Manifesto kundra Islamizmit

Manifesto kundra Islamizmit

MANIFEST: pasi kemi perballuar dhe mundur fashizmin nazismin dhe stalinizmin bota tani po ndeshet me nje tjeter kercenim global totalitar: ISLAMISM.

Nje lufte globale ku ndeshen demokratet dhe teokratet islamiste e cila nuk do fitohet me arme po ne fushen ideologjike.

Autoret e kesaj manifestoje te botur ne gazeten daneze Indland Jyllands-Posten, 28/02/06, shkrimtare, gazetare, intelektuale bejne thirrje per rezistence ndaj islamizmit totalitar, per nevojen per te perballuar kete kercenim, ashtu sic dhe ngjarjet qe pasuan botimin e kartoonave treguan.

Islamizmi eshte nje ideologji reaksioanare qe vret barazine dhe lirine dhe asgje nuk justifikon obskuritanizmin dhe totalitarizmin si zgjedhje. Bile as deshperimi.

Autoret e kesaj manifestoje qartesojne se shpirti kritikal dhe kritikimi i Islamit si besim fetar nuk duhet ngateruar me stigmatizim te besuesve te tij dhe se liria per te kritikuar ose shpirti kritikal, sic e quajne ata, duhet te ushtrohet ne te gjitha kontinentet kundra te gjitha abuzimeve dhe dogmave.


Ata apelojne tek te gjithe demokratet dhe liridashesit te te gjitha vendeve qe shekulli yne te behet shekulli i dijes dhe jo i obskurantizmit.

Autore te kesaj manifestoje jane qe eshte firmosur dhe shperndare nga qytetare ne mbare boten jane:

Ayaan Hirsi Ali, deputet i parlamentit hollandez dhe skenarist i filmit Submission dhe qe jeton 24 ore ne mbrojtje policore.

Chahla Chafiq, shkrimtare Iraniane, aziluese ne France. Ka shkrujatur "Le nouvel homme islamiste , la prison politique en Iran " (2002).

Caroline Fourest, shkrimtare e librarve me reference ne fanatizem dhe laicizem: Tirs Croisés : la laïcité à l'épreuve des intégrismes juif, chrétien et musulman (with Fiammetta Venner), Frère Tariq : discours, stratégie et méthode de Tariq Ramadan, et la Tentation obscurantiste (Grasset, 2005).

Bernard-Henri Lévy, filozof francez, lindur ne Algjeri, qe merret me te gjitha izmat e shekullit XX, (Fascism, antisemitism, totalitarism, terrorism), autor i La Barbarie à visage humain, L'Idéologie française, La Pureté dangereuse, American Vertigo.


Irshad Manji, Fellow at Yale University and the internationally best-selling author of "The Trouble with Islam Today: A Muslim's Call for Reform in Her Faith" (en francais: "Musulmane Mais Libre"). Ajo shprehet hapur per fjale te lire bazuar ne Kuran.


Mehdi Mozaffari, professor iranian origin and exiled in Denmark, author of articles and books on islam and islamism such as : Authority in Islam: From Muhammad to Khomeini, Fatwa: Violence and Discourtesy and Glaobalization and Civilizations.

Maryam Namazie, Writer, TV International English producer; Director of the Worker-communist Party of Iran's International Relations; and 2005 winner of the National Secular Society's Secularist of the Year award.

Taslima Nasreen, Bangladesh, Doctor. Mbron grate dhe minoritet dhe eshte denuar si apostate.

Salman Rushdie, author of nine novels, including Midnight's Children, The Satanic Verses and, most recently, Shalimar the Clown. He has received many literary awards, including the Booker Prize, the Whitbread Prize for Best Novel, Germany's Author of the Year Award, the European Union's Aristeion Prize, the Budapest Grand Prize for Literature, the Premio Mantova, and the Austrian State Prize for European Literature. He is a Commandeur of the Ordre des Arts et Lettres, an Honorary Professor in the Humanities at M.I.T., and the president of PEN American Center.

Philippe Val, Director of publication of Charlie Hebdo.

Ibn Warraq , author, Apostate qe ka lene Islamin. Why I am Not a Muslim ; Leaving Islam : Apostates Speak Out ; and The Origins of the Koran , is at present Research Fellow at a New York Institute conducting philological and historical research into the Origins of Islam and its Holy Book.

Antoine Sfeir , Libanez i krishter. director of Les cahiers de l'Orient and has published several reference books on islamism such as Les réseaux d'Allah (2001) et Liberté, égalité, Islam : la République face au communautarisme (2005).

P.S Islamizem dhe Islam nuk jane njesoj.
 

i_own_u

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

A ka mundesi te mos beni chit - chat ne kete teme ? Apo duhet te kerkoj ndonje ban per ndonjerin prej jush ???
 

