SMS Dashurie!

Jona bz

Primus registratum
Re: SMS Dashurie!

Senza di te sono una stella nascosta dietro ad una nuvola, sono come una fiamma in una campana di vetro, come il sole senza i suoi raggi...

rhapsody

Primus registratum

te nje det tte tzre dhe te kekosh vetem nje pike uje kjo eshte çudi! te kesh nje qiell te tere dhe te kerkosh vetem nje yll kjo eshte ç'menduri?! te kesh nje bote te tere e te deush vetem nje njeri kjo eshte DASHURI

rhapsody

Primus registratum

TE KESH NJE DETE DHE TE KERKOSH NJE PIKE UJE KJO ESHTE CUDI! TE KESH NJE QIELL TE TERE E TE KERKOSH VETEM NJE YLLE KJO ESHTE C'MENDURI!! TE KESH NJE BOTE TE TERE E TE KERKOSH VETEM NJE NJERI KJO ESHTE DASHURI!!!!

desire

Forumium praecox

1-)Io non so cosa sia l'amore, o non mi è dato saperlo.
Ma se il brivido che provo quando ti vedo,
il nodo alla gola quando ti parlo,
la timidezza di un bambino quando ti sto accanto,
sono amore...beh, allora io ti amo.
2-)si dice che ci voglia un minuto per notare una persona speciale, un ora per apprezzarla, un giorno per volerle bene...ma non basta una vita per cancellarla...

3-) Vorrei essere neve sciolta sul tuo corpo per evaporare e salire al cielo e dire algi angeli che anche in terra esiste il paradiso.

4-) vorrei stare sdraiata accanto a te, vorrei sentire il tuo respiro su di me, vorrei stare tra le tue braccia e sentirmi al sicuro da tutto e da tutti, vorrei vedere i tuoi ochhi innamorati perdersi nei miei, vorrei ke le tue labbra sfiorassero le mie, per poi scendere fino alle spalle e risalire per il collo fino all'orecchio e al momento in cui mi sussurri piano, piano, con dolcezza come sai farlo soltanto te:

desire

Forumium praecox

JU PERSHENDES TE GJITHEVE.....
FAT E MBARESI KY VIT I RI 2007!!!

a-) non esiste una frase d'amore che renda felice..nessuno sa esattamente cosa sia l'amore,ma se qualcuno chiedesse a me di darne una definizione, direi che è ciò che io provo per te amore mio.

b-) a volte basta un attimo x dimenticare una vita ma a volte non basta una vita x dimenticare un attimo...

c-) Per farti capire quanto ti amo,vorrei portarti fino alla cima del cielo,dove esiste un silenzio totale,dove il vento ti possa accarezzare il viso e al finale io ti possa bacire facendoti pensare a quanto amore ti posso dare.

d-) non c'è tortura più dolce del desiderio di una persona splendida come te...volerti per poi con un sorriso poterti sognare!

e-) X paura di perdere quello che provo x te, ho provato a incidere TI AMO sulla pietra, ma il tempo lo cancellerà. Ho provato a inciderlo nel mare, ma le onde me lo porteranno via, così alla fine ho capito ke nn potevo avere paura perchè quel TI AMO era inciso sul mio cuore e resterà con me x l'eternità!

f-) Un amore nascosto è come il sole dietro le nuvole,come un fiore sotto la neve,come una lacrima nel mare,ma è più forte degli altri perchè è nascosto dentro il cuore dove nessuno potrà mai rubarlo...

g-) Il mare è rinchiuso nei tuoi occhi, quegli occhi che brillano di luce ... degli occhi che se guardo sfuggono, occhi che ti riempiono di gioia, e per quegli occhi tu continui a sorridere, a sognare ... solo i tuoi occhi riescono a giocare con le stelle ... quegli occhi così azzurri che il cielo invidia ... i tuoi occhi!

h-) una strada non è mai troppo lunga se si percorre in 2!!

i-) Aldilà dei tempi, quando tutto finirà, e solo le pallide stelle saranno le testimoni della fine di tutto ciò che è stato, rimarrà l'eco delle nostre anime che sussurrunao l'un l'altra il proprio amore, e nessun vuoto sarà mai così grande da far sparire chissà dove quel che provo per te.

j-) Cercavo una piccola cosa in un mondo infinito, invece ho trovato te, una cosa infinita in un piccolo mondo! Un giorno presi tavolozza e pennello per dipingere il tuo viso, ma tutt'un tratto mi sono fermata e mi sono accorta che non si può dipingere il paradiso!!! Se fossi vento spazzerei via i tuoi muti ricordi. Se fossi fuoco mi consumerei per te. Se fossi acqua spegnerei la tua sete d'amore.

