Demokracia është fe e shpifur‏

katsune

cherry blossom
Me duket se eshte po i njejti keqkuptim ne lidhje me domethenien e termave. Cfare ne fakt do te thote nje term i caktuar, dhe cfare presupozohet se do te thote nje term i caktuar. Shumica e njerezve kur degjojne "shkenca XYZ", kuptojne se XYZ eshte ne nje fare menyre shkence - sipas kuptimit te kesaj fjale per "shkenca natyrore/ekzakte". Pjesa qesharake qe permend broken_smile eshte ne kete kontekst dhe nuk eshte cudi ky reagim nese kemi parasysh cfare eshte diskutuar ne 3 faqet e fundit. Shkenca ekskluzivisht merret me natyroren; feja ekskluzivisht merret me mbinatyroren; termi "shkenca fetare" eshte nje paradoks nese interpretohet te kete kuptimin "shkenca sic tregohet nga feja". Per te tere ata qe jane familjare me shkencat ekzakte dhe natyrore kjo disonance eshte shume e dukshme dhe groteske dhe nuk e mohoj se edhe te vjen ta tregosh si barcalete. Nese pritet qe nga nje lende me emrin "shkence islamike" te mesohet shkence, atehere situata eshte qesharake. Nese pritet qe te mesohet feja islame, rikthehemi ne normalitet.

Mund te duket e merzitshme dhe repetitive tashme, por perseri duhet thene qe definicionet kane rendesi te vecante ne komunikim, jane e vetmja menyre per te mbrritur ne nje konsensus te perbashket se per cfare flitet. Sa me te qarta te jene definicionet, aq me pak vend ngelet per kuptimet e shumefishta dhe absurditetet kur shprehemi.

Ne lidhje me absurditetin qe nepermjet fese te studiohet shkenca (qe eshte kuptimi i pare qe percepton nese lexon togfjaleshin 'shkenca islame') une u qartesova per shpjegimin dhe konsensusin e arritur se paku ne kete teme mes pjesemarrsve. Por ajo qe po mundohesha te thoja une eshte se nuk ka kuptim llogjik as qe shkenca te studioje fene. Nuk arrij te kuptoj si mund te studiohet dicka e dhene si è sigurte (shfaqja dhe udhezimet hyjnore) dhe e pakumdershtueshme nese nepermjet besimit pranohet nga njeriu, nga llogjika dhe veprimtaria trunore e njeriut. Ku qendron hapesira per te vene ne shqyrtim subjektin qe kerkohet te trajtohet nga mendimi, nese subjekti ne fjale eshte feja?
Sepse une kete pershtypje kam, se mesazhi qe tentohet te percillet nga shkolla te tilla eshte se feja dhe normat e saj mund te analizohen dhe te pranohen edhe nepermjet procesit mendor. Eshte pak a shume e ngjashme me tezen e Shen Agostinit qe pohonte se feja dhe mendimi jane komplementare.
Me nje kontroll te shpejte mbreme pashe se ekzistojne shkolla te ngjashme edhe ketu ne Itali (ne Pisa ishte njera), dhe i hodha nje sy programit te studimit trevjecar. Studiohej gjuha arabe, kultura islamike, drejtesia islame, filosofia islame, etika islame, kalifatet dhe sulltanatet dhe kurani ne detaje kryesisht. Nga viti i fundit studiohej edhe kultura kristiane dhe dialogu midis fese islame dhe kristiane. Sic e shikon te gjitha objektet e studimit kane 'islame' nga pas, dhe te gjitha jane konform udhezimeve hyjnore te kuranit. Besoj se keto shkolla pranohen ne vendet perendimore thjesht per te promovuar integrimin, sic the edhe ti me lart.
Une nuk e di cfare studiohet ne universitetet gjermane, uroj te studiohet kultura arabe/orientale te pakten dhe ndikimi i fese tek kultura e anasjelltas. Por duke e quajtur 'shkenca islame' shkurt, kam dyshimet e mia, sepse besoj perqendrohet kryesisht ne fene islame.
 

gurax

Pan ignoramus
Kur flitet se shkenca studion fene, une nuk e shoh si nje tentative te shkences per te studiuar fene ne lidhje me vertetesite e cfare permendet ne doktrine ne relate me vete shkencen. Studimi i fese nga shkenca eshte duke e konsideruar fene si fenomen, si nje karakteristike te njeriut apo sjelljes njerezore, individuale apo e kombinuar si fenomen shoqeror. Si te thuash behet nje zberthim i fese ne elementet qe e perbejne dhe studiohen maredheniet e ndersjella te tyre. Kete kam parasysh kur themi shkenca studion fene.

