Marketingu online
Duke qene se marketingu online eshte nje risi ne Shqiperi mendova t'i dedikoja nje teme te veçante, te ndare nga temat e tjera qe kane per baze marketingun tradicional.
Po e nis me nje artikull me te njejtin titull si i temes marre nga faqja e ISHMP-se (www.albpr.org)
Marketingu Online
Në Shqipëri marketingu online është një risi. Ai nisi të aplikohej së pari si një formë për të thirrur në tregun shqiptar të huajt. Analizat e marketingut online tregojnë se ende sot fjalë-kërkimet që lidhen me Shqipërinë më së shumti pikëzohen në “Travel Albania” dhe “Accomodation Albania”, pra udhëtime për në Shqipëri dhe akomodimi hotelier atje. Më pak këto kërkime janë të orientuara për klimën “weather Albania”, ndërsa kërkimet e njëmendëta të tregut janë ende shumë larg.
Kjo pikë së pari sepse oferta e tregut shqiptar, të ngritur kryesisht mbi importe, nuk paraqet ndonjë interes. Shumë pak prodhues kanë përmirësuar imazhin e tyre në rrjetin botëror të informacionit këto vitet e fundit, ndërsa shumica e biznesmenëve shqiptarë edhe kur përdorin postën elektronike, pavarësisht se kanë internet faqet e kompanive të tyre, përdorin adresa që merren falas në Internet si Hotmail, Yahoo, etj, duke humbur maksimalisht besueshmërinë. Këto adresa sot përdoren kryesisht nga individë të dëshpëruar në vendet aziatike që kërkojnë me ngulm të emigrojnë drejt Perëndimit duke u paraqitur pa sukses si sipërmarrës me përvojë, sa për të garantuar një ftesë nga një kompani europiane, qoftë edhe shqiptare.
Në databazat kryesore të shkëmbimeve tregëtare në internet kompanitë shqiptare numërohen me gishtat e njërës dorë. Pasi numri i kompanive të regjistruara nga Shqipëria kaloi 6-tën, portali “Go4worldbusiness.com” hodhi në rrjet ndër-faqen e saj “Go4albanianbusiness.com”, e cila për ironi brenda dy javësh u popullua me “kompani” dhe “oferta” nga India, Pakistani dhe Nigeria.
Kompanitë shqiptare megjithatë kanë filluar ta kuptojnë rëndësinë e internetit falë takimeve shumë më intensive me partnerë apo klientë nga Europa perëndimore. Për këtë shkak, numri i atyre që kërkojnë të kenë një faqe interneti të ofertës është gjithnjë në rritje.
Kompanitë shqiptare megjithatë kanë filluar ta kuptojnë rëndësinë e internetit falë takimeve shumë më intensive me partnerë apo klientë nga Europa perëndimore. Për këtë shkak, numri i atyre që kërkojnë të kenë një faqe interneti të ofertës është gjithnjë në rritje.
Por të jesh në rrjet me emrin e firmës apo produktit tënd nuk mjafton. Sepse shikueshmëria nuk varet nga prania, por nga shkalla jote e promovimit. Dhe për këtë shërben marketingu online.
Botimi i katrorëve interaktivë (banners) në faqe të vizituara dëndur, të cilët ndërtojnë imazhin e markës/logos/emrit – dhe që prijnë vizitorët drejt Internet faqes sate është rruga më e shkurtër. Një rrugë tjetër është që të shpërndash me email mesazhin tënd në drejtime të ditura klientësh/konsumatorësh potencialë. Format e marketingut online janë sot në fakt aq të sofistikuara saqë profesionistët janë në gjendje që, pa bërë në fakt asnjë shkelje etike,- të mësojnë edhe orientimin në treg të vizitorëve të rastësishëm të tyre apo atyre klientëve të piketuar, të cilëve u dërgohet një email i thjeshtë.
