Re: Lajme ekonomike!
Rinasi jashtë tregut të transitit
Plani gjerman është që Aeroporti i Athinës të bëhet nyje për fluturimet drejt Mesdheut. Rinasi prishte punë
Altin Xhikneli
Duket se interesat për koncesionin e Aeroportit të Rinasit i kalojnë kufijtë kombëtarë. Plani i kompanisë Hochtief, që tashmë ka marrë Aeroportin e Rinasit me koncesion nuk është rastësor dhe thjesht për të bërë biznes në Shqipëri. Kompania gjermane ka patur interesa të tjera më të mëdha. Hochtief, kërkon të bëjë aeroportin e Athinës, nyje për fluturimet drejt Mesdheut Lindor dhe duke qenë se i vetmi konkurrent potencial për ta penguar këtë plan ishte Aeroporti i Rinasit, atëherë e mori dhe këtë me koncesion. Në një shkrim të gazetës Britanike, Financial Times, bëhen të ditura rezultat e kompanisë që menaxhon aeroportin e Athinës për viti 2006. Sipas Financial Times, kur Hochtief mori me koncesion aeroportin e Athinës, Greqia u zotua të mos hapë dy aeroporte ushtarake, pranë qytetit, për fluturimet me kosto të ulëta. Dhe kësisoj, Hochtief do të bëhej pika lidhëse midis Evropës për në Mesdhe, por aeroporti i Rinasit mund të prishte punë, atëherë ata e morën dhe atw me koncesion. Ndryshe nga koncesioni i Athinës, ai i Tiranës ishte me plot e përplot benefice. Sipas kontratës, Hochtief, zotëron 40 për qind të aksioneve të Aeroportit të Athinës, në një konçension 30-vjeçar. Pjesa e mbetur prej 5 për qind të aksioneve i takon kompanisë private greke të energjisë dhe ndërtimeve,Kopelouzos. Ndërsa 55% i takojnë qeverisë greke. Pra shteti grek gjithsesi është jo vetëm i interesuar, por dhe përfitues direkt i kësaj lëvizje. Financial Times shprehet se “Grupi më i madh i ndërtimeve në Gjermani, nisi ndërtimin e aeroportit, me vlerë 2.2 miliard euro, në kuadër të një projekti për Lojrat Olimpike të Athinës, në vitin 2004, duke synuar zhvillimin e tij si një nyje e rëndësishme për Mesdheun Lindor. Shteti grek zotëron 55 për qind të AIA, aeroporti i parë ndërkombëtar i ndërtuar si një partneritet privat publik”. Pra e strategjia e kompanisë gjermane ishte që të ketë aksesin kryesor për fluturimet low cost drejt Mesdheut nëpërmjet aeroportit të Athinës. Kështu, Hochtief bëri një blerje territoriale për të arritur qëllim i saj. Kontrata me qeverinë greke ishte që të mos përdoreshin dy aeroportet e tjera ushtarake për qëllime fluturimesh civile, dhe ajo me qeverinë shqiptare që përveç Rinasit të mos lejohej asnjë aeroport tjetër në territorin e Shqipërisë, duke siguruar eksluzivitetin për 20 vjet.
E Shtune, 14 Prill 2007
Rinasi jashtë tregut të transitit
Plani gjerman është që Aeroporti i Athinës të bëhet nyje për fluturimet drejt Mesdheut. Rinasi prishte punë
Altin Xhikneli
Duket se interesat për koncesionin e Aeroportit të Rinasit i kalojnë kufijtë kombëtarë. Plani i kompanisë Hochtief, që tashmë ka marrë Aeroportin e Rinasit me koncesion nuk është rastësor dhe thjesht për të bërë biznes në Shqipëri. Kompania gjermane ka patur interesa të tjera më të mëdha. Hochtief, kërkon të bëjë aeroportin e Athinës, nyje për fluturimet drejt Mesdheut Lindor dhe duke qenë se i vetmi konkurrent potencial për ta penguar këtë plan ishte Aeroporti i Rinasit, atëherë e mori dhe këtë me koncesion. Në një shkrim të gazetës Britanike, Financial Times, bëhen të ditura rezultat e kompanisë që menaxhon aeroportin e Athinës për viti 2006. Sipas Financial Times, kur Hochtief mori me koncesion aeroportin e Athinës, Greqia u zotua të mos hapë dy aeroporte ushtarake, pranë qytetit, për fluturimet me kosto të ulëta. Dhe kësisoj, Hochtief do të bëhej pika lidhëse midis Evropës për në Mesdhe, por aeroporti i Rinasit mund të prishte punë, atëherë ata e morën dhe atw me koncesion. Ndryshe nga koncesioni i Athinës, ai i Tiranës ishte me plot e përplot benefice. Sipas kontratës, Hochtief, zotëron 40 për qind të aksioneve të Aeroportit të Athinës, në një konçension 30-vjeçar. Pjesa e mbetur prej 5 për qind të aksioneve i takon kompanisë private greke të energjisë dhe ndërtimeve,Kopelouzos. Ndërsa 55% i takojnë qeverisë greke. Pra shteti grek gjithsesi është jo vetëm i interesuar, por dhe përfitues direkt i kësaj lëvizje. Financial Times shprehet se “Grupi më i madh i ndërtimeve në Gjermani, nisi ndërtimin e aeroportit, me vlerë 2.2 miliard euro, në kuadër të një projekti për Lojrat Olimpike të Athinës, në vitin 2004, duke synuar zhvillimin e tij si një nyje e rëndësishme për Mesdheun Lindor. Shteti grek zotëron 55 për qind të AIA, aeroporti i parë ndërkombëtar i ndërtuar si një partneritet privat publik”. Pra e strategjia e kompanisë gjermane ishte që të ketë aksesin kryesor për fluturimet low cost drejt Mesdheut nëpërmjet aeroportit të Athinës. Kështu, Hochtief bëri një blerje territoriale për të arritur qëllim i saj. Kontrata me qeverinë greke ishte që të mos përdoreshin dy aeroportet e tjera ushtarake për qëllime fluturimesh civile, dhe ajo me qeverinë shqiptare që përveç Rinasit të mos lejohej asnjë aeroport tjetër në territorin e Shqipërisë, duke siguruar eksluzivitetin për 20 vjet.
E Shtune, 14 Prill 2007