Gezuar Shtepine e re ne AF-ne e re

Status
Not open for further replies.

ana karenina

Primus registratum
Re: Fam Transparent

Pelte me eshte bere, ja, ti me flet une s'te degjoj hic /pf/images/graemlins/sleep.gif Mire qe me dha mami buke me vete sot se s'do kisha degjuar as stomakun /pf/images/graemlins/laugh.gif Le qe kisha humbur celsin, dmth e kisha futur ne nje xhep me zinxhir ku fsheh cigaret moj shoqe, se kur e se si e se pse as vete s'e mora vesh po di qe prita 30 min ke rruga /pf/images/graemlins/crazy.gif pastaj mbeta dhe ne ballkon se mu mbyll dera /pf/images/graemlins/cry.gif e s'kisha njeri verdalle e brava eshte e prishur... Lere lere, do porosis nje taxi te vije te me marre poshte punes te me shpjere ne shpi se s'kam besim qe e gjej rrugen e shtepise une sot /pf/images/graemlins/laugh.gif

@d@

Primus registratum

Kordeeeeeeeeeeee /pf/images/graemlins/wub.gif kaq /pf/images/graemlins/laugh.gif

eniad

Forumium maestatis

<font color="brown"> Moj, cne kshu shurdhe ti me? /pf/images/graemlins/laugh.gif Po shko me bej nje vizite per syte /pf/images/graemlins/laugh.gif.

</font>

Kordelja

Valoris scriptorum

Nev moj Bukuri /pf/images/graemlins/wub.gif sa te shkon ky modeli i ri /pf/images/graemlins/laugh.gif gjithe tongerllik /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Helmthe /pf/images/graemlins/laugh.gif una s'di gjo e s'do komentoj gjo, do them ja si gezon dynjaja /pf/images/graemlins/laugh.gif me tutje le te shofim si do na komentojne /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ti Geshto shume ke nis me u anku qe ke nis me rrjedh /pf/images/graemlins/laugh.gif una them qe te rrjedhesh noiher s'o fort gjo e keqe /pf/images/graemlins/laugh.gif

M'falni mu se kam do pune me Palin /pf/images/graemlins/kiss.gif per te tera.

@d@

Primus registratum

Korde /pf/images/graemlins/wub.gif, danke edhe mua me pelqen shume vetja kshu /pf/images/graemlins/laugh.gif Ju puc folt folt edhe ika te ushqehem, se po ngordh /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kalofshi sa me bukur /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/wave.gif

ana karenina

Primus registratum

Ke marre dhe mace tani ne shpi /pf/images/graemlins/lol.gif dhe i paske vene dhe emer shqiptar me sa shof /pf/images/graemlins/eek.gif je bo nostalgjike e madhe zotrote /pf/images/graemlins/laugh.gif

Jam tuj rreshkit nga poli ne pol /pf/images/graemlins/rolleyes.gif sa per nje kafe vetem po qendroj ke ju se eshte kaq e embel mi shoqe, po kaq e embel kjo rreshkitja /pf/images/graemlins/sleep.gif sa edhe fare te mi presin veshet nuk pranoj te ve syze /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/wub.gif

eniad

Forumium maestatis

<font color="brown"> Femiu, ku kafja pa marre vesh gje une? Le po, po menonja te te blinja ndoca pale syze /pf/images/graemlins/laugh.gif . </font>

ana karenina

Primus registratum

Ishte e-coffee me prandaj, nuku duket që, veçse pihet /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kusho harxhon qe harxhon, me bli nje pale rrobe banje ce me duhen /pf/images/graemlins/wub.gif

eniad

Forumium maestatis

<font color="brown"> Po me bir, c'te te doje zemra /pf/images/graemlins/laugh.gif. I do stil pe Korce apo made in gabi? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Edhe mja me kafe virtuale, do njeriu te pije nje qe pihet tamam /pf/images/graemlins/laugh.gif. </font>

ana karenina

Primus registratum

Kam tere diten vetem sot, nuk leviz dot /pf/images/graemlins/shrug.gif

Ika tani se jam akoma ke faqja e parafundit qe e nisa ne mengjes /pf/images/graemlins/cry.gif

