Shqiperi: Lindje a Perendim ?

Guest
Re: Shqiperi: Lindje a Perendim ?

mistiku te gjithe kemi qene kristjane ne fillim kur erdhi perandoria osmane e nderruan disa dhe u bene myslimane kjo eshte e vertete ./... :rockband:
 

AlbanianEagle

Primus registratum
Re: Shqiperi: Lindje a Perendim ?

OK

mistiku,
per ty Shqiperia i bie ne Perendim se ne te kemi kontribuar shume, duke lexuar nr. e figurave qe ke permendur me lart.
Po ne Lindje shqiptaret skane kontribuar fare?
Une di qe nja 42 vezire te medhenj te Perandorise Osmane kishin gjak shqiptari, pastaj ne ate perandori kane qene te shumte dhe figura te tjera shiptare.

Pra po ta kapesh diskutimin nga kontributi shqiptar ne bote, sdi po nje mendje me thote se kemi me shume figura ne Lindje se sa Perendim :confused:

Prototipja,

po per ty ku i bi Shqiperia te jete?
 

atman

Forumium maestatis
Re: Shqiperi: Lindje a Perendim ?

Kur gadishulli quhej me emrin Ballkan, turqit nuk ishin bere te njohur akoma, jo ne europe por as edhe ne azine e vogel, e ndoshta duhej te kalonin shekuj qe te ndodhte ky invazion fatkeq per ne.
Prototipja ka shume te drejte kur thote se para ardhjes se turqve, populli shqiptar ishte i gjithi i krishtere dhe pas ndarjes se fese se krishtere ne katolike e ortodokse, pesoi edhe ai te njejtin fat. Ndersa feja myslimane erdhi sebashku me pushtuesin turk. Dhe filloi te perhapej me te gjitha menyrat qe ushtron nje pushtues i nje kulture e feje tjeter, ne mase filloi te perhapej pas 1600 -tes.
Persa i perket diskutimit se ku eshte Shqiperia ne Europe apo ne filifistun, me duket edhe kjo nje pyetje pa vend. Gjeografikisht, historikisht fizikish e menderisht ka qene tere jeten ne europe dhe kjo europe i detyron popullit tone qyteterimin e sotem. Albanologu francez Robert D'Angely ka shkruajtur: gjuha greke eshte moter e vogel, ose me mire, bija e shqipes...keshtu ne mund te pohojme pa ndrojtje se te pervetesosh dhe te thellohesh ne shqipen do te thote te vesh nje kembe ne fushen e greqishtes dhe tjetren ne fushen e latinishtes...ndermjet te tjerash ky albanolog ne librin e tij Enigma shkruan: ne rradhen e gjuheve europiane te races se bardhe, gjuha shqipe eshte fener ndriçues ne studimin e gjuheve te europes. Ne krahasim me te gjitha gjuhet e tjera, gjuha shqipe pernga autoktoneiteti, pozicioni dhe roli historik, paraqet funksionin e gjuhes se SHENJTE.
Populli shqiptar ne shekuj eshte lene vetem, duke zhvilluar luften mbinjerezore per egzistence te jetes.Me kohe por me dinjitet pret afermacionin dhe njohjen si ALFABETKRIJUES, si NDERTUES, USHTARAK, e LUFTETAR I PARE I KONTINENTIT TE EUROPES.
KESHTUQE FJALA BALLKAN S'KA ASNJE TINGULL TURK, ESHTE PURO SHQIPTARE. Persa u perket figurave historike jane te njohura ne te gjithe europen. Themi disa prej tyre. Ka mbi pese perandore te Romes dhe me te medhenjte e saj: Kostandini dhe Diokleziani. Ka nxjerre PAPEN KLEMENTI I NJEMBEDHJETE qe ka mbetur ne historine e papatit si nje reformator dhe mecenat i artit. Nga kjo familje kane rrjedhur edhe shume kardinale. dyzet e pesedhjet vezire te turqise jane zhdukur pa nam e nishan.
Mire eshte ta mbyllim kete bisede, jemi ne europe dhe kete s'na i mohon dot kurrkush.
 

olti

Neo
Re: Shqiperi: Lindje a Perendim ?

