve, i kalojnë muret e burgjeve dhe dalin në rrugë.
Konsumuesit e drogës ngrisin parollat: “mjaft trishtim për popullin, mjaft trishtim për njerëzit e sigurtë”.
Të burgosurit e rrënojnë statunë e lirisë dhe mbi te vëndojnë një leckë ku shkruan: “mbaroi epoka e mashtrimit, largoni maskat nga fytyra e juaj e trishtueshme, ju o tregtarë të naftës. Populli ju refuzon dhe nuk do t’ju zgjedh më”.
Dora e fshehur kujdeset për kaos dhe shkatërrim, për ta dëmtuar sa ma shumë administratën.
Pesëdhjet mijë hajdutë në San Fransisko bredhin rrugëve.
Vallë, mos je në ëndër të këndshme?!
Kjo ëndër e këndshme e cila buron nga thellësia e imagjinatës është reflektim i asaj që ka ndodhur në kryeqytetin e Harun Reshidit, e ndoshta edhe ndonjë pamje e të ardhmes.
Më kaploi një dallgë e madhe e mërzisë dhe brengosjes, nuk mendoj se ndonjë musliman ka qenë indiferent duke e parë rënien e qytetit të hilafetit në duart e romakëve.
Lamtumirë Bagdad. Ti o qytet i Mensurit, Harun Reshidit, Ebu Hanifes, Imam Ahmedit, Kerhiut, Xhunejdit, Is’hakut, Mutiut, Hammadit. Ti o vendbanim i komandantëve, halifeve, muhadithëve, fukahave, zahidave, të devotshmive, poetëve. Strehimore e diturisë dhe devotshmërisë, vend i krenarisë dhe pasurisë. Oj botë, ku nga çdo gjë ke nga pak.
Lamtumirë Darus-Selam, strehimore e arabishtes, kubeja e Islamit, llamba e historisë dhe minberi (foltoreja e) i civilizimit.
Në fillim të mijëveçarit të pestë, para erës sonë, histori e futur në lashtësi, lugina Rafidin përjetoi një kërcim të rëndësishëm në histori, duke kaluar nga një fshat bujqësor në jetë qytetare. Kjo lugina ka kaluar një kohë kur rrjeti i kanaleve ka qenë mrekulli e kohës.
Ka kaluar shekuj, gjenerata dhe popuj, të cilat nuk mund ti numëron askush përveç All-llahut [subhanehu ve teala]. Semuritët janë ndërtuesit më të vjetër të civilizimit në tërë historinë dhe nga Iraku është nisur perandoria më e madhe që e ka njohur historia. Pastaj kanë ardhur babilonasit, Asiriantë dhe Keldët. Hapja islame ishte margaritari i qafores në në këtë vend të mirë. U kujdes për Islamin dhe mbeti Iraku kryeqytet i Hilafetit me qindra vite.
Bagdadi është ndërtuar në kohën e Ebu Xhafer Mensurit që të bëhet kryeqyteti i Hilafetit, kurse kulmin e sajë e ka arritur në kohën e Harun Reshidit, andaj edhe quhej kryeqyteti i Reshidit. Ajo kishte edhe mera tjerë, sikurse Darus-Selam, Mudevere, Zeura dhe Bagdad.
Historia e përsërit vetveten.
Në vitin 656 sipas hixhretit, u fik ky kandil shndëritësh. Kur u nisë Holaku, nipi i Xhingizkanit dhe e okupuan Bagdadin. Lumi Dexhle mori ngjyrë gjaku, nga shkaku i viktimave të shumta dhe mori ngjyrë të kaltër nga shkaku i shumë librave që u hedhën në këtë lum. Kjo ndërmarje ishte fundi i krenarisë dhe civilizimit. U përhap zjari saqë tymi i këtij zjari bëri një re të zezë në qiellin e Bagdadit. U ngulfat një civilizim prej civilizimeve më të pasura njerëzore, civilizimi islam.
Udhëzime Kur'anore
Një: All-llahu [subhanehu ve teala] në Kur'an thotë:
"æóáößõáøö ÃõãøóÉò ÃóÌóáñ ÝóÅöÐóÇ ÌóÇÁó ÃóÌóáõåõãú áóÇ íóÓúÊóÃúÎöÑõæäó ÓóÇÚóÉð æóáóÇ íóÓúÊóÞúÏöãõæäó"[ÇáÃÚÑÇÝ:34]
“Çdo popull (që përgënjeshtroi pejgamberët) ka afatin e vet, e kur t'u vijë afati tyre, ai nuk mund të shtyhet për asnjë moment, e as të përngutet më parë”. (El-araf: 34).
Ky afat, të cilin All-llahu ua cakton popujve ashtu sikurse ua cakton individëve, mund të ketë domethënie të eliminit global, ose dështim, dobësi dhe disfatë që e përjeton një popull . Te All-llahu [subhanehu ve teala] siç na tregon Pejgamberi i Tij, [sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem]:
( æßá ÔíÁ ÚäÏå ÈÃÌá ãÓãì ) ÑæÇå ãÓáã
“Çdo gjë te Ai është me afat”. (Muslimi).
Popujt paskan afate sikurse edhe individët, kanë ngritje dhe rënie, kanë etapën e rinisë dhe pleqërisë, mirëpo ummeti i Muhammedit dallohet nga popujt tjerë se afati i tij nuk përfundon deri në Ditën e Kijametit, është ummet që mundet të sëmuret, mirëpo nuk vdes.
Dy: All-llahu [subhanehu ve teala] thotë:
"Åöäú íóãúÓóÓúßõãú ÞóÑúÍñ ÝóÞóÏú ãóÓøó ÇáúÞóæúãó ÞóÑúÍñ ãöËúáõåõ æóÊöáúßó ÇáúÃóíøóÇãõ äõÏóÇæöáõåóÇ Èóíúäó ÇáäøóÇÓö æóáöíóÚúáóãó Çááøóåõ ÇáøóÐöíäó ÁóÇãóäõæÇ æóíóÊøóÎöÐó ãöäúßõãú ÔõåóÏóÇÁó æóÇááøóåõ áóÇ íõÍöÈøõ ÇáÙøóÇáöãöíäó * æóáöíõãóÍøöÕó Çááøóåõ ÇáøóÐöíäó ÁóÇãóäõæÇ æóíóãúÍóÞó ÇáúßóÇÝöÑöíäó "[Âá ÚãÑÇä:140-141]
“Në qoftë se juve u preku çka u dhemb (në Uhud), edhe atë popull (armikun) e pat prekur dhembje si kjo e juaja (në Bedër). Ne, këto ditë i ndërrojmë (u japim në përdorim) mes njerëzve për t'u ditur tek All-llahu ata që besuan dhe për t'i zgjedhur disa prej jush për dëshmorë (ose dëshmues). All-llahu nuk i do zullumqarët. Dhe që All-llahu t'i pastrojë besimtarët, ndërsa gradualisht t'i shkatërrojë mosbesimtarët”. (Ali Imran: 140- 141).
Ditët e kësaj bote rrotullohen, nuk vazhdon në to as mërzia e as gëzimi, as mposhtja e as krenaria, as pasuria e as varfëria, por koha njeriun e rrotullon.
