mbase sthem dot asgje, duhen prova qe te bindesh ... nejse po je ashtu ke mundesi maksimale punesimi
Hektor12 Locus omnem 11 Jun 2013 #81 mbase sthem dot asgje, duhen prova qe te bindesh ... nejse po je ashtu ke mundesi maksimale punesimi
dr love Locus omnem 11 Jun 2013 #82 Mundesite..i fitoj me mendjen time..jo me trupin... Vlej me shume
Hektor12 Locus omnem 11 Jun 2013 #83 eee sa thone keshtu po si eshte ne fakt ... Une e di qe ti vlen po mendimi im eshte shume pak
Hektor12 Locus omnem 11 Jun 2013 #85 Pse une spaskem te drejte te mendoj cte dua... dhe ta shpreh mendimin tim apo kjo ste perputhet ty...
Pse une spaskem te drejte te mendoj cte dua... dhe ta shpreh mendimin tim apo kjo ste perputhet ty...
Hektor12 Locus omnem 12 Jun 2013 #89 dr love said: ujku qimen e nderron po zakonin se harron Click to expand... Thashe kur kjo kshu na prishi biografine
dr love said: ujku qimen e nderron po zakonin se harron Click to expand... Thashe kur kjo kshu na prishi biografine
joetisti_ Locus omnem 17 Jun 2013 #95 Nese djali qe ke perballe nuk di se c'flet dhe te shikon nga lart poshte, do te thote se je seksi(personal mendim)
Nese djali qe ke perballe nuk di se c'flet dhe te shikon nga lart poshte, do te thote se je seksi(personal mendim)
dr love Locus omnem 5 Jul 2013 #100 joetisti_ said: Te vishesh e te kesh sjellje provokuese... Click to expand... kjo s'me pelqen