AlbanianEagle shoh qe ti ketu vetem ben pyetje. Tani o ti po sheh pergjigjet e te tereve per te dhene perfundimin tend apo vertet je konfuz vete e nuk e di?! Vella nqs ke vertet per te thene mendimin tend, atehere thuaje. Ai qe quhet perendim ka lindur ne rajonin qe kufizohet midis Greqise, Trakise, Ilirise dhe Italise. Ne hartat mesjatare te hershme Europe quhej dhe shenohej rajoni nga Shqiperia deri ne Slloveni. Tani me thuaj ti mua se ku jemi ne?!

Shqiperia ndodhet ne Europen Juglindore. Eshte djepi ku u lind dhe hodhi hapat e para europa. Ne ashtu si i kemi dhene shume perandorive te medha europiane (Roma dhe Bizanti) po ashtu i kemi dhene dhe asaj lindore, pra Perandorise Osmane. Kjo tregon vetem vitalitetin e kombit tone dhe jo perkatesine ne lindje. Vendi yne nuk eshte lindje, edhe mund te kemi shume tipare te perbashketa. Ka shume me teper tipare te tjera qe na bejne te ndryshem nga ata. Edhe se tani - sot nuk jemi shume ne nivelin e atij qe quhet perendim, perseri kemi tere te drejtat mbi te, pasi jemi nje nga vendet ku ai lindi dhe u zhvillua.
 

AlbanianEagle

Primus registratum
Re: Shqiperi: Lindje a Perendim ?

Captain Albania ke ndonje gje me pyetjet e mia?

Ti p.sh na nxjerr tjeter emertim tani Juglindje, e me pas thua Perendim.

Cfare duhet te kuptoj me kete une?

Cilat jane karakteristikat qe na bashkojne pra me Evropen Juglindore?

Ne Evropen Juglindore hyjne Serbia, Kroacia, Sllovenia, Greqia, Bullgaria, Maqedonia...
Shqiperia ndan te njejtat karakteristika me keto vende keshtu?
 

olti

Neo
Re: Shqiperi: Lindje a Perendim ?

Juglinje ne kuptimin gjeografik /pf/images/graemlins/wink.gif

Per perendimim apo jo i thashe une o shqipe!
 
J

jahelezi

Guest
Re: Shqiperi: Lindje a Perendim ?

Ok, nga mendimi yt, nxjerr se iliret si me prejardhje ariane kane ardh ne Balkan nga shpernguljet ariane.
Ku e kane pas origjinen e pare te tyre keto fise ariane?

Pasi erdhen ne Ballkan aty keto fise u perzin me popullsine autoktone qe njihet si ajo pellazge, dhe iliret i asimilojne pellazget e lashte.
Keshtu ne Ballkan, ne zonen e shtrirjes se fiseve ilire,pesohet nje shnderrim i gjithanshem, ku protoiliret qe aludohet te jene pellazget u shkrine me iliret e u asimiluan prej ktyre.
Po vete pellazget kush ishin?

Marrim trekendeshin iliro-thrakas-shqiptar.

Sipas kesaj idee i bie qe shqiptaret te jene nje osmoze iliro-thrake?

Gjuha thrake deri ne c'shekull ka mberritur?

Ka elemente te perbashket thrako-ilir qe gjenden tek shqipja e shqiptaret?
 

Sekreti

Forumium praecox
hmmm...ne debatin e sotem historik, kjo pyetje e bere kohe me pare merr vlera me rreale e pse jo edhe nje aktualitet perplasjesh mes identiteteve. Kuj i perkasim Ne?
Mos ndoshta duhet nje percaktim i qarte se kuj i perkasim ne nje kohe qe vet egzistenca e nje populli eshte identitet i ndryshem nga cdo entitet i tjeter i ngjashem?
Populli shqiptar gjografisht i vendosur ne qender te disa prej rrugeve tregtare me te famshme historike si dhe ne nje zone strategjike ushtaraka per lindjen e perendimin eshte bere dhe eshte synim i cdo fuqie nderkombetare qe tenton te ket pesh nderkombetare e pa perjshtuar ketu edhe fqijte qe her te privuar nga dalja ne dete e her te privuar nga dalja ne toke, erkojne perher e me shume toka ne kurrizin tone.

Ne si popull nuk i perkasim nje kulture 500 vjeqare por nje periulle shume her me te lashte, ku si lindja si perendimi erdhen e me pjesmarrjen tone sunduan ne keto troje. Flitet per pushtim turk, por nuk mendoj se nje pushtues rrin 500 vjet.
Flitet per pushtim rromak...e me rrall per cdo mesymje te perandorive te fuqishme, ne perher flasim per pushtim.
Ndoshta pushtim eshte termi me i sakte qe mund te perdoret per dyndjet sllave te cilat ose shfarosen ose asimiluan popullsin vendase e krijuan nje entitet te ri, termi perandorak e perjashton iden e pushtimit, pasi shthurja e perandorive vjen ne at kohe kur lindin nacionalizmat, e njejta gje edhe per bashkimin europian sot qe ne po "plasim" te behemi pjes, po qe se thellohen nacionalizmat e shteteve antare te bashkimit europian, dihet qe do ket shperberje te tij.

Shqiptaret jan thjesht e shkurt shqiptar, pjes e nje prej identiteteve te europes me element te trasheguar nga lindja e perendimi qe dashje pa dashje jan ber pjese e identitetit tone kombetar duke u "shqiptarizuar" keto element e duke marre forma te veqanta e unike kombetare.
 
G

gysimilan

Guest
Konstruksion presidencial i historisë

http://www.e-zani.com/2011/10/04/konstruksion-presidencial-i-historise/
Në një kohë kur një pjesë e madhe e komunitetit të akademikëve “veteranë”, së bashku me një armatë të madhe opinionistësh po reagojnë ashpër, kundër asaj që ata e konsiderojnë ndërhyrje të politikës në punët e shkencës së historisë, shohim që Presidenti i Republikës, bën të njëjtën gjë. Gjatë takimit që pati me anëtarët e Konferencës Ipeshkvnore të Evropës, z. Topi duke dashur të dëshmojë sesa të forta dhe të hershme janë marrëdhëniet e Shqipërisë me Vatikanin, u shpreh për vjetërsinë e këtyre marrëdhënieve, të cilat sipas tij, fillojnë që me aleancën midis Selisë së Shenjtë dhe Skënderbeut kundra pushtimit otoman, i cili sipas tij, përbënte një kërcënim të madh për Europën. Në kontrast me këtë kërcënim otoman, Topi thekson se Prelatët shqiptarë gjetën tek mbështetja e Vatikanit forcën për të kultivuar gjuhën, kulturën dhe identitetin kombëtar. Nga kjo mbështetje, sipas tij buruan edhe veprat e para të autorëve shqiptarë katolikë si ato të Buzukut, e më pas të, Budit, Bogdanit e Bardhit.
Patjetër, z. Topi nuk është historian, pavarësisht se gjykimet e tij mbi historinë shqiptare janë shumë naive për një kryetar shteti. Megjithatë problemet në qendrimet e tij nuk duhen parë si lapsuse të një amatori, por si mbështetje të disa tezave që po u imponohen nëpërmjet një propagande agresive shqiptarëve. Kontrasti që Topi vendos midis osmanëve të ligj, që kërcënojnë Evropën dhe luftojnë identitetin tonë kombëtar dhe Vatikanit të mirë që është “kujdesur për Shqipërinë dhe popullin shqiptar në mënyë të vazhdueshme, gatë të gjitha etapave të vështira të historisë sonë për liri, pavarësi dhe integritet territorial”, nuk përbëjnë thjesht naivitet dhe mungesë njohurish.
Përkundrazi, Topi po tregohet oportunist, ashtu si çdo politikan në këtë vend, duke artikuluar me përpikmëri tezat më të mbështetura politikisht dhe mediatikisht sot në këtë vend, të cilat fatkeqësisht po shndërrohen në teza zyrtare. Gjuha e Topit përputhet plotësisht me shpjegimet propagandistike ekstremiste katolikocentrike, të cilat synojnë ti japin ngjyra fetare skemave zyrtare të shpjegimit të së kaluarës (e për pasojë edhe shpjegimit të së sotmes dhe të ardhmes), duke synuar që nëpërmjet këtyre shpjegimeve të krijojnë preferenca ndërmejt grupeve të ndryshme fetare. Ngarkesa historiciste e mitologjike në referencat historike që gjejmë në gjuhën e z. Topi, si dhe mënyrat e leximit të së kaluarës së shqiptarëve, dëshmojnë për këtë flirt presidencial me aspirata të tilla radikale.