Amerikanët thonë: kjo është fundi i historisë, siç ka shkruar Fokojama në librin e tij të njohur, kurse ne themi: kjo është historia e fundit, sepse All-llahu [subhanehu ve teala] tregon për kriminelët dhe zullumqarët:
"Ãóæóáóãú ÊóßõæäõæÇ ÃóÞúÓóãúÊõãú ãöäú ÞóÈúáõ ãóÇ áóßõãú ãöäú ÒóæóÇáò"[ÅÈÑÇåíã:44]
“…A nuk u betuat ju më parë se nuk ka kush ju lëviz”. (Ibrahim: 44).
E lexoja këtë ajet dhe në habi thosha: subhanall-llah, Zbritësi i Kur'anit. Të gjithë njerëzit e dinë se kanë fund dhe se kanë afat kur do të vdesin, vallë kush janë ata që janë betuar se s’ka kush i lëviz?!
Pastaj i pamë ata njerëz që u mashtruan me frocën dhe hegjemoninë e tyre, u mashtruan para Zotit, saqë filluan të flasin se civilizimi i tyre na qenka fundi i historisë dhe se qëndrimi i tyre do të jetë i përhershmë dhe i amëshueshëm, u betuan se ska kush i lëviz dhe banuan në vendbanimet e zullumqarëve.
Ky grusht i fuqishëm i forcave amerikane është prej rrotullimit të ditëve që përmednet në Kur'an:
"æóÊöáúßó ÇáúÃóíøóÇãõ äõÏóÇæöáõåóÇ Èóíúäó ÇáäøóÇÓö"
“…Ne, këto ditë i ndërrojmë (u japim në përdorim) mes njerëzve …”. (Ali Imran: 140).
Është rezultat i shfrytëzimit të ligjeve hyjnore. Ata njerëz mbrohen me ligje. Kanë zbuluar, kanë shpikur, kanë mësuar, kanë bërë eksperimente,janë bashkuar, bashkëpunojnë, derisa kanë arritur në këtë gradë të fuqisë ekonomike, teknologjike dhe ushtarake, elemnte që u mundësuan që të vetëm ta sundojnë botën në këtë kohë. Bota është bërë njëpolare, e administron Amerika sipas dëshirës së vet.
Fitoreja e tyre nuk është vetëm ushtarake. Kur e shohim ushtarin e tyre mendjemadh, shpalos fuqinë e tij duke ngritur flamurin e tij në tokën tonë, mllefosemi dhe hidhërohemi, mirëpo e dimë se kjo fitore që e vjelin tani është rezultat i disa epërsive që i ka fituar administrata e tij në mungesë dhe shkujdes të palëve tjera.
Ata kanë përfituar prej këtyre ligjeve, saqë kanë arritur këtë gradë. Pra, fitoreja e tyre nuk është vetëm ushtarake, por është fitore jetësore, teknologjike, ekonomike, adminstrative, politike dhe është një pjesë e ligjit të sprovimit, i cili duhet pranuar me durim dhe rezistencë.
Tre: Andaj fjala e All-llahut [subhanehu ve teala]:
" æóáóæúáóÇ ÏóÝúÚõ Çááøóåö ÇáäøóÇÓó ÈóÚúÖóåõãú ÈöÈóÚúÖò áóÝóÓóÏóÊö ÇáúÃóÑúÖõ æóáóßöäøó Çááøóåó Ðõæ ÝóÖúáò Úóáóì ÇáúÚóÇáóãöíäó"[ÇáÈÞÑÉ:251]
“..Dhe sikur All-llahu të mos i mbronte njerëzit me disa prej disa të tjerëve, do të shkatërrohej toka, po All-llahu është bamirës i madh ndaj njerëzimit”. (El-Bekare: 251). Është argument për këtë.
Është argument edhe se aktimet e All-llahut në tokë dhe mbi njerëzit nuk janë vetëm të këqija, medoemos duhet të ketë edhe aspekte të të mirës dhe urtësisë, edhe pse këto aspekte nuk shihen prej shumë njerëzve, sidomso në kohën e krizave, në kohë kur zemrat e njerëzve sundohen nga mërzia, brenga, stresi, dhe çrregullimi. Mirëpo besimtari mbetet i kënaqur me caktimin e All-llahut, duke e ditur se pas kësaj gjëje ka Urtësi të All-llahut, që sjellin fund të lavdishëm.
Katër: All-llahu [subhanehu ve teala] thotë:
"ÃóæóáóãøóÇ ÃóÕóÇÈóÊúßõãú ãõÕöíÈóÉñ ÞóÏú ÃóÕóÈúÊõãú ãöËúáóíúåóÇ ÞõáúÊõãú Ãóäøóì åóÐóÇ Þõáú åõæó ãöäú ÚöäúÏö ÃóäúÝõÓößõãú Åöäøó Çááøóåó Úóáóì ßõáøö ÔóíúÁò ÞóÏöíÑñ"[Âá ÚãÑÇä:165]
“E kur juve u goditi një dështim (në Uhud) e që ju ia patët dhënë atë dyfish (armikut në Bedr), thatë: "Prej nga kjo"? Thuaj: "Ajo është nga vetë ju"! S'ka dyshim se All-llahu është i plotëfuqishëm për çdo send”. (Ali Imran: 165).
Dëshirojmë ta qortojmë Amerikën. Sa e sa na gëzon kur dëgjojmë analistë, shkrimtar, mediat dhe hatibat kur flasin kundër këtij shteti zullumqar. Mendoj se e tërë ajo që thuhet për këtë shtet është një pjesë shumë e vogël e realitetit të saj, mirëpo nuk duhet të jemi të shkujdesur se kjo administratë mendjemadhe dhe zullumqare, që nuk ka mundësi të fsheh kebërësinë e sajë, nuk do të arrinte të bëjë me ne këtë që ka bërë nëse ne nuk ia hapnim derën. Shikoni se çka u thotë All-llahu [subhanehu ve teala] njerëzve të përgëzuar me xhennet:
" Þõáú åõæó ãöäú ÚöäúÏö ÃóäúÝõÓößõãú Åöäøó Çááøóåó Úóáóì ßõáøö ÔóíúÁò ÞóÏöíÑñ"
“…Thuaj: "Ajo është nga vetë ju"! S'ka dyshim se All-llahu është i plotëfuqishëm për çdo send”. (Ali Imran: 165).
Andaj edhe ne duhet t’ia themi këtë vetvetes, tani kur i kemi plagët e nxehta, kemi gjakderdhje dhe dhimbje të gjalla. Kjo është prej vet nesh! Duhet ta shfrytëzojmë këtë mundësi që ta përmirësojmë gjendjen tonë, të kthehemi te All-llahu me pendim të sinqertë, në nivel individual, shoqëror, familijar, shtetëror dhe popullor.
Çka pas luftës?
Luftoi shkatërroi shumë gjëra. I shkatërroi edhe parollat e rrejshme dhe boshe, me të cilat krenoheshin ata njerëz, të cilat flisnin për liritë, ligjet ndërkombtare, për të drejtat e njeriut, për drejtësi, për vlera morale. Kurse kjo luftë e zbuloi fytyrën e tyre të zezë, e cila nuk mundet as të mbulohet e as të fshihet!
