Re: Marketingu online
Marketingu Online- e ardhmja e shitjeve te sigurta
E. Hasani - Interaktiv HP marketing team – (Grenoble-France)
Une bej pjese ne ekip te marketingut interaktiv prane gjigandit te kompjuterave HP.
Hewlett Packard ka disa vite qe shet produktet e veta online dhe qe ne fillimet e shfrytezimit te kesaj mundesie, vuri re se ky treg shfaqej tejet joshes. Drejtuesit e kompanise, duke pare qe shitjet online filluan te zinin nje peshe te konsiderushme mbi shitjet totale, vendosen t’i kushtonin kesaj praktike nje buxhet gjithnje e me te rendesishem.
Suksesi i HP-se ne kete drejtim nuk ka ardhur vetem fale mundesive te medha ekonomike qe zoteron kompania, por dhe per shkak te menyrave te tjera te bashkepunimit qe HP ka eksploruar me kompani te vogla qe shesin kompjutera online apo me portale te medha si E-bay, Amazon.com, duke krijuar me teper shikueshmeri per produktet e saj dhe njekohesisht duke perthithur indirekt me teper vizitore per llogari te faqes se saj te Internetit. Keta vizitore ne nje perqindje te caktuar konvertohen ne bleres.
Shitjet online me shume gjasa ne te ardhmen e afert do te jene menyra me e perdorshme per te bere blerje, sidomos ne ato vende te zhvilluara ku interneti eshte i pranishem pothuajse ne cdo shtepi, zyre dhe ambient tjeter.
Marketingu online i krijon nje kompanie mundesine qe produktet dhe sherbimet e saj te jene te arritshme ne cdo moment te dites prej konsumatorit potencial. Me lehtesite qe ofron teknologjia, ka shanse te rritura qe promocioni te shnderrohet ne nje blerje direkte, pa permendur perfitimet e tjera si mediatizimin, krijimin e nje njohshmerie me te madhe si dhe reduktimin e kostove operacionale.
Eshte fatkeqesi qe marketingu online ne Shqiperi nuk eshte i vleresuar per rendesine qe ka, sepse ne bote tashme kjo qasje eshte transformuar ne nje nga metodat me efektive ne njohjen e nje marke/produkti/ideje etj. Per sa i perket Shqiperise, une gjykoj se problemet qe e bejne te pamundur per momentin zhvillimin e marketingut online jane te shumta :
Mungesa e perdorimit masiv te internetit.
Fakti qe nje lidhje interneti ende kushton shtrenjte per xhepat e shqiptareve.
Mungesa e theksuar e perdorimit te kartes se kreditit. Perpos kesaj dhe ai numer i vogel zoteruesish te kartes se kreditit, jeton me friken e abuzivizmit gjate transaksioneve te kryera online.
Mungesa e ofertes konkurenciale per te blere ne internet. Nuk ekziston nje dyqan i mirefillte virtual ku ti mund te realizosh nje blerje. Dhe ato qe ekzistojne shfaqin mungesa te theksuara profesionalizmi dhe korrektesie, si ne rastin e nje blerjeje nga une personalisht, porosia u vonua ne shperndarje rreth 4 jave.
Njohja e paket nga kompanite shqiptare e rendesise qe paraqet marketingu online, si nje mjet tejet eficent dhe tejet ekonomik ne krahasim me llojet e tjera te promocionit.
Marre nga:
http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=68