Në fakt, nuk është historia ajo që do ti shkonte për tu marrë në referencë gjuhës së një pesidenti që mëton të bëhet faktor stabiliteti ndërsocial në një vend me ekuilibra të brishtë, siç është Shqipëria. Referencat e vizionit që paraqesin të gjithë aktorët seriozë që kërkojnë paqe në rajon synojnë ta orientojnë vështrimin drejt së ardhmes e jo drejt së shkuarës. Por, nëse i referohemi të shkuarës, atëherë le ti referohemi siç duhet.
Nëse i kthehemi shkrimit të veprave të para në gjuhën shqipe, kushdo e di që ato nuk u shkruan në funksion të një vetëdijeje kombëtare. Përkundrazi, urdhëri i Selisë së Shenjtë për të lejuar që mësimet fetare të mund të shkruheshin në gjuhë të tjera përveç latinishtes erdhi në kuadër të kundër-reformës, si pasojë e kërcënimit që Selia e Shenjtë ndjente prej lëvizjeve protestante, që kishin filluar të fitonin zemrat e njerëzve. Nëse i kthehemi shënimeve që na vijnë, jo vetëm nga protestantët, por edhe nga autorë të tillë me devocion të fortë katolik si Erasmusi i Roterdamit, do të bindemi sesa pa shije dhe pa kuptim është temenaja e ekzagjeruar e Topit dhe mitizimi i rolit të Vatikanit për periudhën për të cilën po flasim. Topi po thur i elozhe Vatikanit, për një periudhë kohore, ndaj së cilës vetë Papa Gjon Pali i II-të është distancuar dhe ka kërkuar falje.
Pra, lejimi që “fjala e Zotit” të shkruhej në “gjuhët vulgare” (gjuhët lokale, që më pas, në epokën moderne do të bëhen gjuhët kombëtare të popujve të Evropës) erdhi për shkak të konkurencës fetare e jo për ndonje arsye ndjeshmërie patriotike, siç pretendon z. Topi. Natyrisht që arsyet nuk mund të jenë patriotike, për sa kohë që patriotizmi nuk kish lindur. Por, ngado që ta kapim muhabetin, pyetja shtrohet përse z. Topi shpërfill faktin që deri në atë kohë, Selia e Shenjtë e kish ndaluar përkthimin e librave fetarë në këto gjuhë? Përse nuk ndalemi në faktin që Vatikani e ka ndaluar shkrimin në gjuhën shqipe deri në këtë kohë, duke penguar zhvillimin e atij që Z. Topi e quan, identitet kombëtar?
Të flasësh për komb, në shek, XV sic bën z. Topi, përbën një pohim pa lidhje me të kaluarën objektive. Për rrjedhojë, përderisa identiteti kombëtar, kombi si njësi bazë e realitetit politik, kombi si veneracion dhe burim sensitiviteti, nuk kishin lindur ende, nuk mund të flasim për ndihmë nga ndonjë fuqi tjetër në funksion të tyre. Kjo mbetet e pakuptueshme kur të gjitha këto nuk kanë ekzistuar as për ne e as për Vatikanin, për më tepër për Vatikanin, i cili është ndërtuar mbi themele tejkombëtare. Për më tepër, Topi i njeh meritën e “zgjimit kombëtar” të shqiptarëve Papa Klementit të XI në vitin 1703!!! Krijimi i shteteve kombëtare në Evropë, z. President, janë produkte anti-kishtare, prandaj mos i atribo një pape një sakrilegj të tillë.
Natyrisht, marrëdhëniet e shtetit shqiptar me Vatikanin, ashtu si edhe me çdo shtet tjetër duhet të jenë të mira, kjo jo vetëm për shkak të politikës pacifiste që shteti shqiptar paraqet në përgjithësi ndaj çdo shteti tjetër, por edhe për faktin që një kategori jo e vogël shqiptarësh kanë lidhje sentimetale me këtë shtet, për shkak të ndjenjave të tyre fetare. Por kjo nuk kërkon që Presidenti i Republikës, të garojë me Papën për tu bërë adhurues i zjarrtë edhe për atë që vetë Papët kanë shfaqur rezerva, e për më tepër, kjo nuk bëhet duke futur në mes të kaluarën, duke e përdorur atë si pedanë ku mund të kryesh të gjitha akrobacitë logjike të mundshme, që mendojmë se na afron me të. Vatikanit mund ti shfaqet miqësia edhe pa qene nevoja ta nxjerrim Gjon Buzukun patriot nacionalist dhe pa qenë nevoja t’u themi turqve barbarë. Sinjalet që vijnë nga një sjellje e tij dëshmojnë ose për servilizëm të shëmtuar institucional, ose për sinjale që synojnë të shprehin angazhime shtetërore në funksion të ndryshimit të ekuilibrave sociale në vend, gjë që do të ishte e dëmshme për shoqërinë shqiptare.
 