Te them te drejten nuk e kam vrare ndonjehere mendjen te di se cfare mesohet neper shkolla te tilla. Dijenia se ne thelb studiohet fe - ne rastin konkret feja islame - me ka bere te hamendesoj qe mesohen ato gjera qe kane te bejne me islamin, e cila ne vetve nuk mund te jete gje tjeter pervecse njohuri per arabine e kohes se atehershme, njohuri per Muhamedin, biografine e tij. Kurani sigurisht me rol qendror dhe nje pjese e mire e studimeve pres te kene te bejne me demonstrimin sesi te gjitha jane konform shkrimeve brenda tij.
E nese me pas del qe pervec ketyre, ne keto shkolla tentohet qe ne kalohet nen rrogoz me stil edhe nocioni qe udhezimet fetare pranohen dhe kane sens nepermjet procesit mendor - duke synuar shpeshhere qe te vertetohen keto udhezime duke sjelle shkencen si "prove" e duke harruar se qe andej u nisem fillimisht... ... arsyetim ciklik: subjekti i vertetimit eshte dicka e marre si premise fillestare e nevojshme per procesin e vertetimit vete. Nese kjo ndodh vertet neper keto universitete, atehere nuk ka c'te kerkohet me teper nga populli ne teresi kur edhe ata qe konsiderohen eksperte bejne devijime te tilla, potencialisht te miremenduar.

PS: Shkronja e pare ne cdo fjali... C'ka ndodhur? Se mos ka ngjare ndonje gje nga nderrmarrja, broken_smile? :eek:
:p
 

katsune

cherry blossom
te kuptoj dhe jam dakord me ty per pjesen e pare ne lidhje me fene, por ama nese behet fjale per ekzistencen e fese si fenomen njerezor, pra nese flitet pergjithesisht per fene, dhe ketu kalojme tek fusha te caktuara si sociologjia, psikologjia, edhe filozofia nese duam. por ne keto shkolla nuk studiohet feja si fenomen shoqeror, keto studiojne fene islame tout court. kete nuk arrij te kuptoj une...

p.s. shkronja e pare sepse kam shkruajtur gjate kesaj kohe nga celulari. por tani u riktheva ne baze :p (tek dembelizmi per te ndryshuar shkronjen e pare ne cdo fjali)
 

gurax

Pan ignoramus
Ka njerez qe ne menyre te vendosur nuk duan ta shohin fene si nje fenomen shoqeror - rrjedhoje e njeriut - por si dicka qe shoqeron perendine ne formen e nje standardi perfekt per menyren e jeteses - rrjedhoje e hyjniut. Une nuk eshte se habitem dhe aq shume nga njerez qe jane te vendosur per te studiuar fene. Ne fund, keshtu kane vendosur te bejne, pavaresisht habise tone. Ajo cfare me cudit me teper eshte se nese jane te vetedijshem qe po studiojne nje fe te caktuar, pse shumica menjehere e perdorin fjalen 'shkence' si nje kualifikator per ate cfare studiohet duke e quajtur shkence?

PS: welcome back. :D
 

katsune

cherry blossom
Ka njerez qe ne menyre te vendosur nuk duan ta shohin fene si nje fenomen shoqeror - rrjedhoje e njeriut - por si dicka qe shoqeron perendine ne formen e nje standardi perfekt per menyren e jeteses - rrjedhoje e hyjniut. Une nuk eshte se habitem dhe aq shume nga njerez qe jane te vendosur per te studiuar fene. Ne fund, keshtu kane vendosur te bejne, pavaresisht habise tone. Ajo cfare me cudit me teper eshte se nese jane te vetedijshem qe po studiojne nje fe te caktuar, pse shumica menjehere e perdorin fjalen 'shkence' si nje kualifikator per ate cfare studiohet duke e quajtur shkence?