U zbulua rrena dhe këto parrolla, të cilat një kohë të gjatë e kanë mashtruar ummetin tonë dhe botën, duke menduar se kjo është një civilizim i veçantë, është ngjyrë dhe mënyrë ku ka liri për mbarë njerëzimin, është larg çdo koncepti të keq, mirëpo po kjo e njejta doli në pamjen dhe fotografinë më të keqe:
Agresion kundër njerëzve të sigurtë.
Sulm i qëllim kundër civilëve të pafajshëm.
Sfidim i ligjeve.
Tendencë për të uzurpuar të vërtetën dhe për ta eliminuar ate.
Kjo na zbuloi se liria e medias e pretenduar ose liria politke është vetëm zotërim, madje disa herë është me dorëza të njoma, pamje të bukur, shprehje të ëmbëla, kurse pas tyre fshehn shumë gjëra.
Të gjithë zuajnë nga një zotërim i dhunshëm, madje në disa shtete të botës islame populli përballet me një zotërim të dhunshëm dhe të qartë, pa marur parasysh se a është nga media, duke uzurpuar mendimin dhe lirinë, mirëpo populli i amerikës vuan nga një zotërim tjetë rtë dhunshëm e ajo është tendeca për larje të trurit, pengimit të të vërtetës, ndikimi në vullnetin e tyre, saqë i pranojnë këto gjëra me bindje. Ti vepro çka të dëshirosh përderisa je duke bërë atë që ne dëshirojmë.
Kjo luftë i eliminojë ligjet ndërkombëtare dhe organizatat rreth të cilave çdo herë bisedohej dhe u bë e qartë se ajo rreth së cilës flitnin, siç është rasti me pamvarësinë e shteteve,është bisedë e kotë. Ja, shtete të pamvarura sulmohen dhe okupohen për qëllime të ndryshme, kurse ata që luftojnë dhe rezistojnë konsiderohen të dalur jashta ligjit ndërkombtar dhe në kundërshtim me pushtetet. Burgosen, robërohen, vriten, gjukohen, rrihen dhe torturohen.
Ligjet e luftës që tregojnë se nuk lejohet të sulmohen civilët e pafajshëm dhe institucionet e medias nuk u eliminuan në këtë luftë të verbër dhe zullumqare.
Pretenduesit e lirisë në shtetet e bashkuara të Amerikës e sulmojnë Islamin dhe Pejgamberin [alejhis-selam], e akuzojnë për gjakpirës, dhunë dhe terorizëm, kurse ne i sfidojmë ata që numri i të vrarëve në kohën e Pejgamberit [sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem], prej muslimanëve dhe të tjerëve, nuk është aq sa numri i të vrarëve gjatë një dite në këtë luftë të padrejtë, e mos të flasim për luftërat para sajë ose për luftërat që mundë të ndodhin më vonë.
Kjo luftë shkatërroi paanshmërinë, pamvaësinë politike, kulturore dhe ushtarake, sepse Sh.B.A.-të mundohen të imponojnë vetveten si një pushtet botëror pa rival dhe rezistues, dhe se kanë të drejtë të eliminojnë të gjitha tendencat e pamvarësisë, dallimit dhe posedimit të fuqisë.
Kjo luftë eliminojë qeveritë arabe. U bë e qartë se janë qeveri të paafta për të rezistuar e as që të kenë qendrime dhe vendime autoktone.
Kjo luftë e solli administratën amerikane në një zallishte të gjallë, që nuk e di se ku mund të përfundojë?!
Ndoshta zgjedhjet e ardhshme e vërtetojnë këtë supozim ose e përgënjeshtrojnë, sidomos nëse administrata amerikane nuk skenon ndonjë ballafaqim të ri, me të cilin do të angazhon opinionin publik me te!
Vallë a u sjelli kjo luftë diçka atyre?!
Po u solli ndikim të rajon të ri, naftë dhe forcë të madhe dhe prestigj në shumë vende të botës. Sa i përket naftës, firmat amerikane do të marin hisen më të madhe në raportet me secilën administratë të ardhshme amerikane, për shkak të rolit kryesor në luftë. Kjo do të sjell dobi shtesë, duke e shkatërruar të ashtuquajturën organizata e Opekut ose kufizimi nga çdo aktivitet që mundet t’i sjell dëm interesit amerikan. Një kosultant ekonomik i kryetarit amerikan ka thënë: suksesi i aksionit ushtarak në Irak do të dërgon në interes të punimeve dhe firmave amerikane.
Domethënia e ndryshimit të pushtetit irakian është pompimi i tre deri në pesë milion bermil naftë në ditë, si shtesë në tregun e naftës. Ndoshta pas pesë viteve do të pompohen deri në dhjet milion bermil në ditë nga nafta irakiane në tregun botëror. Hisen e luanit në këtë do ta kenë frimat e huaja.
Çka do t’i sjell lufta unitetit irakian?
Shumica e njerëzve kanë frikë se Iraku ka mundësi të shndërrohet në disa shtete, një shtet për kurdët, një për shiitët e një për sunitët, kjo ka mundësi të ndodhë, edhe pse nuk është opcioni më i fuqishëm. Iraku si një shtet unitar, ekzistimi i tij nuk mvarët nga ekzistimi i kryetarit ose partisë qeverisëse, sepse kryetari irakian nuk është Titoja i Jugoslavisë, i cili i mblodhi disa pjesë të ndara, që të kemi frikë se pas tij a do të ekziston Iraku ose jo. Përballë disa rasteve të kaluara, nuk kanë dalur në shesh ndonjë rrymë separatiste serioze, përveç se të kurdët, të cilët përbëjnë 15- 20 % të popullit irakian. Mirëpo ata sërish parapëlqejnë raport të caktuar më qeverinë qendrore. Ka mundësi ta kaplon kaosi në këtë etapë kalimtare, siç e quajnë, sidomos duke pasur parasysh interesat e shteteve fqinjë, ku secili shtet ka agjendë të veçantë në lidhje me Irakun. Kjo del në shesh shumë qartë me Iranin, Turqinë, etj.
A do të sjell lufta demokraci?
Amerika ka mundësi ta ngjyros luftën e sajë si të dëshirojë, mirëpo kjo ngjyrosje nuk është ma tepër se gjeth dudi. Demokracia e pretenduar është iluzion. Jo se irakianët janë mësuar në diktatori dhe nuk kanë mundësi ta kalojnë këtë fazë, mirëpo për shkak se së pari mundet të ndodh kaosi, kjo gjë pritet, madje e shohim sot në Bagdad, Basër, Mosul, Tikrit edhe në shumë qytete tjera të Irakut, dhe sepse Amerika ka ardhur që të mbetet, e te ata nuk është me rëndësi forma e qeverisjes ose lloji i qeverisjes, sa është me rëndësi garanca e lojalitetit i atyreve që qëndrojnë në Bagdad ndaj tyre dhe interesave të tyre.
Irakianët nuk ishin solidar me pushtetin e kaluar, mirëpo ata edhe më shumë e urrejnë Amerikën, sidomos pasiqë i bojkotuan ekonomikisht ma shumë se 13 vjet, pasiqë vranë më shumë se dy milion fëmijë, për shkak të sëmundjeve që nuk gjenin për to shërim.
Shtoja kësaj edhe ndjenjat e tyre nacionaliste të njohura. Ata janë të parët që janë ngritur kundër kolonijalizmit britanik.
