Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.
FedEx ka cmimet me te mira ne tregun e Postave Ekspres!
Po tjeter, tjeter...
E pra FedEx duhet ta njohim per kete per cmimin, dhe se e gjejme ne te gjitha qyetet.
Mendimi im eshte qe FedEx duhet te paraqitet ne treg me billborde. (jane me te lira)
Duke mos e ditur se si funksionon ky lloj biznesi, dhe duke mos ditur se cfare norme fitimi kane, po jap disa ide per ne pergjithesi qe mund te ndihmojne manaxherin te eci me i vendosur.
1) segmentimi i moshes
Kush pjese e popullsise perdor kete lloj sherbimi.
2)Perdoruesit jane ne fshat apo ne qytet sa perqind jane ne fshat dhe sa ne qytet.
3) Cfare postojne kryesisht. (dokumenta, letra, etj...) dhe per cfare jane te interesuar, per cmimin apo per mbarevajten e pakos se tyre.
4)Te analizojme konkuruesit.
Pse DHL eshte lider, cfare i sjell ai klientit te tij.
5) Ku mund te gjejme FedEx, nje harte nje faqe, nje cilesi.... etj...
Pra jane nje numer i madh faktoresh qe duhen analizuar. Dhe pastaj per t'ju ardhur ne ndihme ketyre klienteve, ju nevojitet qe ata ta dine se ekzistojne.
Ne gazeta, ne rruge, ne revista.... dhe kur keto te kene filluar te japin ndikimin e tyre fillon qe te rritet puna, fillon te qarkulloj biznesi atehere dhe mjetet monetare per te bere spote publicitare duhet te jene krijuar.
Keto mund te thoja ne pergjithesi, por mendoj se duhet te grumbullohen te dhena dhe te analizohen. Te dhena per konkurentet, kerkesen, dhe tipin e klientit.
Hapi i pare te fiksojme marken.
FedEx te njihet se eshte kompani e cila operon ne kete fushe, une te pakten shume pake e kam degjuar dhe ndeshur, duke shtuar qe une jam nje vezhgues i te gjitha llojeve te reklamave qe nga fletepalosjet, posterat, billbordet, deri te ato qe shperndahen si lojra ne internet.
Mendimi im eshte qe te fillohet me fiksimin e markes.
FedEx.
Cila eshte motoja, sllogani, ngjyra, ta njesojme me dicka.
per me teper duhet te gjej informacion te shikoj se si funksionon nje biznes i tille.