Re: Shpia
shpija ma bani hallall po une gatuj ma shume peshk se mish (mgjth se i rruj te dyja)
per sonte pak sallate me fruta detit
edhe karkaleca ne zgare
sallata me fruta detit
mund ta bani me artikujt q1 deshironi por ka te domosdoshme;
kalamar, karkaleca, sepie, po patet edhe ndonji midhje, voj ullinit (mundsisht extravergine), lang limonit, mandanoz i grime imet, krype, piper.
kalamaret po i blejme te pastrum se s'ka dreq q1 i pastron /pf/images/graemlins/laugh.gif
pra ose si ma poshte ose tub, pa pjesen e tentakulave
edhe zihen rreth 35 min po gjithmone provojeni me piru (per siguri)
edhe do te grihen kshtu si figure.
Kujdes nks keni thiken e mprehte, se mos futni ndoj cop gishtit bashke me kalamaret. nuk shkon hiç!
e njejta gja bahet me
SEPIET
Karkalecat zihen te papastrum max 10 min
ather pastrohen e simbas rastit mundesh me i lane pjesen e fundit te bishtit pa qiru (per ata [ndaluar] kan qejf me i hanger me dur)
midhjet si rregull ju hiqet vetem leshi /pf/images/graemlins/laugh.gif q1 kane aty te vendi
po nks jane me ranë mrend duhet me i lane uje te ftofte me krype e me i ferku me njena tjetren deri sa ta nxjerrin
masanej futen ne nji tenxhere pa ose me shume pak uje e lehen ne zjerm me kapak siper.
tunden dy tri here e per 10 min jane gati
ather shto uje e shto miell se del sallata e madhe
merren tan kta q1 kena ba deri tesh e bashkohen, u qitet voj ullinit, limmon (po jo shume me e thartu krejt sallaten), mandanoz i grime imet, krype e piper.
ba me i lan nja nji ose dy dite, marinohen e marrin taman ate shijen e sallates me fruta detit.
e dyta asht kollaj
i merr karkalecat i pjek ne zgare
masanej pak voj ullinit siper limon e erza simas qejfit