A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Asklipio

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Ne librin e Adolf Hitlerit "Mein Kampf" pershkruen shqiptaret si race arjane.Eshte liber i ndaluar por po ta kerkosh mund ta gjesh /pf/images/graemlins/wink.gif
 

MLK

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Shkruhet se kane pare Malesoret qe jane te gjate e me lesh te verdhe po Shqiperia e mesme çdo gje mund te jete po rrace arjane kurresesi lol
 

Asklipio

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Shkruhet se kane pare Malesoret qe jane te gjate e me lesh te verdhe po Shqiperia e mesme çdo gje mund te jete po rrace arjane kurresesi

[/ QUOTE ]

Po ashtu mendoj edhe une por megjithate raca eshte permiresuar shume duke patur parasysh brezin e ri qe ka lindur pas 90'tes.
 

Marathonman

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Pérgjigjje né letrén e MLK dhe OROSH-it

Ate qka shkruajta mé larté éshté realiteti e jo déshira siq shkruani ju dy
e se ti-ju importoni ndonjé "bakllav" nga Turqia kjo séshté arsye ta mohosh realitetin.

- Ushtria turke ishte prezente ne Ballkan deri né fillim té shekullit té kaluar, shek. XX, nése mban mend nga Historia.....

- Pas luftés sé II bot., né vitet 50-ta ,qeveria e atéhershme e Serbisé béné marréveshtjen me qeveriné turke pér deportimin e 10.000
Shqiptaré nga Kosova dhe pjesét tjera nga ish Yugosllavisé...

- Pas luftés sé vitit 1999 e deri me sot disa té ashtuquajtura
"org. humanitare turke" kané ndértuar dhjetra e dhjetra gjamia ,
por asnjé shkollé, rrugé, shtépi apo diqka tjeter me rendesi per popullin e Kosovés

- Vitin e kaluar disa ushtar turk ( te KFOR-it) né Gjilan déshironin ti pérdornin ca para pér rindértimin e parkut té kéti qyteti por me kusht qé emri i parkut té jeté "ataturku", a nuk e sheh kétu fashizmin turk ???
Pér faté té miré komuna e Gjilanit nuk lejoi kété gjé.

- Nga viti 1999 e deri me sot né Kosové,me siguri edhe né Shqipéri
disa org. muslimane nga turqia i paguajne nga 500 euro né muaj qdo individ té rritur i cili pranon té béhet dhe jetoj si "musliman",
50 euro pér qdo fémijé,
si dhe 1.000 euro pér qdo fémi té posa lindur i cili pagézohet me emrin "muhamed",

MLK dhe OROSHI, kéto jané fakte nga Kosova e shekullit XXI
 

OROSHI

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Marathonman...nuk besoj qe jane turqit ata qe paguajne Euro per kesi punesh....jane organizata fetare arabe!!
 

ledioni

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Ballkani eshte nje perzierje e pabesueshme popujsh. ka nje bashkim midis sllaveve dhe shqiptareve dhe nje pjese e madhe e familjeve te medha shqiptare qe krijuan principatat ishin bashkime te tilla. pastaj ka bashkime me rumunet. ka pasur nje dyndje popujsh dhe fakte gjenden. sigurisht qe ka edhe bashkim me turqit. fytyrat e shqiptareve te sotem e tregojne kete. dilni ne pasqyre dhe shikoni veten dhe do ta kuptoni.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Mëse e vërtetë Ledion. Dhe duhet të kemi parasysh që edhe vetë turqit janë një përzierje skandaloze popujsh.

Martesa me nëpunës turq ka patur jo pak gjithashtu edhe përdhunime. Pra që shqiptarët, ashtu si edhe çdo popull tjetër i Ballkanit, janë përzier me turq nuk diskutohet. Se sa janë përzier këtë nuk mund ta thotë askush.
 

