Gezuar Shtepine e re ne AF-ne e re

Status
Not open for further replies.

abs

nuk e di...
Re: Fam Transparent

Ndersa une te dielen do shoh Fussspuren II, dmth ngjurma II.

si kshtu fjala bjen
Fussspuren-im-Sand.jpg
jam ba qysh tesh kurioze se si do i lajne gjurmet mrapa /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kordelja

Valoris scriptorum

abs, kam lexuar nje liber per te dhe nje balerine ruse, e ka zhvillu karrierren ne Rusi ne fakt, teper mjeshter dhe i pa-arrire sot e kesaj dite, mjaft i ashper si instruktor...une e kam pare disa here Liqenin e Mjellmave dhe aty ketu kishin bere ndonje ndryshim, por koreografia e tij mbetet me e bukura po ashtu dhe Arrethyesit etj etj etj se s'me vijne ne mend tani...

Ekseprienca ruso franceze e kembyer ne vite...ika tani se kam ca miq qe me vijne nje here ne vit ne shpi /pf/images/graemlins/wub.gif

Naten e ambel e bafsh /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

abs

nuk e di...

Danke, e kalofshi bukur andej /pf/images/graemlins/smile.gif
Dhe udhtim te kendshem. Degjo, vish ato corapet qe te japin ne avion, e mos mbaj kepuc vesh deri sa te zbresish.
Kerkoji atij vere, uje, kafe, lengdomateje, me piper, me ifjale te gjitha /pf/images/graemlins/laugh.gif se nuk te shendoshin ato jo!

Pervehte e kthej ne taverne kur jam ne udhetime te tilla /pf/images/graemlins/cool.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ka shume qe rrin brav, vete e kane fajin /pf/images/graemlins/grin.gif

/pf/images/graemlins/wave.gif

abs

nuk e di...

owu per mram, tre kile uj kisha pi um gesund und ewig jung zu bleiben /pf/images/graemlins/cool.gif
tymi s lejohet n lagje teme!

Ka plot mundesira te tjera qe me bajne reaksion, si psh dielli /pf/images/graemlins/laugh.gif

Hola shpija /pf/images/graemlins/smile.gif e kalofshi sa ma bukur /pf/images/graemlins/rockband.gif

tushi

Valoris scriptorum

shpija ku jeni pash allahin /pf/images/graemlins/wave.gif

Abs pse su lejoka tymi ktu
ti thuj ky e ky lloj tymit nuk lejohen /pf/images/graemlins/laugh.gif ne sallon, kurse ne dhoma tuja bani ça te dush /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

pse jam per te drejtat e tymit mos te kujtojne kush se jam tymaxhi

vino.jpg

nks ka mbete kush ala ne shpi ........urdhnoni, veç kujdes mos t'ju marrin me vedi

S

Scorpion

Guest

Ca cokollata per shpine, ika, kalofshi mire!
Chocolate.jpg

@d@

Primus registratum

Servus Shpia /pf/images/graemlins/laugh.gif Abs wo bist du mädchen? Du bist die Herrin hier.. und wenn du nicht kommst, komme ich auch nicht /pf/images/graemlins/smile.gif

Schönen Abend ncoh! /pf/images/graemlins/wave.gif

abs

nuk e di...

erdha me ba kontrolin e darkes, keni ba naj mrapshllik? /pf/images/graemlins/laugh.gif

vec mos te jeni kap perfloksh e me grushta, se tjerat rregulohen /pf/images/graemlins/laugh.gif

gjumin e amel /pf/images/graemlins/angel.gif

ps: kujtova se na kan ardh tullat me zgjeru shpine, por kenkan cokolata, futeni nga nje n goje para se t fleni eee, hajt ju paca /pf/images/graemlins/smile.gif

S

Scorpion

Guest

naten abs, ma bafsh gjumin e amel dhe ti rrapatushe /pf/images/graemlins/wave.gif

p.s po fus dy cokolata ne goje /pf/images/graemlins/tongue.gif

Diavolessa

Valoris scriptorum

Mrama engjej /pf/images/graemlins/smile.gif Tash me ju rrok fort te tan s'kam aq fuqi se jeni boll /pf/images/graemlins/laugh.gif Po Linosi a eshte ne shpi keto dite?

Kam ba mungesa e s'di kush o e kush mungo /pf/images/graemlins/laugh.gif

pS: Linos po qe ka shpija bem nje ze se du me te ardhe per vizite /pf/images/graemlins/laugh.gif

abs

nuk e di...

Nev vrap n shpi niher! /pf/images/graemlins/smile.gif

Cfar ishte ai carcaf qe kishe shtru tek nje teme andej goja apo gojore (kjo fjale me ban me /pf/images/graemlins/laugh.gif, jo per gja po s jam rrit me te, tamam tamam n koh t monos s kam lexu kund nje fjal te till /pf/images/graemlins/shrug.gif) na ja! dija s ka fund, think positiv abs /pf/images/graemlins/laugh.gif

Moj thjesht desha te di qe, me ate cercaf ke mbuluar apo zbuluar kend /pf/images/graemlins/idea.gif.

