Ca thu ti mi....ku osht listaFillimisht postuar nga Amina:
[qb] rrofsh qe erdhe me vrap at dite Z**** /pf/images/graemlins/laugh.gif
vetem un ktu sonte /pf/images/graemlins/frown.gif
do e kem pushim sot per feste po c'e do...
WANTED te gjith kallaballiku qe i vej n'list /pf/images/graemlins/tongue.gif /pf/images/graemlins/smile.gif [/qb]
Trovatooooooooooooo Wall Krye P........NGA E DI VETE AI . Qe e pershendes me kongen e Marco MAssinit e di vete dhe ai kengen ...Fillimisht postuar nga paperina:
[qb] Cercassi un ragazzo bello, singelllll! /pf/images/graemlins/laugh.gif Senza problemi di cuore, nel senso amoroso /pf/images/graemlins/tongue.gif
Con tanti soldini, che nn sia spidorcio :smash:
Con una bellissima ferrari rossa, pronto a regalarmelo /pf/images/graemlins/laugh.gif
In cambio ofro....... Il mio dolce , meraviglioso splendido sorriso /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif è anchè il pavimento pa pulire /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ndodhet ne af ky? [/qb]
Papi ckemi... /pf/images/graemlins/laugh.gifFillimisht postuar nga paperina:
[qb] Cercassi un ragazzo bello, singelllll! /pf/images/graemlins/laugh.gif Senza problemi di cuore, nel senso amoroso /pf/images/graemlins/tongue.gif
Con tanti soldini, che nn sia spidorcio :smash:
Con una bellissima ferrari rossa, e poi che non abbia dei genitori, in caso di si,
In cambio ofro....... Il mio dolce , meraviglioso splendido sorriso /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ndodhet ne af ky? [/qb]
Shihe kush flet me statusin away gjithmone /pf/images/graemlins/laugh.gifFillimisht postuar nga HaRaP:
[qb] akoma me msn merreni ju??? [/qb]
papo me ke dhi me fjaline e trete qe ke shkrujt /pf/images/graemlins/laugh.gifFillimisht postuar nga paperina:
[qb]
Ca gjete re![]()
![]()
![]()
S'i pelqen me la dyshemen /pf/images/graemlins/frown.gif Ndaj s'karsohet!
Gjij tjeter /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]