My dream car is....

Kordelja

Valoris scriptorum
Re: My dream car is....

06_rav4_flsd.jpg

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wub.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wub.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wub.gif

One day or another I'm gonna have you,
one day or another, I'm gonna get you, HAVE you /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

personazh

Valoris scriptorum

po kjo o makin familjare mi, jo per garipa... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

Kordelja

Valoris scriptorum

t'rre menja nazhi se dukem e vogel una mrena saj /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eek.gif

Gabimmmmmmmmmmm /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/yay.gif

bebi

Primus registratum

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: master of puppets</div><div class="ubbcode-body">Eshte e pajisur me motor V8 4.2 L me fuqi te konsideruar 420 hp... </div></div>

rori, a din ca ti ban petrolit kjo makina, apo s'je driver ti? une mora i mercedes te atyne viteve, yll i bukur... sa dola per xhiro pash rrezikun... do me xjerrte dificit... dhe e hoqa qafe per nji jave.

bebi

Primus registratum

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Luanesha</div><div class="ubbcode-body">ci vuole coraggio per dire tanto cavolate... </div></div>

mercedesat e vjeter jane te modeleve te ndryshme. me ble nji 40-50 vjec (te miremajtun, te lym e te lustrum, gati si me kene prej fabriket) e gjen edhe me 2000 euro. te shkatrrojne ne petrol, dhe nuk duhen asnji lek.

shkruhet "ci vuole coraggio per dire tantE cavolate". shqipen e kuptoj se e ke harru se ke ik e vogel /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif po me italishten si ngatrrohesh kshtu. tesh msove edhe dicka te re per makinat. m'a var ma shpesh /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif se mson /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif

personazh

Valoris scriptorum

clacson_suoni.gif

ku shko pa ket ti me? u bofsh 100 vjeç ne mos kerko dhurate! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

bebi

Primus registratum

rrugac, po me kater rrota e dashke? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif

ps: luanesha, ne rus katolik ne shkoder, fmijet e spitalit me te meta mendore delshin maje mureve e i bertitshin burrave e grave rrugs: o i/e marre /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Ky sherri juj do pa mas nja nji jave se replikat i lshoni me vones /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/tonguee.gif

Un për vete du veç nji Ferrari t'vocël ose n'pamundsi nji TT (Audi jo pistolet) /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif

Blue /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

antip

Primus registratum

Edhe un nji Ferrari Enzo du! Nuk bo shum... 640 000 euro /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/shrug.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif

ferrari_enzo_red.jpg

Kondrapedali

Kondrapedali

Vallaj Lubo, ene nji mo t'thjesht nuk e refuzoj /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

bebi

Primus registratum

M'a ban i xhiro kur t'a blesh /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

ps: se kam ndermend me i ba replika ma, boll u ula gju me gju me "popllin" /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

bebi

Primus registratum

uuuu se harrova!

Kondreeeee /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

S'ka per te ble gjo ai ,se do t'i bij qylit tek Audi im /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/tonguee.gif.
Eh ,mbetet e preferuar A3 sportback /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wub.gif

MLK

Primus registratum

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Blue</div><div class="ubbcode-body">M'a ban i xhiro kur t'a blesh /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

ps: se kam ndermend me i ba replika ma, boll u ula gju me gju me "popllin" /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif </div></div>

ça replikash mij ti, po na dashke me u shkartis me ferrari ne me bo bebe Frarrari a si /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_naughty.gif m'sqaro i çik se se mora vesh /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif