Re: Libri që ke në duar.

Status
Not open for further replies.

Anana

Primus registratum
Re: Re: Libri që ke në duar.

E prisja kte lloj pergjigje. Ne fakt ashtu eshte. Edhe une kur udhetoja me tren, lexoja ne tren qef o qef po tani e bej rrugen me autobus dhe me perzihet kur lexoj ne autobus.

Nejse, nje dite do me vije koha te lexoj, ndoshta kur te dal ne pension ( po dola...)

Admir

Forumium maestatis

DA VINCI Code nga Dan Brown dhe The Shadow of the Wind nga Carlos Ruiz Zafon. Ndonje pershtypje/lavderim/kritike per te parin?

epiphany

Primus registratum

nuk kam shume qe e kam lexuar.nuk pashe ndonje vlere te vecante ne te si liber, hiq disa teorira mbi fene me te cilat isha shume dakord.kjo edhe sepse ne pergjithesi librat e asaj natyre nuk me kane pelqyer ndonjehere.

xhufipatufi

Primus registratum

Fillimisht postuar nga Nafija_taljonia:
[qb] "UNE" ,i Vladimir Vladimirovic Majakovskij. [/qb]
o zot jam e dashuruar me majakovskin!!!poezit e tij jane jet...ne duar kam: greece and albania 1908-1914.by basil kondis.

soldier_of_fortune

Primus registratum

Momentalisht po lexoj "Qielli s`ka prefenca" nga Remark.Edhe pse nuk mungon receta karakteristika e librave te tij nuk po me pelqen sa te tjeret dhe nuk e di pse.

I love new york

Primus registratum

sapo fillova te lexoj "7 famous trials in history" nga Robin McKown

duket interesante, e fillon me gjygjin e Sokratit, Jean D'Arc etc etc me rradhe.

S6T6N6

Forumium maestatis

une fillova te lexoj librin e guides per tu paisur me deshmi drejtimi automjeti :mad: kshu eshte kur i le ca gjona per me vone :shrug:

RecurrentDream

Forumium praecox

Fillimisht postuar nga S6T6N6:
[qb] une fillova te lexoj librin e guides per tu paisur me deshmi drejtimi automjeti :mad: kshu eshte kur i le ca gjona per me vone :shrug: [/qb]
:goofy: :lol: ashtu te pafsha S6, me liber guide... po deri tani me cfare udhetoje ti, me fshese...? :lol:

Nejse, some free-tips, librin lexoje por bli nja 2000 leke teste dhe zgjidhi... menyra se si behet autoshkolla tek ne nuk eshte qe te mesosh rregullat e qarkullimit dhe si i jepet makines por si te marresh provimin... :mad:

good luck. :wave:

ladouce2005

Primus registratum

Santa Fe (rilexim gjithashtu) Yves Berger

nje lloj histori dashurie qe i ngjan Lolites...i pasur, interesant, intensiv dhe...faut le lire /pf/images/graemlins/smile.gif

ladouce2005

Primus registratum

nuk e di pse nganjehere lexoj dy dhe qellon dhe tre libra njekohesisht :shrug:
bashke me Sante Fe, po lexoj nje liber mbi krijimin-zbulimin-zhvillimin e Kabbalah dhe gjithashtu nje liber me perralla arabe, qe e fillova mbreme /pf/images/graemlins/laugh.gif

Nous ne pouvons oublier.

On raconte que, dans la période de l’ignorance, deux frères partirent en voyage. Ils firent halte à l’ombre d’un arbre près d’une terre caillouteuse. Dans l’après-midi, un serpent portant un dinar sortit de sous les cailloux et jeta la pièce entre leurs mains. Ils se dirent :
- « Cela doit provenir d’un trésor caché par ici. »
Ils restèrent trois jours dans ce lieu, et le serpent sortait chaque jour leur apportant un dinar.
L’un des frères dit à l’autre :
- « Jusqu’à quand faut-il attendre ce serpent ? Tuons-le et creusons pour trouver ce trésor et l’emporter. » Mais son frère l’en empêcha et lui dit :
-« Qu’en sais-tu ? Peut-être seras-tu à bout de force avant de trouver cet argent. »
Mais l’autre ne l’écouta pas ; il prit une hache et attendit le serpent. Lorsque celui-ci sortit, il lui *** éna un coup qui blessa sa tête mais sans l’achever.
Alors le serpent s’abattit sur lui, le tua et rentra dans son terrier.
L’homme enterra son frère et resta jusqu’au lendemain ; le sepent sortit, la tête bandée, mais sans le dinar habituel.
- « Ô toi, dit l’homme, je jure par Dieu que je ne me suis pas réjoui du mal qui t’a été fait, j’ai même interdit à mon frère d’agir comme il voulait, mais il ne m’a pas écouté. Si tu veux bien demander à Dieu qu’il nous soit témoin : tu ne me feras pas de mal, je ne te ferai pas de mal, ainsi tu reviendras à ton ancienne habitude. »
Mais le serpent refusa. -« Pourquoi refuses-tu? lui demanda l’homme. »
-« Parce que, répondit le serpent, je sais que tu ne saurais garder ta bienveillance envers moi, ayant sous tes yeux la tombe de ton frère ; et ma propre bienveillance envers toi aura une fin également, car ma blessure ne cesse de me faire souffrir. »

Status
Not open for further replies.