PS: welcome back. :D

po pikerisht...kjo me cudit edhe mua... mah

p.s. flm, une e di c'kam hequr duke shkruar nga tel e duke fshire e rishkruar fjalet vazhdimisht, kur tel i ndryshonte sipas qejfit. jam e lumtur tani :D
 

hareid

Papirus rex
Me duket se eshte po i njejti keqkuptim ne lidhje me domethenien e termave. Cfare ne fakt do te thote nje term i caktuar, dhe cfare presupozohet se do te thote nje term i caktuar. Shumica e njerezve kur degjojne "shkenca XYZ", kuptojne se XYZ eshte ne nje fare menyre shkence - sipas kuptimit te kesaj fjale per "shkenca natyrore/ekzakte". Pjesa qesharake qe permend broken_smile eshte ne kete kontekst dhe nuk eshte cudi ky reagim nese kemi parasysh cfare eshte diskutuar ne 3 faqet e fundit. Shkenca ekskluzivisht merret me natyroren; feja ekskluzivisht merret me mbinatyroren; termi "shkenca fetare" eshte nje paradoks nese interpretohet te kete kuptimin "shkenca sic tregohet nga feja". Per te tere ata qe jane familjare me shkencat ekzakte dhe natyrore kjo disonance eshte shume e dukshme dhe groteske dhe nuk e mohoj se edhe te vjen ta tregosh si barcalete. Nese pritet qe nga nje lende me emrin "shkence islamike" te mesohet shkence, atehere situata eshte qesharake. Nese pritet qe te mesohet feja islame, rikthehemi ne normalitet.

Mund te duket e merzitshme dhe repetitive tashme, por perseri duhet thene qe definicionet kane rendesi te vecante ne komunikim, jane e vetmja menyre per te mbrritur ne nje konsensus te perbashket se per cfare flitet. Sa me te qarta te jene definicionet, aq me pak vend ngelet per kuptimet e shumefishta dhe absurditetet kur shprehemi.

Nuk desha te shkruaj me ne kete teme, mirepo tani nga shkrimi i gurax, e shoh qe behet fjale per nje keqkuptim…

Kur une ne faqen 3 shkrimin 54 i permenda „njerezit qe i kane studijuar shkencat islame“, atehere nuk e kisha fare qellimin dhe fjalen qe nga „shkencat islamike“ mesohet shkenca….(Tani edhe e kuptoj perse broken_smile e perdori fjalen „batute“...:))

Fjalen „shkencat islamike“ (qe sic thashe me ate emer studijojne studentet ne univerzitete e ndryshme te Gjermanise) e permenda me se shumti per te treguar per njerezit, studijuesit qe merren me studimin e fese, ne kete rast, nuk e kane lexuar vetem perkthimin e filan fistekut te Kur’anit por i kane lexuar, studijuar edhe shume libra te lendeve tjera qe kane te bejne me fene dhe komentimin e Kur’anit ("Tefsirul-Kur’an")

Ne shume shkrime teologjike, te shkruara edhe me heret, kur kemi diskutuar per fene, e kam cekur se Kur’ani nuk eshte Liber shkencor, por eshte Liber i udhezimeve, Liber i shenjave……Ne Kur’an ka edhe citate qe mund te interpretohen se kane te bejne me astronomi, me matematike, me biologji, me embriologji, me gjeografi, me mjeksi…..por e gjithe kjo nuk do te thote se Kur’ani eshte Liber shkencor....
 

joetisti_

Locus omnem
Mund te jete nje fe e shpifur ne vende te caktuara. Si ketu te ne, per shembull... nuk shihet me sy fare.
Pra dua te them se demokracine nuk e ben emri. "shtet popullor" e me te gjitha lirite e te drejtat qe duhet te kemi te gjithe, ata qe e kane te rregullt, e krijuan me pare, e me pas i vune emrin.
Ne disa vende, per fat te keq, vihet emri pa u krijuar asgje.

