Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.
OK!
Cmimi i spoteve televizive shume here eshte i fryre, dhe ja disa arsye.
1) TV. bejene exchange spotesh. Qe do te thote une te jap nje spot per xxxx reklame dhe ti do te me japesh xxxx spot + 50eruro.
2) Çmimi eshte ngritur pasi disa firma dhe kompani te cilat kane patur dhe kane monopole dhe fitim shume te larta jane ato qe paguajne.
3) ERT nuk ka bere punen e saj, pasi ka shume shkelje ne procedura etj...
4) Shteti dhe ketu kam fjalen per Insitutet, Kompani, etj... shteterore kane bere marreveshje sepse ato fitime kane qene leket e popullit dhe kane ndare fitime ato qe kane bere marreveshje.
5) Eshte thene diku me siper se ka firma te cilat bejne reklama ne TV me audience te madhe mbarekombetare dhe satelitore per produkte te cilat kane treg lokal.
Megjithate ato jane cmimet dhe po te shohim me vemendje se kush jane ato kompani te cilat kane bere reklama, dalim ne nje perfundim.
Shumica e tyre kane monopole..........
AMC
Vodafone
KESH
Albtelekom
te cilet kane mbajtur dhe barren me te madhe,
pastaj kemi:
Lori (caffe) TOP-Channel.
Edil (tjegulla dhe ndertim) Vizion +
Abissnet, shekulli, biznesi etj... (kryesisht media) A1
Digitalb Top - Channel
sat+ TV-KLAN
Derby TV-TIRANA
Ariston dhe produkte elektroshtepiake +..,.. TV-Koha
Zagori, Mobitel, etj.. Alsat
Gazeta Shqiptatre++.. News24
etj.....
qe zene pjesen dermuese te reklamave dhe spoteve telvizive bejen (exchange) ku ne kete mori te madhe shkembimesh do te perfshija dhe folesit, drejtuesit e emisioneve, manaxheret etj.
Dhe nje pjese te vogel zene firmat dhe bizneset e ndryshme shqiptare dhe me spotet e shtrenjta televizive.
Them te shtrenjta sepse Promovimi dhe Reklamimi i bizneseve eshte çelesi i portes biznesit ne dekaden e Marketingut.
Sot po shkelqejne bizneset te cilat kane mbeshtetje te forte ne media dhe kryesisht TV, sepse siç e dime te gjithe pjese me e madhe konsumatore eshte popullsi fshatare e cila nuk blen as Revista, as Gazeta.
Mua me duket se tregu i Reklamave televizive eshte me teper spekullativ sesa reklamim ne sherbim te Biznesit.
OK!
Cmimi i spoteve televizive shume here eshte i fryre, dhe ja disa arsye.
1) TV. bejene exchange spotesh. Qe do te thote une te jap nje spot per xxxx reklame dhe ti do te me japesh xxxx spot + 50eruro.
2) Çmimi eshte ngritur pasi disa firma dhe kompani te cilat kane patur dhe kane monopole dhe fitim shume te larta jane ato qe paguajne.
3) ERT nuk ka bere punen e saj, pasi ka shume shkelje ne procedura etj...
4) Shteti dhe ketu kam fjalen per Insitutet, Kompani, etj... shteterore kane bere marreveshje sepse ato fitime kane qene leket e popullit dhe kane ndare fitime ato qe kane bere marreveshje.
5) Eshte thene diku me siper se ka firma te cilat bejne reklama ne TV me audience te madhe mbarekombetare dhe satelitore per produkte te cilat kane treg lokal.
Megjithate ato jane cmimet dhe po te shohim me vemendje se kush jane ato kompani te cilat kane bere reklama, dalim ne nje perfundim.
Shumica e tyre kane monopole..........
AMC
Vodafone
KESH
Albtelekom
te cilet kane mbajtur dhe barren me te madhe,
pastaj kemi:
Lori (caffe) TOP-Channel.
Edil (tjegulla dhe ndertim) Vizion +
Abissnet, shekulli, biznesi etj... (kryesisht media) A1
Digitalb Top - Channel
sat+ TV-KLAN
Derby TV-TIRANA
Ariston dhe produkte elektroshtepiake +..,.. TV-Koha
Zagori, Mobitel, etj.. Alsat
Gazeta Shqiptatre++.. News24
etj.....
qe zene pjesen dermuese te reklamave dhe spoteve telvizive bejen (exchange) ku ne kete mori te madhe shkembimesh do te perfshija dhe folesit, drejtuesit e emisioneve, manaxheret etj.
Dhe nje pjese te vogel zene firmat dhe bizneset e ndryshme shqiptare dhe me spotet e shtrenjta televizive.
Them te shtrenjta sepse Promovimi dhe Reklamimi i bizneseve eshte çelesi i portes biznesit ne dekaden e Marketingut.
Sot po shkelqejne bizneset te cilat kane mbeshtetje te forte ne media dhe kryesisht TV, sepse siç e dime te gjithe pjese me e madhe konsumatore eshte popullsi fshatare e cila nuk blen as Revista, as Gazeta.
Mua me duket se tregu i Reklamave televizive eshte me teper spekullativ sesa reklamim ne sherbim te Biznesit.