Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Paulin Palushi

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Fillimisht postuar nga Martin1:
[qb]...qe ju kalben burgjeve...[/qb]
He se desh harrova......Une maksimumi kam...shke(mb)yer pi..k...epamje me gra e vajza komunistash,dhe te Betohem per Ideal te Partise e Pasha Krishtin se kam bere mire...

Ho,ho,ho,qeshi Plaku i Vitit te Ri,ho,ho,ho...
 

nike palkola

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Sepse banorët e Veriut e kanë kundërshtuar më shumë dhe kanë luftuar kundër diktaturës.
 

ilirjan

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Kisha katolike ishte armike e KOMUNIZMIT.
 

Martin Gora

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Nuk eshte aspak e vertet se banoret e veriut e kundershtuan me shume komunizmin.

Se pari Balli Kombetar ishte organizata me e madhe anti-komuniste ne vend dhe ishte teresisht ne jug. Viktimat e Hoxhes kane qene ne masen 70% nga jugu, ku ne fakt Hoxha u luftua edhe ideologjikisht kurse ne veri Hoxhes i rezistuan kryesisht bajraktaret mesjetare, qe per alternativen e komunizmit kishin kanunin. Hoxha i shtypi ata shume lehte dhe pa problem se organizimi i tyre ishte shume primitiv.

Se dyti shikoni investimet gjate kohes se hoxhes. Veriu kishte me shume se gjysmen e tyre.

Kleri katolik e pesoi me keq, jo se ishte ndonje rrezik i madh per Hoxhen, intelektualet Korcare e Gjirokastrite ishin ndoshta shume here me te pare dhe shkolluar se kleri katolik, por se qendrimi i tij gjate Luftes ishte shume kuisling pra, pro italian e pro-gjerman. Si ne cdo vend te botes kuislinget u denuan.
Plus qe feja katolike ne shqiperi u konsiderua prej Hoxhes si shume e radikalizuar dhe percarese. ne fakt ketu kishte goxha te vertete. Dy levizjet separatsite me te medhaja, Gjon Markagjoni me republiken e Mirdites, dhe ajo ne Dukagjin e Dom Loro Cakes, si dhe fakti qe katoliket nuk perziheshin aspak me shqiptaret e tjere ishin fenomene teper shqetesuese.
Sigurisht Hoxha eshte nga jugu, dhe kjo le pershtypjen se ai duhet te favorizonte jugun.

Eshte thjesht perceptim qe buron nga injoranca dhe me qellime teper te ulta e me pasoja teper negative, por qe ju nuk i kuptoni. Deri tani, asnje prej jush nuk ka sjelle qofte edhe nje fakt, shifer apo shembull qe verteton se Hoxha na paska persekutuar veriun ne menyre te vecante.
 

u74

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Fillimisht postuar nga Martin1:
[qb]
Plus qe feja katolike ne shqiperi u konsiderua prej Hoxhes si shume e radikalizuar dhe percarese. ne fakt ketu kishte goxha te vertete. Dy levizjet separatsite me te medhaja, Gjon Markagjoni me republiken e Mirdites, dhe ajo ne Dukagjin e Dom Loro Cakes, si dhe fakti qe katoliket nuk perziheshin aspak me shqiptaret e tjere ishin fenomene teper shqetesuese.
[/qb]
Sigurishte qe feja katolike u konsiderua prej E.Hoxhes si shume "e radikalizuar" ose "percarese" e per rrjedhoje e rrezikshme per Hoxhen dhe komunizmin.
Por duhet te keshe parasyshe se nuk ishte E.Hoxha i pari qe i druhej fese katolike dhe shqipetareve qe besonin kete fe dy mije vjecare, qe kishte luajtur nje rol te jashtezakonshem ne ruajtjen dhe prezervimin e tradidave puro shqipetare dhe identitetit kombetar .Sa per kujtese Gjergj Kastrioti,Pjeter Bogdani,Gjon Buzuku,Gjergj Fishta, Luigj Gurakuqi etj..etj.

Po si E.Hoxha ,fene katolike dhe besimtaret e saje i kishin sulmuar edhe Turqit, Serbet dhe Greket keshtu qe E.Hoxha vetem se vazhdoi presekutimin kunder fese katolike dhe shqipetareve qe e besonin ate fe ne vecanti .

Kuptohet qe E.Hoxha nuk ishte budalla .

Ai e kuptonte shume mire se ata shqipetare katolike qe Turku nuk kishte arritur ti tjetersonte per peseqind vjet me radhe do te ishin kontigjenti me origjinal dhe opozitare ndaj doktrines komuniste.

Prandaj E.Hoxha si edhe ata te tjeret para tije e shihte qarte, se shanset per kompromis midis doktrines se tije komuniste dhe shqipetareve katolike qe shpiterishte ushqeheshin nga doktrina katolike e cila shume shume kishte ndihmur ata qe te mos humbisnin identitetin dhe origjinalitetin prej shqipetari nder shekuj, ishin : zero.

Prandaj e vetmja alternative mbetej presekutimi i eger.
Nje shembull i vogel sa per t'iu rifreskuar kujtesen :Asnje nga prifterinjte katolike ne Shqiperi nuk shpetoj pa u burgosur 10 vjete e siper ,ku shumica e tyre ose u pushkatuan ose vdiqen neper burgje.

Lufta kunder pushtuesve Turqe ,Greke dhe Serbe apo uzurpatoreve ideoligjike si puna e E.Hoxhes
nuk eshte seperatizem.

Tani shqipetaret e Mirdites dhe te Dukagjinit sipas teje zoti MARTIN1 per te mos u dukur seperatista duhej medeomos qe ti shtrinin qafen Turkut,Serbit,Grekut dhe E.Hoxhes apo te rezistonin ne c'fardo lloj menyre?

Kur ti MRTIN1 thua qe : -Fakti qe shqipetaret katolike nuk perziheshin me shqipetaret e tjere!-
Mua me duket se ky fakt ekziston vetem ne koken tende.Sepse realiteti na tregon dicka tjeter.
 

cate

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Deri tani, asnje prej jush nuk ka sjelle qofte edhe nje fakt, shifer apo shembull qe verteton se Hoxha na paska persekutuar veriun ne menyre te vecante. [/QB][/QUOTE]
Ja po ta jap une me nje pyetje te thjeshte meqe llogjika jote nuk arrin.
Kur nje person ishte jo konform me PARIMET E ENVERIT ku internohej=?
Ne veri sepse ne mendjen e atij veriu ishte nje vend kaq i keq saqe armiqte e tij vetem atje mund ta pesonin per ato parime qe kishin vetem atje. MUND TE ME THUASH TI NJE PERSON I TILLE ME KETO MENDIME TE JEP PERSHTYPJEN QE E DONTE VERIUN=?
 

Martin Gora

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Nuk eshte aspak e vertet. Qendrat kryesore te internimeve kane qene kryesisht ne zonen jugore, sidomos ne Myzeqe, mqs keta njerez liheshin te punonin ne nje sektor jo te lehte sic ishte bujqesia. Kurse burgjet u ndertuan ne veri afer minierave ku keta te burgosur punonin.

