cte bej?

abs

nuk e di...
Re: cte bej?

Legji, leni gjermant n pune t tyne /pf/images/graemlins/wink.gif, del anej nga sarajet tona /pf/images/graemlins/laugh.gif

abs

nuk e di...

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
ku mi, /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

[/ QUOTE ]

tek thasheshemet mor,ku tjeter /pf/images/graemlins/smile.gif

hey cuna, ... pranvera ju paska marthy pa cil mire /pf/images/graemlins/lol.gif

@d@

Primus registratum

Abs, wie ich sehe EDD ist leicht zu beeindrucken /pf/images/graemlins/tonguee.gif
Schei... er hat uns alle reingelegt /pf/images/graemlins/laugh.gif

BabyLiCiOsS

Primus registratum

Ta kan than nja 100 her, lene ate te dyten se ste duhet i lek.

[/ QUOTE ]

Hahahahaahahahahahahhahahahahaahahah /pf/images/graemlins/laugh.gif

ere

Primus registratum

cfare duhet te beje njeriu kur me shoqen qe ka pret nje femije dhe nje dite prej ditesh takon nje femer ne te cilen bie ne dashuri?????

[/ QUOTE ]

te jete baba per femijen dhe burre me ate qe do

@d@

Primus registratum

EDD, ich habe nichts gedacht. Ich habe mir nur Nutzbar gemacht. Leider war es umsonst aber hier ist alles umsonst..lügen, raten, verarschen, lachen etc etc.. /pf/images/graemlins/wave.gif

BabyLiCiOsS

Primus registratum

na new was hättest du den wohl gedacht

[/ QUOTE ]

ca me ca lol..se nuk kapish gabelshe une sorry /pf/images/graemlins/laugh.gif

@d@

Primus registratum

willst du wirklich meine Meinung hören? reiss dich zusammen und sei ein Vater für dein Kind. Das leben ist nicht einfach und das wissen wir alle... Denk mal darüber nach.... wie wirst du dich nach ein paar jahren fühlen? Stolz, dass du dein kind im Stich gelassen hast, oder als feigling... Die liebe zu einer Frau ist ersetzbar die liebe eines kindes bleibt ewig. Ich habe selbst kein Kind, aber ich würde alles versuchen um ihm das leben ein bißchen einfach zu machen....
Vergiss deine Gefühle.... Es ist hart aber nur an dich zu denken ist egoistisch.... /pf/images/graemlins/smile.gif

marina s.

Forumium maestatis

<font color="blue">Sa me shume njerezit ketu te thone te heqesh dora nga ajo e dyta aq me shume ti ankohesh: jo e kam te veshtire,jo me rreh zemra etj etj.Te ta them troç xhaxhi?? Ty ta ka qejfi me ia dredh shoqes tende.Po te mos ishte keshtu,po te ishe me te vertete ne hall,do t'i kishe dhe dum kesaj pune.Kur arrijne te tregohen me mend disa 20 vjeçare si une,personat e pjekur as qe diskutohen.Juve jua ka qejfi...ose nuk jeni burre!! </font>

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Ku e di ti qe EDD eshte "person i rritur" /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/devil.gif mua me duket akoma me i vogel se ty /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Që qefi ja ka atij kjo as që diskutohet. Problemi shtrohet që të mos bëjë ndonjë gomarllik për të cilin do bëhet pishman më vonë.

Pranej i kom thon, shif si nihesh me njonën ne si nihesh me tjetrën ne venos për ate që t'bo me u ni mo mir.

ne u bo roman ky muhabeti.

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Ohuuuu Ai ka dal me gjujt ne AF tani ju thoni e boni romon, apo e boni çorap...
Keshillat e mia qe ktej e tutje po deshi do ja bej me pare.
Robi bo qef.... ne i qajme hallin... pffff kot fare.