Asklipio

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Ledion personalisht a ndihesh i miksuar, se une per veten time me sa e kam krahasuar vetn time me fytyra turke jam si nata me diten ,as qe behet fjale qe une te kem prejardhje turke. /pf/images/graemlins/smash.gif
 

Marathonman

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

..po vazhdoj me faktin tjetér se vetém mbrenda 4 muajve té vitit 1999, pra gjaté luftés né Kosové , Kryqi i kuq ndérkombétaré tregon se jane té regjistruara rreth 35.000 vajza-gra Kosovare té pérdhunuara nga ushtarét ,policia apo paramilitarét serb, e numri i vérteté nuk mundet té dihet pasi qé pérdhunimi éshté njé dukuri shumé e keqe né kulturén kosovare
por supozohet se numri mundet té arrihet deri né 100.000 pasi qé pérdhunimi éshté pérdorur si metod "luftarake".....
Tani mendo se nén okupimin 500 vjeqar turk sa e sa pérdhunime jané béré nga egérsirat turke, njé popull i cili ka kulturé té njejte me ate té majmunave té Afrikés.....
Ne sot gjeneratat e reja duhet ti dimé kéto fakte historike dhe qdo gjé e cila ka té béjé me "BÉRLLOGUN ISLAMIK turk" duhet ta zhdukim aty ku jetojm dhe ti tregojmé Evropés se ne jemi EVROPIAN.
Né Kosové njé numér i madh i té rinjve jané béré Krishteré dhe qéllimi yné kombétaré éshté qé té kthehemi né até fené pér té cilén edhe luftoi trimi yné kombétaré Gjergj Kastrioti.
Ne kemi filluar pastrimin e Kosovés , po ju ???
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Marathonoman, paskeni nja 100 000 fëmijë për t'vra se jan rrac e keqe. Po si do ja boni me kalamojt e turqve që nuk i njifni mo? E keq m'vjen me ta thon po turqit nuk jon mo nryshe se kosovarët apo shqiptarët.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

A e kqyr se ç'ka po thu? Prej asnji turku nuk e kam ni q1 jam idiot /pf/images/graemlins/shrug.gif. Lum si na për rracën q1 kina:p
 

Marathonman

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Kondrapedali

Nuk e kam shprehi ti quaj njerézit e panjohur IDIOTA por kjo ishte nje
pérshkruarje objektive né bazé té letrés ténde né faqén e kaluar.
Ti shkrove "duhet ti vrani 100.000 fémijé"- si nuk ke turp !???
Sé pari fémiu nuk lind me doemos si resultat i pérdhunimit e nése ke pak njohuri pér traumat e njé rasti té tillé duhet te dijshé se té gjitha viktimat kané abortuar, por edhe mos té abortonin "fémiu" éshté i pafajshém dhe nuk vritet, por ti duhet ta dijshe se ne kemi respekt pér motrat tona e sodoemos pér motrat té cilat rané si viktima té luftés por pér faté té keqe respekti pér femra éshté i panjohur tek individét si ti dhe kjo éshté arsyeja qé JU i rrémbyet rreth 50.000 motra tuaja né Shqipéri dhe i detyruat té mirren me prostitucion né Itali dhe vende tjera té Evropés, deri sa ne kemi pérdorur qdo para pér armatimin e Ushtrisé soné né lufté pér qlirimin e Kosovés.
Té propozoj ta lezosh edhe njé heré letrén ténde té parafundit ndoshta do ta njohish vehten mé miré.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Shqiptarët për të cilët po flet ti, kan marr edhe boll çika pri Kosove e i kan xjerr me punu rrugave t'Evrop's por kjo nuk i bën as më të mirë e as më të kqi se ç'janë mor krriç /pf/images/graemlins/smash.gif.
Po ti n'se do kishe rrespekt për motrat e tua e për femnat e Kosovës nuk do folshe n'at mënyr kundër islamizmit apo qoftë edhe kundër Turqisë. Por ti nuk ke respekt për asgjë përveç mendjes tënde (dhe atë deri-diku /pf/images/graemlins/tonguee.gif). Xhaminë e babës ti bëje po deshe banjo (halé) por mos harro që xhamija nuk është pronë e jotja apo e babait tënd. Që të shembësh xhaminë rrezikon edhe ti të përdhunohesh nga turkoshakët islamikë të Kosovës /pf/images/graemlins/laugh.gif. Megjithëse ti nuk ke nevojë të dështosh gjë ... /pf/images/graemlins/wink.gif.
 