Enver Hoxha vete ishte martuar me nje Gege, emrat e femijeve i kishte Gege, investimet me te medhaja u pane ne Gegeri, dhe cdo fshat i veriut kishte cdo gje si ai i jugut, ambulance, shkolle, mesues, etj etj pa dallim. E vetmja gje qe nuk kishin ishte toka e punueshme qe jo Enveri por as perendia nuk ia jep dot.

Me shume se Enver Hoxha askush nuk i ka kenduar dhe thurur lavde Skenderbeut, Gurakuqit, Bogdanit, etj etj. Filma, libra, pjese teatrale e monumente pa fund. Kjo nuk e ndryshon faktin se katoliket ne shqiperi ishin te shkeputur nga realiteti shqiptar dhe nga nevojat e shqiptareve per kombformim. Ne mentalitetin e tyre cdo qeveri shqiptare me myslimane ne te perceptohej si turke apo e huaj qe kerkonte ti kufizonte atyre lirite e te drejtat qe i jepte kanuni. Ky ne fakt ishte thelbi i arsyes se krijimit te Republikes se Miridites. Kleri katolik ishte ndoshta arsyeja numer nje e mendimit te radikalizuar te katolikeve ne shqiperi. Ne emer te fese katoliket ne shqiperi, sidomos masa e pashkolluara nuk ngaterroheshin me askend tjeter vecse me katolike. Per Hoxhen por edhe per vete kombin, ky ishte faktor percares dhe kontribonte ne krahinizimin e shqiperise duke penguar keshtu shtet-formimin, sepse shteti kerkonte ndertimin e institucioneve, ushtrise, policise etj etj me pjesmarrjen e te gjitheve, katolike, myslimane e ortodokse. Kjo ishte e vertet si buka qe ha, dhe feja ishte pa dyshim faktor ndares mes shqiptareve, sidomos ajo katolike.

<span style="font-weight: bold">Keshtu Hoxha nuk kishte frike se katoliket do ta sulmonin ate ideologjikisht, se ata s'e kishin haberin nga politika, por se ata do ngriheshin ne kryengritje sepse qeverine qendrore me myslimane dhe ortodokse do ta shikonin si rrezik per identitetin e tyre katolik. Keshtu qe duke eleminuar propaganden qe i bente ata kaq radikale drejt fese, Hoxha eleminonte edhe motivin e nje trazire te mundshme anti-shtet. Me te drejte, Hoxha kishte pergjegjesi historike ndaj nje kombi te tere, si dhe shqiptaret detyrat apo qellimet e domosdoshme te kohes kishin komb dhe shtet formimin, dhe jo plotesimin e tekave apo qejfeve te fiseve apo klaneve mesjetare qe e kishin copetuar shqiperine mes feve, krahinave apo zakoneve.</span>

Enver Hoxha nuk kishte asnje problem nga fiset katolike pasi vizioni i tyre per shqiperine ishte 500 vjet pas Hoxhes, ishte ai i kanunit dhe i bajraktarizmit.

Keto grupe nuk dinin shkrim e kendim kurse ti na flet per doktrina komunizmi, a thua ti se ata ishin keputur duke studiuar literature politike dhe kishin arritur ne perfundimin se komunizmi s'qenka gje. Pthrrr, budallalleqe.

Fakti qe katoliket nuk u tjetersuan nga turku, s'do te thoshte se ata ishin progresiste dhe kishin vizione moderne per shqiperine.

Problemin e vertet Hoxha e kishte me anti-komunistet e Jugut shumica e te cileve ishin borgjeze te shkolluar ne perendim, qe kishin bredhur neper bote, e kishin arritur te formonin nje klase te vogel kapitaliste ne Jug, qe ishin pro-perendimit, pak apo aspak fetare dhe jo pro-kanunit dhe qe e dinin mire ndryshimin midis ideologjse komuniste dhe kapitalizmit.
 

tushi

Valoris scriptorum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Kur te takon me pa kto diskutime thot njeri a te hi a mos te hi.Se ba me hi s'ke si mos me ja ba disa urime autoreve te ktyne shkrimeve.Qe Shkodra asht trajtu veçmas prej diktatures kjo shihet edhe sot me klyshat e atyne qe ishin dje e qe vazhdojne me zell amanetet e eterve tyne.Edhe s'kishin faj se aty u ndez baruti qe rrezoi ate diktatur te njejtin fat i uroj edhe ksaj te sotme.Sot gjithe perendimi ia ka gjetur sekretin fondamentalizmit po ktij tonit enverist a thu po del kush ta fshij me far e me fis.Sikur te varej prej meje Hitlerin e kishit puth e vu ne ball njashtu jau kisha ba. :tipsy:
 

Klinton

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Miremengjesi te gjitheve

Martin te kerkosh nje diskutim te sinqerte me pare duhet te jesh vete ti i ndergjegjshem dhe i sinqerte.
Ai qe ka hapur kete teme per mendimin tim ka gabuar pasi e gjithe Shqiperia ka qene e persekutuar.
Enver Hoxha per sa kohe ishte gjalle, u be idhull i &quot;shpellareve dhe kokepalareve&quot;, analfabeteve dhe bajraktareve, bujqerve dhe druvareve dhe profili i ketij diktatori arriti te fiskohej edhe ne mendjet e te gjithe atyre qe u internuan, u vrane dhe u burgosen.
Kam pare nje film anglez titulli i te cilit nuk me kujtohet, por permbajta e ketij filmi ishte shume domethenese.
Ne mes te qyteterimit ose te nje qyteti te kulturuar, gjendej nje lagje e rrethuar me llamarine dhe brenda kesaj rrethine kryheshin tortura nga me cnjerezoret kunder banoreve te kesaj lagjeje.
Bota(ne mes te se ciles ndodhej kjo lagje) perparonte ndersa ne ate lagje eksperimentohej zanati i xhelatit.
Kaq budalla e la kete popull diktatura, sa qe ky popull i &quot;kulturuar&quot; mu ne zemer te Tiranes, rrezoi bustin e diktatorit.
Ne nje vend ku imponohet kultura dhe emancipimi me mjete natyrale, nuk pretendohet qe nje popull te arrije ne veprime kaq te dhunshme si ai i rrezimit te bustit te diktatorit.
Sikur busti i diktatorit te ishte akoma ne kembe ne mes te Tiranes, sot populli do te kujtonte kenget dhe rapsodite, qarjet dhe ngasherimet, zanatin e poshterimit dhe spiunazhin, te mirat dhe te keqijat, koperativizimin e mendjes dhe tokes, duartrokitjet dhe bunkeret dhe keshtu me rradhe.
Ndryshimi i &quot;demokracise&quot; 50 vjecare te rregjimit te kaluar, nuk kishte ndryshim te madh me rregjimin e sapo rene ne Irak.
Edhe ne Irak, atje ku sot behet kerdia, keshtu e rrezuan kultin e Sadamit qe vete populli ja beri dhurate ketij te fundit.
Ky popull &quot;i civilizuar&quot; nga viti 1992 e deri me sot, ka treguar vetem mesjeten.
Disa here jane bere revolta, shkaterrime me themel dhe akoma popullit nuk i eshte ngulitur ne mendje se cfare do te thote te shkaterrosh ate qe vete ke ndertuar.
Sot po i lene pa drita, pa uje, pa shtepi, pa pune, po i percjellin me dhune drejt Otrantos dhe &quot;Ferrit&quot; dhe ky popull kaq i evoluar, akoma nuk ja ka idene se cfare do te thote njeri, te drejta, emancipim, civilizim, revolte demokratike dhe paqesore.
Nuk behet armik e gjithe bota sepse ty Martin te pelqen te kalerosh te gjithe shqiptaret e tu.
Per katoliket nuk di dhe aq shume sepse nuk kam jetuar atje.

