Re: PSE PO E BRAKTISIN SHKODREN???
Fillimisht postuar nga HaRaP:
[qb] ca dan me ju kthy ti kesaj teme mor rrezik.
hap ndonje teme te re per veten edhe shoket si puna jote e verja titullin : PSE PO E BRAKTISNI DUKAGJININ. asht turp me shkru ti per shkodren .sdin hala me shkru jo ma me diskutu ti ketu.
Ca mas me braktis Shkodren kur ke neper kambe rob si puna jote [/qb]
Edhe pergjigja temes i doli.Te lumt Harap :thumbsup: kam pas pershtypjen se je djal i mir i urt edhe kur t'ngacmojn ja fut mar e mrapsht po se shkon ma gjat s'ma ka marr menja.
Oroshit si takon me hap tem per Dukagjinin se po ta njifshe pak gjeografin e kishe marr vesh prej emnit q1 s'asht dukagjinas.Kurse mu po /pf/images/graemlins/wink.gif
Tash para se me diskutu pse po braktiset Dukagjini a duhet me e dit se pse asht kriju :shrug: Ne vitin 1479 bjen qendresa e fundit antiosmane n'Shqipni Shkodra.Masakrat e kto i din vet ti spo hi me diskutu edhe shpernguljet po ashtu.Midis tyne edhe ata t'part e mi qe 22 breza ma par(me emen e mbiemen) rrishin n'Shirok.(M'duket se jam ma qytetar se ti Harap nks ti je /pf/images/graemlins/laugh.gif )Masi marrin me rradh shume zona (noshta edhe si pasoj e rritjes s'presionit t'autoriteteve osmane t'kohs) ndalen aty ku sot i thone Gimaj edhe i takon rreth shekullit XVII(afersisht pra me llogaritje brezash) tuj marr parasysh emnin e t'parit prej t'cilit do t'ket marr emnin edhe krahina ose anasjelltas. Edhe n'Shkoder su bate fjal se si thot historia ktu posht q1 se ka shkru kaurri po ai tjetri vetem 6 vjet mas ranies se Shkodres gjysa ishin mysliman s'vonon shum e bahet 100%.
Braktisja e mjaft qendrave të banuara nga popullsia e krishterë, e cila mërgoi jashtë atdheut,(n'ket rast ktu hin edhe migrimi qe permeni un) krijoi mundësinë për islamizimin e këtyre vendbanimeve, duke pasur parasysh në këtë rast edhe grumbullimin e elementëve të islamizuar përreth. Shembull domethënës për këtë ishte qyteti i Shkodrës, i cili vetëm disa vjet pas rënies në duart e osmanllinjve, në defterin osman të regjistrimit të vitit 1485 rezulton i islamizuar në masën 48%.
N'ket grup q1 permena un sot i bjen t'jen pak dhjetra mij t'shperndam prej Kosovet(un kam njoft mbi 10) e deri n'Mal t'Zi noshta edhe ma gjan po kto jan raste qe i njoh personalisht.Prej ktij grupit t'funit njof krejt mir edhe muslimane t'shkodres qe e kan marr (pashaporten qytetare) e n'konfidenc kan than edhe origjinen e tyne.Pse e si kan ik t'paret e mi se di po un ju a di shum per ner.T'pakten nuk e ven kush n'diskuktim faktin se jam shqiptar.Edhe ato katragjyshet e di se s'kan pas rast me pas kontakte me t'huj /pf/images/graemlins/laugh.gif .A ja vlen do t'thush ti???Ket e gjykon gjithkush vet !!Tash tuj ken se shkaqet e ikjes ti permena shkaqet e kthimit si djal i squt si keke i gjen vet tham

.Po t'nimoj i fije /pf/images/graemlins/tongue.gif te kthimi nenkuptohet q1 t'ken te drejtat themelore.Psh nji nder t'drejtat themelore asht e drejta e besimit.Kur kan fillu kto t'drejta mu realizu???? Kur Austrohungaria kishte fillu me ja pru pak ngusht baba sulltanit :smash: edhe ky i funit fillote e bate lshime.Ti noshta se din po edhe katedralja e Shkodres(rreth 150 vjet perpara) asht ndertu prej tyne.As ket s'do ta dish po kishat ishin shkatrru ose kthy n'xhamija.As ky historiani q1 i shkrun kto gjana nuk asht kaurr
Me vendosjen e sundimit osman, një pjesë e tyre ose u shkatërrua, ose u kthye në xhami. Kështu p.sh. pas pushtimit nga osmanët më 1571 të qytetit të Tivarit, kryeqendër e katolicizmit shqiptar, kisha arkipeshkvnore e Shën Gjergjit, një ndërtim madhështor në llojin e vet, u shndërrua në xhami. Të njëjtin fat pësoi edhe selia e arkipeshkvit të Tivarit, e cila u shndërrua në vendqëndrim të kadiut të këtij qyteti. Edhe në dioqezat e tjera katolike shqiptare shumë kisha ishin rrënuar, ndërsa disa të tjera kishin ndërruar destinacion, duke shërbyer hera-herës edhe si depo armatimi për ushtrinë osmane, siç ndodhi me kishën e Shën Mërisë së Borës në Lezhë. Gjithashtu një tjetër kishë e rëndësishme e këtij qyteti, katedralja e Shën Kollit (vendvarrim i Gjergj Kastrioti-Skënderbeut), për një periudhë 40-vjeçare shërbeu si xhami. Në rrethana misterioze qe djegur në vitin 1592 edhe kisha e Zonjës së Ngritur në Qiell në qytetin e Prizrenit, bashkë me të cilën u dogjën edhe mjaft libra të vjetër, si dhe një ikonë tepër e çmuar etj etj
Pra me ikjen e komunizmit(kinez) (me sa di un vetem ne Kine urbanizimi asht kontrollu si te na) njerzit s'kishin ma arsy me jetu n'ato kushte teper te vshtira.Ti Harap psh ke arrit me shku deri n'Turqi pa viz besoj s'je kundra q1 edhe ata t'bajn pak kilometra pa vize.Mgjth ne folunes po m'dukesh pak si me ide t'kohes xhaxhit po me sa di jan ide kineze as t'xhaxhit jo.
Harap pa dasht mu marr personalisht me ty se ta thash ma siper nuk je djal i keq po mgjth ky s'asht justifikim me foll marrina.Pergjithsimet e kan nji t'mir se ja ban noshta qefin dikuj si ja ke ba Surimit edhe i t'puthun e merr po noshta ja prish qefin dikuj tjeter.Pa fol ktu se a qendron si pergjithsim apo jo.