Indulgence

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Marathonoman! Je dhe ne Evropen Perendimore dhe flitke kodra mbas bregut (shpresoj ta dish kete shprehje)!!! Ketu flitet per perzierje <u>gjaku</u> me turqit gjate okupimit 500 vjecar... Feja (cilado qofte) nuk eshte gjak! Eshte ideologji, behet pjese e kultures te nje kombi apo grupimi njerzish e keshtu me rradhe, por s'te ndryshon gjakun. Sipas teorise tende, ose s'paska me shqiptare (Katoliket jane Italiane, Muslimanet Turq dhe Orthodokset Greke), ose me nje te nderruar te shpejte feje (koncept abstrakt), te ndryshoka gjaku (konkret).

Une jam dakord me Ledionin dhe Kondren... Jemi perziere ca me gjithe dynjane, por fundja si gjithe dynjaja dhe ne, pra asgje e jashtezakonshme. /pf/images/graemlins/shrug.gif
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Fundja kjo përzierje na ka bërë këta që jemi. Kujt i vjen turp të fillojë të bëjë trasfuzion gjaku por përsëri nuk dihet se me ç'gjak përzihet /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Indu, ça ka në shtëpi? /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Marathonman

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

I mjeri Kondrapedali poashtu kjo far Indulgence-ja

Nuk ka fakte se femrat Kosovare mirren me PROSTITUCION,
kjo éshté qpifje e JUAJA, rebelat e nénés Shqipéri.
Por PÉR FATÉ TÉ KÉQE KA FAKTE se femrat e (nénes) Shqipéri jané rrémbyer nga "véllezérit" tyre dhe jané SHITUR si kafshét pér tu marr me PROSTITUCION, né Itali dhe vende tjera té Evropés, kéto i shoh qdo veré kur vie népér Itali pér né Kosové, kur i shoh kéto té mjera them me vehte oh zot ..
"VETÉM ENVER HOXHA KA PATUR AFTÉSI DHE IDEA PÉR REBELAT E nénés Shqipéri "
gjithékjo ka té béjé me pérzierjen e gjakut se né kulturén ISLAMIKE ende edhe sot shiten femrat si kafshét né qdo shtet islamik, fér faté té keqé ARNAUTAT e (nénés) Shqipéri i kané shitur vajzat e tyre nga viti 1991 e deri mé sot.
 

Indulgence

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Une po heq dore nga bisedimi ne kete teme, sepse, ne mos barazi, duhet qe bashkebiseduesit te kene afershisht te njejtin nivel diskutimi, apo te pakten te flasin per te njejtin subjekt. /pf/images/graemlins/shrug.gif Ky vellai Kosovar ka ngecur tek "ura me gura" ... /pf/images/graemlins/crazy.gif /pf/images/graemlins/shrug.gif
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Ke themeli i xhamis s'bab's vet /pf/images/graemlins/goofy.gif.
Indu, po me të dal un kondra a barazohet diskutimi /pf/images/graemlins/laugh.gif?
 

Asklipio

Primus registratum
Re: A jemi mixuar me Turqit 500 vjet bashke???