Sipas disa raporteve amerikane, Amerika duhet të dërgon ma shumë se shtatëdhjet e pesë mijë ushtar atje që ta ruan qetësinë dhe do të qëndrojnë atje më së paku një vjet të plotë. Shtoja kësaj edhe nevojën e madhe për nevojën për pesë mijë ushtar për pesë vitet e ardhshme. Mos të flasim për marëveshjet për mbrojtje të përbashkët!
Pra, demokracia qenka shembull i dobët, i cili do të gjindet në Irak sipas interesit amerikan, duke i siguruar njerëzve disa liri personale, duke u siguruar njerëzve kënaqësi kalimtare dhe një pjesmarje, e cila garanton siguri të vendit e asgjë më tepër.
Qëllimet e publikuara të ndërmarjes amerikane kundër Irakut ishin shkatërrimi i armatimit masiv, armëve biologjike dhe kimike dhe rrënimi i pushtetit të Sadamit, të cilin e konisderonin kërcënim për sigurinë e Izraelit dhe të intereseve të tyre vitale. Si rezultat i kësaj ata mund të ofrojnë të ashtëquajturin ndryshim demokratik në Irak, sipas modelit perendimor laik, si shembull për shtetet që janë përreth. Sipas meje prej qëllimeve më të rëndësishme strategjike të sigurisë nacionale amerikane në planin afatshkurt dhe afatmesëm, në një hapësirë prej 15- 20 vjetëve është rivizatimi i hartës politike të lindjes së mesme, e cila është e pasur me resurse të ndryshme natyrore dhe i cili dallohet me qendrën më të mirë dhe më të rezikshme në botë dhe që disa shtete të saja paraqesin për Vashingtonin klimë e përshtatshme për kultivim të ekstremizmit fetar dhe terorizmit.
Qëllimi i dytë është ndryshimi i sistemeve qeverisëse në disa shtete të rëndësishme arabe për të sjellur qeveri aleate të perendimit. Në të njejtën kohë të gëzon forcë dhe ndikim, dhe një dozë të përkrahjes popullore, gjë që u mundëson për disa vite të tejkalojnë një një mënyre ose tjetër problemin e demokracisë. Sh.B.A-të janë të vendosura që qeverisjen ushtarake ose civile të bëjnë vetëm ata në Irak një kohë të gjatë që u garanton mbrojtjen e interesave vitale dhe të sigurisë për Sh.B.A- të në rajonin e botës arabe, duke e shndërruar Irakun në nj ëbazë e pikënisjes për aktivitetet ushtarake që sigurisht se në të ardhmen do të zhvillohen kundër Sirisë, Iranit ose ndonjë shteti fqinjë, aktivitete të cilat do të jenë në shërbim të interesit Izraelit dhe planifikimit amerikan për shtim të zotërimit mbi resurset natyrore në gji, në detin Kaspik dhe në Azinë e mesme.
Shtoja kësja edhe forcimin e pranisë ushtarake amerikane në tokën irakiane, në detin dhe hapësirën ajrore të sajë, duke i privuar forcat e mëdha nga garimi duke i ndërtuar dhe kultivuar interesat e sajë në lindjen e mesme.
Administrata amerikane konsideron se ka mundësi të arrije ma lehtë dhe ma lirë deri në Saudi, ose Egjypt, ose Siri, ose Liban ose Iran nëpërmjet Irakut. Si duket ky është prej qëllimeve esenciale të luftës. Sulmi mbi Irakun dhe okupimi i tij e ban qendër për ta frikësuar Iranin dhe Sirinë dhe nëpërmjet tij mund të lëviz në drejtim të Saudisë dhe shteteve të Gjirit që të shkaktojnë ndryshime që përputhen me politkën amerikane. Poashtu ata mund të lëvizin në drejtim të Sirisë dhe Libanit që të zotërojnë Palestinën dhe të realizojnë planin e shpërnguljes masive të palesitinezëve, sidomos kur e kemi të qartë se udhëheqësit çifut janë të bindur se kanë noddhur ndryshime radikale pas intifadës së Kudsit dhe se ky aktivitet e ka rëzuar marëveshjen e Oslos. Ata janë të bindur se situata pas 11 shtatorit është ndryshuar dhe se marëveshja e Oslos dhe anekset e saja nuk janë të pranuara.
Me kërkesë të administratës amerikane dr. Maks Zinxher, ekspert për analizë të politikave, themelues i institutit Hedson për studime strategjike, ka përgaditur një dokument, ku ka vizatuar format e mundshme të botës gjatë dy dekadave të ardhshme, edhe ate:
Një: Sh.B.A- të do të sulmojnë disa shtete, ndoshta kjo do të shkakton të bien disa shtete islamike, kurse Egjypti, Irani, Saudia do të posedojnë armë bërthamore, e disa shtete tjera do të posedojnë armë biologjike, të cilat do t’i shfrytëzojnë në konfliktet mes tyre, kurse Izraeli do të mbëtet edhe pas dhjetë viteve, mirëpo do të ballafaqohet me rezik të madh, madje edhe ka mundësi të eliminohet tërësisht me armë islamike jokonvencionale, që do të jetë i pranishëm me të madhe në lindjen e mesme.
Dy: ky raport flet detajisht mbi këtë skenar dhe ndarjen e shteteve islamike në dy qeverisje: shtete përkrahëse të, siç e ka emërtuar ai, islamit luftarak ose islamit rezistues dhe shtete që e kundërshtojnë këtë. Sa i përket islamit luftarak ose xhihadik e rezistues do të sundon shtetet arabe, paikcat islamike në europë dhe afrikë, kurse Turqia do ta refuzon këtë ngjyrë të Islamit.
Ky dokument përmban planin e luftës kundër Islamit, të cilin e ndanë në dhjetë etapa, prej tyre është edhe zgjidhja e konfliktit arabo izraelit. Edhe ate duke zgjidhur problemin e refugjatëve, duke i ribanuar. Mirëpo ku? Këtë vetëm All-llahu e di! Dhe ndalimi i përdorimit të terorizmit. Këtu parashtrojmë pyetjen: çka është terorizëm? Sigurisht se përgjigjeja është te ata edhe sipas kritereve të tyre.
Në këtë plan hyn edhe themelimi i shtetit palestinez, e cila e garanton sigurinë e Izraelit nëpërmjet ‘planit të rrugës’ ose nëpërmjet ndonjë elementit tjetër. Ka gjasa që të veprojnë në nënshtrimin e palestinezëve dhe të pranojnë zgjidhjen që e ofron Izraeli. Kjo tregon se rajoni është duke ecur drejt një etape shumë të errët, nëse zhvillohen ngjarjet sipas skenarit që e ka shkruajtur administrata ameriakane. Ata këtë plan nuk dëshirojnë të ja imponojnë vetëm botës islame por mbarë botës. Mirëpo vullneti i refuzimit, ndalimit, insistimit në ndryshim dhe konfirmim të pranisë ka fuqi të anulon këto plane dhe të mbeten në hapësirën e jetës:
"Åöäøóåõãú íóßöíÏõæäó ßóíúÏðÇ*æóÃóßöíÏõ ßóíúÏðÇ*Ýóãóåøöáö ÇáúßóÇÝöÑöíäó Ãóãúåöáúåõãú ÑõæóíúÏðÇ"[ÇáØÇÑÞ:15-17].