Ashtu si edhe me te kunderten; komunizmi, si teori, eshte shume perfekt, por s'duam t'ia degjojme me emrin sepse "ata" i kopjuan emrin dhe bene dicka te tyren. Dhune dhe frike.
 

Universal

AnonymouS
Demokrocia nuk eshte e persosur edhe kete gje e dime shume mire por mund te themi qe eshte nga gjerat me te mira qe ka krijuar njerezimi,shkrimi qe eshte sjell tregon keqkuptimet qe kane ne fene islame me aq sa eshte interpretuar.
 

hareid

Papirus rex
Demokrocia nuk eshte e persosur edhe kete gje e dime shume mire por mund te themi qe eshte nga gjerat me te mira qe ka krijuar njerezimi,shkrimi qe eshte sjell tregon keqkuptimet qe kane ne fene islame me aq sa eshte interpretuar.

Qendrimi i fese islame ndaj demokracise nuk mundet te pasqyrohet nga njerrja dhe interpretimi i shkrimit te nje personi qe eshte i njohur si fanatik, ekstremist dhe perkrahes i hapur i grupit terrorist Al-Kaida.
 
Last edited:

Universal

AnonymouS
Islami nuk eshte "fe" per muslimanin, Islami eshte nje sistem politik qe kontrollon cdo aspekt te jetes te nje shoqerie dhe nje individi. Dhe kjo eshte arsyeja perse autori i shkrimit e barazon demokracine me fene, e barazon demokracine me Islamin si fe. Ne mendjen e tij, demokracia eshte fe e djallit, pasi ajo minon sistemin politik e shoqeror te Islamit: Sheriatin!
 

hareid

Papirus rex
Demokracia është fe e shpifur në të cilën krijuesit e saj janë zotëra, ndërsa pasuesit e saj janë robër.

Vërejtje për besimtarët e mirë, paralajmërim për të pakujdesshmit, vendosje e argumenteve mbi kokëfortit dhe arsyetim para Zotit të botëve!

Demokracia është produkt i mallkuar i sekularizmit dhe kopil i tij, sepse sekularizmi është doktrinë e të pafeve e cila e ka për qëllim ta ndajë fenë nga pushteti dhe qeverisja.

Duhet të dihet se ky term i çmendur -demokracia nuk është me origjinë arabe por greke. Kjo është përshtatja e dy fjalëve: Demos, që do të thotë popull, dhe kratio, që do të thotë gjykim, pushtet dhe ligjvënie, ... Kjo do të thotë se përkthimi gjuhësor i këtyre fjalëve është: Gjykimi i popullit, pushteti i popullit dhe legjislacioni i popullit.

Kjo, sipas pasuesve të demokracisë, është vlera e saj më e madhe dhe kjo është arsyeja pse ata e festojnë dhe e lavdërojnë. Në të njëjtën kohë, pikërisht këto kualifikime të demokracisë ashpër e kundërshtojnë islamin dhe pikërisht ato i përfaqësojnë kundërshtim të ashpër teuhidit 1 (monoteizmit islam).

Vëlla, ti e ke kuptuar se parimi themelor është, pse janë krijuar krijesat, pse kanë zbritur Librat, për të cilët janë dërguar të dërguarit - ajo lidhja më e fortë e islamit, teuhidi ose dëshmia se Allahu është i vetmi Zot, drejtimin e ibadeteve 2 vetë Atij dhe shmangies që të adhurosh dikën tjetër përveç Tij. Bindja ndaj ligjit është vetëm një nga pjesët e ibadetit e cila duhet të jetë vetëm për Allahun. Përndryshe, njeriu do të jetë mushrik 3 dhe humbës.

Do të thotë, njeriu do të jetë mushrik, pavarësisht nëse veçantin e lartpërmendur të islamit e kryen nëpërmjet demokracisë - sepse në realitet në atë sistem gjykata e merr (në ligjvënie) popullin apo shumica, gjë që është dëshira më e madhe e demokratëve, sekularistëve dhe atyre që ia atribuojnë vetës së tyre islamin - ose, siç që është sot, ku gjykata i posedon prijësit dhe bandat e tyre nga radhët e familjeve të tyre, ose biznesmenët e pasur, të cilët posedojnë kapital dhe mediat të cilat ua mundësojnë që të vijnë deri tek parlamenti - pallati i demokracisë dhe zoti i tyre - mbret ose princ, i cili ka fuqinë për ta shpërbërë kuvendin apo jo, kur dhe si ai dëshiron.

