Si të përgatisni automobilin tuaj për dimër
Me fillimin e stinës së vjeshtës moti fillon të ndryshoj i cili sjell shira të shumta dhe duke ju afruar stinës së dimrit fillojnë edhe të reshurat e bores prandaj është shumë më rendësi që automobilin tuaj duhet ta keni gati për dimrin e ftohtë dhe të gjatë. Për siguri në rrugë gjatë dimrit ekzistojnë dy lloj këshillash – më mirë ti dëgjojmë ato – sesa të pendohemi më pastaj. </p>
Në Kosovë, për dallim nga disa vende evropiane, përdorimi i pajisjeve dimërore është i rregulluar në bazë kohore. Kështu, nga 15 nëntori deri më 15 mars shoferët obligohen që ato ti bartin në makinë.</p>
Me pajisjet dimërore nënkuptohet: përdorimi i të katër gomave dimërore apo zinxhirëve në rrotat tërheqëse – megjithatë ekspertët këshillojnë që vozitësit, ndër tjera, të kontrollojnë domosdo frenat dhe aftësitë e tyre frenuese ashtu që gjatë frenimit në rrafshinë, vetura nuk do të duhej të anonte.</p>
Ndërrojini filtrat dhe vajin e automobilit tuaj dhe kërkoni nga automekaniku që ti kontrollojë kabllot dhe gypat e motorit për të parë ndonjë dëmtim të mundshëm. Kontrollojini dritat, mekanizmin e ndezjes dhe gjendjen e baterisë – madje rekomandohet edhe kontrolli i bazës së makinës si dhe gjendja e përgjithshme e llamarinës së automobilit.</p>
Dëmtimet e vogla të ngjyrës është më mirë të riparohen para dimrit, sepse shpesh kombinimi i kripës me baltë që ngjiten në makinën tuaj – mund ta përkeqësojnë gjendjen e saj.</p>
<p style="text-align: left;">Vozitësit me përvojë nuk e përdorin kot shprehjen: “Gomat ta shpëtojnë kokën”. Bashkë me frenat dhe mekanizmin drejtues, gjatë dimrit gomat janë elementi më i rëndësishëm i sigurisë. Gomat e dimrit me formën e tyre karakteristike, më lehtë lëvizin nëpër borë sesa gomat verore. Kështu automjeti do të lëvizë më lehtë nga vendi dhe më lehtë do të ndalet, respektivisht do të frenojë. Është e qartë se gomat e verës nuk do të ngjiten si duhet në borë – andaj nuk do tju hyjnë në punë fare.
</p>
Ofertat që mund ti gjeni në tregun kosovar dhe te gomistët nuk janë aspak më të këqija se ato në shtetet perëndimore. Pos gomave të shtrenjta nga prodhues me renome, në tregun kosovar mund të gjendet edhe një numër i madh gomash cilësore me çmim të arsyeshëm.</p>
Është shumë e rëndësishme që të përzgjidhet kompleti i vërtetë i gomave për automjet nga i njëjti prodhues dhe të montohen në të katër rrotat, e jo vetëm në ato tërheqëse, sikurse është adet te ne.</p>
Natyrisht, nëse buxheti familjar nuk lejon blerjen e gomave të dimrit dhe në rast se ngisni nëpër rrugë të qytetit, mund të dimërohet edhe me goma universale, të cilat mund të përdoren edhe gjatë dimrit edhe gjatë verës.</p>
Vozitësit e automobilave më të vjetër, gjithsesi duhet ta kontrollojnë gjendjen e baterisë, që të mos e sjellin çelësin kot në orët e ftohta të mëngjesit dhe të dëgjojnë gugatjen e makinës, apo edhe të kthejnë kokën nga ndonjë fqinjë, i cili mund ti ketë kabllot për ndezjen e makinës.</p>
Është po ashtu e rëndësishme që të kontrollohet edhe gjendja e fluidit në automobil. Pikësëpari uji që shërben për ftohjen e makinës. Para çdo dimri, vozitësve u rekomandohet kontrollimi i antifrizit dhe ndërrimi i tij me kohë.</p>
Kushtojini vëmendje edhe fluidit për pastrimit e xhamit të përparmë, i cili duhet ti rezistojë ngrirjes, si dhe kontrollojeni gjendjen e fshesave të këtij xhami dhe atij të prapmë.</p>
