Re: Albana perseri mes jush
Perversiteti
Njeriu dallon nga gomari
pikerisht per faktin se njeriu zhvillon dhe me pas idealizon shije estetike,
kompleksiteti i te cilave eshte funksion i vellimit te aftesive perfytyruese
dhe abstraguese te njeriut. Gomari lumturohet tek sheh nje gomarice, e cila
kullot ne paqe ne nje livadh me bar. Kaq. Ndryshe eshte njeriu, ai
lumturohet kur shkon ne kinema dhe sheh nje film, gje qe gomari me siguri
nuk e ben, ose e shumta ka bere regjine e tij. Ketu lista e gjerave, te
cilat njeriu ben ndryshe nga gomari eshte po aq e madhe sa edhe bota ku
jetojme, hidh nje sy jashte dhe me siguri qe do ta kuptosh dhe po te jesh
edhe pak me i vemendshem do te kuptosh dot, se e gjitha ajo eshte ndertuar
duke ju referuar shijeve estetike te njeriut, te cilat fillimisht ndoshta
pjeserisht bazohen ne nevojat fiziollogjike te tij, por zhvillimi i tyre i
metejshem eshte thjeshte pjelle e ndergjegjes njerezore. Seksualiteti duket
te jete nje elemet shume i rendesishem ne dinamiken e shijeve, nese nuk
eshte edhe ai percaktues, me perjashtimin e vogel tek njeriu (ne ndryshim
nga gomari), qe seksualiteti per njeriun perpara te gjithave eshte nje
fenomen social, i derivueshem, i klasifikueshem, i censurueshem, i
kontrollueshem dhe ne menyra te ndryshme i deshirueshem. Me siguri qe
impulsin e pare ne prag te nje ciftezimi e jep ajo kafsha e lashte, e cila
eshte e strukur ne secilin prej nesh. Mos me pyet te lutem se cfare
kriteresh zhgjedh ajo per ta bere kete gje sepse nuk e di. Pjesa tjeter
eshte vetem ajo loja te cilen njerezit e luajne me njeri - tjetrin dhe qe e
quajne DASHURI, te cilen gomari nuk e ben dot. Njerez bien ne dashuri, jo
sepse duhet qe detyrimisht te riprodhohen apo te sinkronizojne orgazmat e
tyre, por thjeshte, se kjo eshte nje menyre tjeter e shkembimit te
mendimeve, ne nje nivel tjeter emocional, shume te larte, bile me te lartit
fare. Per renien e tyre ne dashuri njerezit aplikojne kryesisht kritere
njerezore, te huazuara paperjashtimisht nga ndergjegja e tyre (qe shpesh
keqkuptueshem kjo ngaterohet me llogjiken), duke vleresuar cdo element te
partnerit te tyre tek e krahasojne me gjithnje me te njejtat shije estetike,
te cilat i ka zhvilluar njeriu, vetem me celesine e te qenurit dot i tille
(njeri). Dy njerez bien ne dashuri, sepse te dy perfaqsojne ide trockiste te
krahasueshme dot me njera - tjetren, apo se te dyve ju pelqen spinaqi i
servirur ne pjata prej "terra cota" ne kilometrin 58 te autostrades
Palermo - Catania, apo se te dy e vleresojne faktin e te berit dashuri
fshehurazi ne parkunt e nderteses se Kombeve te Bashkuara ne Gjeneve si te
nje konstruktiviteti te vecante. Sot qellimi i egzistences se njeriut dhe i
seksualitetit te tij nuk eshte me ciftezimi me qellimin eksluziv riprodhimin
e tij, por eshte KOMUNIKACIONI midis njerezve. Ne keto rrethana nuk do te
duhej te kishte rendesi, se KUSH me KE ben dashuri, e rendesishme eshte qe
te dy duan te bejne dashuri me njeri - tjetrin dhe jane te pjekur (jo vetem
seksualisht) si dhe te lire te vendosin per kete gje. Kriteret te cilat keta
dy njerez zgjedhin per t'i pelqyer njeri - tjetrit jane VETEM puna e tyre
dhe askush nuk do te duhej te lejohej t'i ruante vetes te drejten te
nderhynte nga jashte ne kete marrdhenie, per te klasifikuar zhvillime
eventuale si te pamoralshme apo me pak te pamoralshme. Ne keto rrethana nuk
do te lipsej te ishte problemi i askujt, nese dy burra bien ne dashuri me
njeri - tjetrin, sepse te dyve reciprokisht ju pelqejne shume mustaqet e
njeri - tjetrit. Seksualiteti eshte pjese integrale e personalitetit dhe e
dinjitetit te nje njeriu dhe nese pretendohet qe shoqeria normale eshte
pikerisht ajo, ne te cilen njeriu nuk kufizohet ne ushtrimin e te drejtave
te tija personale, atehere une nuk e kuptoj, se pse do te duhej te ngulej
kembe, qe cdo tre muaj te hapej ne alb-club nje diskutim kaq indiskret per
jeten seksuale te nje grupi te caktuari njerezish, ne menyre qe keta njerez
te klasifikohen here si te semure psiqike dhe here si perverse. Pastaj cili
eshte problemi nese dy burra apo dy gra duan te bejne dashuri me
njeri-tjetrin, si dhe pse detyrimisht kur te behej dashuri, do te duheshin
qe te kombinoheshin dot vetem nje burre edhe nje grua, ndoshta sepse edhe
kafshet keshtu bejne dashuri?