Prandaj, në cilën do anë ta shfaqim demokracinë, është e qartë se ky është sistem i mosbesimit në Allahun e Lartëmadhëruar, shirk në Zotin e qiejve dhe të tokës dhe kundërshtim i mprehtë i fesë në Njëshmërinë e Allahut, besimin e të gjithë të dërguarve...

Këtë e pohojmë nga arsyet e mëposhtme:

E PARA:

Ky është menaxhimi i njerëzve apo legjislacion i tagutit 4 dhe nuk është ligji i Allahut. All-llahu Pejgamberin e Tij, salallahu alejhi ve sel-lem, e urdhëroi që të gjykoj me atë që ia shpalli Ai dhe kërkoi që mos të merret me dëshirat e njerëzve apo vullnetin e shumicës, në mënyrë që ata mos ta mashtrojnë, dhe kështu ta lënë të paktën një pjesë të asaj që Allahu ia ka shpallur atij .

Në këtë kontekst, Allahu i Lartë ka thënë:

"Ta zbritëm) Që edhe ti të gjykosh me atë që të zbriti All-llahu, e mos ndiq dëshirat e tyre dhe ruaju rrezikut të tyre që të mos të shmangin nga një pjesë e asaj që ta zbriti All-llahu. "(El-Maide, 49)

Kjo është feja e teuhidit, feja e islamit.

Por, në demokraci, në fenë mushrike, admiruesit e tij thonë, ''Dhe gjyko me atë që është e pranuar nga ana e popullit, pasoj teket dhe dëshirat e tyre dhe ruaju që diçka mos të kthej nga ajo që ata duan dhe ia përshkruajnë.''

Këtë e thonë ata, dhe kjo është ideologjia e demokracisë. Kjo është kufr5 i cili të nxjerr nga feja dhe është shirk6 i qartë, në qoftë se ata këtë e zbatojnë në praktikë.

Edhe përkundër asaj që u tha, gjendja e tyre faktike është shumë më e keqe. Nëse dikush diskuton për gjendjen e tyre, ata do të thonë, ''Gjyko në mes tyre sipas asaj që tagutët dhe njerëzit e tij të zgjedhur e duan, dhe asnjë ligj nuk mund të miratohet pa lejen dhe miratimin e tij.''

Ky është një devijim permanent dhe i qartë dhe prezanton lirimin agresiv në shirk ndaj Allahut të Plotfuqishëm.

E DYTA:

Ky është gjykim i shumicës ose gjykim i tagutit, në përputhje me kushtetutën, por jo në përputhje me ligjin e Allahut. Këto libra përmbajnë kushtetutën e tyre, që ata e respektojnë më shumë se Kur'anin7. Ata më shumë e donë gjykimin e këtyre kushtetutave se gjykimin e Kuranit, ndërsa gjykimi i Kuranit duhet të jetë gjithmonë në varësi të gjykimit të kushtetutës së tyre!

Prandaj, legjislatura dhe gjykimi i njerëzve në këtë fe (demokraci), nuk do të jenë të pranuara, përveç nëse është i përfshirë në kushtetutën e tyre, sepse kushtetuta është burim i ligjit. Në fe demokracia nuk shpërfillet në ajetet Kuranore apo në hadithet e Pejgamberit, salallahu alejhi ue selem. Nuk është e mundur që ata ta përshkruajnë të paktën një ligj në përputhje me Kur'anin dhe sunnetin8 e Profetit, salallahu alejhi ue selam (në qoftë se ajo nuk është në përputhje me proceset e tyre) - mund ti pyetni avokatët, në qoftë se në këtë nuk besoni.