Analiza | 22/10/2005
PSE GJITHË KY SIKLET...?
Nga Menduh Thaçi - Shekulli

Në të gjitha periudhat e jetës sime kam qenë dhe do të jem mysliman. Të gjithë e dinë se rregullisht i kam kryer obligimet fetare, prej agjërimit e deri te falja e namazit, natyrisht në varësi nga mundësitë. E tërë familja ime, prindërit, vëllezërit, motrat, kushërinjtë, janë besimtarë të devotshëm që s'kanë pasur dilema sa i përket manifestimit të bindjeve fetare.

E bëra këtë hyrje, pak a shumë bizare për të "fituar" të drejtën për analizim të fenomeneve që shfaqen në dimensionin e instrumentalizmit të fesë për interesa të fshehta individuale ose kolektive, kryesisht të huaja, në segmente të ndryshme të shoqërisë.
Shkas konkret për këtë shkrim ishte organizimi i një iftari pompoz në sheshin e Tetovës, nga ana e kryetarit të njërës nga komunat e Stambollit, konkretisht të Bajram Pashës dhe kryetarit të komunës së Tetovës, z.Hazbi Lika. Ngjarja u paralajmërua me fanfarë në të gjitha televizionet në gjuhën shqipe. U tha se iftari shtrohet për 1500 veta dhe se pas iftarit do të ketë koncert, natyrisht me ilahie të kënduara në gjuhën turke.

Si u tha dhe u bë. Në sheshin e Tetovës sa çel e mbyllë sytë u hapën çadrat e bardha, mu si në Arafat gjatë periudhës së pelegrinazhit. Ndonëse u mblodhën më pak se gjysma e të ftuarve, megjithatë shtimungu i kolektivizmit të ri u krijua. Marksistë-leninistët, ateistët e dikurshëm të përbetuar, me gjakim të pashuar ndaj kolektivizmit, mbase në këtë dimension gjetën një gjuhë të përbashkët me "islamistët" integralistë.

Vëzhguesit e huaj, ata të misionit të OSBE-së, të PROKSIMA-së, të ambasadave me kujdes maksimal i shënuan detajet e këtij uniteti të ri dhe me gjasë i dërguan raportet shefave të tyre anekënd botës.

Në mbrëmje, rreth orës 23:00 televizioni shtetëror turk, TRT, duke u lidhur drejtpërdrejt me sheshin e Tetovës bëri një emision për këtë evinement të ri, të padëgjuar dhe të paparë në anët tona. Bashkëbiseduesit vendorë, flitnin atë çka i konvenonte autorit të emisionit, apo autorëve të këtij projekti turk që përkufizohej si "Vëllazëria nuk njeh kufi", që do të thotë se tash e tutje, duke hequr kufijtë mes vëllezërve fetar duhet të vihen kufij në mes të vëllezërve kombëtarë.

Bashkëbiseduesit tetovarë, emrat e të cilëve më vjen mërzi t'i përmend jo vetëm me këtë rast, vërtetonin tezën për trashëgiminë osmane-turke në viset shqiptare që duhet të merren në mbrojte. Me osmanizim, me turqizmin, sllavizmin dhe helenizim të trashëgimisë kulturore të trevave shqiptare të sotmes, shqiptarët mbeten pa traditë, pa kulturë, pa vlerë dhe pa peshë, popull primitiv si do të thoshte historiani serb, Cvijiq.

Në ditën e Ramazanit, para, gjatë dhe pas iftarit, të uritur apo të ngopur, të opseduarit me projektin e nacifikimit të islamit, me vetëdije apo pa të, përpiqen haptas ta rikodifikojnë strategjinë kombëtare shqiptare për mbijetesë. Kam parasysh se gjithë kjo që thash më lartë do të nxitë te lexuesi një pyetje të kuptueshme: ç'të keqe ka organizimi i një iftari të përbashkët, të organizuar nga kryetarët e dy komunave, të Bajram Pashës dhe të Tetovës, ose më konkretisht thënë mes vëllezërve myslimanë? Ka, madje shumë, si nga aspekti fetar ashtu edhe politik dhe kombëtar.

