Re: ....Nan Tereza..!
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
shihni çthot biografia e saj ne sitin e vatikanit :
......A l’âge de dix-huit ans, poussée par le désir de devenir missionnaire, Gonxha quitte sa maison en septembre 1928 pour rentrer à l’Institut de la Vierge Marie, connu sous le nom de Sœurs de Lorette, en Irlande. Là, elle reçut le nom de Sœur Mary Teresa, après Sainte Thérèse de Lisieux. En décembre, elle part pour l’Inde, et arrive à Calcutta le 6 janvier 1929. Après avoir fait ses premiers vœux en mai 1931, Sœur Teresa fut envoyée à la communauté de Loretto Entally à Calcutta et enseigna à l’école de filles, Sainte Marie. Le 24 mai 1937, Sœur Teresa fit ses vœux perpétuels devenant, comme elle disait, “l’épouse de Jésus” pour “toute l’éternité.” A partir de ce moment-là, elle fut appelée Mère Teresa. Elle continua à enseigner à Sainte Marie et en 1944 devint la directrice de l’école. Les vingt années de Mère Teresa à Lorette furent remplies d’une joie profonde, elle était très pieuse, aimant profondément ses sœurs et ses élèves. Remarquée pour sa charité, sa générosité et son courage, sa résistance au travail et douée d’un talent naturel pour l’organisation, elle vécut sa consécration à Jésus, au milieu de ses compagnes, avec joie et fidélité......
ne moshen 18 vjeç (jo tamam tamam, por nja tete vjet me prapa) nene terezes ju mush mendja qe ishte "gruja e jezusit" /pf/images/graemlins/laugh.gif
per "gjithe jeten". qe ne ate kohe ajo thiret "nene".
prandaj aty lart shpjegova çdomethene me e vazhdu diçka qe te lind ose ta shpik truri deri ne fund. ti shkosh pra besimit tend, edhe pse ai ka gjasa ose mund te duket marrezi, deri ne skaj.
ky eshte gjenialiteti.
[/ QUOTE ]
L’épouse de Jésus asht figure letrare q1 perdoret per tane murgeshat (meqi nuk martohen) dhe meqi qellimi i jets tyne asht ai me i sherby besimit t'tyne.
Persa i perket gjenialitetit, nuk ishte ai i vetmi te nane Tereza (ai spjegimi q1 jep ti ma siper).
Ca ti thu ma siper, qendron vetem n'fillimet e hershme t'saj, por ma vone ju desht ma shume se humanizem me ba tan' ato q1 bani ajo.
S'fundit, lexova diku: "bojaxhiu e kishin mbiemnin, e si rrjedhoje ai do t'kete kene profesioni i tyne".
Deshta me t'kujtu zog, se pjesa masive e gjyshave t'tone, edhe pse me baba bojnaxhi, farketar' ,me punishte t'vogla karramelesh, rrobaqepes a ku di une, ja kane kriju kushtet fmijve me i cu me studime jashte... qysh n'atp kohe.
Kur flitet per murgjit e asaj periudhes "t'arte" ti gjithmone gjen disa fakte banale per me thane se ishte thjesht koha e tyne... dhe s'besoj se epranon q1 ajo koh' do t'kishte vazhdu me ken' sikur xhaxhi jon i dashtun mos t'bate punen e bukur q1 bani.
Sidokjoft, gjyshat tone zog, flasin g'juh' t'huja (t'cilat i kan' studju) dhe kane kry shkolla n'perendim /pf/images/graemlins/wink.gif
Stergjyshja jeme psh, i ka kry ne itali.
Kshtu pra edhe puna e nane Terezes. Sic e tha Oroshi diku, ajo ndjenja humanitare e cdo gja q1 e shtyu me arrit ate q1 arriti ka kene rrjedhoje e cdo gjajet q1 i ka trashegu familja brez mas brezit.
Po t'a kesh lexu jeten e saj, s'do t'kishe hezitu me u bind per at' q1 thash ma siper. /pf/images/graemlins/smile.gif