Massachusetts - Tema e Tetorit te 2006

cacol

Forumium maestatis
Re: Massachusetts - Tema e Tetorit te 2006

Trano, hajde te te zhvesh, me zhvish dhe ti mua, e te bejme pakez zhurme nga ajo e mrekullueshmja /pf/images/graemlins/laugh.gif

TranofiljA

Primus registratum

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif ca zhurme eshte ajo Mosto se nuk e kam parasysh /pf/images/graemlins/grin.gif

Dolores

Primus registratum

File e paska zene zierja kte per ty ......jepi nji shans se o simpatik e ka goxha energji /pf/images/graemlins/laugh.gif

cacol

Forumium maestatis

Uuuuuuuuuuuu, po INTELIGJENCEN ku ma le ? Po charmin ? Po BURRERINE ? Po zerin sensual, ndjelles, eksitues, te thelle dhe intrigues, ku ma le ?

Thoja thoja /pf/images/graemlins/laugh.gif

Dolores

Primus registratum

Mos e dhje ti tani ....se meshkujt modest edhe indiferent bejne me shume figure /pf/images/graemlins/laugh.gif

p.s. une drejt rrefimit per ty isha po me lezet...gur gur behet kalaja /pf/images/graemlins/laugh.gif

TranofiljA

Primus registratum

Leje me kaq Dole se pastaj do flisni per t'marrmen e kalase nga brenda /pf/images/graemlins/lol.gif

I mire eshte e di mi, s'ka nevoje me e ly hiç /pf/images/graemlins/laugh.gif

Dolores

Primus registratum

pushy pushy .... veshllapushi /pf/images/graemlins/laugh.gif

File mo ma mundo djalin /pf/images/graemlins/laugh.gif

TranofiljA

Primus registratum

uaaaa, c'jane keto akuza keshtu /pf/images/graemlins/laugh.gif

Mosto, ca i thu kushos per mua ti? Kush te ka munduar? /pf/images/graemlins/smile.gif

S

Scorpion

Guest

Drandofille s'te shoh mire kohet e fundit /pf/images/graemlins/laugh.gif

S

Scorpion

Guest

Hera e pare qe mendojme te njejten gje e pozitivisht a jo /pf/images/graemlins/tonguee.gif

TranofiljA

Primus registratum

po pra, gjendja ime "jo e mire" eshte dicka shume pozitive. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ika une te shkoj te shikohem pak ne pasqyre se mos zbuloj gje /pf/images/graemlins/wave.gif Naten.

S

Scorpion

Guest

Naten, ika dhe une te shoh Tv, mos bej ndonje shpikje /pf/images/graemlins/tonguee.gif

Kalofshi mire te gjithe /pf/images/graemlins/wave.gif

i_own_u

Primus registratum

/pf/images/graemlins/winkwink.gif Trano

per ate nen shkrim qe ke /pf/images/graemlins/smile.gif

personazh

Valoris scriptorum

si i keni datat e nisjes ju italjont mre? se mos puqena me nai airport kshu, se s'me ma zemra kshu lloj koincidencash se ma ka dobsu puna notes.

qao i her. m'jan prish gjonat e kam qen i zon pranej s'jom duk; i sham ai qe thot "kujt i plasi" :d

ah filja zbret kur un hypi. file do lej t'fala per ty ke polici ke kabina kontrollit nr 1 :d

un m'27 zbres meqe ra llafi. nr telefoni mos kerkoni se m'ka hum e duhet me ble te ri.

shifna verdall e leni haber.

TranofiljA

Primus registratum

Nazho, shyqyr se na bone merak. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Nigjo, je qe je m'i lej edhe ca te fala ke polici italjon se nuk i dihet /pf/images/graemlins/smile.gif Me verte ajo puna e telefonit duhet zgjidh, une nuk kam fare aparat se numrin e kam (qe duhet zhbllokuar meqe ra llafi) /pf/images/graemlins/laugh.gif

kshu eshte kur i fal gjonat se mendo qe nuk te duhen mo, po shef qe t'u dashkan.

Sot une kam pare ca gjona te cuditshme:

1. Manushaqe qe lulezonin mes gureve ke bahcja. Ato sinjalizojne pranveren zakonisht /pf/images/graemlins/confused.gif /pf/images/graemlins/eek.gif
2. Trendafilat para shtepise qe i kishin hap petalet si t'u dote qefi, pa pyetur per boren qe ra para ca ditesh dhe per temperaturta e ulta.

3. Kam pa nje police sot qe kishte ca thonje te gjate sa gishtat e mij dhe qe ishin ngjyre blu te erret me ca xixa /pf/images/graemlins/laugh.gif

cacol

Forumium maestatis

Trano, ler drogen urgjentisht /pf/images/graemlins/laugh.gif

Uore Përso, ku je ti atq ? Me kish marre malli o qerrata. S'dole ketej nga Toscana per festat e nentorit /pf/images/graemlins/smash.gif

Duku duku.

cacol

Forumium maestatis

Ate te policit italian... /pf/images/graemlins/rolleyes.gif