Gezuar Shtepine e re ne AF-ne e re

Status
Not open for further replies.

tushi

Valoris scriptorum
Re: Fam Transparent!

sa ka vonu makina e shkrimit e ke shkru me dore dmth letren /pf/images/graemlins/laugh.gif

mungojne moj mungojne po tash po vine

jo zotrime kam ba vjet edhe per simjet, mgjths mos me ardhte mendja e keqe se i baj naften e vate fill per pushime
/pf/images/graemlins/pickellonja.gif

po zotrote me apo pa pushime

ana karenina

Primus registratum

Zotrime i bana n'qershor /pf/images/graemlins/laugh.gif Tani jam zyrtarisht ne pune po praktikisht me pushime /pf/images/graemlins/smile.gif

Po ti po e kalon veren ne pishine?

tushi

Valoris scriptorum

zotrime pishine liqen e oqean /pf/images/graemlins/idea.gif

edhe te shohim se ndoshta vjen ndoj gja mbrapa
p.s. me perjashtim te te shtunave e te dielave per pushime kam ba leshin ket vit po hajt /pf/images/graemlins/tipsy.gif

tashti zotrime po vate me fjet se zyrtarisht asht ne gjume po praktikisht asht para pc

naten shpija gjume te ambel /pf/images/graemlins/wave.gif

abs

nuk e di...

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

meqe zbulove nje skut te erret te shpirthit, m ven nje musik ktu si shperblim, si djal i mir qe je, hajt t past absi /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

patjeter madmazele, ti e di per femrat kam respekt pa kufi. bej shum me teper se kaq sa kerkon ti per momentin.

kenga eshte Como siento yo nga GIPSY KING

[/ QUOTE ]

uaaauuu si nuk e paskam nigju mram ket, kisha fjet tuj kercy /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/devil.gif

masandej mram kerkova te me heqish dhe morrat /pf/images/graemlins/tongue.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Tjeta Rob shpijash /pf/images/graemlins/wub.gif

Tush /pf/images/graemlins/kiss.gif

Fanta, per nder jam befasu dhe un me vehten.
njerezve perrreth i kam fut fryken /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/devil.gif
kshtu e rruzikshme jam vec n ferien, dmth me ato rroba.
do mendoj se ku ti perdor dhe ne raste tjera,ke ndonje ide? /pf/images/graemlins/smile.gif
e kalofsh sa ma bukur ne ferien, dhe ardhsh me shume frymzim energji dhe histori te llahtarshme dhune e dashnije /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/cool.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

/pf/images/graemlins/rockband.gif /pf/images/graemlins/rockband.gif /pf/images/graemlins/rockband.gif

PS: Zog ke fillu pune si kopshtari shpis a? he ta lumsha /pf/images/graemlins/laugh.gif
Urrime per detyren e re /pf/images/graemlins/tongue.gif

tushi

Valoris scriptorum

Thpija mrama mrama

a jeni a si jeni

Abth /pf/images/graemlins/laugh.gif thonte du me ju kallxu ditha foto thi kam ba te ditha mudheume

te ai mudheumi me ata gurt e çmum me ka ik goja /pf/images/graemlins/tipsy.gif

mos i kqyrni per rezolucion te nalte se jane telefonit, aparatat nuk i len kaurri aty mren /pf/images/graemlins/laugh.gif
Image001.jpg

Image002.jpg

Image017.jpg

Image013.jpg

Image012.jpg

Image016.jpg

abs

nuk e di...

Tush te lumshin te dyja durt! /pf/images/graemlins/cool.gif
S po kam kohe itesh me u frymzu prej tyne /pf/images/graemlins/wink.gif, do i rikthehem. /pf/images/graemlins/smile.gif

Orchidee /pf/images/graemlins/angel.gif me shkruan ndonje gje per Salzburg ? eshte interesant, ka jete aktive? te gjej atje nese vendosi te vij?

Tjeta Robshpijash /pf/images/graemlins/wave.gif

orchidee

Primus registratum

Abs, Ich habe es versäumt. Aus versehen habe ich alles gelöscht. Naja egal! Noch mal von vorne /pf/images/graemlins/laugh.gif
Die Stadt ist schön, antik, romatisch, klein, reich, teuer(übrigens die teuerste Stadt Österreichs /pf/images/graemlins/laugh.gif) eine Touristenstadt. Die leuet sind freundlich, solange sie merken du bist auf Besuch /pf/images/graemlins/laugh.gif Veranstahltungen verschiedener Arten finden immer statt ( Oper, Theater, etc etc) Der August ist bekannt in Salzburg für die Festspiele.
Sonst fällt mir nichts mehr ein. /pf/images/graemlins/blush.gif Sag mir Beschied, falls du wirklich nach sbg kommen würdest. Du könntest eventuell bei mir übernachten ( natürlich,wenn du nichts besseres vor hast /pf/images/graemlins/laugh.gif). Meine Wohung /pf/images/graemlins/wub.gif ist zwar nicht so schön ( nicht so wie ich es mir immer vorgestellt habe), aber sie ist groß in einer schönen Gegend und ich würde mich freuen.