Jo po prandaj vij n shpi una, te /pf/images/graemlins/booki.gif ma shume /pf/images/graemlins/smirk.gif

@d@

Primus registratum

Morgen Abs /pf/images/graemlins/smile.gif
Me detyruan mi /pf/images/graemlins/frown.gif Epo jo kot kam zgjedh me vetedije th&th dhe chit cati, po e mori dreqi gjak kam edhe une neper vena kshu qe mos u habi po me pe ndonjeher te nxehur /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ai carcafi qe vetem nje moment dobesie /pf/images/graemlins/laugh.gif mos kujton se po mbujoj apo zbuloj veten per keta /pf/images/graemlins/wink.gif

edhe une cik beschäftigt tani ... bis dann /pf/images/graemlins/kiss.gif

abs

nuk e di...

Normal se gjak esht ky, car ke me i ba, masanej jena popull me temperament, oj kto!

Masanej na shkruajme ku t na teket ne!

Nje shprehje qe me ka mbet ne mendje nga nje anglez:" mos e kufizo vehten, se bota e ben ate per ty", ai e kishte ne lidhje me krijimtarine por e shoh te dobishem ne te gjitha drejtimet e jetes.

Masanej, pse na s kena Nela aaa? /pf/images/graemlins/cool.gif Oj kto!

PS: Wieso streitest du so mit ihr? Hat sie dich so wehgetan?

Umarmung, dhe une jam beschäftigt.

@d@

Primus registratum

Sie kann mir nicht weh tun abs. Sie tut mir nur leid. Da sie in deutschland und deutsch kann war ich am Anfang neugirig und wollte sie kennenlernen. Aber sie ist meiner Meinung nach per dike qe jeton ne keto vendet e gjeraminse-zvicer- austri sehr oberflächlich /pf/images/graemlins/frown.gif Ausserdem find ich sie ganz dumm und listig (shejtan budalla) Ne kemi pas mosmarveshje po ajo pasi jane harruar plaget e vjetra vjen e hap te reja se i duket vetja wichtig oder etwas besonderes qe e ka gjet veten nbi kurriz te dikujt tjeter. Nejse, es geht mir nicht an aber das ist meine Meinung und sie soll endlich begreifen, dass ich sie nicht MAG und sie soll mich in Ruhe lassen egal was ich in af schreibe. Ist das zu viel verlangt fanta? Bitte, nese me lexon mos mu dejto me.Nuk me ndimon dot edhe pse une ne keto moment mund te kem nevoj per ndihmen e shoqerise. Ok, genug gesagt /pf/images/graemlins/laugh.gif ich muss wegggggggggggggggggg
baba abs /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/smile.gif

eniad

Forumium maestatis

<font color="brown"> Abs zemer /pf/images/graemlins/kiss.gif , si je ti? Kam kohe pa u mbledhur ne shtepi, por kam qene shume e zene.

Nev lepurushe /pf/images/graemlins/kiss.gif , pse duhet te kerkosh ndjese per dicka qe eshte me shume se e drejte. Fundja, nese njerezit kane te drejte te filmojne, filmohen e ... (lere se s'po e them), cdokush nga ne ka te drejte te reagoje ne menyren qe i duket me e pershtatshme. Keep up hun. Mjaft te shkoje tymi yt drejt, pa te tjerat jane te dores se dymijte /pf/images/graemlins/laugh.gif. </font>

abs

nuk e di...

Kush t ka bloku /pf/images/graemlins/laugh.gif ty moj YLL /pf/images/graemlins/kiss.gif ! nisim shpejt komunalen me t zhblloku /pf/images/graemlins/laugh.gif
Punt s marojne asnjehere, vecse edhe ne shpi gjithe kohes s ban /pf/images/graemlins/tonguee.gif

-----------------

Vielleicht hast du /pf/images/graemlins/angel.gif ihr wehgetan /pf/images/graemlins/shrug.gif.
Wenn jemand oberflächlich ist, heißt es lange nicht, dass ihr ständig streiten solltet. Oder?

Wie sie ihr leben gestaltet, würde ich das als eine andere Lebensoption anzuschauen, und nicht als eine Waffe um sie zusammen zu schlagen.

Ich habe etwas gelernt, dass jeder Mensch seine Werte so wohl auch seine Schattenseite hat.
Es konnte sein, dass die Chemie zwischen Menschen nicht stimmt! Der Abstand und die Zeit helfen in dem Fall.

Ich bin mir sicher, dass du ihr nicht mit deinem ganzen Herzen böse bist. Oder? Wie ich dich kenne, du hast viel mehr Liebe und Verständlichkeit in dir.

Könntet ihr nicht einen kleinen Korridor für die Kommunikation offen lassen? Es wäre schön! /pf/images/graemlins/smile.gif

eniad

Forumium maestatis

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif <font color="brown"> Aha, s'bo mo pun komunalja abso /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif </font>

abs

nuk e di...

Mir pra, po dielli s po ban pune? apo i mshifesh?
se po t kapi ai, s te leshon nga perqafimi tij /pf/images/graemlins/wub.gif, e kam provu vet /pf/images/graemlins/cool.gif

Ikaaa mora n qafe /pf/images/graemlins/eek.gif vedin /pf/images/graemlins/shocked.gif ne lidhje me kohen /pf/images/graemlins/laugh.gif

Status
Not open for further replies.