Pershendetje dhe urime stafit albforumit dhe me vjen mire qe albforumi funksionon perseri.
Gjithe te mirat
 

Martin Gora

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Shkodra ishte qyteti i nje nga grupeve me te pare dhe me te medhenj komunist, eshte qyteti i Qemal Stafes, Vojo Kushit, Sadik Stavaleci, Xhoxhi Martinit, Vasil Shantos, 3 heronjve te Shkodres, 5 Heronjve te Vigut, me tej komunisti i pare Ali Kelmendi ishte po prej asaj zoneetj etj. Rinia e Shkodres dhe pjesa me perparimtare e saj ishte mbeshtetese e fuqishme e Hoxhes sepse me te i bashkoi lufta kunder sistemit te vjeter bajraktaro-feudoalo-mesjetar, me kanun e hasmeri. Kjo shtrese e popullsise ne Shkoder ishte gjithashtu edhe kunder mendimit prapanik dhe klanor e polarizues fetar qe e kishte ndare Shkodren ne katolike e myslimane.

Shkodra se bashku me dy qytete te tjera te medhaja ne Shqiperi, Korcen dhe Tiranen ishte zemra e komunizmit shqiptar. Keto jane fakte, cfare na kepusni dengla ketu,.... jo Shkodra demokratike, jo Shkodra pluraliste, si i thone llafit lesh me qime.

Klinton cfare keput ti o trim se s'po te marr vesh. Shqiptaret kane treguar vertet mesjete qe prej 92 e ketej sepse kjo ishte filozofia e re e jetes mbas 92, filozofia e gjendjes se shokut, e moralit &quot;Oburra te prishim e ke bere komunizmi&quot;, ajo e rivleresimit te vlerave ku ish i privilegjuari i komunizmit, i shkolluar dhe arsimuar ne ate kohe papritur u kthye ne llum te shoqerise shqiptare edhe pse ishte me i afti dhe me i zoti, kurse ata me 30 vjet burg dhe deftese te persekutuari u bene shefa administrate. Kjo solli nje kaos e anarki totale ne shoqerine shqiptare, ku me i vleri kishte me pak vlera, qe u shoqerua me rrenim te disiplines civile, te respektimit te ligjit, dhe autoritetit te shtetit, qe deri ne 1992 ishte absolut. Kete autoritet dhe si rrjedhoje edhe rendin e respektimin e ligjit civil Hoxha e konsolidoi per 50 vjet rresht.

Edhe ne amerike po te ndodhe ky ndryshim dhe nqs shteti do sillet keshtu mesjeta do vije e gjalle. Edhe ne amerike kur u hoq skllaveria apo kur iu dhane te drejta te plota qytetareve me ngjyre, zezaku nuk u be shef administrate pa qene i afte, i shkolluar dhe i zoti per kete pune, dhe u ruajt hierarkia e autoritetit dhe e klasave duke u hapur dalengadale ndaj ndryshimeve shoqerore. Sikur zezaket te beheshin pushtetare pa asnje kriter cdo te ndodhte ne amerike me shtetin, ligjin rregullin aty?
 

Lu

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Rruga drejt Shkodres
Udhetimi nga Durresi ne Shkoder ƒ² Nje pershkrim plot ngjyra i nje peripecie te gjate. Me pas qyteti i lavdise i dikurshem dhe shenjat e renies se tij. Ja si e pershkruan gjithcka gazetari i madh italian Indro Montanelli ne librin e tij per Shqiperine : ¡§Albania nje dhe njemije¡¨ ƒ² Qe tani se fundi eshte botuar edhe ne shqip
Nga Indro Montanelli

Princi ne shqip

Nje princ i gazetarise italiane ironik, theres, i pameshirshem dhe pothuajse i pagabueshem, Indro Montaneli njeriu qe librin e pare te jetes se tij e ka shkruar me 1935 dhe te fundit me 2001, pra nje nga deshmitaret e shekullit XX, idhtar e me pas kundershtar i Duces, pjesmarres ne luften e Spanjes, ne pushtimin e Finlandes, ne revolucionin Hungarez te 1996 dhe se fundi teper i lidhur me fitoren e Berluskonit, ka shkruar dikur edhe per Shqiperine. Ne nje dossier te meparshem, Klan, ka folur per librin ¡§Shqiperia, nje dhe njemije¡¨ i cili tani po vjen i perkthyer nga Shtepia Uegen. Eshte udhetimi i pare i Montanelit ne vendin tone ne vitin 1938. Dikur para pushtimit italian, ai udheton nga veriu ne Jug, ne Shqiperine e mesme dhe ne Tirane. Shpeshhere eshte vezhgues i mprehte e realist, here te tjera disi ne glorifikues per rolin e vendit te tij ndaj Shqiperise. Megjithate ky liber i rralle i Montarelit lexohet me nje fryme. Ashtu si pjesa e tij e pare, ajo e udhetimit drejt Shkodres qe Klan po e boton kete numer.

***

Shoferi qe me shoqeronte quhej Ahmet, por, ndryshe nga cmund te te shtynte per te hamendesuar emri ƒ² sic ndodh rendom ne Shqiperi, ai ishte katolik: katolik dhe malesor, me origjine nga Mirdita, me pas i shperngulur nga fshati ne qytet ku ishte bere mekanik, nje djalosh i bukur, tip i paster shqiptari, i gjate, zeshkan, me floke te shndritshem, hundeshkabe, i veshur me kostumin kombetar ngjyra-ngjyra qe binte ne sy: qeleshe e bardhe, jelek i zi, kemishe e kuqe, ca larime te cuditshme me ngjyre te hapur ne fund te pantallonave te zeza dhe te gjata. Ky, njefaresoj, eshte kostumi i te gjithe shqiptareve te veriut, qe quhen gege. Ahmeti ishte i heshtur dhe ky tipar bente pjese ne nje linje te tijen te vecante qe ishte plot dinjitet dhe e perkore, e denje per nje ish nxenes te Oksfordit apo te Kembrixhit qe kishte humbur vesin e te dehurit. E pranoj qe me frikesonte pak ajo shkeputje e tij nga gjerat e perditesise, ai te sherbyerit e tij pa servilizem. Kishte qene per disa vjet ne Rome dhe fliste nje italishte te ashper dhe te persosur, pa ndotje dialektore. Teksa vezhgoja nga skela punimet e molit, Ahmeti me beri te mendohesha se, ne se doja te isha ne Shkoder para mbremjes, ishte me mire te nxitonim. U cudita pak duke pasur parasysh rrugen e shkurter, por pastaj mu desh te bindesha se Ahmeti kishte pasur te drejte.