Ognuno di noi ha un angelo che lo protegge e che gli sta accanto... io sono molto fortunata perchè il mio angelo lo posso vedere, gli posso parlare, gli possto stare vicino, il mio angelo sceso in terra sei TU... tu che mi fai vivere momenti indimenticabili, tu che dai i colori più belli alle mie giornate, tu che sei parte di me, tu che sei così importante, tu che mi dai le emozioni più belle, tu fantastico angelo terrestre, tu che vorrei sempre con me!!! (per il mio cucciolo)

AUGURI A TUTTI......
CIAO

true confidental

Forumium maestatis

Kto SMS jane si fjale ne ere, thone shume dhe asgje ne te njejten kohe /pf/images/graemlins/laugh.gif
A ske me sjelle ndonji shembull me konkret, dihet qe meshkujt preferojne prakticitetin /pf/images/graemlins/smile.gif

DANNI_Kapedani

Primus registratum

Kam nja 200 ne tel nejse po them vetem nje se kam dergu: Kafshet nuk dine as te puthin e as te dashurojne po ti o njeri se kurre nuk dashurove qa ndryshimi ke:D looool

desire

Forumium praecox

UNE E DIJA QE VAJZAT SHQIPTARE VDESIN PER SHEMBUJT KONKRET PO DUHET LENE DHE PAK HAPSIRE IMAGJINATES APO JO.....

nazi123

Primus registratum

te kalu ne kufi m'kufi
tem ka dalur perpara nje qen i zi
me tha kuje te shku mor i zi
a e din se e ke lan nje zemren ne shpi
un i thash ik mor jahudi
se un shpejt kam me u kthy
dhe zemres hiq mos tja nij

lejla

Primus registratum

..te dua me zemer dhe shpirt
...te dua perjet ket ti mir duhesh me dit
...ti plotsova qdo deshir por
...tash kam mbet vet ne errsir
...ku gabova spo e kuptoj
...por te lutem me trego
...me trego qe ta di ku esht gabimi
...me trego se keshtu nuk mundem te jetoj
...qdo dit pa ty esht shum e gjat per mu
...kupto se pa ty sdua me jetu
...per ty mendoj nat e dit
... ta kam fal ket zemer e ta kam fal ket shpirt
...do te pres deri sa te vdes ta kam fal zemren per tan jet!!

lejla

Primus registratum

Te kam dashur shum sa qe smendojsha qe jam ne gjendje te dua
por i erdhi fund dhe tash sje me mua
Erdhi fundi pa prit dhe pa kujtu erdhi ajo nat dhe me the s´te du
skish qte bej por vetem ta pranoj
Te humba dhe tash po vuaj ne vetmi sepse zemra ime akoma rrehn per ty...
Edi qe ma nuk ka kthim por smund qe te harroj sepse te kam desht si askend me par ishe dashuria ime e vertet besoj se sdo te harroj kurr per jet...
Por sme ka mbet asgje tjeter vetem qe te them lamtumir te deshiroj qe te jesh i lumtur edhe pse me ke lendu ndoshta ndonjeher do te bjen ndermend se sa keq ke vepru..
Por dije se tani sdo ta fal sepse po mundohem qe nga zemra ime te largoj dhe nese njeher ma bere te vuaj pa te ber asgje
ti herdo kudo do ta perseritsh kta
Dije se do te vi dita qe e lumtur do te jem por kurr sdo te harroj dhe ne zemer per jet do te mbaj!!!
TE KAM DASHT ME GJITH ZEMER E SHPIRT TI KET MIR E KE DIT!!!! (K-princ&M-princesh)

ivlin

Primus registratum

kur bie te fle ti me ulesh mbi qerpik,e kur ngrihem ne mengjes te laj syt kam frik.

kur jemi larg jemi tre une,ti dhe largesia.kur jemi prane jemi perseri tre une,ti dhe dashuria.

ere

Primus registratum

Gjesi sexy
sa u zgjova
kiss tani fort..mos mendo se te harrova

kupidi

Primus registratum

thuaj deti u be kos,
thuaj flokgjati u be qeros,
thuaj dielli u shua,
por mos thuaj qe s`te dua. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

kupidi

Primus registratum

thuaj deti u be kos,
thuaj flokgjati u be qeros,
thuaj dielli u shua,
por mos thuaj qe s`te dua.

marina s.

Forumium maestatis

Po kjo ca vjershe eshte? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif

As adoleshentet s'i pelqejne keto gjojna...

lu_lu

Primus registratum

Te gjej ylle nen driten e henes
te puth trup e shpirte shporuar
vdes demon ne puthjen tende
ngjallem Krisht i deshperuar.

lu_lu

Primus registratum

E mbyten dashurine ne detin e deshperimit
lidhur me litaret e harreses
dhe e gjeten ne detin e thelle te zhgenjimit
duke lundruar me anijen e shpreses.

Guest

Ata qe dergojne te tilla mesazhe, ose duhet te mbajne pc (libra me vete), ose te jene poete.