Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

balforum

Primus registratum
Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Demetra

Qysh prej fillimi,kemi theksuar se cifti fillestar i perendive qe u adhuruan nga njerezit ishte ati Diell dhe nena Toke.
Ne epoken klasike shohim perendeshen Toke te konsiderohej nje perendeshe …

Duke analizuar kultin e Demetres,vetite dhe karakteristikat e saj baze dhe duke e interpretuar vete emrin e saj shohim se diferencimi i Tokes (Gea) nga Demetra,eshte prodhim ose i mosdijes se tradites pellazgjike ose nje keqinterpretimi te saj
Sigurisht ,gjer ne epoken klasike ,Grekerit – vec filozofeve qe kishin nje pikpamje tjeter – kishin bindjen se toka eshte nga perendite e para dhe nena e jetes. (“Toka perendia me e larte” e quan Sofokli ne tragjedine Antigoni,var 339) ( Soloni thote “Nene,Toke e zeze,e para dhe me e madhja nga perendite e Olimpit” ,nderkohe qe toka qe banon ne Olimp dhe respektohet si perendia me e larte sa asnje tjeter eshte Dhimitra.
Emri Demetra ,ashtu si pranohet pergjithesisht,eshte fjale eperbere nga Dha = Toke dhe Matir.Nenkupton,pra “Toka nene ; Tipi i fjales “Dhi” eshte me i vjeter se tipi “Gji” (ne dialektin dorik Dha)
Ne gjuhen shqipe Dhe – Toke .Ne himnin e njembedhjete homerik ,Demetra permendet te pakten dy here ( V.47,211) .
Pjesa e dyte perberse eshte Mitir,ne dialektin dorik Matir dhe sankritikisht matar,latinisht mater,etj,anglisht mother,germanisht muter,slavisht mati,nuk ekziston ,ose te pakten nuk ekziston ne kete kuptim ne shqip.
Ne gjuhen arvanitase/shqip nena – (mitera) quhet Meme dhe besoj se kjo fjale eshte ajo me e lashte qe i referohet fjales Nene.
Por ne gjuhen shqipe ekziston fjala Moter,qe ka te njejten rrenje me motre,mater etj,por qe ka kuptim tjeter.I.Stamatakos (Sh.Mitir) pranoan se fjala moter tregon motren e moshuar qe ze vendin e nenes.
K.Kristoforidhi ne fjalorin e tij e krahason kete fjale me fjalen e greqishtes se vjeter “mitera” (Nono).
Fjala Gi (gji) qe ne gr d.m.th toke sipas koles vjen nga Gji-ri i femres .Pas Kaosit thot Hesoidi u krijua Gjea,"gjoksmadhja",per te ushqyer keshtu si nje mbeshtetse e sigurte ku do te vendosej gjithcka. Gjea,Gji (pra gjiri femres) , qe vjen pas Kronosit ,eshte thjesht nje shpikje justifikonjese per rrumbullakesin e tokes qe smund ta kapte llogjika e Hesoidit,por qe ishte nje gje jo e panjohur per Orfiket)


vazhdon...
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Archaonet

Ne kohet e lashte toka filloi te ishte e nje rendesie te vecante ku do te pasonin kryengritje ose emigracione te medha per te kerkuar e per te rrembyer toka pjellore etj.Per kete arsye do te mbes ne fjaloret dhe ne ndergjegjen e tyre nje gje:Se ai qe zoteron toka te punueshme nuk eshte nje njeri i zakonshem,sepse ai zoteron te tjere,ka force dhe qeveris.keshtu pra ,zoterimi i tokave te kultivueshme behet sinonim i ketyre cilesive,ose me mire keto cilesi do te behen sinonime me zoterimin e tokave pjellore dhe do te krijohet fjalet “arhon” = arkon, “arhi” = autoritet, “arhigos” = kryetar ,”arhi” = jam ne krye etj. Fjalet jan te perbera nga fjala are dhe folja ndihmese kam.
Fjala e perbere fillestare eshte arkam = ara kam dhe arka-on ai qe ka ara,qe u be arkon dhe pastaj me kthimin shume te zakonshem te germes k ne h u be arhon (latinisht archaon).Pikerisht kete kuptim kane emrat kombetar te banoreve me te lashte,te pellazgeve te Greqis qe quhen Arkades.(A.Kola f.106)
Arkasi ishte arhondi,sunduesi ,pronari i tokave prodhimtare>te njejten gje tregon emertimi kombetar i nje populli tjeter Pellasgjik te Ilirise,qe quheshin Arktanon.Sigurisht arkadet e lashte nuk banonin ne Arkadine e sotme.
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Zeusi

Zeusi ose Deus,Zdeus,apo Das,Zas ne dialektet Dorike e Beotike,ose din dhe Tan ,ose Tiin,ose Dis,ne dialektin e Kretes,eshte Perendia me e larte e Panteonit Olimpik dhe tempulli i tij me i lashte ndodhej ne Dodone..Quhet edhe ai, si te gjitha perendit e tjera “Pellazgjik” ose ndryshe Ati i Perendive dhe i njerezve,por kjo eshte me teper nje shprehje ,nje hiperbole poetike.
Sipas nje legjende Zeusi eshte femija e pare ,kurse sipas te tjereve ,femija i fundit i Kronosit dhe Demetres.Ira ,Poseidoni,Estia dhe Plutoni jane vellezrit e tij.Eshte sunduesi i qiellit dhe s’andejmi ose nga maja e Olimpit,ku ka fronin e tij shekullor ,leshon rrufete e tij te tmerrshme kunder kundershtareve.Ne Greqin klasike Zeusi merr ne mendimin e filozofeve dhe te poeteve nje dimension te ri dhe behet “arsyeja” e gjithesis,mendja qe ka vene rregull ne cdo gje.Eskili tek “Ptolemeu” thote se” Zeusi – kushdo qe te jete – eshte force qe harmonizohet me logjiken dhe vepron ne baze te drejtesise.Analiza etimologjike e emrit Zeus do te na tregoje se si,shume kohe para Eskilit,ai identifikohej me dijen me te larte,me ate qe me vone filozofet do ta quajn “mendja” ose me vone “arsyeja” e se si akoma dhe shume kohe me pare identifikohej me Diellin.
Ka shume hipoteza dhe shume mendime mbi prejardhjen e emrit Zeus,Diaw por pa i analizuar ato po hidhemi tek varianti sipas gjuhes shqipe qe i jep plotesisht kuptim emrit qe lidhet me vecorit dhe karakterin e Dias pra Zeusit.
Po te rradhisim nje sere fjalesh te gjuhes shqipe me rrenjen Di – qe kane kuptimin e “drites” ,e “ndricuar”,psh:
Dite = pjese e kohes qe ka drite. (Di)
Dihet = gdhihet,d.m.th behet dite,Udi = u gdhi,por edhe “dihet”= zbardhet e verteta.
Dieg = djeg,Diget = digjet,pra ndricon.(Di)
Di = njoh,mesoj,d.m.th.ndricoj mendjen time.Ketu krahaso identifikimin metahaik te perendise se madhe me dijen absolute etj.Merr gjithashtu parasysh dhe mendimin e ri sipas se cilit dija identifikohet me driten (ndricim,ndricoi) dhe mos – dija me erresiren.
Perendi-a = Perendia,ku Di perben pjesen e dyte perberese te fjales.(une do te shtoja qe fjala Perendi eshte thjesht renia e dias,d.m.th. renia(perendimi ) i diellit,dihet qe Dielli = Dia,ndersa fjala Pe mbase eshte pash ,pra pash renien e dias = Perendia.)
Dialj = Djale,ku fjala perben nje epitet plotesonjes.
Nuk mund te konsiderohet si e vertete fjala sanskrishte ku rrenja Div i referohet epiteteve plotesonjese te Qiellit(Divjah= Qiellor,) sepse nuk kemi gjithmon nje qiell te ndricuar por edhe te erret keshtu qe pergjigjen ja jep gjuha shqipe qe me rrenjen Di sic thame me larte ploteson gjith figuren e Dias,Zeusit..
Atehere cili mund te jete valle burimi me i madh i Di – (drites),ne menyre qe cdo gje qe shkelqen te kete pikerisht kete rrenje?Qielli,supozojme ata qe e konsiderojne sanskrishten si me te vjeter.Mirepo qielli nuk eshte gjithnje i ndricuar,per rrjedhim si do ta justifikojme rrenjen Di- ne fjalet qe kane kuptimin e dites se shkelqyer,te perendishme te ndricuar.Secili e kupton se burimi i madh (Di -) i drites eshte Dielli,qe eshte gjithashtu edhe perendia e pare e njeriut qe nga popujt Maja e der tek Evropianet,Egjyptianet e Japonezet,e sigurisht,edhe perendia e pare bashke me token Nene,e Pellazgeve.Aq me teper qe kete pikpamje - e cila nuk mund te vihet ne diskutim – do ta perforcojme me ndihmen e gjuhes Shqipe ,ku gjejme Diaw, ose Diall ose Diell (ne fjalorin e Kristoforidhit kete fjale do ta gjejme edhe ne formen “Dill” qe ne analize te fundit eshte “Diw”
Duke vazhduar tabelen e fjaleve Shqipe me rrenje Di do te permendim diten e pare te javes ,qe ne Greqishten e re eshte “qiriaqi” d.m.th. dita e zotit e Perendise,kurse ne shqip quhet “E Diel” = dita e Zeusit, e Diellit,sic mund te krahasohet me fjalet korespondonjese te gjuheve te ndryshme Evropiane “Sun day = dita e Zeusit,Diellit (ang); son tag = dita e diellit (gjer).
Nga te gjitha keto dikush mund te thoshte se keto fjale me rrenje Di – ku permblidhet edhe dielli,mjaftojne qe te komentohen se fjalet Dhias,Dhios,Dhia,Dies-i,Dia,Day,Zeus,Devah,Dhis – Uyah (epitet plotesonjes i perendive ne sanskritisht),Dikh (perendit ne armenisht),fjala Franceze Dieu = Perendia,dhe te gjitha fjalet shqipe/arvanitase qe kemi rradhitur ,vijne nga fjala Diaw,ose Diall, ose Diell,ose Dill qe do te thote Diell,por meqe Dielli ishte perendia e pare e gjinise njerezore qe mendon (homosapiens) ,atehere edhe fjalet diell e perendi kane te njejten rrenje dhe te njejtin kuptim zeus(lat).

vazhdon...
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Atena

Athena eshte Perendesha qe personifikon urtesine njerezore.e cila ka nje vend te dalluar ne pantheonin Olimpik e meqe adhurohej vecanerisht ne qytetin me te shkelqyer te te klasicizmit ne Athine ,ajo fiton nje shkelqim akoma dhe me te vecante.
Vec miteve te ndryshme lokale e te epiteteve te ndryshme si (Ergani,Tritogjeni,Glaukopis,Parthenos,(virgjereshe),Atritoni,Laosos,largpamese etj),miti sundues eshte se ajo lindi nga koka e Zeusit,e armatosur dhe gjithnje e virgjer.Personifikon dijen,largpamesin dhe behet mbrojtese e qytetit te Athines,duke zhvilluar me shume dijen dhe artin.
Ka shume interpretime dhe hamendje te ndryshme por asnjera nuk i nxjerr aspak ne pah vetit dhe prejardhjen e Athinas.

Le te shpjegojme ne menyre me bindese se c’do te thote fjala Athina dhe c’kuptim ka “Tritogjenia”,dhe perse egziston lidhje midis fjaleve Triton,Tritogjenia,Amfitriti me ujin ne pergjithesi etj.
Arvanitasit dhe gjithe shqiptaret ne pergjithesi kur degjonin ndonje bisede te urte ,qe zakonisht ishte ajo qe sot e quajme proverbe,thoshin si aprovim per te :”Ajo eshte e thene”.Domethene eshte bisede e kohes se vjeter,e urte dhe e respektueshme.E thene (me nyje) = biseda e urte,pra,tregon mendimin proverbal dhe te urte qe imponohet ne shoqeri si rregull,si dicka e thene nga lart.Pjesorja “E thene” eshte e foljes Them ose Thom nga e cila ka prejardhje dhe folja e greqishtes “fimi” dhe thimi ,si dhe fjala “themes” qe me gjeresin e madhe te foljes fimi,u konsideruan si fjale qe veshtire te interpretoheshin.

…..fjala fillestare “e thena” u be Ethana dhe Athana.
Nga ana sematike perforcohet varianti gjuhesor,gjersa fjala “Etena” tregon ate qe eshte thene ,fjale per fjale dhe metoforikisht fjalen e urte verbale,qe me te vertete eshte dhe duket e patundeshme.
Por le ta perforcojme kete variantin tone me vertetimin e tij me dokumenta te tjere.Sipas mitit,Athinaja lindi nga koka e perendise me te larte ne menyre shume domethenese:Zeusi duke patur parasysh nje profeci – se nga bashkeshortja e tij Miti(paraardhese e Ires,bashkeshortes legale te Zeusit) do te lindte nje femije qe do ti kundershtonte pushtetin,kur gjer ketu miti pasqyron pervoja shoqerore – kaperdin Mitin dhe befas nga koka e tij del nje grua e plote dhe e armatosur.Athinaja.Nuk ka qene kur foshnje!Dija nuk ka moshe foshnjore.Kur lind nje bisede e urte ,kur del nga koka e njeriut dija ,ajo eshte e perfunduar dhe e forte.Nuk kalon etapa persosje dhe maturiteti.
Por c’far tregon fjala miti?
Miti ka kuptimin e nje mendimi te matur.Miti ishte keshilltarja e urte dhe bashkeshortja e Zeusit.Veme re se sa mbrapa te kthehemi ne shoqerine pellazgjike aq me shume shohim se gruaja luante nje rol me te rendesishem,sic tregon edhe fakti se perendit e Olimpit ishin 6 burra dhe 6 gra.
Varianti etimologjik i fjales Miti nuk vihet ne dyshim.Ne gjuhen sanskrishte fjala Matih shpjegohet ne greqisht me foljen "metro"”Por ne shqipeshte rrenja e plote Mat,qe ka te njejtin kuptim te greqishtes “metro”.Megjithate as metron,as Matih,sic eshte sanskrishtja ,e ketu kemi rast te mendojme se cila gjuhe eshte me e vjetra dhe nga cila gjuhe ka ardhur fjala perseri.(sh.im. a nuk themi ne ai eshte njeri shume i matur?)
Pra, Zeusi perpin Mitin - mendimin e matur,dhe koka e tij lind Dijen.Nuk mendoj se ka nevoj te analizoj me gjate kete mit te bukur qe pasqyron lindjen e pellazgeve – shqiptarve te pare ,perderisa nga mendimi i matur lind Dija ,fjala e urte.
Por Athinaja mban ne gjoksin e saj ne te gjitha shfaqjet Gorgonen Meduza.C’lidhje mund te kete Meduza e tmerrshme me perendeshen e Dijes?Meduza ishte shume e tmerrshme per armiqt e saja.
Eshte me te vertete i shpjegueshem kombinimi i Dijes me Gorgonen Meduza,por mendoj se ne mund te gjejme diku nje pike lidhje me ndihmen e gjuhes Shqipe.
Rrenja med e fjales meduza ne gjuhen shqipe tregon mend,tru.(Tritogjenia – e lindur nga trut).
Ne latinisht Mens-ntis.Por edhe ne “greqishten” e vjeter homerike do te shohim foljen Med-o-me dhe Mid-ome,qe ka kuptimin mendoj.Te Homeri kemi keshilltarin e urte te Odiseut,Mentorin.
Pra ,Meduza ka kuptimin ajo qe mendohet,qe ka mendje,dhe vjen nga rrenja med = mendje.
Gorgona e frikshme Meduze ne gjoksin e Athinas nuk ishte nje arme per te penguar te keqen ose per te share ,sic besonin grekerit e periudhes klasike ,por simbol kryesor i perendeshes se Dijes.Athinaja ishte Meduza = qe mendohej, me mend.E ne epoken e lashte dija ishte arma me e forte per te mposhtur armikun e per te mbijetuar.
Pikpamjen tone e verteton dhe ajo qe shkruhet ne vendimin qe u propozoi Athinasve Themistokliu gjat agresionit Persian:”Le tia besojme qytetin Atena-s,e cila kujdeset per ne Athinasit”.Domethene fjala “medeesn” qe permendet ne origjinal ka kuptimin e pjesores se foljes “medo” = mbroj,kujdesem,qe ka lidhje me foljen medomai – kujdesem,perpiqem ,mendoj per dike,gjej,dhe nuk ka kuptimin e nje perendie nentokesore paragreke,sic mendon Nik.Papahaxhis.

vazhdon...
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Kaosi

Eshte nje fjale qe ka ende dhe sot te njejtin kuptim dhe tregon nje hapesire te pamatur,nje dictance boshe,por edhe cdo lloj hapesire tjeter te madhe.Ka prejardhje nga fjala (hafos) qe vjen nga nje rrenje hipotetike indoevropiane : Gheve-es.Me te kan lidhje edhe fjalet hasko (veshtroj nje zbrazesi),hasino (hapem thelle) ,por edhe handhano = horao (nxe,perfshij ne vetvete).
Ne gjuhen shqipe egziston fjala hap = hap nje gje,zgjeroj,por edhe lulezoj,filloj ndertoj.
Nga kjo dalin fjalet hap - gjatesis e nje hapi,nje pash.
Hapet – nje gje e hapet.
Shohim pra se folja hap dhe fjalet qe dalin prej saj kan kuptimin e kaosit mitologjik te Hesoidit,d.m.th. hapesire,zgjatje,hapje,fillim veprimtarie.Pra rrenja e fjales Kaos eshte hap – haph ose haf po te provoni se nuk ndryshon asgje - dhe se ne nje faze te mevonshme ,atyre u shtohet mbaresa Greke - os per tu bere hafos.
Egziston sigurisht edhe folja arvanitase hape,qe nuk eshte aspak pa lidhje me fjalen Kaos,por perkundrazi fjale e lashte dhe me e vjeter se hap dhe onomatopeike nga zhurma qe bente njeriu primitiv kur kaperdinte ushqimine tij.Kur hap gojenprimitivi degjohet “ha” dhe ne vazhdim ,kur e mbyll degjohet “hap” ose “haf”.Pika interesante eshte se kur degjohet “hap” do te thote tashme se dikush me pare kishte hapur gojen e tij,d.m.th. kishte krijuar haf-os.
Fjale te tjera qe dalin nga gjuha shqipe/arvanitase dhe nga greqishtja e re jane : Kapsiore ose hapsore = hapi,ose hafto = perpij,etj.
Jam i mendimit se fjala “Adhis” ka si pjese perberese te pare fjalen-rrenje haf,dhe pjese te dyte fjalen /pf/images/graemlins/laugh.gifhe”= (ac)

vazhdon....

