Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Efektet e Rrjetit: Çelesi i Dominimit te Tregut

Nga Gjergj Dollani*

Kemi kohe qe e shohim konkurrencen ne marketing thjesht si lufta midis dy kompanive. Coca Cola kunder Pepsi. Sony kunder Samsung. BMW kunder Mercedes-Benz. Realiteti eshte qe konkurrenca nuk behet me thjesht produkt per produkt apo kompani per kompani. Tani, ajo behet ndermjet rrjete produktesh e rrjete kompanish. Per shembull merr konkurrencen midis Microsoftit dhe Macintoshit. Nuk eshte thjeshte konkurrence sistemesh operativ, por eshte konkurrence i nje rrjeti te gjere produktesh qe ofrojne keto kompani dhe partneret e tyre, qe perfshin pajisjet elektronike qe funksionojne ne secilin sistem (Ipod, kamera, skaner, printera,) softwaret, manualet teknike, etj.

Pra avantazhi konkurrues sot qendron ne krijimin e nje rrjeti te forte produktesh te cilat dominojne tregun dhe bllokojne perparimin e produkteve/rrjeteve konkurruese. Shembuj tregues jane:

- IPod-Itunes-Istore
- Windows, MS Office, Internet Explorer
- Sistemi Playstation, Lojrat, DVD-te

Vazhdimin e artikullit e gjeni ketu:

http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=250
 

Al-Punk

Still here
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Mos prit te behen pune performante kur klienti paguan 200 Euro per nje site /pf/images/graemlins/smile.gif



[/ QUOTE ]

Epo atehere mos merr 200Euro per nje site!
1. Ben nje pune pa cilesi
2. Je i pakenaqur
3. Prish Tregun
4. Rrit injorancen e njerezve qe vijne dhe thone e bejme nje faqe per 50 Euro

Pyet njehere verdalle se sa marrin kompanite/webmasterat e tjere para se te japesh nje cmim te tille!
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Eshte bere si me te njohur ajo pune, pune ne kohen e lire.
Pastaj edhe ata qe e mbajne veten per profesioniste shumica punojne me template te gatshem dhe asnjehere klienti nuk do dal i kenaqur.

Faqe qe s'kam gjet argument per t'i sharre (pervec downloadimit qe vjen si pasoje e Internetit ne Shqiperi) jane te kesaj kompanie Group 94.

http://www.group94.com/
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

E verteta rreth klientit
Nga Jay Conrad Levinson
Ju mund te mendoni se e dini pse klienti vjen per te blere tek ju, por ka shume mundesi qe ai te vije aty per arsye mjaft te ndryshme nga ato qe ju mendoni.
Njerezit kerkojne per nje seri perfitimesh gjate kohes ne te cilen ata kryejne nje blerje. Nese jeni duke iu komunikuar atyre ndonjerin prej perfitimeve qe ata kerkojne ne ate moment, pothuajse e keni arritur shitjen. Njerezit nuk blejne sepse marketingu eshte i zgjuar, por sepse ai ben nje goditje mjaft te sakte ne perspektiven qe ata kane ne mendje, dhe rezonanca e tij e ben personin qe t’i deshiroje avantazhet e asaj cfare ju shisni.
Klientet tuaj nuk blejne sepse atyre u eshte bere marketing apo sepse jane te detyruar. Perkundrazi, ata blejne sepse ju i ndihmoni ata te kuptojne meritat qe kane, ne menyre te tille qe ti beni ata te kuptojne se e meritojne ate qe ju u ofroni atyre.
Shpesh here ata blejne sepse ju u ofroni atyre nje shperblim te menjehershem- si psh te ngjashem me ate qe pashe kur uragani El Nino zgjati muskujt dhe çatia ime filloi te pikonte. Duke shfletuar midis fleteve te verdha, telefonova nje kompani riparuese çatish, e cila me ofroi nje sherbim te menjehershem, sepse une ndodhesha i ngushtuar ne mes te nje situate urgjente.
Ishte nje vendim shume i thjeshte per mua. Kompania me ofroi perfitimin per te cilin une kisha nevoje. Une isha ne treg per nje perfitim specifik dhe ja ku ndodhi: kompania erdhi tek une me materialet e saj me te mira dhe me te rejat gjithashtu. Nese kjo nuk do te kishte ndodhur, une do ta kisha refuzuar sherbimin e tyre.
Si shume njerez te tjere edhe une isha duke kerkuar qe te merrja nje perfitim prej artikullit ose sherbimit te ofruar, jo thjesht ate pa asnje perfitim. Te gjithe e dime kete gje, por e verteta eshte se njerezit jo gjithmone ata marrin perfitime prej gjerave qe ata blejne, sepse ata blejne shume me shume se kaq:

* Ata blejne premtimin qu ju u beni, ndaj kini kujdes kur u beni premtime.
* Ata blejne premtimet qe ata vete personalisht duan te realizojne
* Ata blejne besueshmerine tuaj, ose nuk blejne fare tek ju nese ju mungon ajo.
* Ata blejne zgjidhjen e problemeve te tyre.
* Ata ju blejne ju, punonjesit tuaj, departamentin tuaj te sherbimit.
* Ata blejne siguri, sukses, garanci, dashuri dhe mireqenie.
* Ata blejne garancine tuaj, reputacionin dhe emrin e mire.
* Ata blejne opinionin e mire te njerezve te tjere per ju.
* Ata blejne pritshmerine duke u bazuar ne marketingun tuaj.
* Ata blejne qellime te besueshme dhe jo thjesht te ndershme.
* Ata blejne shpresen per vete dhe per kompanine e tyre.
* Ata blejne emrin e markes permbi emrat e tjere te cuditshem qe qarkullojne ne treg.
* Ata blejne qendrueshmerine qe ju kane pare juve te shperfaqni.
* Ata blejne formen e medias ne te cilen ju tregtoni.
* Ata blejne profesionalizmin e materialeve tuaja te marketingut.
* Ata blejne vleren, e cila nuk eshte e njejte me çmimin.
* Ata blejne perzgjedhjen dhe ndoshta me te miren e saj.
* Ata blejne lirine per te rrezikuar, e perfituar kjo nga fleta juaj e garancise.
* Ata blejne pranim nga te tjeret per te mirat ose produktet tuaja.
* Ata blejne sigurine.
* Ata blejne vlefshmerine e blerjes, pageses dhe shume me shume.
* Ata blejne respektin per idete dhe personalitetin e tyre.
* Ata blejne identitetin tuaj te pershtatur me marketingun tuaj.
* Ata blejne stil - ate lloj qe i pershtatet stilit te tyre.
* Ata blejne me pasterti duke supozuar se kjo eshte dhe menyra juaj e te berit biznes.
* Ata blejne informacionin e thjeshte per tu arritur per ju, i cili ofrohet ne faqen tuaj te internetit.
* Ata blejne ndershmerine sepse e kunderta perkufizohet me asnje shitje.
* Ata blejne rehatine, oferta qe iu pershtaten zones se deshirave dhe plotesimit te nevojave te tyre.
* Ata blejne suksesin; suksesi juaj i permbahet dhe suksesit te tyre.
* Ata blejne shijen e mire, sepse dine te dallojne te keqen.
* Ata blejne besueshmerine qe ju shperfaqni ne biznesin tuaj.

Eshte shume e rendesishme te dini se cfare nuk duan te blejne klientet tuaj:
objektiva false, shprehje te ekzagjeruara, efekte speciale, marketing qe uleret, marketingun ne forma amatore, çmimin me te ulet per gjithcka (pothuajse 14% e tyre e bejne kete), ose grafiqe te hatashme qe shfaqen ne forme mesazhi.
Ata nuk blejne humorin qe fsheh perfitimet, gramatiken e varfer apo fjale te shprehura keq, njerez qe merren me marredhenie publike qe nuk te degjojne, apo gjera te cilat ata nuk i besojne apo kuptojne plotesisht.
Marketingu me i mire perfshin perspektivat dhe informacionin e klienteve. Ai nderton marredhenie te ndersjellte dhe i fton ata ne blerje. Me e mira e te gjithave eshte sepse ai arrin tek njerezit. Kjo eshte arsyeja pse po te dime te verteten rreth tyre ndihmon ne qendrimin veçmas konkuruesve tane dhe ne ndricimin e mendjes se klienteve tane te ardhshem.