gangsterja

Primus registratum
Ne shtrirjen gjeokrafik te terrotireve,Shqiperia shtrihet ne JugLindje te vendit,edhe per nga zhvillimi ekonomik.Mbasi ne po vuajme pasojat e qeverisjes te ish-komunizmit(BRSS).Edhe ne vendin tone myslimanet kane marre trajtat e perendimit duke u kthyer ne nje vend me te zhvilluar ekonomisht.
 

scadarsko

Locus omnem
Tua bejmote="AlbanianEagle, post: 137920, member: 784"]Shqiperi: Lindje a Perendim ?

Bazuar ne karakteristikat kryesore per Shqiperine si psh:

- % dermuese e popullates eshte muslimane
- % e madhe e kostumeve popullore tonat u ngjajne atyre turke (dimi e poture, etj,)
- 500 vjet nen Turqi
- vihen re doke e zakone lindore (kryesisht ato te mara ne kohen e turkut)
- mendesi pune te mangeta plus preferenca per te ndenjur me ore te gjata ne kafene e marre me thashetheme
- ..........

atehere ku i bie te jete e pozicionuar Shqiperia?

p.s.
(mos me thoni ne Balkan = spranohet si pergjigje!!!)[/quote]
Tja bejm qejfin vehtes, kete e kemi pour réale eshte se jemi juglindor ne kontinentin europian,dhe banues ne gadishullin ballkanik.kemi ngjasime me kulturen perse, ate turke e me shume kurde, se turqit jan modern. Gjeorgjia dhe armenia na gjsojn shume, pervec se nul flasin shqip.m nje fjale jemi te turbulluar nga dominimi Osman 500vjecar.50vjet komunizem na qetesoi pak na dha sa do pak identité nacional, se rrezikuam te ndaheshim ne provinca nder fetare,musulmaet turq, orthodoxe grecque et serbe, catholique roman italique. Shqiptaret deri tani Jane larg perendimit.
 

Hektor12

Locus omnem
Perendimi i Lindjes :D me pelqen ta them , ndikues ne Ballkan se vrasin mendjen per ndasite fetare , hasmit te dikurshem i thone me krahehapur bujrum si mik sot ... kane vlera qe pakkush i ka e lere ti vleresoje ....
 
Top