“Ata vërtet bëjnë kurtha. Po edhe Unë përgatis kurthe kundër tyre! E ti jobesimtarëve jepju afat, afatizoi ata pak”. (Et-Tarik: 15- 17).
Në çdo disa vjet përpilohen raporte për strategjinë amerikane. Ky është raporti i fundit i cili ka dalur përafërisht një vjet pas ndodhive të 11 shtatorit, me titull: “Strategjia e sigurisë nacionale amerikane” dhe ka dalur me 20 shtator 2002. ky raport e vizaton politikën amerikane dhe detajet kryesore.
Një: politka amerikane në përgjithësi synon realizimin e ëndërës amerikane duke themeluar shtet udhëheqës të mbarë shoqërisë botërore dhe në të njejtën kohë individët e këtij shteti të jetojnë në një gradë të lartë të sigurisë dhe standardit jetësor. Për këtë Regani, ish kryetar amerikan, thotë: “O amerikan, ejani të bëjmë parajsin në tokë”.
Kjo ëndër, të cilën synojnë ta realizojnë është komoditet i brendshëm dhe siguri nacionale, dhe zotërim mbi mbarë botën. Këto baza mbi të cilat është ngritur amerika janë zhvilluar nëpërmjet gjendjeve lokale dhe ndryshimeve globale. Në fillim strategjia e tyre është mbështetur në izolimin, për të cilën u shpreh kryetari i tyre Monro, i cili duke vizatuar politikën amerikane dhe vëndoi përreth sajë tela me gjemba, para së cilës vëndoi një parrullë: “mirëse vjen nëse nuk ke me vehte pushkë”.
Kjo domethënë se ata ishin izuluar në vetvete, mirëpo i ofrojnë mirëseardhje mysafirit. Kjo edhe ishte pikënisja që Amerika të bëhet vend për të pritur refugjatë nga mbarë bota.
Etapa e dytë: pjesmarje në përpilimin e sistemit botëror që nga fillimi i luftës së dytë botërore dhe mbushjen e zbrazëtirës e cila doli në shesh pas dobësimit të rolit europjan në botën islame dhe në vendet tjera.
Pastaj erdhi etapa e tretë, lufta e ftohur dhe strategjia e aleancave ushtarake, deri në rënien e bashkimit sovjetik.
Mund të themi se etapa e katërt, të cilën jemi duke e përjetuar është etapa për të cilën flet raporti, të cilin e kanë përgaditur komitetet e punës dhe e kanë dorëzuar në shtëpinë e bardhë dhe e kanë shpërndarë, i cili është përgaditur në njëzet e tre faqe.
Ky raport e potencon faktin se kënvështrimi i ri i administratës amerikane nuk mbështetet në kthim të sulmit, por mer hapin e sulmit ndaj secilës palë që ka mundësi të jetë armik në të ardhmen. Edhe nëqoftëse nuk ka argument ose shkaqe që potencojnë dëshirën për sulm. Këtë raporti e quan sulme parakaluese. Ata thonë: me nuk duhet të presim derisa të na vjen goditja ose sulmi, por mjeti më i afërt i mbrojtjes është sulmi. Andaj duhet bërë goditje strategjike dhe parakaluese që të fitojmë situatën. Ndoshta prej fakteve që e vërtetojnë vërtetësinë e këtij raporti është fillimi i tyre me Irakun.
Ata, po në të njejtin raport thonë: ne punojmë për projektet dhe aktivitetet tona në kornizat ndërkombtare të aleancave, mirëpo kemi mundësi të veprojmë edhe individualisht, nëse këtë e këron insteresi. Kështu vepruan këtu. Ata i tejkaluan të gjitha organizmat ndërkombtare, i tejkaluan aleatët e deridjeshëm, të cilët u pajtuan me ta në të ashtuquajtuën luftë kundër terorizmit dhe vepruan individualisht me aleatët e tyre britanik në një luftë të izoluar dhe parakaluese.
Pra, Amerika mbështetet në teorinë strategjike që përdor goditje parakaluese ndaj secilit që ka mundësi të paraqet rezik potencial në të ardhmen. Në bazë të kësaj ata do të privojnë çdo shtet që hyn në politkën dhe synimet e tyre nga e drejta për përparim, prodhim dhe posedim të armatimit, sepse ata mundet të paraqesin rezik për ta. Këto shtete ata zakonisht i quajnë “shtete renegate”, siç flasin për Korenë e Veriut, për Sirinë ose për Iranin, ose për shtete tjera.
Amerika vetveten është duke e ofruar sikur polic botëror, i cili kontrollon dhe shpërblen ose denon dhe pengon nga posedimi i teknologjisë. E përhap kulturën, botëkuptimin e tij të veçantë që ka të bëjë me lirinë, luftën, paqën, të drejtat, mësimin, terorizmin, finansimin e organizatave humanitare, etj dhe ua imponon qeverive dhe popujve.
Ky raport për këtë strategji thotë: do të shndërrojmë sprovën në mundësi të përshtatshme.
Domethënë ata krizën që e përjetuan pas 11 shtatorit do ta shndërrojnë në mundësi që të përmirësojnë shumë gabime, defekte dhe të meta, që gjinden në poltikën e tyre, kurse ai që nuk futet nën flamurin e tyre është ose renegat ose jashta ligjit, pasiqë ata e shkruajnë ligjin dhe ata e zbatojnë!
(Ýæíá áåã ããÇ ßÊÈÊ ÃíÏíåã ææíá áåã ããÇ íßÓÈæä) .
“…pra është shkatërrim i madh për ta çka shkruan duart e tyre dhe është shkatërrim i madh për ta ajo çka fitojnë…”. (El-Bekare: 79).
Raporti flet me glorifikim për rëndësinë e formës ekonomike, sikurse dëshiron të thotë: bota është një firmë ekonomike, kurse Sh.B.A- të janë drejtori i kësaj firme. Bashkimi sovjetik edhe pse ka qenë një shtet që ka poseduar forcë ushtarake, ajo që i ka shkaktuar disfatë është ekonomia. Andaj Sh.B.A- të veprojnë që në mesin e aleancave dhe partneriteteve ekonomike çdo herë të garantojnë epërsi. Pastaj përfundon raporti në rëndësinë e pranisë së forcave ushtarake amerikanë në vende të ndryshme të botës, prej tyre është edhe rajoni i gjirit, për të mbrojtur aleatët dhe miqtë e tyre nga çdo rezik i mundshëm.
Mekanizmi i marëdhënieve mes botës islame dhe Sh.B.A-ve sot dallon shumë nën hijen e këtij ndryshimi strategjik të ri. Kjo ia imponon mbarë botës islame, që është pala kryesore në këtë marëdhënie, ti rishikon nocionet, dhe të kupton se është mes dy zgjedhjeve:
Ose ti vizaton vehtes vizon të veçantë dhe të vërtetë, i cili, së pari, ngritet mbi vlerat dhe principet e saja, së dyti mbi interesin e sajë dhe të adaptohet me këtë realitet të ndryshuar.