Ps: vendosa te shkruaj vetem ne kete forum sepse ne nje tjeter qe isha eshte marr ne kontroll nga besimtar fanatik qe studiojne ne Arabi. /pf/images/graemlins/wink.gif
 

GJYSHI

Gjyshi
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Chaon shume interesante te gjitha cfare ke shkruar.Mund te me thuash nga e merr kete informacion ose shkruaj ca me shume ne kete teme :thumbsup: :wave:
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Kan dal shume libra kohet e fundit ,ndersa keto jan te shkeputura nga Greku me origjin Arvanitase (shqiptare) qe vra me reze radio aktive nga sigurimi Grek Aristidh Kola qe pas luftes se tij te pa nderprer dhe te guximshme per mbrojtjen e te drejtave te Arvanitasve dhe te shqiptarve ne pergjithesi dhe perfundimisht pas nxjerrjes ne drite te dy veprave te tija gjigande "Arvanitasit dhe prejardhja e Grekeve" dhe " Gjuha e Perendive" u ndoq kemba kembes nga sigurimi Grek deri sa ne menyre te ndyre mbapa kraheve e demtuan me reze radio aktive ne zyren e tij ku punonte deri sa vdiq neper korridoret e spitalit ne athhine(Evangjelizmos)nga leucemia i vetem dhe pa perkrahje nga sherbimi spitalor.

Shkrimet jane te shkeputura nga "gjuha e perendive".
Jane shume por kur kam kohe ulem dhe shkruaj. /pf/images/graemlins/smile.gif
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

fisniku ka shkruajtur:
Ka shumë fjalë në greqisht që e kanë zanafillën tek shqipja. Ja dis a prej tyre: Gjineka=Gji në ka-Grua (në ka gji) Gjiton=Gjiu tonë -fqinja,gjitoni,(ja).
Spiti = shpitë (shtëpitë), pek = pjek, bythë = vithos = fund, kjaj (qaj)= klai (greqisht)
nuk duhet harruar se atë që ka bërë shqipja për formimin e greqishtes së lashtë, e ka bërë njësoj edhe për greqishten e re, në të cilën duken qartë ndërtimet sintaksore shqipe.
Për ju që vërtetë jenë të interesuar të dini më shumë mbi ndikimin e shqipes në gjuhët e huaja, mund të lexoni librin Enigma të Robert d'Angely.
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Disa fjale te shqipes ne greqishten e re.

Fjale qe jane 100 % shqip qe perdorin grekerit ne jeten e perditshme dhe qe i dine per greke.

Kuvendjasume - kuvendojm ,(ne gr.sizitisi)
besa - besa ,(ne gr,embistosini)
sigurja - siguri ,(ne gr,asfalia)
kalpazo - kaleroj (ne gr.kalit i thone alogo)
koqino - e kuqe, per greqisht fjala perkatese eshte "erithro"
kur treegojn oren thone psh " "deka para pende" ,dmth, "10 pa pese"e shikoni vete fjalen shqipe pa - ra = para,perpara (ne gr.para d.m.th. prin)

Vradiazi ne greqisht = Vrar + zi ne shqip,qe dmth ngryset,erresoher,vjen mbremja.
Kjo eshte thjesht nje mbetje nga gjuha shqipe sepse e kopjuar me kuptimin me te plote eshte fjala perkatese e re Greke skotiniazi qe dmth vritet,thyhet(dita) dhe vjen e zi,zeza,nata.
Dmth ne shqip eshte vrar,vriter (dita) ndersa kopjacat grek i pershtaten fjalen e tyre te re skoto qe dmth vras ndersa mbaresa e dyte ngelet po ajo zi (darke).Ata i perdorin qe te dyja fjalet por kuptohet se cila eshte me pr Greket thone :
Vradiazi = vradi + zi qe domethene erresohet.
Renja e fjales vradi eshte ajo shqipe vra,vras dhe kete e kuptojme nga ajo qe kan perkthyer dhe formuar fjalen tjeter te re greke qe nenkupton erresiren,naten qe eshte skotinjazi,skotadi,qe domethene skoto = vras dhe zi eshte prap e njejta fjale ne shqipe.
Pra sic e shikojme fjala vras eshte zevendesuar me fjalen skoto dhe eshte lene e njejte mbaresa e fjales zi

A nuk themi ne eshte kohe e vrare ,pra e vrenjtur,e erresuar.
Perendia (renja e dias,diellit,perendimi i diellit) vurunah ishte perenija e qiellit te nates qe ka si fjale korrespondente fjalen shqipe i vranet,vranesira e nates.