Nga aspekti fetar ky iftar gjigantesk dhe spektakular nuk korrespondon me nocionin e agjërimit. Institucioni i agjërimit që parashikohet në të gjitha librat e shenjta, hebraike, krishtere dhe islame parashtron idenë e distancimit të njeriut, në një periudhë të caktuar kohore, nga vetja, nga të gjitha veset, kënaqësitë e natyrave të ndryshme, për të krijuar kështu mundësi për një përsiatje të thellë religjioze dhe përkushtim ndaj urdhrave të Zotit.

Agjërimi i njëmendtë nuk ka asgjë të përbashkët me azgani, arrogancë, shkapërdari individuale a kolektive. Agjërimi duhet t'i mundësojë njeriut që të bëjë një instrospekcion, vlerësim të vetvetes dhe të tjerëve për të thelluar besimin në zot, për ta mundur absurdin defetist dhe për ta shtuar optimizmin dhe fisnikërimin e njerëzve dhe shoqërisë. Asnjë veprimtari spektakulare, asnjë shfrenim hedonist, politik apo natyrave të ndryshme nuk mund të përputhet me misionin e agjërimit. Zakonisht spektaklet e tilla që organizohen në emër të madhërimit të fesë apo të Zotit në esencë janë në funksion të madhërimit të organizatorëve që synojnë përmes besimit ta kontrabandojnë vetveten, ose dhe më keq idetë e fshehta politike që nuk kanë asgjë të përbashkët me agjërimin apo besimin në tërësi.

Me pak para dhe me shumë cinizëm dhe retorikë duan të arrijnë shumë, atë që nuk arriti sundimi sllav! Ai që ka besim të vërtetë ndaj Zotit e kupton fare lehtë blasfeminë (qyfyrin), përkatësisht vogëlsinë e njeriut, kotësinë dhe pamundësinë e tij për ta mbrojtur apo madhëruar Zotin, i cili është vlerë absolute në të gjitha dimensionet dhe i pavarur nga projektet krekosëse, mburracake të njeriut. Njerëzit që thirren në Zot, ose edhe më zi, e mbrojnë atë nga njeriu, në esencë e përdorin atë si maskë për t'i realizuar projektet e tyre për madhërim të vetvetes. Të tillë ka në të gjitha shoqëritë dhe besimet, qofshin ata autorë ose organizatorë të ndërtimeve të kryqeve gjiganteske apo iftareve spektakulare. Vetë Zoti sipas librave të shenjta është i pavarur prej lëvdatave, lajkave dhe veprave të ndryshme të njeriut. Ai nuk kërkon nga njeriu që të bëjë shërbime ndaj Tij, por ndaj vetes dhe ndaj njerëzve të tjerë. Instrumentalizmi i Zotit për promovim të vetes dhe të ideve të ndryshme politike është abuzim i llojit më vulgar, më arrogant dhe më ateist.

Në sheshin e Tetovës në mënyrë cinike dhe arrogante, përmes manifestimit sipërfaqësor të respektit të parimeve fetare, u promovuan individë të caktuar dhe interesat e tyre të fshehta politike, në funksion të rikthimit, të riimplantimit, të ringjizjes se planeve dhe vlerave turke në Ballkan që patën filluar të zbehen. Nuk kam asgjë kundër planeve turke për hegjemoni, por kam shumë kundër që kjo të bëhet, si zakonisht mbi kurriz të shqiptarëve dhe përmes shqiptarëve naivë, të asimiluar apo të shitur.