</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.autolajme.com/?p=1084. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.autolajme.com/?p=1084

Në Kosovë, për dallim nga disa vende evropiane, përdorimi i pajisjeve dimërore është i rregulluar në bazë kohore. Kështu, nga 15 nëntori deri më 15 mars shoferët obligohen që ato ti bartin në makinë.</p>
Me pajisjet dimërore nënkuptohet: përdorimi i të katër gomave dimërore apo zinxhirëve në rrotat tërheqëse – megjithatë ekspertët këshillojnë që vozitësit, ndër tjera, të kontrollojnë domosdo frenat dhe aftësitë e tyre frenuese ashtu që gjatë frenimit në rrafshinë, vetura nuk do të duhej të anonte.</p>
Ndërrojini filtrat dhe vajin e automobilit tuaj dhe kërkoni nga automekaniku që ti kontrollojë kabllot dhe gypat e motorit për të parë ndonjë dëmtim të mundshëm. Kontrollojini dritat, mekanizmin e ndezjes dhe gjendjen e baterisë – madje rekomandohet edhe kontrolli i bazës së makinës si dhe gjendja e përgjithshme e llamarinës së automobilit.</p>
Dëmtimet e vogla të ngjyrës është më mirë të riparohen para dimrit, sepse shpesh kombinimi i kripës me baltë që ngjiten në makinën tuaj – mund ta përkeqësojnë gjendjen e saj.</p>
<p style="text-align: left;">Vozitësit me përvojë nuk e përdorin kot shprehjen: “Gomat ta shpëtojnë kokën”. Bashkë me frenat dhe mekanizmin drejtues, gjatë dimrit gomat janë elementi më i rëndësishëm i sigurisë. Gomat e dimrit me formën e tyre karakteristike, më lehtë lëvizin nëpër borë sesa gomat verore. Kështu automjeti do të lëvizë më lehtë nga vendi dhe më lehtë do të ndalet, respektivisht do të frenojë. Është e qartë se gomat e verës nuk do të ngjiten si duhet në borë – andaj nuk do tju hyjnë në punë fare.

Ofertat që mund ti gjeni në tregun kosovar dhe te gomistët nuk janë aspak më të këqija se ato në shtetet perëndimore. Pos gomave të shtrenjta nga prodhues me renome, në tregun kosovar mund të gjendet edhe një numër i madh gomash cilësore me çmim të arsyeshëm.</p>
Është shumë e rëndësishme që të përzgjidhet kompleti i vërtetë i gomave për automjet nga i njëjti prodhues dhe të montohen në të katër rrotat, e jo vetëm në ato tërheqëse, sikurse është adet te ne.</p>
Natyrisht, nëse buxheti familjar nuk lejon blerjen e gomave të dimrit dhe në rast se ngisni nëpër rrugë të qytetit, mund të dimërohet edhe me goma universale, të cilat mund të përdoren edhe gjatë dimrit edhe gjatë verës.</p>
Vozitësit e automobilave më të vjetër, gjithsesi duhet ta kontrollojnë gjendjen e baterisë, që të mos e sjellin çelësin kot në orët e ftohta të mëngjesit dhe të dëgjojnë gugatjen e makinës, apo edhe të kthejnë kokën nga ndonjë fqinjë, i cili mund ti ketë kabllot për ndezjen e makinës.</p>
Është po ashtu e rëndësishme që të kontrollohet edhe gjendja e fluidit në automobil. Pikësëpari uji që shërben për ftohjen e makinës. Para çdo dimri, vozitësve u rekomandohet kontrollimi i antifrizit dhe ndërrimi i tij me kohë.</p>
Kushtojini vëmendje edhe fluidit për pastrimit e xhamit të përparmë, i cili duhet ti rezistojë ngrirjes, si dhe kontrollojeni gjendjen e fshesave të këtij xhami dhe atij të prapmë.</p>
</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.autolajme.com/?p=1084. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.autolajme.com/?p=1084