Zi eshte 100 % fjale shqipe.Perendit dhe mitet i moren emrat sipas vetive te materies.
Ne fillim u krijua materia pastaj dukuria dhe me pastaj vetia.
Ne perdorim fjalen zi ne shume vende dhe me shume kuptime me rrenje te njejte.
Zi,Ziu,Ziej,Zien,Zihen
Skazmo = Ska ze,nuk flet ,mos fol,pa ze.
Paratasi = Paralajmerim


Fjale te nderkombetarizuara:

Violet – Vije leta ,ose vije lehta,reze te lehta,ose vi,vjen e lehte.
Talent = te lind ,ose lind dicka e re.
Truble = trubulloj (ujin)
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Qe nuk postojme ndonje gje ketu,nuk do te thote qe nuk i lexojme!Vazhdoni :wave:
 

Gigo

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Illyrian languages
Sa per te demoralizuar ca rob ketu dhe ne ca forume e ca newslists qe me duket se kane marre kot me punen e gjuhes. Lexojini mire se ca i lexojne se prapthi. Shikoni cfare thuhet edhe per "centum" dhe "satem" (nese i kuptoni :devil: )
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Gigo e lexova por eshte nje nga dhjetra mendime dhe konklusione ndermjet shqipes dhe Ilirishtes.
Wicipedia nuk eshte ndonje site fort i besueshem.
Lidhja e shqipes per nga ai cast qe ka lidhje te drejt perdrejt me pellazgjishten dhe Etruskishten pak na vlon uli per lidhjen me Ilirishten sepse automatikisht provohet katerciperisht.

Pelazgo_etruske-1.jpg


Pelazgo_etruske-2.jpg


Pelazgo_etruske-3.jpg


Pelazgo_etruske-4.jpg


Pelazgo_etruske-5.jpg


Pelazgo_etruske-6.jpg


Pelazgo_etruske-7.jpg


Pelazgo_etruske-8.jpg


Kush ka sy le te shikoj ,dhe kush ka zemer shqiptari le te besoj.
 

Gigo

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Une, ndryshe nga ca te tjere, nuk thashe qe ato te wikipedia jane e verteta absolute, por jane konkluzione nga nje kendveshtrim tjeter.
Cili eshte burimi i fotografive me lart?
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Dakorte duhen shkembyer mendimet por nuk e di sepse me eshte mbushur mendia qe kjo wikipedia eshte pak amatore dhe e influencuar.Nuk eshte negative por jo edhe aq e vertete.
nejse faqen per Himaren qe lexova nga wikipedia ishte dicka pozitive. /pf/images/graemlins/wink.gif

Vazhdojme me perendite e Olimpit sipas Koles.

Aferdita

Aferdite perendesha simpatike e dashurise dhe e bukurise. Ka ne parahistori te panjohur nga shumica ,qe dha shkas dhe terren te pershtatshem te konsiderohej nje perendi e huaj,e importuar nga Lindja dhe po ashtu ne greqin klasike si perendi e formuar nga shkuma .
Le te te fillojme nga miti me variantin e tij te kundert (gabim).
Kur Kroni me nje kose te mprehte kastroi te jatin,Uranian,ai ia hodhi organet gjenitale ne det.Keto organe gjenitale te nje perendie trazuan aq shume uje saqe krijuan rreth vetes shume shkume.Keshtu ,duke lundruar,ato arrijne ne ishullin Kitere (qithira) dhe s’andejmi perfundojne ne Qipro,kur ngjizet perendesha dhe nje mengjes te bukur del ne bregun e Qipros me gjith bukurin e madheshtin e saj prej perendie.Kudo ku shkel kemba e saj e bardhe mbin lule.E vetmja veshje e saj jane floket e arte.Atje e moren Oret dhe pasi i vune nje kurore ne koke dhe i varen ne qafeb nje varese me shkelqim vetetime,e cuan te perendite e olimpit,te cilat mbeten te shtangura nga bukuria e saj.
Le te shqyrtojme me mire mitet “greke”dhe te themi mendimin e kundert.Aferdita ne fillim eshte e bija e Uranit.Eshte bashkeshortja e perendise se zjarrit Hefest.Ne krahinen e Iliades(ne Peloponez),ajo konsiderohet si bija e Uranit dhe e Dites.Ne shumicen e vendeve te Greqise kulti i saj behej ne maja te larta.Ne Akrokorinth,ne malin Erikos,ne Larisen Argolike (Lartesia eshte toponimi pellazgjik qe tregon nje vend pak te ngritur,sh,fjalen arvanitase Larteza = drejt lartesis) ne Knithos etj.
Vesa e mengjesit eshte nje nga dhuratat e saj.U dashurua dhe rrembeu per kete te birin e Diellit Fetonin,ose sipas te tjerve te birin e Kefaluse (ylli i mengjesit) dhe te Agimit.
Te gjitha keto bejne qe shume kerkues te ditur ta konsiderojne ate si personifikim te Agimit, “te panorames me te bukur te natyres” sic na trhote Max Muller. (Nouv.Lecons sur la science dy langage,V.li f.96-97,perkth ne frengjisht nga Perrot dhe Harris)