Përndryshe do të mjaftohet me vëzhgim dhe pritje, kurse secili shtet i botës e ka obligim që të jetë vizion të veçantë që e shpreh aspiratën dhe dëshirën e popullit të vet, vlerat, principet dhe ineteresat e saja në të tashmen dhe të ardhshmen.
Sa i përket botës islame, në këtë raport flitet për mbrojtjen e Izraelit dhe potencimin e epërsisë së saj ushtarake dhe mbi aleancën strategjike amerikane me te. Amerika është obliguar të jetë aleate e Izraelit dhe është obliguar që ti garantojë epërsi ushtarake dhe joushtarake këtij shteti të shëmtuar, jo vetëm përballë një shteti islamik, por përballë tërë botës islame.
Ku raport, flet më një gjuhë vërejtëse dhe të prerë kundrejt shteteve islamike, të cilat e kundërshtojnë politkën amerikane në mënyrë parciale ose të përgjithshme, siç është Irani, Siria, Saudia, etj dhe i akuzon se e përkrahin terorizmin dhe nëse nuk ndalohet kjo përkrahje, atëherë do të goditen me goditje të dhimbshme.
Përkrahja e popullit palestinez konsiderohet përkrahje e terorizmit, përkrahja e organizatave humanitare, konsiderohet përkrahje e terorizmit. Mendoj se nuk e teproj nëse them se ndërtimi i shkollave, institucioneve, xhamiave, aspekte të aktivitetit humanitar dhe bamirës, të gjitha këto i konsiderojnë përkrahje të terorizmit. Institucionet amerikane i përcjellin, i vëzhgojnë dhe llogarisin të gjith ata që veprojnë në këtë drejtim me llogari shumë precize.
Ky raport flet për luftën kundër terorizmit, duke mos përcaktuar domethënien e terorizmit! Ata janë duke bërë terorin më të egër njerëzor, duke përdorur maqinerinë e madhe të tyre ushtarake kundër civilëve dhe jocivilëve në Irak, në Afganistan, në Palestinë. Mirëpo tërë kjo ka mbulesë të trilluar, siç është mbrojtja e vetvetes, ruajtja e jetës, të drejtave dhe lirive, kurse ajo që e bëjnë muslimanët, ajo është thelni i terorizmit.
Ata kapën nëj çifut në Sh.B.A-të, i cili vepronte për të eksploduar institucionet dhe qendrat Islamike, mirëpo këtë krim ata nuk e ndërlidhën me terorizmin, por e konsideruan sulm kundr pronave private. Pra, ata termin terorizmën e përdorin si të dëshirojnë vetë dhe ia ngjesin atij që dëshirojnë ata dhe e ngrisin nga cili dëshirojnë ata.
Pika e fundit është ndërhyrja në punët e brendshme të një hsteti. Kjo është shumë e qartë. Ndoshta në një të afërme shumë të afërt, All-llahu e di më së miri, shumë shtete islame do të ballafaqohen me ndërhyrje të llojllojshme në çeshtjet e tyre të brendshme, në media, në planprogramet mësimore, në planprogramet fetare, fakultetet fetare, në çeshtjen e gruas, në çeshtjen e pakicave, siç i quajnë ata, në çeshtjen e lirive fetare, e shumë shprehje tjera të cilat permenden në raportet që i nxjerin ministritë e punëve të jashtme, ose organizatat për të drejtat e njeriut, ose ministritë e mbrojtjes, e kështu me rradhë.
Ska dyshim se shtetet islamike saherë që shfaqin një lloj të uljes së kokës dhe nënshtrimit e pranimit, i mashtron me ndërhyrje edhe më të madhe. Kurse saherë që mbështetet në popullin e vet dhe në bashkimin e rradhëve, reziston dhe imponon suverenitetin e vet, ata bëjnë llogari të reja dhe i vonojnë planet e tyre.
Ekziston diçka që quhet projekt për partneritet amerikano- lindje e mesme, të cilën e ka publikuar ministria e punëve të jashtme amerikane para disa muajve dhe ka siguruar 29 milion dollar për këtë projekt. Ndoshta kjo shumë e të hollave është vetëm për shpenzimet e reklamës, kurse vet projekti, sigurisht se kushton shumë ma shumë, mirëpo pyetja që parashtrohet është: kush do ta paguajë faturën e këtyre harxhimeve?
Qëllimi esencial i kësaj që e quajnë partneritet amerikano- lindje e mesme, është nënshtrimi i pushteteve arabe nga sistemi amerikan, nëpërmjet një administrate të imponuar me forcën e armës dhe forcës së kërcënimit, sepse rregulli i tyre thotë: fol but, mirëpo mbaj shkop të vrazhdë. Sidomos në këtë kohë të disballansit mes forcës së botës islame dhe botës perendimore, madje mes botës islame dhe shtetit Izraelit.
Administrata amerikane me kahjen e tyre sionisto-krishtere esktreme insiston që të ndërhyjë në gjërat private te muslimanëve dhe të shkaktojë një lloj ndryshimi brenda shoqërisë islame në rrafshin kulturor, shkencor, arsimor, politik, etj.
Këtu parashtrohet pyetja: vallë, a ka mundësi të del bosht i ri botëror që të përballphet me këtë fuqi të veçuar dhe megallomane?
Këtë pyetje e parashtrojnë shumë njerëz. Sipas meje kjo është në përputhje me ligjet e All-llahut hyjnore, sepse All-llahu [subhanehu ve teala] thotë:
"æóáóæúáÇ ÏóÝúÚõ Çááøóåö ÇáäøóÇÓó ÈóÚúÖóåõãú ÈöÈóÚúÖò áóÝóÓóÏóÊö ÇáÃóÑúÖõ æóáóßöäøó Çááøóåó Ðõæ ÝóÖúáò Úóáóì ÇáúÚóÇáóãöíäó"[ÇáÈÞÑÉ:251].
“…Dhe sikur All-llahu të mos i shtynte njerëzit, disa me disa të tjerë, do të shkatërrohej toka, po All-llahu është bamirës i madh ndaj njerëzimit”. (El-Bekare: 251).
Ligji i shtyrjes është i pranishëm zakonisht, kurse tani kemi një situatë ku Amerika është vetmuar me pushtet, edhe pse e kuptojmë se ka disa forca që nuk pajtohen me Amerikën, mirëpo nuk kanë arritur akoma në gradën që ta shfaq qëndrimin e saj dhe të ballafaqohet me Amerikën dhe ta armiqëson ate.
Pse deri tani nuk ka dalur në shesh një bosht i ri në Europë ose në Kinë ose në Azi ose dikund tjetër?
Shumë shtete e ofrojnë këtë bosht vetëm për t’i bërë shtypje Sh.B.A- ve, mirëpo nuk janë serioz dhe praktik për disa shkaqe:
1- Partneriteti strategjik me Sh.B.A-të. Shumica e shteteve, këtu hyn edhe Kina edhe Europa janë të lidhura me Sh.B.A-të me partneritet strategjik ekonomik dhe politik, saqë është shumë rëndë të largohen nga ky partneritet.
2- Epërsia shumë e madhe amerikane në sferën ushtarake. Mjafton ta dimë se buxheti i mbrojtjes amerikane për vitin 2001/ 2002 është 370 miliard dollar, në sasi të buxhetit ushtarak të gjashtë shteteve më të mëdha.