Rruga qe morem ishte ajo ƒ² e vetmja ƒ² qe e pershkon per se gjati Shqiperine nga kufiri grek i Veriatit ne ate jugosllav te Hanit te Hotit, mbi fushen e lemuar e te shkrete qe ndan detin nga malet: nje rruge, qe, nese qe e veshtire te ndertohej ashtu sic eshte e veshtire te rrihet, duhet tu kete kushtuar mund shume inxhiniereve dhe punetoreve. Shtrihet me nje gjatesi te pergjitheshme prej treqind e pesedhjete kilometrash dhe ne trungun e saj ngerthehen rruget anesore qe shpien ne perendim drejt detit dhe ne lindje drejt maleve. Ne Vore, ku mberritem pas nja njezet kilometrash dhe nja pesedhjete minutash, degezon rruga per ne Tirane qe eshte dhjete milje larg.

Nga Durresi ne Vore pata mundesine [por, ndoshta mundesi eshte shume te thuash; te themi: pata kohen], te vezhgoja lejtmotivin gjeologjik qe qendron ne baze te gjeografise, te historise, te ekonomise shqiptare: lufta per token midis shkembit dhe ujit. Toka del mbi uje ngadale dhe fillimisht eshte amfibe: nje balte e llurbet, pa bimesi, qe neperduket, shfaqet, rishfaqet, dhe kjo pavendosmeri zgjat per disa kilometra para se e ngurta te diferencohet nga e lengeta. Mjeshtrat e zanatit e quajne kete si nje fenomen rinie gjeologjike. Lumenjte, te shumte dhe tekanjoze, qe zbresin nga lindja, duke ardhur me vrull ne fushe pas shtrengimit te pesuar neper grykat e ngushta malore, e terheqin me vete te ngurten, ne forme masash te medha aluvionale drejt grykederdhjes dhe aty e depozitojne. Keshtu qe i gjithe rripi bregdetar qe qendis Shqiperine nga Shengjini ne Vlore nuk eshte vecse nje shkarkim dherishteje te grumbulluar aty nga keto rrjedha te padisiplinuara uji ende shume te reja per tu shtruar te qeta ne shtreterit e tyre.

Pamja e peisazhit permiresohet dora-dores qe braktis bregun per ne brendesi: behet me i larmishem, me i pasur, me i hareshem. Bimesia shfaqet, fillimisht rakitike dhe e padiferencuar ƒ² ferra dhe kacuba te thata, - pastaj rritet ne ton, ne trung, ne ngjyra, livadhe te bute, mocalore dhe elastike, sherbejne si kullote per tufa dhe kope bagetish ne shtegtim: nga larg duken si ca bilardo te medha me shume bila prej fildishi te bardhe. Kur bie shi ƒ² sic ndodhi ate dite, por fatmiresisht vetem per pak kohe ƒ² uji e qull token e pasigurt dhe rri amull aty pa mundesi kullimi. Nga kjo lind malaria qe ben kerdine ne ate zone. Gjynah i madh, sepse keto vende jo te gjitha, por pjesa me e madhe, - po te mos rrezikoheshin nga ethet, do te perbenin nje rezervuar prodhimi ne gjendje te kenaqe nevojat bujqesore te te gjithe vendit. Por, per kete mundesi dhe per projektet e realizimit te saj qe jane nderkaq ne studim e siper ne Tirane, do te flasim me tej. Kaluam Prezen, kaluam Xhazen, kaluam Mamurrasin dhe Milotin. Ne Milot u ndala per te krijuar nje ide mbi fshatin fushor shqiptar. Ska shume per te thene: jane fshatra te mbyllura, te nyjezuara pergjate rruges, me nje kishe apo xhami si qender. Por nga Preza e tutje filluam te kishim kontakt me kodren dhe me pyllin, nje pyll i dendur lisash qe, duke u rrokullisur nga lart, rreshqisnin deri brenda mocaleve te amullt ndermjet Ishmit dhe Drinit. Mbi secilin prej ketyre lumenjve ka ura te shkelqyera. Shume e bukur ajo mbi Matin. Derisa mberritem ne Lezhe, ku respekti ndaj historise me detyroi te ndaloja.

Ne Lezhe, me 18 janar 1468, ka vdekur Skenderbeu, ky poet i madh i politikes shqiptare. Si te mos ndalesh te varri? Por varri i tij eshte zhdukur, nuk dihet si dhe as perse. Ishte, duhet te jete varrosur ne kishen e Shen Kollit, prane pazarit ne bregun e majte te Drinit. Ekziston Drini, ekziston pazari, ekziston kisha, por sa per varrin, mister. Por ndoshta ka me shume poezi ne kete mister se ne cfaredolloj monumenti qe pasardhesit kishin mundur te ngrinin ne kujtim te heroit: Skenderbeu eshte ushtari i panjohur i Shqiperise.

U kacavara ƒ² dhe eshte nje ndermarrje aspak e thjeshte ƒ² neper kodrat ku kane mbetur grumbull rrenojat e keshtjelles venedikase, qe qe e papushtueshme. Ajo bente roje ne lashtesi dhe ne mesjete, ne kalimin e detyruar midis fushes se Matit dhe Zadrimes. Sot qendra e ka humbur rendesine si dhe banore, qe jane pak me shume se nje mije. Pergjumet ne hijen e keshtjelles se saj te zymte e te rrenuar, ne nje vend te pashendetshem. Edhe pse rruget e komunikimit nuk i mungojne ƒ² ne gjysme te rruges mes Shkodres dhe Durresit dhe pikenisje e nje rruge te terthorte qe pas shtate kilometrash arrin Shengjinin ƒ² nuk me duket te kete te ardhme te ndritur. Por eshte interesante ta shetisesh si ekzemplar tipik i nje lagjeje te madhe shqiptare, jo me fshati po as edhe qyteti, me jeten e saj te plogesht te permbledhur ne pazarin e larme ku ne shesh te hapur zhvillohet tregtia e artikujve ushqimore dhe te nevojes se pare.

Pastaj rreth e rrotull sheshit, nje gjarperim rrugicash, njefare getoje me gjeometri te cuditshme ku grumbullohen dyqanet e palevizshme, per aq sa mund te jete i palevizshem nje cardak i dale nga nje dyqan i ngushte ku rrasen ne nje rremuje piktoreske objekte nga me te ndryshmet.

Ka dicka orientale ne gjithe kete: si edhe ne pazarin e gjate, te nderlikuar nga nje ceremonial i hollesishem, me fjale dhe gjeste rituale. Por nje orientale e zhveshur nga cdo kembengulje e merzitshme, nga cdo perkulje servile. Shqiptari, kur ka te beje me klientin, ruan nje ton dinjitoz dhe korrekt dhe kam pasur pershtypjen se hileja dhe mashtrimi jane te huaja per zakonet e ketyre njerezve. Per te blere nje qilim te vogel mirditor, lashe te merrej Ahmeti: ndenjem ulur, une, ai dhe tregtari, nje gjysme ore te mire. Ata flisnin qete, me pauza te gjata mes nje replike dhe nje pergjigjeje, une tymosja dhe pija kafene qe me kishte ofruar pronari. Ndonje kalimtar ndalej, por nuk merrte pjese ne diskutim pervecse me ftese te njerit prej dy kontraktuesve. Mua nuk me drejtoheshin pothuajse kurre, por, edhe kur ndodhte, e benin kete me nje miresjellje pa nderime te tepruara dhe te sikletshme. I permbaheshin nje etikete rituale, nje etikete e perkore dhe me shije. As milanezet nuk do te ishin ndjere ne siklet. Kur pazari i mundimshem perfundoi, tregtari u ngrit, me shtrengoi doren, me tha faleminderit, zoteri ne italisht dhe me shoqeroi deri te caku i cardakut.