Fioralbina

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Qe te flasesh per islamisem ne menyren qe flet ti duhet ta kesh jetuar ate e jo te vendosesh veten ne postin e gje kritiku qe i vlereson faktet me dylbi nga nje distanc maramendese. Perpara se te vleresosh komplet nje popull analizo nese kjo eshte e drejt, nese ty vet do te pelqente qe te thonin qe si ti edhe te gjithe Shqipetaret jeni kriminela!! Nuk besoj. Nuk eshte e drejt qe per veprime qe kan kryer disa te fajesohen te gjith, kte ta thot nje kristiane.
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Qenke kristiane e martume me musliman! /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ksaj i tham tolerance une,martesa ndermjet komuniteteve!
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Manifesto kundra Islamizmit

ndodhi ajo qe pritej

kurani ne gjrmani eshte paditur ne polici nga disa grupe joqeveritare /pf/images/graemlins/eek.gif

seshte rruga qe duhet te ndiqet por qe tregon problemet me te cilat ndeshet islami
 
H

harap

Guest
Re: Manifesto kundra Islamizmit

o DDD po sa gjera te ceketa qe merr per baze mer burre.Del nje i çmendur e thote diçka e direkt e beson.Je me te vertet kaq naiv ?
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Manifesto kundra Islamizmit

akuza ne nje numer shtetesh te gjermanise eshte perkrah dhe nga NGO dhe federata te ndryshme jo qeveritare dhe eshte se kurani nuk eshte i pajtueshem me kushtetuten gjermane dhe sepse kurani eshte nje liber qe

nxit vrasjen, luften, pranon vjedhjen etj

kurani nuk eshte thjesht nje liber historik po dhe nje liber politk qe shte i papajtueshem me kushtetuten.

Prokuroria thote se akuza nuk eshte kundra mesazhit shpirteror te kuranit po kunder mesazhit politik dhe juridik te tij.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Edhe kjo hyn tek reforma jote e shtirur Dik?

Dmth, ta heqim gjysmen e Kuranit?
 

S6T6N6

Forumium maestatis
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Natyrisht! edhe orizi qerohet para se te haet /pf/images/graemlins/wink.gif
 

Gysi

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Natyrisht qe shkelja e jote e syrit flet shume per qellimet e mira te orizqeruesve te mesiperm, si dhe per sinqeritetin e tyre.

Por ti mund te qerosh oriz ne hava sa te duash, pasi une nuk ia le orizin tim paranoiakeve si puna juaj qe duan ta qerojne me doreza boksi! /pf/images/graemlins/tipsy.gif

Qe ne fillim e kam theksuar se nuk jeni piktore, qe ju eshte fiksuar te pikturoni dema pa brire! /pf/images/graemlins/wink.gif
 

hawk

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Cfare halli e paska zene Gjermanine!?

Por ne kohen qe e "gjithe" Gjermania shqyrton "dhunen" e "politiken" ne Kuran,vitin e ardhshem shkollor ky Liber do te studjohet ne oren fetare ne te gjitha shkollat publike te Italise...
Nuk me duket se Italia eshte fqinje e Afganistanit..
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Edhe Hitleri behet ne shkolle, edhe bolshevizmi. Qellimi nuk eshte per t’i bere nxenesit per te besuar ne to por per ti njohur. Kete qellim ka dhe futja e kuranit ne oren fetare ku metoda e mesimdhenjes mbetet laike dhe jo indoktrinuese dhe qe natyrisht mesimi duke pas parasysh dhe moshen e nxenesve ehste mjaft bazik dhe perfshin disa principe te pergjithshme te aspektit shpirteror apo praktik. Fokusi i tyre ka te beje me te perbashketat e kulturave apo feve te tjera apo me njerezimin ne pergjithesi, ku stresimi i karakterit paqesor dhe vellazerues eshte primar, duke mos lene menjane, sigurisht, dhe pekularitite e fese Islame. Natyrisht qe mesimi nuk ka per qellim te nxisi hostili midis komuniteteve apo kontroversi qe bien ndesh me ligjet e shtetit.

Ne kete menyre duke krijuar nje fare ideje te gjere mbi Islamin eshte me se e priteshme te mbahen ne nje minimum apo mundesisht te evitohen komente mbi lindjen e femres nga nje brinje e keqe qe rrezatohet tek karakteri i saj i pandreqshem, apo e drejta e burrit per te rrahur, pa i thyer kockat, gruan ne rast mosbindje, apo komente mbi papjekurine seksuale te Aishas, apo martesat e forcuara te vajzave te vogla etj. Ajo qe cdokush me te drejte pret nga keto mesime elementare eshte gjithashtu evitimi apo mbajtja ne kontekstin kohor dhe vendor te marredhenjeve feudale agrare i komenteve te praktikave qe kane te bejne me pronesine martesat divorcin, kodin familjar ne pergjithesi, marredhenje qe sot rregullohen nga shteti laik.


