Gezuar Shtepine e re ne AF-ne e re

Status
Not open for further replies.

abs

nuk e di...
Re: Fam Transparent

E di qe je /pf/images/graemlins/angel.gifi mil /pf/images/graemlins/smile.gif

...dhe sikur te tregojshe qe, zyjusha na ka eduku kshtu ashtu, e mrapa ne bankat e shkolls disa kan provu kete ate ,do ishte e drejt!
se jo pergja, vec inatin ja kam gjithsesi... msuseve dmth ma te rriturve!

Hajt tung tesh prejverteti /pf/images/graemlins/laugh.gif

dukem qe jam n shtress e, vet ushqehem me te /pf/images/graemlins/eek.gif
s ban mir per shnetin /pf/images/graemlins/rockband.gif

thojn /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

-------------------

kampagne.jpg

@d@

Primus registratum

Schön wäre es abs. /pf/images/graemlins/smile.gif Aber ich glaube so wie die Situation zwischen uns gelaufen ist, wäre es mir doch liebe, wenn wir nicht mehr mit einander reden. Vielleich so lernen wir uns zu 'respektieren'. Wer weiß /pf/images/graemlins/shrug.gif

Ich bin nicht böse /pf/images/graemlins/smile.gif ich lache viel auch, wenn ich sehr traurig bin versuche ich das gute in Menschen zu sehen und will keinen was antun. Aber sie hat mich gezwungen /pf/images/graemlins/frown.gif. In den letzten fünf Jahren meines lebens habe ich mich mit nimandem gestritten und es wird so bleiben das garantiere ich euch.Mir tut es echt leid. Sie hat mich erinnnert, dass ich auch böse werden kann. Ich hatte solche gefühle fast vergessen.

Pink komplimente du verstehst sehr gut deutsch /pf/images/graemlins/smile.gif oder hast du damit was anderes gemeint? /pf/images/graemlins/angel.gif

Cupa ika /pf/images/graemlins/laugh.gif

abs

nuk e di...

Wo bist du Sternchen? /pf/images/graemlins/angel.gif
Ehrlich gesagt, bin ich etwas neugierig geworden, was ist so zwischen euch gelaufen?
Ich glaube nicht, dass es etwas Ernsthaftes ist, außer quatsche und kleine Gerüchtchen.
Die machen wir alle.
Na gut, für mich sagt man auch einiges, - sie ist unparteiisch /neutral, will mit allen nett sein. Liebt ihn und ihn…und weiß ich nicht noch was /pf/images/graemlins/tonguee.gif. Ah ja, sie ist verrück und so weiter.
Ich lachen darüber, außerdem ich denke noch “ es gibt genug für alle“. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Nun, ich muss mit mir selber weiter arbeiten, damit ich mit mir selbst nicht all zu streng bin , weil, wenn ich mit mir selber streng bin, dann bin ich doppelt so streng mit den anderen, verstehst du das?
Wir sollen schauen, dass wir selbst glücklich sind/werden! Das ist unsere Hauptaufgabe.So strahlen wir dann auch aus. /pf/images/graemlins/smile.gif Oder?

Wegen dem Streiten.
Persönlich bin für die Streitereien.
Streit ist in meinen Augen wie ein Donnerwetter.
Es wird dann alles geklärt und zwischen den Streitteten scheint wieder die Sonne auf.

Du solltest dich niemals bremsen, streite nur, so heftig wie du kannst.
Die Kunst des `Gewinns` ist in dem Fall, dass du die Person mit der du streitest nicht in Kern `berührst`!(das musste ich selber auch lernen).
Ohne persönliche Beleidigungen. Sein Verhalten hart kritisieren, gut argumentieren, da hast du dann alle Punken auf deiner Hand, der anderen Person hast du geholfen und die Freundschaft verstärkt. Siehst du das auch so? /pf/images/graemlins/smile.gif

Mein Kaffee ist fertig, Umarme dich fest, und ich wünsche dir einen wunderschönen Tag mit vielen magischen Augenblicken.
Deine abs. /pf/images/graemlins/kiss.gif

Hola Fam /pf/images/graemlins/wave.gif

bobo

marksist-enverist

kush tka ra mqaf 'pretendente'?

hi shpia!... tgjithve ju du-, se e di qe mdoni dhe ju /pf/images/graemlins/wink.gif

pse nxefesh ti 'pretendente' se tban keq per lekuren dhe do shtosh ne pesh... /pf/images/graemlins/laugh.gif me tlexume e kam /pf/images/graemlins/wink.gif
megjith'at un se mora vesh mire punen e "çarçafit"!?
:ka ra i vogel, ka ra i madh?,asht zbulu naj pjes dhe ftohesh /pf/images/graemlins/wink.gif se tashi vap asht dhe flej robt pa rroba...etj!
shef sa e gjer esht tema "çarçafi" dhe njerezit.

ich habe fertig! /pf/images/graemlins/laugh.gif
, se po na del me spec, a si i thot populli!

shifna, ju du ,ju du!

bebi

Primus registratum

e paske hedh kryqin, paske fillu vrepin /pf/images/graemlins/idea.gif

olalaaa, me hapa t'mdhaj homi /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/tipsy.gif

abs

nuk e di...