Mann sieht sich!!
/pf/images/graemlins/kiss.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Uf, na ban me msu edhe germanisht itesh /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Abth /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif, a ma perkthen i fije t'lutem? /pf/images/graemlins/laugh.gif

orchidee

Primus registratum

Ti kondra /pf/images/graemlins/laugh.gif po te me kishe puth dhe mu dy here... rrezik ta perktheja dhe une /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Po m'thuj ti mu sa t'puthme don tashti që t'ma përkthejsh?

Po ti nis nja dy që t'vlersojsh mallin /pf/images/graemlins/devil.gif.

/pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

orchidee

Primus registratum

Faleminderit per puthjet /pf/images/graemlins/laugh.gif edhe pse une per ty do e perktheja edhe pa puthje /pf/images/graemlins/tonguee.gif

I dash Absit ca info dhe aktivitet te ndyshme qe behen gjate muajit gusht ke qyteti ku jam une. Sigurisht nuk harrova ti shaj cik, se si du fare kta ti kondra /pf/images/graemlins/laugh.gif

Danke schön dhe nje here per puthjet /pf/images/graemlins/laugh.gif
/pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/wave.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Wilkomen.

Mir ban q'i shan se s'duhen për gja /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Sa her t'dush t'puthme veç duku /pf/images/graemlins/laugh.gif.

/pf/images/graemlins/kiss.gif

abs

nuk e di...

Uaau sa mire, se dija se jeton ne ate qytet. /pf/images/graemlins/cool.gif
Po erdha te lajmeroj patjeter. /pf/images/graemlins/smile.gif

Kondre /pf/images/graemlins/kiss.gif me puf princesen tande /pf/images/graemlins/angel.gif

abs

nuk e di...

kam po /pf/images/graemlins/smile.gif. merri ere dhe thuji duke e pare ne sy me vemendje sikur futesh komplet ne mrendesine e saj:
- o e bukra e dheut, e njeh teta absin? /pf/images/graemlins/grin.gif
te te puf pak?
...dhe shif kur te qeshi
e /pf/images/graemlins/kiss.gif pak te shpirti /pf/images/graemlins/angel.gif

/pf/images/graemlins/smile.gif

abs

nuk e di...

kam pa anderr sikur kisha nje lulishte me lule te tilla, car do me than? /pf/images/graemlins/idea.gif m duket se po fitoj lloton /pf/images/graemlins/rockband.gif

00020457%20ORCHIDEE%20copie%20MINI.jpg

aerangis_fastuosa_fabiano.jpg

orchidee.jpg

500%20Orchidee%206.jpg

Orchidee.jpg

athere po ju martoj me zort /pf/images/graemlins/tonguee.gif

/pf/images/graemlins/wave.gif famsa /pf/images/graemlins/grin.gif

orchidee

Primus registratum

Versaut* und Man* .. /pf/images/graemlins/grin.gif die zwei Rechtsschreibfehler me vran syte /pf/images/graemlins/mad.gif den rest schaue ich mir überhaupt nicht an /pf/images/graemlins/laugh.gif

Abs, orchidee eshte me vertet nje lule shume e bukur. Ke zyra i kam dy vazo. Ab heute bin ich Angemeldet bei einer Firma. Habe mehr als 2 monaten für die Arbeitserlaubnis warten müssen, aber ich habe Österreich besiegt /pf/images/graemlins/laugh.gif Ich hab's geschafft /pf/images/graemlins/laugh.gif
tjaaaaa...Prosit alle zusammen /pf/images/graemlins/wub.gif

6670_g.gif

Po vendose te vish, une ketu jam. Fundjave do ishte me mire /pf/images/graemlins/smile.gif
nga une te kane dal ne ender orchidet /pf/images/graemlins/laugh.gif edhe mos fol per martesa se une di sa hoqa der sa e mbylla ate kapitull /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

Pacim /pf/images/graemlins/wave.gif

abs

nuk e di...

me vertete me doli andrra me kete lajm te mire, hey gott sa kasavet te kam pas /pf/images/graemlins/booki.gif, deri sa t ja mbyllish deren, ooops gojen ndonjerit /pf/images/graemlins/grin.gif

medemek kapitull i mbyllun pergjithmone? /pf/images/graemlins/idea.gif
se ka kapituj e kapituj libri /pf/images/graemlins/wink.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

URIME!!!
sg87.jpg

na dhe teta absi me mezet gati, me vertete moj?

kaeseplatte.jpg

Ich pendele in Moment zwischen Österreich und Deutschland. Ich will dort eine arbeit machen, nun ich habe noch nicht entschieden, bis jetzt kommunizieren wir per Mail.

Ich werde dir bescheid geben, wenn...
Herzlichen Dank für die Einladung. /pf/images/graemlins/smile.gif

Status
Not open for further replies.