Qellimi i ketyre mesimeve eshte krijimi i nje klime besimi reciprok dhe tolerance midis te gjitheve, qofshin keta muslimane apo infidele, te krishtere, ateiste, homoseksuale etj duke vene ne qender luften kunder rracizmave apo shovinizmit patriarkal si dhe fobive te ndryshme. Pra ne nje fare menyre Kurani ne mjaft aspekte te jetes praktike shoqerore politike ja ka lene vendin apo interpretohet konform regullave apo ligjeve shteterore demokratike te shoqerive moderne jo-homgjene, ne nje atmosfere poltike te re, dhe se ne keto mesime mbi Kuranin, duke marre parasysh dhe karakerin e tyre nuk pritet te flitet per Bolshevizem Praktik Islamik /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/devil.gif.

Krijimi i shoqerive paralele, legale dhe shoqerore, dhe mosintegrimi i muslimanve ne perendim i ka lene ata ne nje nga komunitetet me te varfera, te paedukuara dhe me nje papunesi te larte. Rracizmi per kete prapambetje eshte nje faktor, por fajesimi i problemeve gjithmone tek te tjeret nuk eshte i justifikuar. Shoqatat joqeveritare qe kane paditur Kuranin jane mes tjerash shoqata qe punojne me emigrante myslimane per integrimin e tyre ne shoqerine gjermane dhe qe njohin nga ”dore e pare”, si te thuash, pasojat e interpretimit te Kuranit jashte kontekstit kohor historik dhe vendor ne krijimin e ketyre shoqerive paralele qe veprojne ne mjaft raste kundra ligjit apo kushtetutes gjermane. Te tilla orvatje per te paditur Kuranin jane bere dhe ne Indi sidomos ne kohen e acarimit te marredhnjeve nderetnike atje. Natyrisht qe prokuria ka per detyre te ndjeke cdo padi por ne fund ajo vendos duke marre parasysh edhe interesin publik. Prandaj pepjekje te tilla nuk jane rruga e duhur ne zgjidhjene e ketyre problemeve por qe megjithate i sherbejne arritjes se venjes ne dukje apo sensibilizimit te opinionit mbi ceshtje te tilla. Dhe se duhet thene se jo cdokush qe merr hapa te tille urren apo eshte rracist.

Celesi i reformes nuk eshte ndonje formule magjike e huazuar, por dihet qe eshte tradita, vete dogma islame, pra interpretimi kohor, ne baze te kushteve te shoqerive moderne demokratike qe kane per baze lirine e zgjedhjes dhe respektimin e mendimit te tjetrit, dhe jo heqja e gjysmes se Kuranit, edhe pse gjysma e Kuranit apo interpretimi i tij tradicional literal mund te mos okupoje nje pjese te madhe te jetes shumices myslimane. Disa mund ta shikojne intrepretimin si devijim, disa si shtremberim, disa si ”zgjidh e merr”, por fete, ashtu si dhe Islami kane zhvilluar gjithmone nje mekanizem sipas te cilit intrepretimi eshte bere ne varesi te rrethanave, ashtu sic mjaft shembuj nga interpretimi i Islamit sot tregojne, ku kontekstit historik i vihet nje rendesi te vecante, aq me teper qe sot jetojme gjithnje e me shume ne shoqeri jo-homogjene me interelacione te shumta mdis grupeve te ndryshme. Kjo eshte pasurim i tradites dhe jo mohim i saj. Dhe, ne mungese te rrethanave qe linden keto rregulla vazhdimi i interpretimit sikur keto rrethana te jene akoma prevalente i ben ato pengese dhe te papershatshme. Kjo behet nga ata qe jane ne gjendje te kuptojne realitetin e botes se sotme, qe duan te shnderrojne Islamin ne nje force progresiste, si dikur, qe dine te vleresojne arritjet e saj dhe kane njefare vizioni mbi te ardhmen dhe qe nuk depresionohen cdo mengjez vetem me analiza marksiste te realitetit. Fatkeqesisht autoriteti mbizoterues islamik vjen nga nje tradite shkolle pa kulture te mjaftueshme politike demokratike, qe pengon zhvillimin e nje fryme kritike dhe toleruese brenda islamit, qe nuk ka njohuri apo nuk e kupton ne menyre te drejte boten e sotme dhe qe manifeston urrejtje apo frike ndaj saj. Duke thene kete, natyrisht qe ka shume myslimane qe kerkojne daljen nga kriza, sepse krize eshte, por qe jane terhequar menjane nga frika per jeten e tyre dhe ekstremizmi konservator i komunitetit te tyre, qe eshte mbytyr nga injoranca, edukimi i keq, papunesia dhe varferia dhe qe kur krahasohet me minoritete te tjera le mjaft per te deshiruar. Nje pjese tjeter tjesht sa i ben fresk statukuose qe e mban nen fundamentalizem dhe intolerance.