Nga aspekti politik ky iftar gjigantesk dhe spektakular ku u hodhën idetë e vëllazërisë fetare që do të organizohet në të gjitha vendet e Ballkanit, në Bullgari, Greqi, Maqedoni (Shkup,Tetovë,Gostivar, Kërçovë, Strugë), Kosovë, Shqipëri, Sanxhak dhe Bosnjë dhe Hercegovinë, shikuar më hollë është vërtetim i tezës propagandistike serbe për projektin e fshehtë anti-evropian, për krijim të së ashtuquajturës transferzalë e gjelbër, të penetrimit islam nga Turqia deri te Bosnja e Hercegovina që nga aspekti gjeostrategjik paraqitet si barku i butë i Evropës. Nuk është aspak e çuditshme për se pikërisht tani, kur hapen bisedimet për statusin përfundimtar të Kosovës, me intensitet të sikleteshëm organizohen atraksione të këtillë, aspak fetare, por thellësisht politike që vërteton tezën serbe për rrezikun nga shtetet islamike në Evropë, Bosnja dhe Kosova që do të jenë trampolina prej nga do të rrezikohet paqja dhe qetësia në rajon dhe më gjerë.

Pak Huntigton, pak propagandë serbe, pak osmanizëm, pak vedetizëm fetar, pak tradhti, pakë lekë, krijohet dyshimi i madh për shqiptarët. Ramazan ka pasur gjithmonë, por manifestimet e këtilla kanë munguar.

Shtrohet pyetja pse pikërisht në këtë moment kur hapet dilema, frika nga përplasja planetare mbi baza qytetëruese, pse pikërisht në këtë moment kur fillon procesi i negociatave për statusin final të Kosovës populli shqiptar u dashka t'i nënshtrohej kësaj dileme të sikletshme, të prononcohet, të përcaktohet me kë është, me perëndimin a me lindjen?! Përse kjo dilemë, krejtësisht e panevojshme duhet t'ia zë vendin dilemës se a jemi për Kosovën e pavarur në kuadër të Evropës së bashkuar apo me Serbinë?! Për se i gjithë ky presion që populli shqiptar të vihet në dilema të panevojshme dhe të dëmshme?! Për se ky presing që të pozicionohemi kundër perëndimit që harxhoi miliarda dollarë dhe kontribute tjera politike, ushtarake, diplomatike për t'i çliruar shqiptarët nga zgjedha e huaj. Duke i njohur mirë qëllimet e bartësve të këtyre ideve, mendoj se e di përgjigjen: atyre aq u bën nëse do të mbijetojë apo jo kauza shqiptare. Ata, duke ditur se pa mbështetjen e faktorit perëndimor, shqiptarët nuk kanë gjasa ta arrijnë dhe ta ruajnë lirinë, duke ditur se shqiptarët mund të mbijetojnë vetëm në këto hapësira, vetëm dhe vetëm duke i respektuar standardet laike, duke ditur mirë se pas 11 shtatorit punët kanë ndryshuar, dyshimet janë shtuar deri në paranojë, ata pikërisht tani gjejnë forma spektakolare t'i nxisin dilemat rrënuese.

Natyrisht, në fillim koston do ta paguajnë shqiptarët, por më vonë edhe myslimanët. Ata që fshihen pas ideve sublime të fesë i tradhton mungesa e brengës ndaj fatit të shqiptarëve.
Nga këto iftare nuk do të thellohet besimi i askujt, as do të forcohet vëllazëria islame, por do të instalohet dyshimi shumëdrejtimesh, do të moliset kohezioni, toleranca ndërfetare në mes të shqiptarëve, do të prishet aleanca sado e brishtë e shqiptarëve me faktorin perëndimor me çka, në mënyrë të pashmangshme do të dëmtohet interesi vital i shqiptarëve të Kosovës dhe të viseve të tjera. Është e qartë se dikush nga këta organizatorë që manipulojnë me fenë janë në ndërlidhje të ngushtë me shërbime të ndryshme antishqiptare dhe antiislame. Them antiislame duke marrë parasysh pasojat e një islami radikal te qytetarët e Bosnjës. Sa më shumë që radikalizohet manifestimi i besimit islam në Bosnjë aq më shumë rritet përqindja e martesave të përziera, madje edhe gjatë luftës. Asnjë popull nuk mund të durojë radikalizmin për një periudhë të gjatë kohore, prandaj kërkojnë shpëtimin te ikja. nga grupi ku ngulfatet liria individuale Së këndejmi nuk duhet të habitemi për se Greqia, Bullgaria, Maqedonia, Serbia (në Sanxhak) dhe Bosnja po lejojnë madje, i nxisin sfilatat e këtilla "fetare". Ato, natyrisht se shërbejnë si argument për pohimet serbe, ose për ofertën e Serbisë që në planin gjeostrategjik ta luajë rolin e bastionit, të policit kundër depërtimit të vlerave dhe interesave "islame" në Evropë.

Është e çuditshme për se spektakle të tilla pseudo religjioze, thellësisht politike, antishqiptare dhe antiislame nuk organizohen në zonat e prapambetura turke, të banuara me kurdë apo në Irak, Palestinë, Çeçeni, Kaukaz etj.
Duhet thënë haptas, pa mëdyshje dhe në mënyrë të pa mëshirshme se këto manifestime janë në funksion të paraqitjes së shqiptarëve si element i huaj në Evropë që duhet të mbikëqyret vazhdimisht për shkak se ata nuk janë dhe nuk mund të jenë luajal ndaj sistemit të vlerave perëndimore, sidomos ndaj idesë së laicizmit të shtetit. Vetë Turqia synon të depërtojë në Evropë dhe t'i pranojë vlerat evropiane, por nga ana tjetër synon që shqiptarët dhe popujt tjerë myslimanë të Ballkanit t'i fusë në thesin e orientit. Ky dualizëm është objektiv dhe buron nga vetë përmbajtja e shoqërisë turke: 10 % i shoqërisë, pra elita turke me mish e me shpirt përpiqet të jetë pjesë e Evropës, kulturës dhe sistemit të vlerave evropiane, ndërkaq 90 % në të gjitha dimensionet është anti evropian. Mjerisht myslimanët e Ballkanit, në mesin e tyre edhe një përqindje e vogël renegatësh shqiptarë komunikojnë me idetë dhe vlerat e këtij 90%. Ata, si deri më tani nuk do të arrijnë asgjë, por do të përfundojnë si instrumente, si renegatë të fshehur nën petkun fetar.

Koketimi, manipulimi i politikanit me ndjenjat fetare është formula më eksplozive që shkakton ndarje të pakorrigjueshme në shoqëritë multi-fetare.. Në këtë mes roli dhe përgjegjësia e intelektualit mund të jetë shumë i madh, destruktiv a konstruktiv, varësisht se kujt i shërben.
Çuditërisht para këtij spektakli të madh pseudo fetar, në qytetet tjera shqiptare të Maqedonisë u organizuan manifestime të tjera informative, më pak spektakulare, mbase edhe më rrënuese, kontaminuse, që fusin përçarje në indin ndërlidhës kombëtar shqiptar.

Po ashtu në ditët e Ramazanit, në emër të thellimit të besimit, disa intelektualë kosovarë, të ftuar në tubime informative me karakter pseudo-fetar, përpiqeshin ta bindnin auditorin, me argumente të vakëta dhe paradoksale për të vërtetat e tyre që, siç do të thoshte shkrimtari Mehmet Kraja e përmbysnin jo vetëm identiteti qytetërues perëndimor të shqiptarëve, por edhe atë kombëtar. Njëri prej tyre në emër të Zotit identitetin modern kombëtar shqiptar e ndërlidh me kontekstin osman, prandaj ka nevojë që të flasë pozitivisht për veziret, sadriazamët, pashallarët, agallarët shqiptarë në periudhën e sundimit osman. Këta hoxhëqamila me gjasë e kanë ngatërruar kalendarin, pandehin se jetojnë në shekullin XIX.

