Ndersa une shkoj me shprehjen:"Ma kerko, nuk ta jap, ma merr ste them gje!" /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif Puthjet e rrembyera, jane ato me te bukurat /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif
Puthje te bukura jane ato kur duke folur per qiellin e bukur, tak...e jep nje...gjithmone ne mes te fjalise, pasi shokon dhe krijon emocion /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: TheWanderer</div><div class="ubbcode-body">Puthje te bukura jane ato kur duke folur per qiellin e bukur, tak...e jep nje...gjithmone ne mes te fjalise, pasi shokon dhe krijon emocion /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif </div></div>
po kur qielli nuk esht i bukur si ja ben ti??? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif per tu Lubo...
nuk kam ngrene hudra...nuk pi cigare...nuk kam asnje dhemb te prishur ne goje...i laj dhembet te pakten tre here ne dite...gjuhen e kam si shpirt...he me thuj te pelqeu e puthura ime? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wub.gif
... kujdes se m'kafshove... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
Puthja ishte super! Tani kalojme te raundi tjeter... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devil.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif
oh noooo e para eshte me e bukur sepse eshte e para! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif...
Buze te reja, ndjesi te fresketa...mund te behet dhe e fundit ne fakt kur personin ne fjale e ke puth vetem nje here... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif me duket se kjo eshte puthja me e bukur qe te ngelet ne mend ( behet akoma me e ndezur me fantastike sepse s'ka pas kohe per tu konsumuar...domage!!!
Puthja e pare nuk harrohet, momenti, vendi, biseda, por fatkeqesisht mu ma kan mbulu vendin ku u putha heren e pare, esht ngrit nji pallat 8-9 katesh, .... kan kalu plot 18 vjet, ishte bukur....
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.