I gjithe artikulli eshte ketu:
http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=26
Duke qene se marketingu online eshte nje risi ne Shqiperi mendova t'i dedikoja nje teme te veçante, te ndare nga temat e tjera qe kane per baze marketingun tradicional.
Po e nis me nje artikull me te njejtin titull si i temes marre nga faqja e ISHMP-se (www.albpr.org)
Marketingu Online
Në Shqipëri marketingu online është një risi. Ai nisi të aplikohej së pari si një formë për të thirrur në tregun shqiptar të huajt. Analizat e marketingut online tregojnë se ende sot fjalë-kërkimet që lidhen me Shqipërinë më së shumti pikëzohen në “Travel Albania” dhe “Accomodation Albania”, pra udhëtime për në Shqipëri dhe akomodimi hotelier atje. Më pak këto kërkime janë të orientuara për klimën “weather Albania”, ndërsa kërkimet e njëmendëta të tregut janë ende shumë larg.
Kjo pikë së pari sepse oferta e tregut shqiptar, të ngritur kryesisht mbi importe, nuk paraqet ndonjë interes. Shumë pak prodhues kanë përmirësuar imazhin e tyre në rrjetin botëror të informacionit këto vitet e fundit, ndërsa shumica e biznesmenëve shqiptarë edhe kur përdorin postën elektronike, pavarësisht se kanë internet faqet e kompanive të tyre, përdorin adresa që merren falas në Internet si Hotmail, Yahoo, etj, duke humbur maksimalisht besueshmërinë. Këto adresa sot përdoren kryesisht nga individë të dëshpëruar në vendet aziatike që kërkojnë me ngulm të emigrojnë drejt Perëndimit duke u paraqitur pa sukses si sipërmarrës me përvojë, sa për të garantuar një ftesë nga një kompani europiane, qoftë edhe shqiptare.
Në databazat kryesore të shkëmbimeve tregëtare në internet kompanitë shqiptare numërohen me gishtat e njërës dorë. Pasi numri i kompanive të regjistruara nga Shqipëria kaloi 6-tën, portali “Go4worldbusiness.com” hodhi në rrjet ndër-faqen e saj “Go4albanianbusiness.com”, e cila për ironi brenda dy javësh u popullua me “kompani” dhe “oferta” nga India, Pakistani dhe Nigeria.
Kompanitë shqiptare megjithatë kanë filluar ta kuptojnë rëndësinë e internetit falë takimeve shumë më intensive me partnerë apo klientë nga Europa perëndimore. Për këtë shkak, numri i atyre që kërkojnë të kenë një faqe interneti të ofertës është gjithnjë në rritje.
Kompanitë shqiptare megjithatë kanë filluar ta kuptojnë rëndësinë e internetit falë takimeve shumë më intensive me partnerë apo klientë nga Europa perëndimore. Për këtë shkak, numri i atyre që kërkojnë të kenë një faqe interneti të ofertës është gjithnjë në rritje.
Por të jesh në rrjet me emrin e firmës apo produktit tënd nuk mjafton. Sepse shikueshmëria nuk varet nga prania, por nga shkalla jote e promovimit. Dhe për këtë shërben marketingu online.
Botimi i katrorëve interaktivë (banners) në faqe të vizituara dëndur, të cilët ndërtojnë imazhin e markës/logos/emrit – dhe që prijnë vizitorët drejt Internet faqes sate është rruga më e shkurtër. Një rrugë tjetër është që të shpërndash me email mesazhin tënd në drejtime të ditura klientësh/konsumatorësh potencialë. Format e marketingut online janë sot në fakt aq të sofistikuara saqë profesionistët janë në gjendje që, pa bërë në fakt asnjë shkelje etike,- të mësojnë edhe orientimin në treg të vizitorëve të rastësishëm të tyre apo atyre klientëve të piketuar, të cilëve u dërgohet një email i thjeshtë.
I gjithe artikulli eshte ketu:
http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=26