Njëri prej tyre, doktor i historisë, në një tubim informativ në Kërçovë përpiqej ta bindë auditorin për idilin shqiptare gjatë periudhës së sundimit osman. Këtë tezë ai e mbështet me postet ushtarake dhe politike të shqiptarëve të ç'kombëtarizuar të periudhës osmane duke fshehur qëllimisht faktin se ata kanë qenë kryekëput në funksion të interesave turko-osmane dhe jo shqiptare. Popujt e tjerë të Ballkanit që ishin nën sundimin osman dhe nuk ishin miq të tyre, e fituan pavarësinë thuaja një shekull para shqiptarëve. Ky diskurs i idealizimit të periudhës osmane jo vetëm që është gënjeshtër të cilën e dinë edhe vetë ata, por edhe një cinizëm arrogant dhe fyes. Këtë cinizëm do ta kuptonim më së miri po qe se do ta krahasonim me përpjekjen hipotetike të një profesori imagjinuar i cili do ta merrte guximin ta idealizojë periudhat e ndryshme të sundimit jugosllav duke numëruar deputetët dhe ofiqet tjera që i kanë pasur shqiptarët në këtë sistem, si bie fjala Sejdo Bajramoviqin, Rahman Morinën apo Sinan Hasanin.

Në krahasim me vezirët, këta të fundit të paktën kanë folur shqip dhe përpiqeshin të mbështetin konceptin e kauzës shqiptare në përputhje me kontekstin jugosllav. Ata, në dallim nga vezirët, favoritët e profesorit të shushatur kosovar, hapnin shkolla, institucione të ndryshme si politike ashtu edhe kulturore në funksion të kultivimit të vlerave dhe interesave të shqiptarëve. Në kohën e vezirëve të idealizuar, shqiptarët madje nuk kategorizoheshin as si "milet" (popull) si grekët, serbët, bullgarët etj prandaj refuzoheshin kërkesat politike dhe kulturore të shqiptarëve. Në kuadër të kësaj mendësie është e natyrshme mungesa e brengës për asimilim të shqiptarëve në turq ( ish presidenti turk, Demirel flet për një numër fantastik pesë milionësh), por shfaqet brenga për identitetin evropian të shqiptarëve.

Një profesor tjetër me titull doktori të albanologjisë, madje shkrimtar, një kohë të gjatë e përsërit tezën për identitetin(mbase edhe) islam të kombit shqiptar. Duke bërë gabime të rënda logjike dhe faktike, duke përzier mollët me dardhat, ai i barazon shqiptarët me popujt me identitet të dyshimtë etnik, si bie fjala boshnjakët të cilët me arsye përpiqen këtë mungesë ta kompensojnë me përkatësinë fetare. Shqiptarët kanë identitet kombëtar dhe s'kanë nevojë ta nxjerrin syrin duke i rregulluar vetullat. Kur flitet për identitet kombëtar nuk ka nevojë të flitet për identitet fetar. Ata që i ngatërrojnë këto kategori kanë qëllime të veçanta.

Inkoherenca në sferën intelektuale buron nga skizofrenia, botëkuptimet e gabueshme të një periudhe historike ose nga interesat e veçanta individuale. Edhe mendimtarët e mëdhenj nuk janë imun nga këto inkoherenca logjike. Aristoteli, babai i logjikës ishte i palogjikshëm kur pohonte se të gjithë njerëzit janë të barabartë pos robërve dhe grave. Kjo inkoherencë e tij buronte nga paragjykimet e kohës së tij. Po inkoherenca e intelektualëve tanë, sikleti, ankthi i tyre prej kujt varet? Me siguri jo nga interesat fetare apo kombëtare të shqiptarëve!
P.S Për pak harrova. Bashkësia Islame e Maqedonisë një kohë të gjatë është në krizë të thellë Ngatërrohet shkolla (trashëgimia) turke me atë arabe. Nxënësit, ushtarët, lojtarët janë shqiptarë . Të paktën ta dinin pse-në...
 
Top