Re: TOEFL, GMAT, GRE!
Disa info per GRE. Une e kam dhene testin ne tetor dhe me eshte dukur relativisht i veshtire, sidomos nese nuk ke praktikuar shume me pare me CAT (computer adaptive test). Ka tre seksione, i pari eshte 75 min dhe duhet te shkruash dy ese, nje express your opinion, dhe tjetri argumentative. Pastaja eshte verbal me 30 pyetje, 30 min, math me 30 pyetje, 45 min, plus nje experimentative section qe mund te jete verbal apo math. Per mendimin tim praktika eshte gjeja me e mire. E keqja me adaptive test (ose dhe e mira) eshte qe pytjet vijne duke u veshtiresuar nese i ben mire, dhe duke u lehtesuar nese i ben gabim, keshtu dhe pesha e pikeve. Duhet te jesh e shpejte ne typing per seksionin e pare, dhe mos te humbasesh toruan kur ne fund te pyet programi nese do te cancel your score, apo ta shofesh sa ke mare, sepse piket i merr vesh sapo mbaron provimin /pf/images/graemlins/smile.gif .
Hmm...tjeter...libra te mire jane Barons, dhe ne Shqiperi me sa di une eshte paper based, qe eshte temerr se provimi eshte pothuaj dyfish i gjate, (me pc ishte 3 ore), plus pastaj te shkruash me dore ese eshte cik problematike.