All-llahu ka thënë:

"Nëse nuk pajtoheni për ndonjë çështje, atëherë parashtrojeni atë te All-llahu (te libri i Tij) dhe te i dërguari, po qe se i besoni All-llahut dhe ditës së fundit. Kjo është më e dobishmja dhe përfundimi më i mirë". (An-Nisa, 59)

Por, feja e demokracisë thotë: ''Dhe në qoftë se në diçka nuk pajtoheni – kthejuni njerëzve, kuvendit të tyre dhe mbretit të tyre, sipas ligjit laik dhe kushtetutës!''

All-llahu ka thënë:

"Medet për ju dhe për ata që i adhuroni, pos All-llahut, po a nuk po kuptoni?"9 (El-Enbija, 67)

Nëse masa do të donte që përmes fesë demokratike ta aplikoj ligjin e Allahut, përmes legjislativeve mushrike të kuvendit të saj – ata assesi nuk do ta mund ta bënin, përveç nëse këtë e lejon taguti, përveç kushtetutës dhe përmes shkrimeve të tij, sepse ai është libri i shenjtë i demokracisë.

Lirisht mund të themi: Ky është Tevrati dhe Ungjili i tyre, të cilët vetëm se i kanë shtrembëruar në përputhje me dëshirat e tyre.

E TRETA:

Demokracia është produkt i mallkuar i laicizmit dhe kopil i tij, sepse sekularizmi është doktrinë mosbesimtare e cila eka për qëllim ta ndajë fenë nga qeveria dhe qeverisjen.

Demokracia është gjykim i shumicës ose gjykim i tagutit, por kurrsesi nuk është gjykim i të Madhit dhe të Plotfuqishmit Allah. Ajo nuk e merr parasysh ligjin e All-llahut, përveç nëse ai pajtohet me tekstin e kushtetutës së tyre, pastaj me dëshirat e shumicës, dhe veçanërisht me epshet e tagutit dhe prijësve të tyre.

Prandaj, në qoftë se tërë populli, si tërësi, ti thonë tagutit dhe perëndive demokratike:

''Ne duam ta zbatojmë ligjin e Allahut. Ne duam për ta parandaluar cilindo nga burrat, anëtarët e parlamentit apo udhëheqësit, që të jenë ligjvënës. Ne duam ta aplikojmë ligjin e Allahut ndaj murtedëve (felëshuesve), kurvarëve, hajnave dhe pijanecëve. Duam që ti detyrojmë gratë ta veshin hixhabin. Duam ti detyrojmë gratë dhe burrat në ndershmëri. Duam ta parandalojmë lakuriqësin, amoralitetin, zinan, homoseksualizmin, mëkatet tjera dhe shthurjen...''

- Ata menjëherë do të përgjigjeshin:

''Kjo është në kundërshtim me demokracinë dhe lirinë e saj.''

Prandaj, kjo është liria e demokracisë:

''Të jesh i lirë nga feja e All-llahut dhe ligjet e Tij dhe lirisht ti kalosh kufijtë e Tij.''

“Të mallkuar qofshi, të mallkuar qofshi dhe të mallkuar qofshi - derisa gjuha të lodhet...

Por legjislacioni i ligjeve të imagjinuara do të ruhen në demokracinë e tyre të lig dhe cilido që nuk pajtohet me këtë ose nuk i pranon këto kufizime - do të dënohet.

Prandaj, vëllezër dhe motra në Islam, demokracia është fe e cila është e ndryshme nga feja e All-llahut. Ky është gjykim i tagutit dhe jo i All-llahut. Ky është ligj i “zotave” të ndryshëm idhnak dhe të vrazhdë, por jo ligji i Allahut, të Vetmit, Ngadhënjyesit.

Kushdo që e pranon demokracinë - do të thotë se e pranon të gjykohet me ligj i cili është i shkruar në përputhje me kushtetutën dhe pranon që këtij legjislacioni ti jap përparësi mbi ligjin e All-llahut, të Vetmit, Ngadhënjyesit.

I shkroi njeriu ligjet apo jo, fitoi ai në zgjedhjet mushrike ose jo, vetëm pajtimi i tij me idhujtarët në lidhje me besimin demokratik, pëlqimi i tij që ka të drejtë të sjellë ligje përveç ligjit të Allahut dhe të gjykon me ligje tjera përveç me ligje të sheriatit e bënë që autoriteti i tij të duket më i rëndësishëm se fuqia e Allahut, Libri i All-llahut dhe ligji i Tij - dhe ky është mosbesim i qartë! Prandaj, kjo është e qartë, devijim i qartë dhe shirk.

Njerëzit në demokracinë parlamentare i zgjedhin këta përfaqësues, dhe secila grup ose fis do ta zgjedhë ''zotin'' nga këta '' zota'' ligjvënës, që ti përshkruajnë ligjet në përputhje me dëshirat dhe epshet e tyre, dhe në përputhje me tekstin e kushtetutës.

Disa prej tyre i zgjedhin ''zotat'' e tyre (ligjvënësit e tyre të rremë, tagutat) sipas ideologjisë së tij ose mënyrës së të menduarit, kështu që do të bëhet një zot për këtë grup, dhe tjetri për të tjerët. Disa prej tyre i zgjedhin nga fisi, dhe kështu do të jetë një zot për këtë grup, dhe një zote fantazmë për atë tjetrin...

Kështu ata zotin e zgjedhin në bazë të fisit dhe përkatësisë nacionaliste, dhe, ose do të udhëheq zoti i fisit apo idhulli i adhuruar i fisit tjetër. Dikush vetës do t’ia zgjedh ''zotin selefist '', dikush vetës do t’ia përcaktojë ''zotin ihvanc ''.10 Disa vetës do t’ia përcaktojnë që ''zoti'' i tyre të jetë i rruar, dhe disa do ta pranojnë ''zotin me mjekër'' 11!

Ka thënë All-llahu:

"A mos kanë ata ortakë (zota ose idhuj) që u përcaktuan atyre fé, të cilën nuk e urdhëroi All-llahu? Po sikur të mos ishte fjala vendimtare (e All-llahut që shpërblimi dhe ndëshkimi të jenë në Ahiret), do të kryhej dënimi mbi ta, e megjithatë, mohuesit do të kenë dënim të dhembshëm." (Esh-Shura)

Këta përfaqësues janë, në fakt, idhuj të zgjedhur dhe zota të shpallur të cilët janë montuar dhe kurorëzuar në tempujt e tyre, në shenjtërit e tyre mushrike - parlamentet. Këta përfaqësues dhe pasuesit e tyre e marrin demokracinë dhe kushtetutën e tyre ligjore për besim të tyre!

Sipas teksteve të tyre, ata i përshkruajnë dhe sjellin ligje, dhe ata i sundon taguti dhe idhulli i tyre, ''zoti'' i tyre i imagjinuar, i cili e miraton ligjin e tyre ose e refuzon. Ky është princi, mbreti apo presidenti. Kjo, është vëllezërit e mi, realiteti i demokracisë dhe ideologjisë së saj. Fe e tagutit dhe jo fe e Allahut. Fe e popullit mushrik dhe jo fe e profetëve të Allahut. Ky është legjislacion i ''zotave'' të ndryshëm dhe kundërshtar, dhe jo ligj i All-llahut, Një dhe të Fuqishmit!

Thotë Allahu:

"... a është më mirë të adhurohen zota të ndryshëm ose All-llahu, i vetmi ngadhënjimtar?" Ata që ju adhuroni përveç All-llahut, nuk janë tjetër vetëm se emra që i pagëzuat ju dhe prindërit tuaj. All-llahu nuk shpalli ndonjë fakt për ta,"(Jusuf, 39-40)

Ai gjithashtu ka thënë:

"Vallë, a ka tjetër zot pos All-llahut? E lartë është madhëria e Tij nga çka ia përshkruajnë shok!" (En-Neml, 63)

Prandaj, duhet të zgjedhësh:

- Fenë e Allahut dhe ligjin e Tij të pastër, dritën e Tij ndriçuese, rrugën e Tij te drejt, ose

- Fenë e demokracisë, shirkun e tij, kufirin dhe rrugën e saj (demokracisë) të devijuar dhe të mbyllur.

Ose do ta zgjedhësh gjykimin e All-llahut, të Vetmit, të Fuqishmit, ose gjykimin e tagutit.

