Re: Per ke po mendoni tani?????? ehe :eek:
L ladouce2005 Primus registratum 30 Apr 2004 #442 Re: Per ke po mendoni tani?????? per veten time /pf/images/graemlins/laugh.gif me zor po pres te shkoj ne shpi, te marr bicikleten e te shetis ne park :rockband:
Re: Per ke po mendoni tani?????? per veten time /pf/images/graemlins/laugh.gif me zor po pres te shkoj ne shpi, te marr bicikleten e te shetis ne park :rockband:
A albavina Primus registratum 1 May 2004 #444 Re: Per ke po mendoni tani?????? edhe un per veten time
X xhoni Primus registratum 1 May 2004 #445 Re: Per ke po mendoni tani?????? Kemi ngel si peshku pa uje ,po mendoj per se_di che mi sembra un po giu di morale. Hec aty yllo.Giorni migliori verrano :rockband:
Re: Per ke po mendoni tani?????? Kemi ngel si peshku pa uje ,po mendoj per se_di che mi sembra un po giu di morale. Hec aty yllo.Giorni migliori verrano :rockband:
A albavina Primus registratum 1 May 2004 #446 Re: Per ke po mendoni tani?????? lo so /pf/images/graemlins/wink.gif sono un po' stanca e cunfusa tutto qua
Re: Per ke po mendoni tani?????? lo so /pf/images/graemlins/wink.gif sono un po' stanca e cunfusa tutto qua
A albavina Primus registratum 1 May 2004 #448 Re: Per ke po mendoni tani?????? e quello che farò /pf/images/graemlins/wink.gif
C crazy Primus registratum 4 May 2004 #451 Re: Per ke po mendoni tani?????? per shqiperine qe ata vene ne plazh dhe ne jemi akoma me xhupa :cry:
Re: Per ke po mendoni tani?????? per shqiperine qe ata vene ne plazh dhe ne jemi akoma me xhupa :cry:
H helibak mucogllava Primus registratum 4 May 2004 #452 Re: Per ke po mendoni tani?????? per ate qe do me doje /pf/images/graemlins/tongue.gif
C crazy Primus registratum 4 May 2004 #453 Re: Per ke po mendoni tani?????? :lol: :lol: PO KUSH TE DO TY MOR? :lol: :lol:
H helibak mucogllava Primus registratum 4 May 2004 #454 Re: Per ke po mendoni tani?????? s3r3 spo e nis nga ty /pf/images/graemlins/tongue.gif
C crazy Primus registratum 4 May 2004 #455 Re: Per ke po mendoni tani?????? zeqo TE DUA /pf/images/graemlins/tongue.gif
L leonora Primus registratum 4 May 2004 #456 Re: Per ke po mendoni tani?????? sere kur do dal vera tek ne yllo?? /pf/images/graemlins/frown.gif na e shpifi ky shiu :cry:
Re: Per ke po mendoni tani?????? sere kur do dal vera tek ne yllo?? /pf/images/graemlins/frown.gif na e shpifi ky shiu :cry:
L leonora Primus registratum 4 May 2004 #458 Re: Per ke po mendoni tani?????? as une /pf/images/graemlins/frown.gif
L leonora Primus registratum 4 May 2004 #460 Re: Per ke po mendoni tani?????? he mi maje veten dhe ti tani se ja plasa dhe une pastaj /pf/images/graemlins/laugh.gif
Re: Per ke po mendoni tani?????? he mi maje veten dhe ti tani se ja plasa dhe une pastaj /pf/images/graemlins/laugh.gif