Tifozat e Italise

alban bala

Primus registratum
Re: Tifozat e Italise

ah inshallah del nje gjermani-Itali ne gjysmefinale dhe nje fitore e gjermanise ne ate ndeshje 4-1 do e shikoja njelloj si nje humbje te tyre. patjeter ate ndeshje gjermania duhet te fitoje me 5-6 goal diference

ujku81

Primus registratum

I bie qe po te perseritet rezultati i dy muajve me pare ti te vrasesh veten nga hidherimi. /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

alban bala

Primus registratum

as qe me shkon ne mendje te vras vehten sado e madhe te jete shkalla e hidherimit. une sportin e shoh si nje argetim dhe per kete duhet ti lejojme pak argetim vehtes. e ne kuadrin e argetimit ju ftoj neser qe te argetoheni nga ajo qe do te servire gjermania ne fushe. mendoj nje futboll te papare deri me tani dhe kam pershtypjenj qe gjysma e atyre qe kane pase nje antipati per kete skuader do te fillojne te mburren me gjermanine.

antip

Primus registratum

Me fal nuk e kuptova qe nuk pije raki. /pf/images/graemlins/shrug.gif
Po trute i paske pire me kohe... /pf/images/graemlins/laugh.gif

S

Scorpion

Guest

img_2120204c41e286b5be9fce614898ff401151504487.jpg

img_6dcc0086ba03186a1914ec769c9562c61149152292.jpg

Diddy19

Su@mi

Lojtari i Australise u "shtri" ,ne menyre shume te natyrshme, para kambve te Grossos ne zone penalltije.Ftyra e tij si e pafajshme thoshte :"Pse,s'lejohet?" Kjo bani qe Grosso te rrezohej,penalltija ishte qe c'ke me te!
Per ato qe thone qe nuk ishte penallti, duhet te pranojne te pakten qe faulli i Materazzit nuk ishte per karton te kuq.Kjo quhet drejtesi dhe objektivizem!

FORZA AZZURRI!

Daniel H

Primus registratum

ca shejtani qe eshte ky Scorpio, s'le rrenje e dege pa rremuar /pf/images/graemlins/tonguee.gif.

Si del Itali-Ukraine sot?

Une them nje 2-0 e paster per ne /pf/images/graemlins/angel.gif

pppppaa

Primus registratum

ate uroj dhe une se ju dua ne gjysfinale..... ishallah kaloni sot.... ishalla se dua qe t'ju marrim me rradhe argjentinen, ju dhe ne fund ata bythzinjte....

maria_antoinete

Primus registratum

italia te ben me zemer kur luan po kete vit ka dicka ndryshe, nje si lloj fati qe e ka komentuar dhe shtypi italian. Me pelqeu shume konferenca per shtyp e Lipit mbreme kur thoshte qe "Ho avutto una grande fortuna Test con Toni-Totti-Inzaghi, ma forse scelte diverse. Rabbia Del PieroLippi: «Sarà un'Italia equilibrata» STRUMENTIVERSIONE STAMPABILEI PIU' LETTI
Marcello Lippi prova il tridente con Inzaghi, Toni e Totti. Ma dopo l'allenamento fa capire che è il momento di avere in campo una formazione che sappia dosare le energie sapendo che la sfida dei quarti potrà avere anche code di supplementari e che l'obbiettivo è di disputare la successiva semifinale: «Sarà la squadra più equilibrata possibile».
FORMAZIONE - Come in precedenza le scelte non sono state comunicate e ormai tifosi e osservatori si sono abituati a costruire ipotesi. Nella conferenza stampa til ct ha spiegato che «bisogna cominciare a dosare le energie», facendo capire che c'è ottimismo e fiducia su un cammino ancora lungo per la sua Nazionale e che vuole gestire al meglio il gruppo a sua disposizione. La difesa tra infortunati (Nesta) e squalificati (Materazzi) è quasi obbligata, a meno di una scelta per Oddo a destra e Zambrotta a sinistra. E' probabile che una scelta «equilibrata» per Lippi sia quella di partire con Totti accanto a Toni con Camoranesi in campo a completare un cemtrocampo a quattro ( magari più avanzato a fare da secondo «treuquartista»). Salvo poi riservarsi la scelta di Inzaghi in un secondo tempo prioprio in sostituzione di Camoranesi.
ITALIA RETROGRADA? HANNO ESAGERATO - Lippi ha anche replicato alle accuse della stampa internazionale dopo la partita con l'Australia. «Dire che il calcio italiano è antico e retrogrado è esagerato». «Per un anno - ha detto Lippi - l'Europa e il mondo hanno riconosciuto che giocavamo un calcio moderno. È successo anche con il Ghana. Dire poi questo per una o due partite diverse mi pare esagerato».