Artikulli u more nga www.albpr.org
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

"Ata blejne" shume e lodheshme ta lexosh kaq here sa eshte shkruar me siper, do te doja te dija nese dhe Jay Conrad Levinson ne origjinal e ka shkruajtur kaq here.
Artikulli shume interesant dhe me vlera, prejashtuar perseritjen e shprehjes "Ata blejne" pamvaresisht rendesise qe ka.
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Si te identifikoni problemet e marketingut ne biznesin tuaj

Nga Jay Lipe

Gjate njerit prej seminareve te mi te fundit, nje pjesemarres me terhoqi vemendjen per perdorimin qe i beja fjales “problem”. Mesa dukej ai ishte mesaur t’i quante “shanse”, dhe ndjente se perdorimi i fjales “problem” ishte negativ. Tani mendoj t’u jap gjerave nje kuptim pozitiv, por ne mendjen time problemet jane ato me te cilat rritemi. A mund ta imagjinoni se si do te ndryshonin disa nga shprehjet tona te perditshme nese ne zevendesojme fjalen “shans” me “problem”? Per shembull:
“Johny, kam nje shans me sjelljen tende.”
“Susie, te lutem mbaroje shansin tend te matematikes.”
“Ai eshte nje shans i vertete ne klase.”

Une besoj ne te thenin drejt me nje minimum rrjedhshmeria, cka do te thote qe ne boten time, ju do te gjeni “probleme” ne nje perpjekje marketingu, dhe “shanse” ne pjesen e deshiruar te reklames. E them kete pasi te zhvillosh nje plan te mire marketingu per biznesin tuaj eshte vertete si te zgjidhesh nje problem. Ju do te identifikoni problemet e marketingut te kompanise suaj dhe me pas te punoni ne drejtim te zgjidhjes se tyre permes perpjekjeve tuaja te marketingut.

Hapat e zgjidhjes se problemit

Ndersa zhvilloni nje plan marketingu per biznesin tuaj, se pari duhet te identifikoni te gjitha problemet e marketingut (p.sh. mungese informacioni, shitje te pakta, etj.) me te cilat perballet biznesi juaj, dhe t’i shkruani ne nje tabele. Pastaj, percaktoni prioritetet e secilit per te percaktuar se cili prej tyre kerkon vemendjen e menjehershme. Se fundi, ju do te filloni duke iu drejtuar atyre qe paraqesin prioritetin me te larte.

Identifikoni Problemet Tuaja

Ndoshta punonjesit do te vazhdojne te permendin se çmimet tuaja jane te larta. Ndoshta klientet tuaj ankohen se gama e produkteve tuaja nuk eshte e gjere sa duhet. Ndoshta keni zbuluar se konkurruesit tuaj kane kanale shperndarjeje me te gjera se sa tuajat. Ndoshta thjesht keni arritur te kuptoni se biznesi juaj ka patur thjesht probleme te mungeses se informacionit ne tregun e tij.

Nese mund te beni kerkime, do te arrini te gjeni lehtesisht disa nga problemet tuaja. Por nese jo, po ju paraqes nje liste me problemet me te hasura ne bizneset ne rritje:
Tregu po ngushtohet.
Askush s’e di se kush jemi.
Klientet tane po largohen.
Nuk po gjenerojme kliente te rinj.
Tregu mendon se ne ofrojme vetem nje produkt apo sherbim - por ne ofrojme me shume.
Nuk kemi nje plan marketingu.
Marketingu yne eshte i hallakatur.
Kemi mangesi ne staf per te pasur nje marketing te mire.
Na mungojne disa mjete marketingu (p.sh. broshura, prezantime).
Çmimet tona jane shume te larta (ose shume te uleta).
Po terheqim klientelen e gabuar.
Qellimi yne gjeografik eshte shume i kufizuar.
Ne shesim vetem nje produkt
Na mungon nje imazh apo brand i qendrueshem.
Perfitimet po bien.
3-2-1
Skanojeni kete liste dhe gjeni dy apo me shume nga problemet tuaja me te medha te marketingut. Pasi t’i keni identifikuar ato, mbajini shenim menjane.

Vazhdimi i artikullit si gjithmone ketu:

http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&amp;file=article&amp;sid=270
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Nuk me duket ndonje gje ndryshe nga analiza SWOT apo PEST.Thjesht pyetjet jane me konkrete,por gjithcka ne analizen e mjedisit ekonomik behet.
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Analiza Pest eshte analiza qe behet per mjedisin e jashtem dhe te afert te kompanise.Njesoj si Swot analizohen shanset kercenimet qe ofrohen nga mjedisi i larget dhe i afert.Kjo analize mbeshtetet ne dy avantazhe konkurruese baze qe mund te kete kompania e cila eshte kosto e ulet dhe diversiteti.PEST jep avantazhet dhe disavantazhet e seciles prej tyre.
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Kush nga ju ka ndonje ide interesante ne lidhje me promovimin e nje qyteti per te nxitur dhe rritur zhvillimin turistik ne te?
p.sh. Vlora apo Durresi boohhhhhh nuk e di zgjidhni ke te doni
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Ideja ime do ishte qe vlora te nxitej per turizem. Durresi, do i bomb atomike, e rindertim nga fillimi ...ka shume pune. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Analiza Pest eshte analiza qe behet per mjedisin e jashtem dhe te afert te kompanise.Njesoj si Swot analizohen shanset kercenimet qe ofrohen nga mjedisi i larget dhe i afert.Kjo analize mbeshtetet ne dy avantazhe konkurruese baze qe mund te kete kompania e cila eshte kosto e ulet dhe diversiteti.PEST jep avantazhet dhe disavantazhet e seciles prej tyre.

[/ QUOTE ]

O kjo eshte analiza 5 forcave? (bleresit, shperndaresit, zevendesuesit ..edhe nja 2 te tjera)?
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ideja ime do ishte qe vlora te nxitej per turizem. Durresi, do i bomb atomike, e rindertim nga fillimi ...ka shume pune. /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]
/pf/images/graemlins/laugh.gif S'te ka pelqyer Durresi /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ok, atehere le te marrim Vloren si rast
Ne c'menyra mund te promovohet Vlora brenda dhe jashte Shqiperise ?
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

U çmend pronari!
Me beri pershtypje kjo lloj reklame + promocion.
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
U çmend pronari!
Me beri pershtypje kjo lloj reklame + promocion.


[/ QUOTE ]

reklame yll fare!! ..mu m'pelqen se eshte shume e thjeshte per popullin e thjesht. Do i blejn njerezit biletat nga gjynofi.
 

mozaiku

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Kush nga ju ka ndonje ide interesante ne lidhje me promovimin e nje qyteti per te nxitur dhe rritur zhvillimin turistik ne te?
p.sh. Vlora apo Durresi boohhhhhh nuk e di zgjidhni ke te doni

[/ QUOTE ]

Persa i perket Durresit...
Qendren e qytetit do e rindertoja ne dy nivele. E keni parasysh pjesen pas pallatit te kultures? Aty ka nje sit arkeologjik mjaft interesant dhe site te tille nuk mungojne ne pjese te ndryshme te qytetit. Ideja ime eshte ndertimi i shkalleve komunikuese se bazes se poshtme me pjesen siper. Kjo do jepte idene e se tashmes qe jeton ne te kaluaren. Nje pune te madhe do zgjidhte nje ndricim i pershtatshem, qe te vinte ne dukje ate c'ka poshte. Kalimtaret mund te kalonin nga njera ane e bulevardit ne anen e rruges afer gjykates, nepermjet ketyre shkalleve ne pjeset anesore te Sitit. Ka shume zona brenda ne qytet, ku jane zbuluar dhe mbuluar perseri objekte interesante. Ideja e dy niveleve mua me duket se do funksiononte. Pra , mos hidhni rere mbi bukurite e nendheshme , por bejini pjese se jetes se perditshme. Kam edhe shume ide te tjera, por ato kam nder mend ti shes me pare... /pf/images/graemlins/laugh.gif
Capuno, bomben veja lagjes tate ti po deshe... /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Al-Punk

Still here
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Ajo reklame eshte bere boze ne Fier dhe ne Vlore. Kudo qe kaloje .. gjeje pronare te cmendur qe kishin ulur cmimet!

Shpeshhere reklama e dobet kthehet ne antireklame! Nuk dua te blej nga nje rrjet dyqanesh me pronare kaq pa fantazi!
 

Blendi

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Kush nga ju ka ndonje ide interesante ne lidhje me promovimin e nje qyteti per te nxitur dhe rritur zhvillimin turistik ne te?
p.sh. Vlora apo Durresi boohhhhhh nuk e di zgjidhni ke te doni

[/ QUOTE ]

Persa i perket Durresit...
Qendren e qytetit do e rindertoja ne dy nivele. E keni parasysh pjesen pas pallatit te kultures? Aty ka nje sit arkeologjik mjaft interesant dhe site te tille nuk mungojne ne pjese te ndryshme te qytetit. Ideja ime eshte ndertimi i shkalleve komunikuese se bazes se poshtme me pjesen siper. Kjo do jepte idene e se tashmes qe jeton ne te kaluaren. Nje pune te madhe do zgjidhte nje ndricim i pershtatshem, qe te vinte ne dukje ate c'ka poshte. Kalimtaret mund te kalonin nga njera ane e bulevardit ne anen e rruges afer gjykates, nepermjet ketyre shkalleve ne pjeset anesore te Sitit. Ka shume zona brenda ne qytet, ku jane zbuluar dhe mbuluar perseri objekte interesante. Ideja e dy niveleve mua me duket se do funksiononte. Pra , mos hidhni rere mbi bukurite e nendheshme , por bejini pjese se jetes se perditshme. Kam edhe shume ide te tjera, por ato kam nder mend ti shes me pare... /pf/images/graemlins/laugh.gif
Capuno, bomben veja lagjes tate ti po deshe... /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]


Jam shume dakord me ty mozaik, por nuk mendoj se do te ndodhi, muzeumet shqiptare po shkermoqen nga themelet dhe askush nuk do t'ia dije, se nuk ka fonde /pf/images/graemlins/eek.gif (mendo cfare vlerash po lihen te humbasin), fondet po shkojne per t'u bere shtatore azem hajdarit ne tirane dhe pjeter arbnorit ne shkoder.
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Ajo parrulle te ben qe emri i kompanise ne kete rast te te ngulitet ne koke mire sepse ti e lexon kete parrulle ,qesh dhe te ngel ne mendje nga fantazia e " cmendur " e tyre.Ti nuk blen fantazine por produktin e tyre dhe ajo qe shihet eshte cmimi sidomos kur ofrohet nga ndonje kompani qe ka pretigj.Qellimi i gjithe ai promocioni : rritje e shitjeve dhe fiksimi i emrit te kompanise.Qesharake apo jo ata e dine se cfare i ben pershtypje konsumatorit shqiptar.
Pse reklamat e amc-se apo te kush e di sa produkteve te tjera sjane banale? Jane por ama njerezit qeshin e kenaqen me to.Strategji eshte dhe kjo.
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Kush nga ju ka ndonje ide interesante ne lidhje me promovimin e nje qyteti per te nxitur dhe rritur zhvillimin turistik ne te?
p.sh. Vlora apo Durresi boohhhhhh nuk e di zgjidhni ke te doni.</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />



Ne fillim duhet te kulturosh njerezit, pastaj mund te merresh me turizmin.
Problemi i turizmit ne shqiperi eshte mungesa e kultures per te pritur turistet. Do te ishte i nevojshem nje kurs 6 mujor per te gjithe ato qe punojne ne kete fushe.
 
Top