Prape me iken ke faqja tjeter kenget per Absh luleboren /pf/images/graemlins/smirk.gif

zog

Primus registratum

vamos a la playa /pf/images/graemlins/laugh.gif

IMG_2344.jpg

leonora

Primus registratum

ciao pia /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

S

Scorpion

Guest

mrama amelcin /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

@d@

Primus registratum

niemand da? Abs /pf/images/graemlins/kiss.gif, sag mir bitte was hältst du davon!
Ich habe von Uni Wien ein Stipendium in der Höhe von 1000 euro für den Zeitraum von max 9 Monaten bekommen. Ich muss aber Dissertation schreiben,was mir nicht wirklich interesiert. Tja, ich habe keine Ahnung was ich machen soll /pf/images/graemlins/shrug.gif .Wenn ich an das Geld denke bin ich froh, weil ich für eine Weile kein Geldprobleme haben werde. Und es ist auch eine gute möglichkeit für mich hier zu bleiben, aber ich muss mindesten noch 3 Jahre eine wissenschaftliche arbeit schreiben /pf/images/graemlins/cry.gif. Ich muss bis 12.06 eine Entscheidung treffen. Offengesagt will ich keine Dissertation schreiben /pf/images/graemlins/frown.gif( ich will arbeiten und Heiraten /pf/images/graemlins/laugh.gif Es ist mir bewußt, dass es nicht so einfach sein wird.. aber eines weiß ich genau ich will nicht mehr Studieren! Sag mir bitte deine Meinung!
/pf/images/graemlins/wave.gif

ana karenina

Primus registratum

Mja me keto femra ce na e shpife /pf/images/graemlins/mad.gif se si ndjehem kshu kur sjell lloj soj nga rruga, si e shpifur, e shtrember... e padeshiruar /pf/images/graemlins/laugh.gif

gzimi10

Primus registratum

tungjatjeta tgjithve /pf/images/graemlins/laugh.gif

'me pretendime', mlejohet 'meinungsgabe' ime te tema 'machen, nicht machen'?
nejse, po e them einfach meinungun tem: machen!!!
kaq kisha, sesht e komplikume, apo jo? /pf/images/graemlins/wink.gif

@d@

Primus registratum

Abs /pf/images/graemlins/kiss.gif Danke!
Doch homi doch, es ist komplizierter als du denkst. Wenn ich jetzt das annehme würde, werde ich 3-4 Jahre meines Lebens damit verbringen. Une die Zeit habe ich nicht homi /pf/images/graemlins/cry.gif Außerdem was mache ich dann mit meiner Dissertation? An der uni unterrichten ? Keine Firma wird mich aufnehmen....sie sind nicht scharf auf (bevorzügen nicht /pf/images/graemlins/smash.gif) hoh qualifizierten leuten.Und wenn schon, was kann ich dann mit 31-32 Jahren anfangen? /pf/images/graemlins/frown.gif Wo bleibt die Familie und die Kindern? Tja, ich bin mir sicher ich werde nein sagen. /pf/images/graemlins/thumbsup.gif für meinen burri /pf/images/graemlins/laugh.gif für die Kindern /pf/images/graemlins/laugh.gif und für die Zunkunft, lehen ich dies Angebot ab /pf/images/graemlins/smile.gif. hoffe nur ich werde es nicht Bereuen /pf/images/graemlins/frown.gif.

Pozo, ti e di qe une per ty /pf/images/graemlins/laugh.gif
geshtenjes /pf/images/graemlins/wub.gif

Ndodh ne jete, qe papritur
nje njeri te behte kaq i shtrenjt
dhe portreti tij i cilter ne cdo hap
te ndjek nga do ne dite e nete

Jo,jo uuuuuuuune kurre se harroj
me shikimet qe me fali
dhe cdo fjale te ngrohte
syte e qeshur te atij djali
dhe sot mes jush une i ridalloj
.... nanana, nanan