RABBIA DEL PIERO - Alla vigilia del match contro gli ucraini, torna a farsi sentire anche Alex Del Piero. L'avevamo lasciato sulla collina a smaltire la rabbia per la panchina, lo ritroviamo a rivendicare il lavoro fatto sul campo, contro l'Australia. «Lippi mi ha chiesto un certo tipo di ruolo e io ho accettato - spiega Del Piero - con l'Australia credo di aver giocato in maniera buona anche perché dalla mia parte a livello difensivo non abbiamo rischiato e su quattro palle-gol che abbiamo creato due sono venute dai miei piedi. Io di solito non parlo mai così ma ogni tanto è bene far notare queste cose. Quest'anno ho avuto una media-gol superiore a quella degli ultimi anni. Tante volte la critica e giusta, altre volte è ingiusta. Ora cercherò di fare cose diverse se mi sarà chiesto».
30 giugno 2006

Diddy19

Su@mi

Tamam tamam Lippi bente ironi kur fliste per fatin qe kishte pase.Thoshte: "Che culo che ho avuto.Me Tottin qe demtohet sh rende vetem 3 muaj para fillimit te Boterorit;me lojtaret qe dilnin nga nje kampionat italian pa precedent {i referohej telefonatave te Moggit etj etj }; me Nesten qe demtohet rende gjate Boterorit..Che culo che ho avuto!"....thote Lippi.

ujku81

Primus registratum

EBM-je dhe une qashtu them nje 2-0 me gola te Tonit dhe Perrotes. /pf/images/graemlins/laugh.gif

ujku81

Primus registratum

Lipi ka heq dore nga sulmi me 3 vete, per te fut nje mesfushor me shume (Camoranesin), njesoj si me ceket. Them qe ndeshja do te veje si me ceket, dmth do ta zgjidhim me ndonje korne ose goditje denimi, dhe pastaj administrim ne mbrojtje sic e kemi zakon.

Ja dhe formacioni anti-Ukraine:

Buffon

Zambrotta Barzagli Cannavaro Grosso

Camoranesi Gattuso Pirlo Perrotta

Totti Toni

Daniel H

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
ate uroj dhe une se ju dua ne gjysfinale..... ishallah kaloni sot.... ishalla se dua qe t'ju marrim me rradhe argjentinen, ju dhe ne fund ata bythzinjte....

[/ QUOTE ]

Hehehe /pf/images/graemlins/wink.gif me pelqen ky optimizmi juaj. Ishallah arrini kete objektivin e sotem, pastaj folim /pf/images/graemlins/laugh.gif

pppppaa

Primus registratum

pse ti e ve dhe ne dyshim vallahi ???!!!!! /pf/images/graemlins/shocked.gif /pf/images/graemlins/shocked.gif

Daniel H

Primus registratum

Vallahi une nuk e vras mendjen per ekip tjeter, pervec Italise /pf/images/graemlins/laugh.gif
Per mua te gjithe jane njesoj, ne mos ne kete raund ne tjetrin do i perballim /pf/images/graemlins/wink.gif

S

Scorpion

Guest

E dini qe s'kaloni ne gjysem finale, po mos boni numra kot /pf/images/graemlins/laugh.gif

ujku81

Primus registratum

Scorpion te paska hy frika eeeeeeee, /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif ne fakt une do te doja Argjentinen ne gjysemfinale, megjithese e di qe do ta kishim me mire me gjermanet.

Sot ne Gjermani-Argjentine do bej tifozllik per arbitrin sllovak Michel, po arbitroi si Brazil-Gane, ndeshja sot mbaron 9 me 9 /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif