Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi
Lips une mendoj se Cola apo Pespi nuk po bejne marketing te gabuar duke ofruar falas frigorifer te markes se tyre shitesve me pakice me kusht qe te reklamohet vetem produkti i tyre, perkundrazi do te thoja qe eshte nje strategji shume e goditur, dhe nuk eshte se nuk e konsiderojne klientin mbret duke vepruar ne kete menyre por nuk kane pse te preokupohen qe ti bejne reklame gratis (cioè publicita) produktit zevendesues te konkurrenti te tyre* cola pepsit dhe e anasjellta* Koncepti i te konsideruarit klientit si mbret , shtrihet brenda kufinjve te produktit apo sherbimit tone, e jo te kenaq une nevojat e klientit te synuar me produktet zevendesues te konkurrentit tim, eshte absurde. Ndryshon puna nese produktet do te ishin plotesuese te njera tjetres, atehere mund te behej nje marreveshje midis kompanive dhe te behej nje marketing i perbashket per to duke rezultuar dhe me kosto me te ulta per firmat respektive.
Lips une mendoj se Cola apo Pespi nuk po bejne marketing te gabuar duke ofruar falas frigorifer te markes se tyre shitesve me pakice me kusht qe te reklamohet vetem produkti i tyre, perkundrazi do te thoja qe eshte nje strategji shume e goditur, dhe nuk eshte se nuk e konsiderojne klientin mbret duke vepruar ne kete menyre por nuk kane pse te preokupohen qe ti bejne reklame gratis (cioè publicita) produktit zevendesues te konkurrenti te tyre* cola pepsit dhe e anasjellta* Koncepti i te konsideruarit klientit si mbret , shtrihet brenda kufinjve te produktit apo sherbimit tone, e jo te kenaq une nevojat e klientit te synuar me produktet zevendesues te konkurrentit tim, eshte absurde. Ndryshon puna nese produktet do te ishin plotesuese te njera tjetres, atehere mund te behej nje marreveshje midis kompanive dhe te behej nje marketing i perbashket per to duke rezultuar dhe me kosto me te ulta per firmat respektive.