Eléonoré
Valoris scriptorum
Cfare eshte martesa? Shprehje e celebrimit (festimit) te dashurise se madhe midis dy partnereve? Shprehje e deshmimit te saj nga nje mori njerezish? Shprehje angazhimi dhe pergjegjesie per mireqenien e partnerit? Te gjitha keto mund te ndodhin pa pasur nevoje per nje certifikate martese. Bej nje dasem te madhe dhe kaq.
Asnje nuk do t'a kuptoje vleren e marteses se ligjeruar deri sa anullimi i saj behet i nevojshem. Po te heqim gjithe fjalet e bukura, te shemtuara, boshe do te jemi ne gjendje te shohim se martesa eshte ligjeruar per te na mbrojtur ne palet e futura ne martese nga njeriu me i dashur si edhe nga vetvetja. Martesa siguron mbrojtjen e pales me te dobet nga nje braktisje, dhune fizike apo abuzim keqperdorimi te pasurive bashkeshortore. Kur anullimi, divorci behet i nevojshem, nderhyrja e ligjit e detyron njeren pale te paguaje demet, pensionet ushqimore per femijet si dhe ndarjen e barabarte te cdo pasurie grumbulluar gjate periudhes se marteses. Pa kete, pala me e dobet, qe eshte ne pergjithesi femra do te gjendej e braktisur dhe ne mes te kater rrugeve. Personalisht, meqenese jam e divorcuar, e njoh vleren e ligjerimit te marteses. Ne qoftese nga kjo martese nuk do te kisha mbartur femije, procedura e divorcit do me jepte lirine qe procedura e marteses me mori, dhe pa hezitimin me te vogel do te kthehesha ne vendin tim pa marre sikur edhe qindarken me te vogel nga ai person i cili ishte e gjithe pasuria ime. Helas, une nuk mbart vetem veten por edhe dy femijet e mi. Ndjenja e detyres ndaj tyre, fakti qe jane gjysem shqiptare e gjysem franko-kanadeze, fakti qe ata e duan te atin e tyre jane ata faktore qe me detyruan qe te ulja krenarine dhe te pranoja mbrojtjen time nga ligji duke pranuar te gjitha perfitimet qe zgjidhja ligjore e marteses te siguron.
Nqs nje gay kerkon aprovimin tim te ligjerimit te marteses se tij une do t'a pyesja: «Per cfare te duhet nje cope leter, ndoshta per tu mbrojtur pikerisht nga njeriu me i dashur per ty? Si do qe te vije puna ti nuk do te jesh kurre ne gjendje te vihesh ne poziten time per arsyen e thjeshte se ti nuk mbart dot femije».
Per sa i perket adoptimit te femijeve, personalisht jam kunder gjithe llojeve te adoptimeve. Ndac nga homoseksualet, ndac nga heteroseksualet. Per sa kohe ekzistojne ligje qe rregullojne adoptimet, do te ekzistojne edhe tregje te shitjes apo braktisjes se femijeve nga nena natyrore. Per sa kohe do te ekzistojne njerez qe mbledhin femijet e braktisur, do te kete edhe nena qe do te braktisin femije. Per vete, do te merrja ne mbrojtje nenen, thelbin e familjes. Nene e mbrojtur, femije i mbrojtur.
Ky ishte mendimi im modest.
Asnje nuk do t'a kuptoje vleren e marteses se ligjeruar deri sa anullimi i saj behet i nevojshem. Po te heqim gjithe fjalet e bukura, te shemtuara, boshe do te jemi ne gjendje te shohim se martesa eshte ligjeruar per te na mbrojtur ne palet e futura ne martese nga njeriu me i dashur si edhe nga vetvetja. Martesa siguron mbrojtjen e pales me te dobet nga nje braktisje, dhune fizike apo abuzim keqperdorimi te pasurive bashkeshortore. Kur anullimi, divorci behet i nevojshem, nderhyrja e ligjit e detyron njeren pale te paguaje demet, pensionet ushqimore per femijet si dhe ndarjen e barabarte te cdo pasurie grumbulluar gjate periudhes se marteses. Pa kete, pala me e dobet, qe eshte ne pergjithesi femra do te gjendej e braktisur dhe ne mes te kater rrugeve. Personalisht, meqenese jam e divorcuar, e njoh vleren e ligjerimit te marteses. Ne qoftese nga kjo martese nuk do te kisha mbartur femije, procedura e divorcit do me jepte lirine qe procedura e marteses me mori, dhe pa hezitimin me te vogel do te kthehesha ne vendin tim pa marre sikur edhe qindarken me te vogel nga ai person i cili ishte e gjithe pasuria ime. Helas, une nuk mbart vetem veten por edhe dy femijet e mi. Ndjenja e detyres ndaj tyre, fakti qe jane gjysem shqiptare e gjysem franko-kanadeze, fakti qe ata e duan te atin e tyre jane ata faktore qe me detyruan qe te ulja krenarine dhe te pranoja mbrojtjen time nga ligji duke pranuar te gjitha perfitimet qe zgjidhja ligjore e marteses te siguron.
Nqs nje gay kerkon aprovimin tim te ligjerimit te marteses se tij une do t'a pyesja: «Per cfare te duhet nje cope leter, ndoshta per tu mbrojtur pikerisht nga njeriu me i dashur per ty? Si do qe te vije puna ti nuk do te jesh kurre ne gjendje te vihesh ne poziten time per arsyen e thjeshte se ti nuk mbart dot femije».
Per sa i perket adoptimit te femijeve, personalisht jam kunder gjithe llojeve te adoptimeve. Ndac nga homoseksualet, ndac nga heteroseksualet. Per sa kohe ekzistojne ligje qe rregullojne adoptimet, do te ekzistojne edhe tregje te shitjes apo braktisjes se femijeve nga nena natyrore. Per sa kohe do te ekzistojne njerez qe mbledhin femijet e braktisur, do te kete edhe nena qe do te braktisin femije. Per vete, do te merrja ne mbrojtje nenen, thelbin e familjes. Nene e mbrojtur, femije i mbrojtur.
Ky ishte mendimi im modest.