Por le te vazhdojme me larg ne kohe ,qe te shohim se kurre dhe n;asnje rast Aferdita – as ne periudhen klasike dhe Helenistike – nuk ka qen perendesha e fekondimit,cic percaktohet gjoja ne Aferditat Fenikase ose Aziatike.Ne Azi personifikimi i fekondimit eshte femra,kurse ne Sqiperi/Greqi eshte mashkulli,penisi .(sh.nje pikpamje qe ka mbijetuar ne shprehjen shqipe/arvanitase :”Jo ara ,po fara”
Ne periudhen e Mikenes Aferdita konsiderohet si nene ose moter e Zeusitbija e Zeusit dhe e Dionis,qe sic kemi thene do te thote e Ndritshme.Simboli i Aferdites eshte emblema e flamurit gjysme – hena me nje yll perbrenda.Sigurisht gjysme hena islamike ndoshta eshte nje koincidence me ata te Aferdites,megjithate nuk perjashtohet mundesia qe frymezonjesi i tij te kete qene “admirues i Greqise ne epoken me te veshtire per boten greke,per shkak te ndjekjeve qe kishte organizuar kunder tij Kristianizmi dhe vegla e tij shteterore – Bizanti”.Te mos harrojme se kur u shfaqen per here te pare Turqit ne Azine e vogel ,Bizantet i kan quajtur “greke te rinj” nga urrejtja e tyre ndaj Kristianizmit.Duhet marre parasysh se emri “grek” ishte atehere dicka me shume se nje sharje poshteronjese..
Egziston nje numer i madh monedhash dhe unazash qe kane kete simbol te Aferdites,qe nga ishulli i Qipros e gjer ne Itali.Ne objekte te ndryshme te periudhes se Mikenes paraqitet simboli i Aferdites ne nje skene te cuditshme te lindjes se perendeshes nga koka e se jemes.Ne librin e Krisulla Kardharait me titull: “ Lakedemonet” – Athine 1979,dhe ne kapitull qe i dedikohet kultit te Aferdites ne Lakoni(peloponez) f.219 ,analizohen te gjitha keto materiale dhe mendimi i shkrimtares eshte se Aferdita adhurohej ne epoken e Mikenes si e ema e Zeusit e bile,pa pasur nje emer te perafert,quhet Diwija dhe Diuja.Ne Thesproti dhe posacerisht ne Dodone ,ajo adhurohej si Dioni (f.220).
Ne pithos( Beoti) ne nje gravure skenizohet lindja e Aferdites nga koka e Zeusit.

Shkrimtarja e siperpermendur K.Kardhara supozon se kulti i Aferdites (Diwija) dhe i Zeusit (Divo gjin.Divei dhan, sipas shkrimit Linear B) u importua ne Greqi nga indoeuropianet qe kishin zbritur ne Gadishullin Ballkanik rreth mijevjecarit te trete.
Analiza qe u ben ketyre ceshtjeve ne librin e saj z.Kardhara eshte shume interesantedhe sigurisht nenvizon se karakteri baze i kesaj perendeshe ,ashtu si edhe i Zeusit ,fillimisht ishte qiellor.
Me fjale te tjera Dia ishte perendeshe e qiellit ,pra fillimisht perendeshe e drites se kthjellet te dites.,si dhe Zeusi (f.220)
Autorja nenvizon akoma se ekspozioni i vecante i yllit qe perfshihet midis 2 brireve te gjysme-henes ne monedhat e Pafos dhe ne shume te tjera ,tregojne se perendesha ne fjale personifikon yllin e shkelqyer te agimit,qe paralajmeron ardhjen e Dites.
E ne te vertete te gjitha te dhenat tregojne se Aferdita eshte perendeshe e lashte.,qe kulti i saj ka qen pothuajse i njekohshem me perendine me te larte pellazgjike ,Zeusin dhe se ajo eshte nje krijese e qarte iliro – pellazgjike.
Arsyeja e kthjellet ,mendimi i qarte ,kerkimi dhe verejtja e paraardhsve tane te lashte,krijuan perendite,d,m,th, ata elemente qe adhurohen sepse vlejne te adhurohen per arsye,qe i kupton cdo njeri i shendoshe dhe me mendje ne koke.
Mulleri i afrohet shume realitetit duke pohuar se Aferdita arkaike shprehte personifikimin e agimit.Kurse Kardharaja afrohet akoma dhe me shume se vertetes duke thene se Aferdita ishte personifikimi i yllit me te shkelqyer.I yllit do te shtonja une ,qe eshte me i gezuari dhe shpres dhenesi per njerezit primitive,i yllit te shkelqyer qe paralajmeron mbarimin e nates se erret e plot reziqe dhe ardhjen e dites,me lindjen e diellit te ndritshem qe perhap drite e gezim mbi toke,te atit – diell qe jep jete kudo.Ja perse konsiderohet binjake me Zeusin .
Aferditen Homeri e konsideron si bije te tij ne krijimin e epeve,por germimet tregojn se dikur ajo u konsiderua bashkeshorte ,e ne kohe me te largeta nena e tij.Dhe eshte e natyrshme.Me pare del Aferdita e me pas lind Dielli..
Le te shohim etimologjin e emrit te Perendeshes per te vertetuar ate qe thame edhe nga kjo ane.Duke shpjeguar mitin nga shkuma e dallgeve e nxjerrim gabim prejardhjen e emrit,duke pretenduar se tregon ate qe del nga shkuma.Por edhe sikur emri i saj te shkruhej me ypsilonin grek (u),perseri ai do te tregonte ate qe zhytet ne shkume dhe jo ate qe del! Kete e nenvizojne te gjith kerkuesit e kohes sone dhe asnje nuk e pranon kete variant etimologjik
 

