Massachusetts - Tema e Tetorit te 2006

personazh

Valoris scriptorum
Re: Massachusetts - Tema e Tetorit te 2006

mir pra popull, shifna mas ca ditesh. qao! /pf/images/graemlins/smile.gif

Qerratai

Primus registratum

Ne atdhe /pf/images/graemlins/smile.gif

Miremengjes lule /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Qerratai

Primus registratum

caffe.jpg

Boft mil /pf/images/graemlins/smile.gif

TranofiljA

Primus registratum

M'a shkrive zemren /pf/images/graemlins/laugh.gif

Pse po bohesh kaq i mire qe me mjes, ke bo noi pisllik ket fundjave e??? /pf/images/graemlins/tongue.gif

Qerratai

Primus registratum

Ncuqus /pf/images/graemlins/smile.gif, betohem.

Po te /pf/images/graemlins/kiss.gif se kam qejf ta marr une shkumen e kafese qe te ka ngelur mbi buze /pf/images/graemlins/laugh.gif

ehhhhhhmmmm

Trano na ke prish pune shume me keto vallet. Keta cunat e punes sime kane filluar ta xhonglojne me e-mail ate vallen e pare mes njeri tjetrit duke i shtuar secili nga nje kunje per mua dhe origjinen time "borgjeze". /pf/images/graemlins/laugh.gif

ameba

Forumium maestatis

Ca kena kalamoja ???

/pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

S

Scorpion

Guest

Mirembrema Kone!

/pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ju te dy me duket se keni ndenjur shume me Arcon. I buzeqeshni njeri tjerit me stil thua se dini ndonje sekret qe ne te tjeret se dime /pf/images/graemlins/laugh.gif

S

Scorpion

Guest

Ku te shko mendja dhe ty goce, ene une qe ta jap voten ty, pupupupu. Voto per mua, te ardhmen.

/pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Genjeshtar ato tre voto i kam shkundur vete (me nofkat e mia). Me njeren nga ato kam votuar edhe per ty /pf/images/graemlins/laugh.gif

S

Scorpion

Guest

Rrofsh, ne mos ty paskam votu Tranon pra /pf/images/graemlins/laugh.gif

ameba

Forumium maestatis

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ju te dy me duket se keni ndenjur shume me Arcon. I buzeqeshni njeri tjerit me stil thua se dini ndonje sekret qe ne te tjeret se dime /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

Vallahi une nuk maj pergjegjesi per Arcon /pf/images/graemlins/tonguee.gif

Nelke pse grricesh ti /pf/images/graemlins/laugh.gif

TranofiljA

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Trano na ke prish pune shume me keto vallet. Keta cunat e punes sime kane filluar ta xhonglojne me e-mail ate vallen e pare mes njeri tjetrit duke i shtuar secili nga nje kunje per mua dhe origjinen time "borgjeze". /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/lol.gif kunjat e tyre duhet te jene shume konstruktive. Na i dergo ca kendej, si anonim /pf/images/graemlins/laugh.gif

Thane gje per fustanellat? /pf/images/graemlins/grin.gif

Nuk ma fwd mua pisat e shperndajne nder vete. Vecse kur shkoj te makina e kafes ose ne korridor me thone "Do you guys also have a mating dance?" What color skirt did your dad wear at his wedding? Why do albanian males have 4 balls? Cause they need two for their shoes /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kone une dhe te grricem nuk kam thonj, jam e embel fare /pf/images/graemlins/smile.gif

TranofiljA

Primus registratum

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

now you know not to distribute sekretet e atdheut atje ku njerezit kane frike nga hija e tyre /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

po mo? do vish edhe ti te djelen me ne?

TranofiljA

Primus registratum

Ne jemi drita e ketij vendi, jemi shpirti dhe zemra e kapitalizmit qe s'pushon se reshturi. Jemi yje, jemi hene...jemi molle per te ngrene.... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Te djelen ne oren 3 pm, ne Everett behet nje si tip tubimi/fundraiser (po m'duket vetja si Sokol Balla tani, qe c'do dy fjale nje e kam anglisht. M'i ka grric nervat) per pavarsine e Kosoves.

Nuk te tregoj me se ti i tregon armikut! /pf/images/graemlins/grin.gif