Kjo epërsi shumë e madhe në sferën ushtarake, e mos të flasim për epërsinë në teknologji dhe prodhim, shumë shtete i ndalon nga ky hap.
Europa ka kuptuar se dallimi me Amerikën është duke u shtuar dhe se është kufizuar roli i Aleancës veriatlantike, madje ka filluar ta humbë tërësiht rolin e vet. Në konferencën e politikës së sigurisë që u mbajt në Minhen, në Gjermani, u shfaqën fillimet e dallimit mes Amerikës dhe disa sheteteve europjane, edhe spe kjo konferencë paraqet një institucion që e përcakton, përafërsisht, politkën e botës. Mirëpo edhe përskaj të kësaj rëndësie doli në shesh fillimi i divergjencave. Pyetja është: kur do të shndërrohet ky dallim në një lloj të ballafaqimit me vetjakësinë dhe megallomaninë amerikane?
Në jemi para një etape të re dhe shumë të vështirë e të gjatë. Është me rëndësi që mos të harojmë, pas qetësimit të ndodhive, se ne me të vërtetë kemi hyrë në një etapë të re dhe se kjo etapë ka detyrat dhe obligimet e domosdoshme për secilin, në rafshin individual, kolektiv, popullor dhe qeveritar.
Është gabim të supozojmë se të gjithë petë janë në duart e tyre ose të tjerëve. Dobësia fillon nga fuqia, kurse fuqia nga dobësia. Shikoni aludimin Kur'anor në këtë drejtim:
"ÎóáóÞóßõãú ãöäú ÖóÚúÝò Ëõãøó ÌóÚóáó ãöäú ÈóÚúÏö ÖóÚúÝò ÞõæøóÉð Ëõãøó ÌóÚóáó ãöäú ÈóÚúÏö ÞõæøóÉò ÖóÚúÝðÇ æóÔóíúÈóÉð "[ÇáÑæã:54]
“All-llahu është Ai që ju krijoi në një gjendje të dobët, pastaj pas asaj dobësie ju dha fuqi, e pas fuqisë, dobësi e pleqëri. Ai krijon çka të dojë, Ai është më i dijshmi, më i fuqishmi”. (Er-Rum: 54).
Kemi parë se si populli palestinez i dobët dhe me mundësi të vogla arriti që nëpërmjet gurit , me të cilin e godiste armikun, t’i ndëron shumë raporte të forcës dhe peshoja.
Duhet të kuptojmë se në dore kemi shumë pe. Në dorë kemi perin më të madh, të kapemi për litarin e All-llahut, sepse kjo është shtylla kur të tradhtojnë shtyllat tjera. All-llahu [subhanehu ve teala] thotë:
"æóÇÚúÊóÕöãõæÇ ÈöÍóÈúáö Çááøóåö ÌóãöíÚðÇ æóáÇ ÊóÝóÑøóÞõæÇ"[Âá ÚãÑÇä:103]
“Dhe kapuni që të gjithë ju për litarin (fenë dhe Kur'anin) e All-llahut, e mos u përçani! …”. (Ali Imran: 103).
Të kapurit fuqishëm për litarin e All-llahut, të qenurit i vërtetë me All-llahun, dëshira për ndryshim në vetvete, me lejen e All-llahut ka fuqi të na jap shumë gjëra në këtë etapë të vështirë dhe të rezikshme të historisë sonë.
Duhet të tërhjekim vërejtjen nga dëshprimi dhe pesimizmi në përmirësim në këtë kohë që ti japim vehtës mundësi që të gëzohemi me dhuntinë e All-llahu dhe mëshirën e Tij, me ardhmërinë e pritur dhe llojet e shumta të të mirave, edhe pse na godet mërzi dhe brengë nga kjo që e shohimprej epërsisë armiqësore dhe pushtimit të vendeve islamike.
Njerëzimi mundet të mbetetet vetëm me përmirësim. Këtë e kemi në duar tona dhe sipas vizionit tonë. Edhe pse më herët u tregova se raporti amerikan thotë: do të shndërrojmë sprovën në mundësi të përshtatshme për ndryshim dhe për të përmirësuar defektet që gjinden te ne. edhe ne duhet ta ngrisim të njejtën parrullë, sepse është parrullë Kur'anore:
"ÝóÅöäøó ãóÚó ÇáúÚõÓúÑö íõÓúÑðÇ*Åöäøó ãóÚó ÇáúÚõÓúÑö íõÓúÑðÇ"[ÇáÔÑÍ:5-6]
“E, pa dyshim se pas vështirësisë është lehtësimi. Vërtet, pas vështirësisë vjen lehtësimi”. (El-Inshirah: 5- 6).
Lehtësim prej All-llahut, pa ndërhyrje njerëzore, mirëpo edhe një lehtësim tjetër që e krijojnë njerëzit, ku njerëzit i shfrytëzojnë mundësitë, aftësitë, potencialin e tyre dhe atë që ua ka dhënë All-llahu për ta shndërruar këtë vështirësi në lehtësi, siç thotë All-llahu [subhanehu ve teala]:
"ÝóÅöÐóÇ ÝóÑóÛúÊó ÝóÇäúÕóÈú*æóÅöáóì ÑóÈøößó ÝóÇÑúÛóÈú"[ÇáÔÑÍ:7-8]
“E kur ta kryesh (obligimin), atëbotë mundohu me adhurim (All-llahut). Dhe, vetëm te Zoti yt përqëndro synimin!”. (El-Inshirah: 7- 8).
Syno adhurimin, kërko ndihmë në Fuqinë e All-llahut dhe shfrytëzo atë që ta ka dhënë All-llahu [subhanehu ve teala].
Bota islame, sot posedon fuqi që nuk duhet nënçmuar, në sferën e sasisë së njerëzve, pozitën gjeografike, resurseve të mëdha, mundësive gjigante, mund të mbështetemi në to, nëse ekziston vullnet për ndryshim në botën islame. Pra, mund të krijojmë përmirësim sipas vizionit tonë të veçantë islamik, atëherë kur do të kemi dëshirë dhe vullnet.
Është me rëndësi të ketë institucione, organizma, akcione të përgjithshme dhe të veçanta në shoqëritë islamike.
Ndërtimi është shprehja më e mirë e mbrojtjes. Ne jemi në pozitë të luftës, krizës dhe fatkeqësisë, madje në pozitë të disfatës, andaj ndërtimi është shprehja më e mirë e kësaj mbrojtjeje. Disa herë një ndodhi mundet të krijojë te ne mendje mbrojtëse ma shumë se sa krijonë mendje ndërtuese, andaj e kemi obligim të shytemi në projekte përmirësuese dhe ndërtuese në dave, arsim, ekonomi, dije, aktivitet dhe në çdo lëmi të jetës, për të cilën kemi nevojë. Disfatën që e kemi përjetuar nuk është vetëm disfatë ushtarake, andaj edhe përmirësimi duhet të jetë i përgjithshëm, të kaplojë të gjitha sferat e jetës.
Është me rëndësi të ngjallim shpirtin e një ummeti në botën islame. Akoma më kujothet viti 1981, kur Izraeli e goditi centralën bërthamore në Irak dhe shumë njerëz, madje edhe shumë islamista u gëzuan, sepse konsideronin se ajo forcë është pronë e partisë “Bas” socialiste. Ja, ne sot e shohim se ajo goditje, ndoshta ka qenë parapërgaditje për rrënimin e tërësishëm të pushtetit në Irak, nuk kam për qëllim pushtetin e Sadamit, por kam qëllim pushtetin, i cili e rregullon jetën e njerëzve, e pengon kaosin dhe ua mbron të drejtat dhe interesin e tyre.
Atë gëzim që e ka përjetuar dikush prej nesh atë ditë me goditjen e centralës bërthamore irakiane, ose ata që kanë përjetuar disfatën e ushtrive arabe përballë Izraelit, po ata thonë: këto ushtri po të fitonin do të mbeteshin të atilla. Kjo e shpreh një sasi të mosndjenjës së vëllazërisë islame mes individëve të botës islame, mos mërzitja e muslimanit për atë që i ndodh vëllaut të tij musliman, edhe po të dallonte prej tij, ose pse ka axhendë të veçantë ose qeverisje private, shpirti Islam duhet të jetë më i fuqishëm se ndarjet mes muslimanëve, pasiqë islami është referenca esenciale e tyre.
Nëse kemi mundësi të forcës në botën islame, All-llahu [subhanehu ve teala] na thotë:
" æóÃóÚöÏøõæÇ áóåõãú ãóÇ ÇÓúÊóØóÚúÊõãú ãöäú ÞõæøóÉò æóãöäú ÑöÈóÇØö ÇáúÎóíúáö ÊõÑúåöÈõæäó Èöåö ÚóÏõæøó Çááøóåö æóÚóÏõæøóßõãú æóÂÎóÑöíäó ãöäú Ïõæäöåöãú áóÇ ÊóÚúáóãõæäóåõãõ Çááøóåõ íóÚúáóãõåõãú æóãóÇ ÊõäúÝöÞõæÇ ãöäú ÔóíúÁò Ýöí ÓóÈöíáö Çááøóåö íõæóÝøó Åöáóíúßõãú æóÃóäúÊõãú áóÇ ÊõÙúáóãõæäó"[ÇáÃäÝÇá:60]
“E ju përgatituni sa të keni mundësi force, (mjete luftarake), e kuaj të caktuar për betejë kundër atyre (që tradhtojnë) e me të, (me përgatitje), ta frikësoni armikun e All-llahut, armikun tuaj dhe të tjerët, të cilët ju nuk i dini (se kush janë), e All-llahu i di ata. Çkado që shpenzoni për rrugë të All-llahut, ajo do t'ju konpensohet dhe nuk do t'ju bëhet padrejtë”. (El-Enfal: 60).
Bota islame sot obligohet që të veprojë seriozisht dhe me sinqeritet për tu përgaditur në të gjitha format dhe mënyrat.
“sa të keni mundësi force”. Jemi të obliguar të përgadisim tërë potencialin tonë të forcës. Pejgamberi [sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem] thotë:
( ÃáÇ Åä ÇáÞæÉ ÇáÑãí ÃáÇ Åä ÇáÞæÉ ÇáÑãí ÃáÇ Åä ÇáÞæÉ ÇáÑãí )
“Forcë është gjuajtja, me të vërtetë forcë është gjuajtja, me të vërtetë forcë është gjuajtja”. (Muslimi).
Kjo është një lloj i forcës ushtarake që ka të bëjë me gjuajtjen. Ne sot shohim se gjuajtja e raketave, bombave, topave shkakton gjurmë të mëdha në betejë, zakonisht është vendimtare në rezultatet e betejës, siç kemi parë në Afganistan, në Irak, në Jugoslavi, etj.
Gjuajtja është baza e forcës ushtarake, mirëpo ne duhet të kuptojmë se forca ushtarake është mbrojtje dhe kornizë që e mbron botën islame dhe të arriturat e muslimanëve dhe realizimet e tyre. Mirëpo me te dhe para saj kemi nevojë për forcë shkencore, forcë në dëshirë, në ekonomi, në prodhimtari, në unitet dhe ikje nga përçarja.
Uniteti është forcë, kurse përçarja është dobësi dhe denim. Ne sot, shohim se armiku ynë, mbrohet pas 285 milion njerëzve që e përbëjnë shtetin e Amerikës, duke pasur aftësi të punëson secilën forcë, energji dhe parti, pa dallim të drejtimit, për të ndihmuar dhe shërbyer këtë fuqi që e sundon tërë botën. Andaj ajo ka fuqi. Kurse muslimanët i ka vrarë, të gjith, si individ, si bashkësi, si popuj, si qytete, si shtete, sëmundja e përçarjes dhe dallimit mes tyre. Shohim se armiku e ka më lehtë të punësojë këto kundërshtime të rivalitetit, të shkkollave, partiave, grupacioneve në shkatërrimin e muslimanëve mes vehte, shkatërrimin e forcës së tyre, njerëzisë dhe kursimit të potencialit subjektiv.
Në fund, doemos e kemi të ndiejmë përgjegjësinë individuale:
"Åöäú ßõáøõ ãóäú Ýöí ÇáÓøóãóæóÇÊö æóÇáÃÑúÖö ÅöáÇ ÂÊöí ÇáÑøóÍúãóäö ÚóÈúÏðÇ*áóÞóÏú ÃóÍúÕóÇåõãú æóÚóÏøóåõãú ÚóÏøðÇ*æóßõáøõåõãú ÂÊöíå íóæúãó ÇáúÞöíóÇãóÉö ÝóÑúÏðÇ"[ãÑíã:93-95]
“Nuk ka tjetër, vetëm se gjithë çka është në qiej e në tokë ka për t'iu paraqitur Zotit si rob. Ai me diturinë e vet i ka përfshirë të gjithë, dhe ka numëruar e evidentuar çdo gjë të tyre në mënyrë të saktësishme. Dhe në ditën e kijametit secili do t'i paraqitet Atij i vetmuar”. (Merjem: 93- 95).
Ne kemi përgjegjësi të madhe individuale dhe personale kundrejt ndërtimit dhe formulimit të vet individit. Suksesi yt në shkollë, në arsim, në detyrë, në shtëpi, suksesi në mendim, në mendje, suksesi në sjelljen me të tjerët, në bashkëveprimin me ndodhitë, suksesi i familjes, i institucionit ekonomik, institucionit të davetit, institucionit të medias, të gjitha këto gjëra kanë ndikim të madh dhe të gjithë shpiejnë në suksesin e ummetit.
Në këtë gjendje duhet ta ngjallim shpirtin e bashkimit në përgjegjësitë tona individuale, të mbajmë tubime dhe mbledhje në lagjet tonë, në shkollat tona, në nivel të familjes, në nivel të vendit, në nivel të universitetit dhe institucionit dhe të studiojmë çeshtjet tona dhe reziqet që na kanosen. Të dëgjojmë, të lexojmë, të polemizojmë, të stërvitemi në shpirtin e dialogut, dëgjimit të palës tjetër, dhënie të mendimit dhe përmirësim të mendimit.
Kemi nevojë të përmirësojmë gjendjen tonë në rrafshin individual dhe kolektiv para se të zbret mbi ne ndonjë ndodhi ose ndonjë katastrofë. All-llahu na ndihmoftë.
Selman bin Fehd El-Udeh