psejo

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

o Kaon shume rrofsh qe po sjell keto materiale ketu te pakten na mbushin me dije dhe jo me hipoteza dhe mendime amatoresh. po pate mundesi vazhdo. dhe nqs ke dokumenta te tjera si ato ne pikture se ishin tejet interesante.
Po edhe ca pytje i kisha un ndaj teje. Pse valle kur keto flasin kaq hapur nuk na njifen nga te tjeter, po vazhdojne te mburren mashtruesit grek? Pse germat quhen latine kur ato qenkan pellazge? pse nuk na beson njeri kur i themi qe perendite e olimpit jane shqiptare dhe kuptohen shqip si buka me djathin? PSE NUK NA NIGJO NJERI?
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Bota qe studion e di shume mire kete gje por ne jemi akoma te nenshtruar te greku dhe nuk kemi fuqi te ngime zerin vete sepse sic e di ne jemi shtete i korruptuar,i shitur dhe jashtzakonisht i varfer per te care ne kete drejtim. :shrug:
Por megjithate keto vitet e fundit zbulimet dhe librat qe vrtetojne lasahtesin e gjuhes dhe historise tone po dalin si kerpudhat pas shiut.
Te vjen shume keq qe jane te huajt ata qe u bien gjithmon kambanave per gjuhen dhe historin tone kurse historianet tane akoma aprovojne brockulla si ato qe Dyrrahu ,Apollonia e ndonje tjeter kane qene koloni greke :eek: ,kaq injoranta jemi. /pf/images/graemlins/frown.gif
Pra kur keta historianet tane te ndritur te marrin seriozishte Arisidh Kolen e madh,D'Angelyn,Catapanon,Jacques,Thomopulon,Dimitrios Kamardas(arbereshi qe zbuloi i pari ate cka Kola e zbeatoi)et,.....ndofta ateher do bejne ate qe bota te permbysi kete histori te genjeshtert dhe te shtremberuar deri ne kulm dhe perfundimisht historia te vije ne vend me gjithe bukurine dhe madheshtine e saje.
 

balforum

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

linear5.gif


Kjo eshte nje faqe qe eshte fotokopjuar nga libri i Iakovo Thomopulos qe deklaroi se zbertheu shkrimin kodike te kretes Linear B (minoik) nepermjet shqipes.
Kaq qene te futura dhe shume faqe te tjera por qe une nuk i kam sepse kan kaluar pothuajse 2 vjet qekur marimba i kish futur ketu ne forum por tani shpresoj qe ndonjeri ti kete te rezervuara dhe ti futi ketu.
 

GJYSHI

Gjyshi
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Te ben te mendosh qe gjithmone shqiptaret jashte Shqiperise mbrojne te verteten dhe historianet ne Shqiperi hapin syte te cuditur se cfare po ndodh .Chaon je 1 plako :thumbsup: .Shqiperia e shqiptareve vdekje tradhtareve.
 

Grekomani Albo

Primus registratum
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Fillimisht postuar nga DUSHKU:
[qb] Te ben te mendosh qe gjithmone shqiptaret jashte Shqiperise mbrojne te verteten dhe historianet ne Shqiperi hapin syte te cuditur se cfare po ndodh .Chaon je 1 plako :thumbsup: .Shqiperia e shqiptareve vdekje tradhtareve. [/qb]
Shqiperia shqiptareve? Per cilet shqiptare e ke fjalen plako? Pastaj si e definon ti te qenit shqiptar?
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Mema e Greqishtes dhe e Latinishtes eshte Shqipja

Duke mos bo kte pytjen që po bën ti psh.
Chaon, të lumtë për punën që po bën!
 
Top