Po a eshte gje ky nje argument per te qene, qe njeriu duhet te beje nje gje
ne nje forme te caktuar, vetem sepse edhe kafsha e ben po ate gje ne ate
forme?
Kafsha pertypet gjithe diten (si kafshe) nderkohe qe njeriu ka gjetur brenda
vetes nevojen e celebrimit te ngrenjes se nje darke ne menyre shume te
rafinuar dhe per kete nuk ve re aspak se SA HA, por se SI HA. Edhe ketu
lista e shembujve te proceseve primare jetike qe njeriu dhe kafsha i kane te
perbashketa por i bejne krejt ndryshe dhe kjo vetem fale aftesise se njeriut
per te MENDUAR do te ishte pa fund. Njeriu ka nje mesazh biollogjik ne
vetvete ate te riprodhimit , te cilin e ka integruar mjaftueshem ne jeten
sociale te cilen ai ben. Nga ana tjeter njeriu ka nje ka nje codex etik, te
cilin e administron pavaresisht nga mesazhet biollogjike qe ai percjell
jovullnetarisht por ndoshta me pelqimin e tij. Nese keto dy elemente
perplasen me njera tjetren nuk do te thote se detyrimisht njeri do te duhej
ta triumfoje tjetrin, pasi sic duket mbi Toke jo te gjitha konfliktet
karakterizohen nga nje antagonizem i tipit Berisha - Nano. Ka vend edhe per
kompromise dhe ndoshta celesi i gjithckaje eshte nje gje qe quhet TOLERANCE,
e cila mund te adoptohet ne cilindo karakter edhe me shume vonese, nderkohe
qe prania e kesaj te fundit do te ishte ndoshta edhe vendimtare per te vene
dot re dallimin midis gomarit dhe njeriut, apo teje dhe Albanes ne rastin
konkret te diskutimit tuaj.
Dicka si edhe me personale. Nuk e di se sa e domosdoshme eshte, qe sa here
te diskutohet per mardheniet ndermjet homoseksualeve cdo diskutim fillon se
prapthi, duke u perqendruar eksluzivisht vetem disanatomine e aktit seksual
te ketyre njerezve, nderkohe qe kur gjykohen dy partnere heteroseksuale
askush nuk do t'i lejonte vetes qe gjykimin e ketyre dy personaliteteve ta
referonte ne dimensone kaq intime. Akti seksual i dikujt do te duhej si
rregull te mos i interesonte askujt tjeter, nese ky askushi nuk do te donte
te ngulte kembe te egzibiciononte nje voyarizem ne prag te nje gjendjeje
akute. Nuk e di se cila ka qene eksperienca personale e te tjereve me
homoseksuale, por ajo e imja ka qene shume e mire. Ne dallim nga
heteroseksualet une kam vene re se ata njerez mesatarisht jane me te
sinqerte, me tolerante, me inteligjente (kam gjithnje parasysh krahasimin:
homoseksual mesatar me heteroseksual mesatar) ata njerez dine te bejne nje
art tjeter dhe me te kendshem, dine te qepin me mire, dine te kercejne me
mire, dine te gatuajne me me shije, dine te jene (shume) me komunikative, te
jene me miqsore. Dhe e fundit fare dhe mbarova, a nuk ju duket juve te
gjitheve, te cilet nuk late pisllek, maskarrallek, edepsezllek e
pizevengllek antisemit pa shkruar ditet e fundit nje veprim krejt i
papergjegjshem, qe t'i ktheheni per te persekutuar nje pakice, e cila nuk ka
vuajtur pak ne te historine e njerezimit? A nuk eshte shume e turpshme te
perbuzesh nje njeri, vetem per preferencat e tij seksuale? Pastaj a nuk keni
ju mundesi te merrni diku nje ndihme dicka me profesionale per te ndrydhur
te gjitha keto agresivitete kaq tribale? Mua nuk do te me pelqente aspak te
mbyllja nje disktim me fjalet "qe ti je i cmendur", pasi do te ishte nder te
tjera edhe pa takt, por vertete qe te pakten prej nje shekulli njerezit kane
kuptuar se negativizmi karshi nje pakice, nder te tjera ne kete cilesi edhe
per shkak te preferencave te vecanta te ushtrimit te seksualitetitte tyre,
eshte nje gjendje psikopatollogjike ne shumicen e rasteve e kapercyeshme,
nderkohe qe po e njejta shoqeri njerezore normale ku jetojme shume prej nesh
sot (perendimi) e gjen dhunen verbale apo fizike kunder homoseksualeve per
shkak te preferencave te tyre seksuale si nje veper penale vetvetiu me
rrethana renduese.