Ahmeti dhe une vazhduam te ecnim midis rrugicave te ngushta. Me gjithe pamjen time perendimore ƒ² qe papritmas, kushedi perse, mu duk qesharake ƒ² nuk vura re te isha bere objekt i asnje kurejshtjeje te merzitshme, gje qe perben, perpos te tjereve, sistemin me bindes te edukates se nje populli, madje do te guxoja te thosha te qyteterimit te tij. Une po digjesha te eksploroja nje mjedis te brendshem, por nuk kishte me kohe per kete. Mberritem ne hanin ku kishim lene makinen, dhe qe eshte nje faktor tjeter i detyrueshem i qendres urbane shqiptare: nje ndertese pergjithsesisht me e madhe se kulla, me nje oborr ne qender qe sherben si stalle per kafshet dhe perreth te cilit hapen dhoma te vogla ku udhetaret mund te kalojne naten ne rast nevoje. Hyra ne njeren prej ketyre dhomave: skishte vecse nje qilim te shtruar mbi nje dyshek kashte dhe, te cepi lart, nje fener.

Pak me vone u nisem, duke pasur ne te djathte, Drinin dhe ne te majte nje liqen te perzgjatur, mbeturine ƒ² nga cdukej ƒ² e ndonje zhytjeje te koheve te fundit. Por, tek e fundit, i gjithe peisazhi perreth ishte liqenor. Liqenor dhe i begatshem, i pasur me miasma tharmetuese, i sheshte nen nje kube qiellore te ulet, te rende dhe te bute si nje fushe plehrash.

Kjo eshte Zadrima, qe shtrihet per me shume se njezet kilometra nga njera dhe tjetra ane e rruges, Zadrima e pasur me token e zeze me te cmuar se ari. Kur mberritem ne Shkoder, kishte rene nderkaq erresira.


Ne Shkoder u ndala. Me interesonte jo dhe aq qyteti qe sot eshte ne renie, sesa krahina, qender dhe kryeqytet i se ciles eshte.

Qyteti ka pamjen e nje fjalekryqi te qendisur sipas drejtimeve te Bunes, te Drinit dhe te Kirit, i dallueshem mire ne kohe dhe ne hapesire: lagjia e vjeter nga ajo e re, lagjia e krishtere nga ajo myslimane. E kaluara i shkullon rrenojat e saj ne pjerresine veriore te kodres se Rozafatit qe ngrihet mbi Drinin pothuajse si ta ndaloje te pushtoje fushen perreth: nje koder-ledh, e mbushur me fortifikime dhe mure rrethues me shtresa qyteterimi te mbivena: ajo bizantine, pastaj ajo venedikase, te moterzuara per ti dhene shah mat turkut pushtues qe u ngul aty per dhjete muaj me radhe ne vitin 1479. Nga kjo lufte mbeten germadha dhe rrenoja kullash, portash, muresh rrethues te nje kalaje te ndertuar gjithashtu nga venedikasit.

Natyrisht, ky qytet i vjeter eshte me interesanti, me i parehatshmi dhe me piktoresku me lagjen e tij te lekureregjesve me xhamine e tij te plumbit, me pazarin e tij kumbues dhe shumengjyresh. Orientalizmi i kesaj lagjeje duket i vene aty enkas per te nxjerre me mire ne pah oksidentalizmin e shndritshem dhe paksa metues te qytetit te ri, modern ne ndertesa dhe ne rruge, te ajruar nga lulishte te mirembajtura. Dhe pikerisht per oksidentalizmin e kesaj lagjeje, shkodranet jane krenare dhe nuk e kane gabim. A e dini, - me tha njeri. ƒ² se te gjithe te huajt jane te nje mendjeje kur thone se qyteti i vjeter u intereson me shume, por te gjithe jane gjithashtu te nje mendjeje te jetojne ne ate te riun. A nuk ju duket se dashuria per piktoresken eshte gjithnje njefare shenje percmimi? Nuk guxova te mos i jepja te drejte.

Bera nje hetim per hesapin tim. Qe Shkodra eshte ne renie, shihet me sy te lire dhe askush ska se cte beje asgje, sepse arsyet e nje renieje te tille jane gjeografike. Mali i Zi, qe dikur rendonte nga ana tregtare rreth Shkodres, e kanalizon sot tregetine e tij drejt Danubit nepermjet hekurudhes se Vardarit. Pastaj kemi dhe shpikjen e Tiranes. Shpikje e quajne shkodranet. Tirana ben si te gjitha kryeqytetet, sidomos si te gjitha kryeqytetet e reja te vendeve te reja: eshte qyteti parveny, borgjezi i pafytyre dhe pareli ne kerkim te privilegjeve te aristokratit: komandon dhe gllaberon, con uje ne mullirin e tij, i shtyp rivalet, i shtrydh me taksa, i izolon duke bere te rendojne rreth vetes rrjetet rrugore, i prish pak nga pak autonomite vendore.

Shkodranet shtojne te zemeruar edhe se : po na merr frymen. Keshtu eshte. Po a do te mund te ishte ndryshe? Mjaft te mendohet per historine shqiptare: krejt e derrmuar dhe e sfilitur, e ndare dhe e ndryshme, cdo krahine, cdo fshat, cdo fis kane historine e tyre. Te keqijat, ketij populli plot plage, i kane ardhur te gjitha nga kjo percarje e dhembezuar, nga kjo percarje jo vetem krahinore, por edhe shoqerore, psikologjike. Shume e rrezikshme edhe sot. Dhe me e veshtire nga cpandehet per tu luftuar, me e veshtire se mocali dhe se malaria: me pasuri te ndara keq, me ca cifligare bjerradite shaluar mbi kurrizin e duruar [por deri kur?] te nje vegjelie te derrmuar, pa nje klase te mesme qe ti zbuse perplasjet mes te pareve dhe te dyteve.

Brenda Mbreterise, kundervenie krahinash, brenda krahines kundervenie fis me fis, brenda fisit dhe brenda qytetit kundervenie familje me familje. Duke u vertitur neper Shqiperi, kudo qe te ndodhesha, kjo ndarje me ka bere gjithnje pershtypje njelloj. Shenja e qendrueshme e Shqiperise eshte dallimi.

Jam ndodhur ne qytete ku mbanin meri familja me familjen, vegjelia e gjere me ata pak [shpesh nje i vetem] zoterinj, qyteti lart me qytetin poshte. Ne secilin prej ketyre qyteteve degjova te me perserisnin te njejtin avaz: Perse duhet te jete Tirana kryeqyteti, dhe jo Shkodra qe ka qene ne historine e Shqiperise, qe ka qene qendra me e populluar dhe e zhvilluar me shume? Pse jo Vlora, port natyror, qytet bregdetar, mol per anijet qe mberrijne nga perendimi, vend i kendshem plazhi? Pse jo Duresi? Pse jo Korca, qyteti me i perparuar? Pse jo Berati, qender mijevjecare, e pajisur me dyzet kisha [kjo, ne Shqiperi ka rendesine e saj], qe as Skenderbeu nuk mundi ta merrte? Pse jo Elbasani, qender kryesore intelektuale? Pse jo Kruja, vendi ku lindi Skenderbeu? Pse jo Lezha, vendi ku ai u varros? Pse jo Gjirokastra?

