Re: a e lejoni martesen me te afermit tuaj.?
Orosh,
Ti do pergjigje objektive apo subjektive?
Objektivisht duhet te parashtosh dicka qe ka te beje me te dhena objektive qe martesa me te aferm eshte demtuese. Subjektivisht merresh me thashetheme te paverifikueshme qe asnje nuk bie dakort derisa jane relativisht te drejta apo relativisht te gabuara sipas programimit tend sipas shoqerise qe rri. Kjo e fundit eshte ndjekje e verbert e normave relative te shoqerise qe jeton ti pa e vrare trurin se jane keto drejte apo jo ne termin thelbesor.
Objektivisht: Ne islam ndalohet martesa me te aferm por lejohet midis kusherinjve te pare dhe me te largert (ne te cilen bien gjithe njerezit). Nje nga arsyet eshte se dalin femijet me te meta gjenetike. Dmth edhe gjenetikisht kjo eshte a gabuar. Persa i perket kusherinjve te pare eshte mit se gjenetikisht keta jane te predispozuar te lindin femije me te meta. Psh. njerez me semundjen Huntington, semundje neurologjike, kane 50% mundesi e kalimit te kesaj semundje te femijet e tyre. Kjo eshte edhe pse ata nuk jane te aferm fare. Objektivisht njerezit jo kusherinj kane mundesi te lindin 3% deri 4% me te meta gjentike; ketij risku, kusherinjte e pare i japin 1.7% deri 2.8%. Pra, kusherinjte e pare kane 6.8%, kurse te tjeret 4% sipas nje kerkimi studimor. Referencat:"April 3, 2002 No Genetic Reason to Discourage Cousin Marriage, Study Finds"-The New York Times(
http://www.nytimes.com/2002/04/03/health/03CND-COUS.html?ex=1195534800&en=988fb48346acb5fa&ei=5070 ).
Pra objektivisht 1.7 deri 2.8% rritje nga 100% nuk tregon ndonje alarmim te madh duke pasur parasysh se 3 deri 4% eshte gjithmone predispozent ne cdo rast.
Pra objektivisht nuk besoj se ndonje mund te dali e te thoje se kjo eshte e gabuar dy kusherinjve per nga pikepamja objektive.
Duhet te dihet se disa njerez shkojne nga nje ekstrem ne tjeter. Nje ekstrem e lejojne edhe midis motres dhe vellait dhe nje ekstrem tjeter nuk e lejojne as deri ne kusherinjte e shtate. Pra islami nuk shkon sipas ketyre por lejon nje standarde te verifikueshem objektivisht.
Edhe ti duke qene objektiv duhet te japesh nje pritje se sa kusherinjte te sate konsiderohen te lejueshem per martese, se ashtu i biem te gjithe kusherinj te nje numri dhe nuk lejohet te martohet asnjeri... Pra kete numer duhet te bazosh ne nje fare njohurie objektive se pastaj pse duhet tjetri te ndjeki ty kur mund te ndjeki fare mire sic ja jep vete truri
subjektivisht.