Ka thënë All-llahu:

''Është sqaruar e vërteta nga e kota. E kush nuk i beson të pavërtetat e i beson All-llahut, ai është kapur për lidhjen më të fortë, e cila nuk ka këputje...''(El-Bekare, 256)

Ka thënë All-llahu:

''... E ti thuaj: "E vërteta është nga Zoti juaj, e kush të dojë, le të besojë, e kush të dojë, le të mohojë. Ne kemi përgatitur për jobesimtarët zjarr që muret e tij (të flakës) i rrethojnë ata...''(El-Kehf, 29)

Ka thënë All-llahu:

'' A mos kërkojnë ata (ithtarët e librit) fe, pos fesë së shpallur nga All-llahu? E Atij i është dorëzuar gjithë çka ka në qiej e në tokë, me dashje e pa dashje dhe tek Ai kthehen.

Thuaj: "Ne i kemi besuar All-llahut, edhe asaj që na u zbrit neve, edhe asaj që i është zbritur Ibrahimit, Ismailit, Is'hakut, Jakubit dhe pasardhësve. Edhe asaj që i është dhënë Musait dhe Isait, edhe asaj që i është zbritur të gjithë pejgamberëve nga Zoti i tyre. Ne nuk bëjmë kurrfarë dallimi në mes tyre dhe ne vetëm Atij i jemi dorëzuar".

E kush kërkon fe tjetër përveç fesë islame, atij kurrsesi nuk do t'i pranohet dhe ai në botën tjetër është nga të dëshpëruarit. ''(Ali Imran, 83-85).

Nga libri: "Demokracia është fe" Shejh Ebu Muhamed el-Makdisi

Sot mendova qe ne google te e kerkoj librin e keti far El-Makdisi dhe te i hedh nje sy, te lexoj pak me shume se cfare idiotesira shkruan ai, te e lexoj se kush e ka perkthyer kete liber....
Ate qe e gjeta ne internet ishte se ky titull dhe ky tekst ishin kopijuar pike per pike nga nje forum tjeter....

http://www.forumishqiptar.com/threads/159481-Demokracia-është-fe-e-shpifur‏

Nuk eshte asgje e keqe edhe nese kopijohet, por se paki do te ishte mire qe ne fund te shkrimit te ceket se ky tekst eshte mare nga nje forum tjeter, perndryshe del sikur Ti e ke lexuar kete liber dhe deshiron qe te diskutojme per te ketu....
 

Universal

AnonymouS
Sot mendova qe ne google te e kerkoj librin e keti far El-Makdisi dhe te i hedh nje sy, te lexoj pak me shume se cfare idiotesira shkruan ai, te e lexoj se kush e ka perkthyer kete liber....
Ate qe e gjeta ne internet ishte se ky titull dhe ky tekst ishin kopijuar pike per pike nga nje forum tjeter....

http://www.forumishqiptar.com/threads/159481-Demokracia-është-fe-e-shpifur‏

Nuk eshte asgje e keqe edhe nese kopijohet, por se paki do te ishte mire qe ne fund te shkrimit te ceket se ky tekst eshte mare nga nje forum tjeter, perndryshe del sikur Ti e ke lexuar kete liber dhe deshiron qe te diskutojme per te ketu....

Une solla thjesht nje material qe ia vlen per tu diskutuar sepse ai trasmentohet edhe ne forum tjeter,nuk ka ndonje rregullore qe e ndalon kete gje deri ne momentin qe jepet e drejta e autorit nga eshte mare.
 

hareid

Papirus rex
Se pakti per hir te korektesise do te ishte mire qe te e shkruaje se teksti eshte marre nga nje forum tjeter...
Psh kur e lexova ne fund te tekstit thenjen: "Nga libri: "Demokracia është fe" Shejh Ebu Muhamed el-Makdisi", mendova se Ti me te vertete e ke patur ne dore kete liber dhe e ke lexuar ate dhe thash qe te e kerkoj edhe une...,thjesht u bera kurioz te lexoj pak me shume...Por nejse tani e mora vesh qe Ti se paske patur fare ne dore kete liber.
 
Last edited:
Top