Por, nje hap ne drejtim te duhur, duhet thene se jane dhe masat per te pasur me kontroll ndaj programeve mesimore te shkollave islame per ti bere ato me te gjithaneshme dhe te krahasueshme me programet e shkollave te tjera, si dhe per te pergatitur imame ne medresete perendimore, qe njohin kulturen vendase evropiane dhe jo sic ndodh rendom qe imame te importuar edhe pa njohuri gjuhesore sillen dhe predikojne nje kulture dhe realitet agrar ne nje bote qe ka tejkaluar shekuj me pare kete faze historie.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Ejjj! Dik!
Mos me thuaj qe e ke zeriozisht!

Paske ndryshuar mendim apo si eshte halli?
Deri dje e quaje Islamin fazhizem, kurse tani po flet per interpretime burimore, "si dikur", per aftesim te imameve duke i njohur me kulturat perendimore, ne kuader te bashkjeteses etjjjjj....

Mos eshte ndonje tjeter qe i ka vjedhur paswordin Dikut dhe shkruan ne adrese te tij!!! /pf/images/graemlins/eek.gif
 

jimmy84

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Sa humor qe paska kjo tema. Nje ze i lashte...mesjetar. Lufte "anti-islamike". Me pushke e pene per...Krishterimin.
Une nuk jam musliman dhe biles nuk jam perkrahes i "ekspansionit" islamik por kjo menyre diktatoriale (ose keshtu si them une ose hic) nuk ben gje tjeter vecse i shtron rrugen pikerisht ketij ekspansioni. Mendoni pak...kur Kisha kritikonte dhe ulerinte kunder gjithe atyre shkencetareve,artisteve,librave dhe filmave "sataniste" nuk te vete pak mendja qe ashtu u bente nje reklame FALAS? Sa me shume ta kundershtosh dicka (me dhune verbale apo fizike) aq me shume e perhap. Tani kush eshte i "krishtere" i vertete te marre nje cope flamur me nje kryq ne te dhe t`i hipi Rosinantit per te shpetuar boten nga Terrorizmi Bolsheviko-Nazisto-Satanisto-Islamik.
 

i_own_u

Primus registratum
Manifesto kundra Islamizmit

sot esht gjendur i karbonizuar dhe i hedhur ne rrug trupi i njerit nga autoret e atyre manifestove famoze kunder Islamit

kshu po qe zgjidhen problemet... po jo te merni kot duke i hudh flak vetes per protest e duke bo shum zhurm /pf/images/graemlins/smile.gif

se di pse por kam bindjen qe viktima do jet me origjin çifute
 

ados

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Nje manifest ekziston me kuptimin e plote te fjales..Manifesti i komunizmit nga Marks dhe Engels..Keshtu ti ndajme punen. Nuk mund te kete manifest kunder islamizmit..Vetem kryqezata kunder te paudhve.. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

Sa me shume qe te sulmohemi ne muslimanet aq me mire per ne eshte. Se nga numri i tepert qe jemi plus qe shtohemi me shume por bashkohemi me teper me njeri tjetrin.
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Manifesto kundra Islamizmit

"manifesto"-si term nuk ka te baje me lufte apo lincime fetare,apo jo?
Une do thoja "kritiko",gjithsesi kete duhet ta bajne vete islamistet e jo te krishteret sepse do merrej si "nderhyrje ne punet e brendshme" /pf/images/graemlins/laugh.gif.
Sikur marrdhanjet nderfetare te ishin te mira ndermjet dy feve ma te medhaja ne bote,atehere kritika do merrej si vllaznore.
Kam pershtypjen se edhe islamiket kane bajagi shum kritika kundrejt kritianeve.
Ceshtje thelbsore mendoj se eshte:mbajtja larg e extremisteve nga feja.
Extremistet gjithmone(si radikale qe jane)prishin tolerancen nderfetare.
Papa Gjovalini II ishte ne nje rruge te mire per te permirsu relacionet nderfetare,ndersa Papa Bekimi XVI nuk me duket shume entuziast ne kete aspekt.
Tani,ceshtja shtrohet ,pra,tek :nderhyrja ne punet e brendshme.
1,a u intereson kristianeve menyra e jeteses se islamikeve?
2,a u intereson kristianeve ndryshimi i ligjeve islamike?
3,a u intereson kristianeve modernizimi i botes arabe?
4a u intereson kristianeve mireqenia ekonomike e popullsise islame?

Besimet fetare jane gjithmone te gatshme per zaptime territoresh,qofte kjo edhe duke marre miliona jete njerzish,historia e ka vertetu kete me kohe.
 
Top