Tani, dora-dores qe i rikopjoj dhe i shtjelloj shenimet e marra gjate rruges, gjej deri dhe fraza qe cdo qytetar i hidhte ne peshoren e gjykimit tim per te me bindur se Tirana e kishte gabim dhe se kjo duhej thene e duhej shkruar ƒ² madje njeri me sugjeroi tia them apo tia shkruaj edhe Musolinit.

Tirana na kushton ƒ² thoshin, - vetem merr pa dhene asgje. Miliona per sheshet e saj, per rruget e saj, per miliona per ujesjellesin e saj. Gjithcka duhet bere ne Tirane, sepse nuk kishte asgje.

Dhe per carsye, kur Shqiperia ka shume qytete qe, historikisht, kishin me shume te drejte se Tirana te emeroheshin [keshtu me tha njeri] kryeqytete dhe me pak ose aspak shpenzime do te kishin mundur ta kryenin detyren e tyre?

Por le te kthjehemi ne Shkoder. Ne Shkoder qendrova tri dite, qe qene shume. Mora me zor disa shenime qe nuk i shtjellova per shkak te klimes qe me shkurajonte. I gjej ne bllokun e shenimeve dhe i hedh ne te paster ashtu sic jane fjale per fjale: Shkodra pati periudhen e saj te madhe te lulezimit nen mbreterine e Stefan Dushanit, serb, dhe nen venedikasit; pastaj qe keshtjelle e katolicizmit dhe e tille eshte edhe sot, jo si qytet ne vetvete, por per krahinen, qender e se ciles eshte. Ne kohen e luftes numeronte pesedhjete mije banore, sot numeron pak me shume se njezet mije, duke ia kaluar jo vetem Tirana, por edhe Korca. Pashe lagjen e ciganeve: me e vogel se ce prisja.

Anen e vertete te Shkodres, ate madheshtine e saj nuk e kuptova vecse me pas, pasi lashe pas kraheve qytetin dhe fillova te kacavaresha pergjate shpateve te maleve qe e sundojne ne veri dhe ne lindje. Atehere e kuptova paradoksin shkodran, kontradikten e saj piktoreske, kuptimin e saj prej Thule te fundit: kjo keshtjelle e perendimit, kjo kokrrize Evrope e ngulur aty per te perfaqesuar krahinen shqiptare me mesjetare dhe me antievropiane.

O udhetar qe shkon ne Shkoder, mos ndalo aty, vazhdo te ecesh me lart dhe vetem atehere do ta kuptosh se cfare eshte Shkodra.
 

Florus

Forumium maestatis
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

mendoj se per shkak te krahinizmit shume te theksuar qe kishte xhaxhi...kjo vihej re ne shume aspekte te jetes
shrug.gif
 

RobertdeNiro

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Martin1:
Enver Hoxha vete ishte martuar me nje Gege, emrat e femijeve i kishte Gege, investimet me te medhaja u pane ne Gegeri.

Newton:
Ilir,Sokol,Pranvera emer Gege???
lol.gif


Investime ne Veri??? &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/confused.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;

Hidrocentralet ishin te kushtezuar nga Natyra.
Po te kishte ca lumenj si Drini dhe Mati ne Laberi,ateher Veriu do e perdorte Drinin dhe Matin vetem per te lare opingat qe i ka blere ne kohen e Zogut. &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/cool.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;


Martin1:
Keshtu Hoxha nuk kishte frike se katoliket do ta sulmonin ate ideologjikisht, se ata s'e kishin haberin nga politika

Newton:

Te denuarit me vdekje dhe me burgim te perjetshem ne gjyqin e deputeteve dhe ne gjyqin e Jezuiteve (po shenoi vetem Verioret ketu dhe po shenoj vetem nje pjese te tyre,pasi do me duhej shume kohe per ti shkruar te gjithe).


Reshit Merlika (Dipl.Ekonomik ne Itali)
Beqir Valteri (Dipl.Jurist ne Itali)
Dik Cami (Dipl.Oficer ne Itali)
Zef Kadarja (Dipl.Oficer ne Itali)
Sokrat Dodbiba (Dipl.Ekonomik ne Austri)
Sulejman Vuciterni (Dipl.Oficer ne Itali)
At Donat Kurti Dr.Philos. ne U niversitetin San Antonio Rome; Poliglot
At Gjon Karma Rektor i eterve jezuit;poliglot
Imzot Frano Gjini (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Itali )
Mons.Nikoll Deda (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Austri )
At Mati Prendushi (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Austri )
At Gjon Fausti (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Itali )
At Danjel Dajani (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Itali)
At Gjon Shllaku (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Holland)
At Ciprian Nika (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Itali )
Gjelosh Luli (Professor ne seminarin Jezuit)
Ndoc Vata (Dipl.Teologji;Dipl.Elektroteknik ne Austri)
Pjeter Berisha ( Dipl.Oficer ne Austri)
Mhill Miraj (Dipl.Teologji;Matematik ne Germani)
.
.
.
.

Avotati i tyre Myzafer Pipa (Dipl. Juridik ne Firence) i cili vdiq ne tortura,vetem se beri “krimin” e mbrojtjes se “armiqve” te popullit.


Martin1
Fakti qe katoliket nuk u tjetersuan nga turku, s'do te thoshte se ata ishin progresiste dhe kishin vizione moderne per shqiperine.

Martin1
Me shume se Enver Hoxha askush nuk i ka kenduar dhe thurur lavde Skenderbeut, Gurakuqit, Bogdanit


Newton:
Cila nga te dyja theniet e mesiperme,te cilat i ke cituar ne te njejtin postim,qendron??? &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/confused.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt; &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/confused.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt; &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/confused.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;


Martini1
Jo sjane njerez, jane supernjerez qe ju kalben burgjeve dhe ju kthyen ne skllever per 50 vjet.Pastaj ju nxorren nga burgu dhe ju perdorin si kartmonedhe per te mbajtur prape pushtetin.

Newton

Keshtu mendonte edhe Ledio Ruci,djali i Gramoz Rucit.
I dukej vetja supernjeri.Mbante edhe pistolere me vete per te qene edhe me trim.

Por.

Para tre netesh i futen ca djem nga Veriu nje dy plumba ne bark dhe desh e shpune ne ate te labes. Vetem se Zoti i ruan budallenjte dhe keshtu qe e fali trapin e Gramozit.
&lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/cool.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;
 

Martin Gora

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Sokol, Ilir, Ermal, Shkelzen ........... ishin emrat e djemve dhe niperve te Hoxhes. Cili nga keta emra te duket toske ty??


Hidrocentrale mund te behen edhe ne Vjose, ne grykat e Kelcyres dhe Permetit, apo ne Devoll. ENver Hoxha e shfrytezoi ne maksimum potencialet prodhuese ne veri dhe investoi miliarda atje ne shpellat nga ku vjen zotrote e ku pula ha gure. Kukesin e ndertoi te ri, Fierzen, Cerrikun, Rubikun Bulqizen e Lacin po ashtu, Shkodren e rindertoi per 3 muaj kur u godit nga termeti. Shkodra u be me universitet, dhe me industri pa fund, uzina e telave, fabrika e cigareve, hidrocentrale, fabrika e uzina perpunimi metalesh, etj etj. Ne Lac u ndertua Uzina e Superfosfatit, Metalurgjiku ne Elbasan,me dhjetra miniera....ne cdo cep te veriut u investua pa rezerva edhe pse veriu eshte zone malore dhe aspak e pershtatshme per industri sic shikohet edhe sot ku investitoret e huaj preferojne zonat e ulta, pa male me debore dhe afer detit.

Po shko te investosh sot ne veri..... askush nuk afrohet te investoje se akoma njerezit ngujohen per hakmarrje. Hoxha shpetoi per 50 vjet 10 fishin e jeteve qe mori per politike e propagande ne veri.

Te rreshtosh ketu ata qe Hoxha eliminoi ne Jug do tre faqe, dhe ata nuk ishin teologe denglaxhinj qe s'e kishin qejf Hoxhen se ai ishte mysliman, por intelektuale e borgjeze me vizione te pastra liberalo-perendimore te bredhur neper bote jo si katolike e fetare, por si njerez dhe intelektuale me vlere. Edhe partine e vetme jo-komuniste ate Social Demokrate e formoi nje grup deputetesh ne 1947 por cuditerisht asnje nga ata nuk ishte nga Shkodra.

Deri me sot nuk ka asnje fakt qe verteton se Hoxha ka bere me shume krime ne Veri se sa ne Jug, apo se ka favorizuar Jugun ndaj veriut. Por ne shqiperi mbas 92 te gjithe u turren qe kush e kush me shume t'a konsideroje veten si viktima me e madhe. Dhe keshtu ne vend qe te ecnim perpara dhe te fokusoheshim tek e ardhmja e begate qe donim te ndertonim, ne u perqendruam tek e shkuara dhe viktimat e saj duke u kthyer shoqerine shqiptare ne nje shoqeri te viktimizuar. Te kishe 30 vjet burg nga Hoxha ishte nder dhe krenari me e madhe se te kishe 30 vjet shkolle prej tij. Ja si u kthyem ne ne nje shoqeri perverte.
 

RobertdeNiro

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Cobani Kurveleshas:
Keshtu Hoxha nuk kishte frike se katoliket do ta sulmonin ate ideologjikisht, se ata s'e kishin haberin nga politika

Newton:

Te denuarit me vdekje dhe me burgim te perjetshem ne gjyqin e deputeteve dhe ne gjyqin e Jezuiteve (po shenoi vetem Verioret ketu dhe po shenoj vetem nje pjese te tyre,pasi do me duhej shume kohe per ti shkruar te gjithe).


Reshit Merlika (Dipl.Ekonomik ne Itali)
Beqir Valteri (Dipl.Jurist ne Itali)
Dik Cami (Dipl.Oficer ne Itali)
Zef Kadarja (Dipl.Oficer ne Itali)
Sokrat Dodbiba (Dipl.Ekonomik ne Austri)
Sulejman Vuciterni (Dipl.Oficer ne Itali)
At Donat Kurti Dr.Philos. ne U niversitetin San Antonio Rome; Poliglot
At Gjon Karma Rektor i eterve jezuit;poliglot
Imzot Frano Gjini (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Itali )
Mons.Nikoll Deda (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Austri )
At Mati Prendushi (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Austri )
At Gjon Fausti (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Itali )
At Danjel Dajani (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Itali)
At Gjon Shllaku (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Holland)
At Ciprian Nika (Dipl. Teologji dhe Filosofi ne Itali )
Gjelosh Luli (Professor ne seminarin Jezuit)
Ndoc Vata (Dipl.Teologji;Dipl.Elektroteknik ne Austri)
Pjeter Berisha ( Dipl.Oficer ne Austri)
Mhill Miraj (Dipl.Teologji;Matematik ne Germani)
.
.
.
.

Avotati i tyre Myzafer Pipa (Dipl. Juridik ne Firence) i cili vdiq ne tortura,vetem se beri &amp;#8220;krimin&amp;#8221; e mbrojtjes se &amp;#8220;armiqve&amp;#8221; te popullit.

Cobani Kurveleshas:
Fakti qe katoliket nuk u tjetersuan nga turku, s'do te thoshte se ata ishin progresiste dhe kishin vizione moderne per shqiperine.

Cobani Kurveleshas:
Me shume se Enver Hoxha askush nuk i ka kenduar dhe thurur lavde Skenderbeut, Gurakuqit, Bogdanit


Newton:
Cila nga te dyja theniet e mesiperme,te cilat i ke cituar ne te njejtin postim,qendron???


Torrja:
Jo sjane njerez, jane supernjerez qe ju kalben burgjeve dhe ju kthyen ne skllever per 50 vjet.Pastaj ju nxorren nga burgu dhe ju perdorin si kartmonedhe per te mbajtur prape pushtetin.

Newton

Keshtu mendonte edhe Ledio Ruci,djali i Gramoz Rucit.
I dukej vetja supernjeri.Mbante edhe pistolere me vete per te qene edhe me trim.

Por.

Para tre netesh i futen ca djem nga Veriu nje dy plumba ne bark dhe desh e shpune ne ate te labes. Vetem se Zoti i ruan budallenjte dhe keshtu qe e fali trapin e Gramozit.
 

Martin Gora

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Skenderbeu, Bogdani Gurakuqi jetuan ne Mesjete apo ne kohera ku shqiperia nuk kerkonte ndryshime rrenjesore sociale dhe progresiste. Edhe Gurakuqi qe jetoi disi me afer dhe ishte liberalo-majtist, mik i Nolit dhe individ i idealeve te revolucionit Borgjez Francez, jo fetar, bajraktar dhe tribal ne mendim, u eleminua nga Zogu, dhe rendi i tij feudal. Katoliket i rrezistuan asimilimit turk por nderkohe edhe ndryshimeve sociale kaq te domosdoshme per ne si komb dhe favorizuan shoqerine e klaneve, bajraqeve apo fiseve me kanun ne vend te shtetit solid dhe te qendrueshem mbare shqiptar sepse unisimin e shikonin si kercenim per identitetin e tyre katolik. Vete Zogu problemin me te madh ne shtet-formim e ka pasur nga Bajraktaret ne veri, levizjet separatiste te tyre dhe mosnenshtrimin e tyre ne shtet.


Gjysma e atyre qe rreshton ti jane te diplomuar me TEOLOGJI pra prifterinje apo murgjer qe vet statusi social nuk ia lejonte marrjen me politike dhe ideologji. Shqiptareve u duheshin lider punetore, te sakrifices, me vizione, energji dhe perkushtim, dhe jo prifterinje apo murgjer si ata te tute. Me thuaj nje parti apo organizate politike perparimtare dhe anti-komuniste qe themeluan keta, si alternative e ideologjise komuniste te Hoxhes. Ata qe rreshton ti jane VIKTIMA jo KUNDERSHTARE te Hoxhes. Kundershtare reale te Hoxhes, me vizion dhe vullnet e force per arritje, e qe i kercenuan vertet pushtetin atij ishte Mithat Frasheri, Abaz Ermenji, Hasan Dosti,etj kurveleshas te tille, dhe jo Nduet e Prenget e tu.