Puuuh sa sulmues Polakt /pf/images/graemlins/thumbsup.gif, ca bajn kto gjermant qe plasen tuj humb rastet /pf/images/graemlins/eek.gif, do ti shaj sa t filoj pjesa dyte /pf/images/graemlins/laugh.gif
A ka naj Polak knej rrotull ti shterngoj pak doren /pf/images/graemlins/cool.gif

Tjeta Blue und HomerS /pf/images/graemlins/smile.gif

Jeni tuj e pa a apo...asht tuj ju pa /pf/images/graemlins/laugh.gif

Scorpi me ke je ti Yll?

S

Scorpion

Guest

abs une me Argjentinen, sonte jam tu ba tifo per Polonine, por nga ana tjeter s'du qe Gjermania te dale pa pike nga ndeshja. Gjithsesi ndeshje e bukur /pf/images/graemlins/thumbsup.gif

abs

nuk e di...

Super, jeni tuj e pa te dy a?

Sic duket me penallti kane me ba naj gol /pf/images/graemlins/shrug.gif

Polaket keq e kane, se po humben do bahen arbeitslos /pf/images/graemlins/sleep.gif

S

Scorpion

Guest

Une per vete i sy ne AF, i sy ne TV te ndeshja /pf/images/graemlins/laugh.gif

Mendoj se ka me e ba me aksion Gjermania, gjithsesi ka kohe boll me lujt, 30 min loje akoma nga pjesa e dyte. Oleeeeeeee per Gjermanine e per absin. /pf/images/graemlins/smile.gif

abs

nuk e di...

Ktu ne zyrih asht shume vap sot, kane dal gjithe njerezit neper lokale te hapura me ekrane te medha, dje pash brazilin ashtu.Loje e coft ajo e brazilit, kan zhgenjy /pf/images/graemlins/eek.gif

E une scorpi nje sy ktu nje sy n tv, ca jam ba tifoze /pf/images/graemlins/tonguee.gif

Te tane gjujne me kry siper portes /pf/images/graemlins/lol.gif
c fare rradaket /pf/images/graemlins/lol.gif

S

Scorpion

Guest

Mire e ban maj rrapatushe, pat disa raste te mira Gjermania itash apapapapapa. Dhe ketu ne Shqiperi, vape, ka ngroh i fije koha /pf/images/graemlins/smile.gif

Ai Ballack s'po ban nai mrekulli sonte /pf/images/graemlins/smile.gif

abs

nuk e di...

Je tuj e marr msysh ti /pf/images/graemlins/angel.gif m duket /pf/images/graemlins/laugh.gif

S

Scorpion

Guest

Hahaha /pf/images/graemlins/lol.gif Jo maj, ai asht dhe lojtar i mire, si teknikisht e si lider skuadre, ma shume prej tij jam tu e pa ndeshjen, se s'ka lujt ndeshjen e pare me Kosta Riken.

abs duro dhe 20 min, kane me e ba i gol keto minuta te fundit besa. /pf/images/graemlins/smile.gif

abs

nuk e di...

S duroj hic! /pf/images/graemlins/rockband.gif
Kam dhe kte karrigen qe m leviz tamam si padurimi jem! /pf/images/graemlins/laugh.gif

e nxoren njeni a e pe, kush do e baj? gjermant?

S

Scorpion

Guest

gjermant maj amelcin, futbolli luhet deri ne sekondat e fundit, keshtu qe mas u merzit.

Oleeeeeeeee abs

abs

nuk e di...

Merzia,kush asht kjo moj drite?
Se ja paskam harru emnin /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

Une bahem si Amebe n raste te tilla /pf/images/graemlins/rockband.gif

Dhe se Polaket po luftojne /pf/images/graemlins/rockband.gif

Do hidhem perpjete, m nigjo kur t bertas /pf/images/graemlins/laugh.gif, sa t bahet goli /pf/images/graemlins/rockband.gif

BAAAAAAAAAAAAAH cfare schanci kishin /pf/images/graemlins/eek.gif

S

Scorpion

Guest

E pra keshtu te du, ne forme e ne gaz /pf/images/graemlins/rockband.gif

Ah gjermant sa raste shperdorojn, sh zemergjan maj abs me polaket a?

abs

nuk e di...

Tamam tamam jam per Braziliant! M pelqen loja e tyne, ndersa nga gjermant me pelqen strategia, ndersa polaket (meqe i kena parasysh, kenkan disi si shqipet tona, luftetar)!

He si dukem si tifoze /pf/images/graemlins/idea.gif

/pf/images/graemlins/rockband.gif /pf/images/graemlins/rockband.gif

Nein, das darf nicht wahr sein!!!

A e pe, puuuuuuuh, i ka rujt Perendia polaket!

S

Scorpion

Guest

Vec me ken ne stadium tesh, se je e kompletume, te mungon vec me shku me pa ndeshjen /pf/images/graemlins/smile.gif

Status
Not open for further replies.