E vetmja organizate politike qe u themelua me keto karakteristika ishte Balli Kombetar, qe epiqendren e kishte pikerisht ne Vlore. Asnje prej grupit te deputeteve nuk ishte katolik, dhe asnje organizate politike nuk formua ne veri kunder Hoxhes. E vetmja rezistence reale qe i erdhi Hoxhes ishte nga bajraktaret koketrashe e mesjetare qe luftonin ose per influenca kanunore si Prek Cali e Markagjoni, ose per mendesi mesjetare e feudale sic ishte Legaliteti.

Fakti qe Hoxha nuk i qeroi prifterinjte katolik menjehere mbas luftes, por i eliminoi ata dhe kishen me ngadale disa vite me pas tregon se ai s'e kishte me ngut heqjen qafe te tyre dhe me tej se ata nuk paraqisnin ndonje rrezik imediat per te.

Por me Ballin Hoxha luftoi vazhdimisht qe ne fillim, nga rreziku qe Balli paraqiste per te.

Hoxha triumfoi pikerisht se njerez me shkolle si ata qe rreshton ti nuk shpalosen asnje vlere qe kombi ti shkonte nga pas. Ata nuk sakrifikuan asgje dhe per kaq kohe u kthyen ne lavire te Italianit e Gjermanit duke iu hequr menjane detyrimit historik qe kishin per te punuar e luftua, shpalosur vlera dhe te benin popullin per vete qe te merrnin pushtetin. Pushteti ishte aty per te gjithe. Pse nuk e moren ate keta njerez kaq te afte e te zote, por lane nje si Hoxha te hipte ne pushtet. Per pushtet luften me te madhe e beri Hoxha dhe Balli, kurse intelektualet eunuke qe ti rreshton pane rehatin dhe qejfet personale.
 

RobertdeNiro

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

<span style="font-style: italic">rregulloni gojen</span>
 

ilirjan

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Komunizmi lindi, u organizu dhe drejtu nga QENDRAT ZIONISTE.
U piketun shtetet dhe popullatat ku do kryej RREVOLUCIONI, nuk u zgjodh rastesisht popullata sllave, RUSIA ortodokse,
Armiqesia e fese ortodokse me fene katolike evropiane, por nuk ishte vetem feja, ishin dhe diferencat rracore me popujt evropiano qendrore qe e benin te favorshem PERANDORINE E TE KEQES.
U piketu edhe SPANJA dhe me anen e saj donin te fusnin ne dore gjithe Ameriken latine, por sic dihet deshtoi ky plan i ZIONIZMIT.
Qellimi???? dihet,,,, te luftohej qyteterimi Evropian, sundimi Evropian ne bote.
Permbysja e PERANDORISE SOVJETIKE filloi pikerisht me POLONINE katolike, (dihet thenia e bibles, kush don ti bej keq tjetrit e peson vete).
Keshtu pra djema lufta kunder klerit katolik ka qene nje nga udhezimet kryesore te KOMINTERNIT.

Veriu katolik ishte armiku IDEOLOGJIK, armiku kryesor i komunizmit nga ku i erdhi dhe vdekja.
 

Martin Gora

Primus registratum
Re: Perse Veriu quhet i persekutuar nga rregjimi i Diktatures Komuniste?

Komunizmi lindi jo ne Rusi, por ne zemer te Europes ne France me Revolucionin Francez, dhe parrullen e tij te famshme &quot;Liberte, Egalite, Fraternite&quot; - liri, barazi, vellazerim. Kush predikon vellazerim, komunizmi &quot;Proletare te te gjitha vendeve bashkohuni&quot;. Kush predikon barazi, komunizmi, ku ska diferencime dhe te gjithe jane njesoj. Kush predikon liri, po komunizmi ku mqs njerezit jane te barabarte ata nuk kane pushtet dhe dominance mbi njeri tjetrin, te pakten ne teori.

Komunizmi u aplikua ne lindje sepse aty shoqerite ishin te mbytura nga sistemi feudal, dhe diferenca e shtresave sociale ishte shume e madhe. Dhe komunizmi nuk kishte asgje te bente me kishen, por me statusin social te vendeve te botes.
Pra katolicimi ndoshta e luftoi komunizmin por jo ne emer te ideologjise komuniste por ne emer te perkatesise fetare pra ortodoksise. Si i tille katolicizmi nuk ishte kunder komunizmit por ortodokseve gje qe nuk i ben ata anti-komuniste por anti-ortodokse, apo anti-myslimane.

Komunizmi vet eshte shume i ngjashem me ideologjine katolike, ku predikohet barazi dhe eleminim i babezise per pasuri dhe te mira materiale. Vet teoria komuniste parashikon nje fund te ngjashem me parajsen katolike, ku njerezit rojne te lumtur, pa cmire dhe synime grabiqare ndaj njeri-tjetrit, te gjithe njesoj dhe te barabarte.

Kete fakt e ka permendur edhe vet Nice disa here, ideologjia komuniste = ideologjine katolike. Dhe mqs te dyja jane konkurente per dominance morale dhe pushtet, eleminojne njera tjetren.

Historia Shqiptare mbas 1912 e ka vertetuar here mbas here se katoliket ne Shqiperi kane qene kunder apo kane luftuar pa kompromis cdo qeveri qendrore qe eshte perpjekur te formoje shtet dhe te vendose rregulla e ligje te perbashketa. Ata gjithmone e kane ndjere veten te lene mbas dore apo te injoruar dhe bajraktaret katolike kurre nuk kane pranuar ti binden qeverise apo shtetit shqiptar. Vete Zogu beri leshime dhe kompromise pa fund me keta bajaktare duke i bere ata oficere te larte te ushtrise shqiptare, dhe ne te gjithe e pame se sa pak rezistence iu be italise ne 1939 me keta oficere ne krye. Askush prej tyre nuk luftoi dhe me tej, ata u puthen e u perqafuan me Italianin bile i sherbyen atij duke luftuar dhe eleminuar shqiptare krah me krah me te.

Lexoni Abaz Ermenjin per kete. Per Hoxhen nuk kishte me mire se kaq. Nje tufe bajraktaresh katolike mesjetare qe jetonin akoma me kanun, perbenin kundershtarin e tij me te dobet. Ata luftonin akoma si qemoti me grupe prej 200 vetesh perballe ushtrise 70 mije veteshe e te mireorganizuar te Hoxhes, dhe keta bajraktare kurre nuk hodhen nje plumb kunder pushtuesit te huaj, por menjehere i ngriten armet kur iu kercenua pozita e tyre si prijes i krahines apo kanuni 500 vjecar.

Me kete mentalitet katoliket ne shqiperi kishin eleminuar vetveten. Hoxha vetem sa mbaroi punen, por as prifterinjte katolike dhe as bajrkataret nuk kishin asnje force reale, dhe asnje mbeshtetje nga shoqeria shqiptare. Ishte rezistenca me e dobet anti-komuniste ne Shqiperi.
 
Top