Re: Lajme ekonomike!
Kostot e çmendura të një fushate
Llogaritjet e përafërta tregojnë se janë shpenzuar qindra milionë euro
Ka qenë mision i pamundur për mediat për të marrë një kosto të përafërt të shpenzimeve marramendëse që ka patur fushata e zgjedhjeve vendore të 18 shkurtit. Partitë politike kanë refuzuar ti përgjigjen pyetjeve të vazhdueshme të gazetarëve për kostot e fushatës dhe mënyrat e mbulimit të këtyre kostove. Angazhimi i biznesit në këto zgjedhje, madje edhe i atij që ka siguruar paratë në rrugë kriminale sipas disa dokumenteve të shqiptaro-amerikanit Geri Kokalari, ka qënë i përmasave të qindra milionë euro të shpenzuara nga kandidatët dhe partitë politike në të gjithë vendin. Por deri më tani njihen vetëm shifrat e buxhetit të akorduar për fushatën ndërsa po përpiqemi të japim dhe një vlerësim të shpenzimeve të dukshme dhe kryesisht për imazh në këtë fushatë që ka përfunduar dje.
12 milionë usd nga buxheti
Rreth 1 miliardë e 14 milionë lekë ka akorduar qeveria për partitë politike që morrin pjesë në këto zgjedhje nisur nga përqëindjet që kishin fituar në zgjedhjet vendore të vitit 2003. Në fakt buxheti për zgjedhjet është rritur nga viti në vit dhe shuma e miratuar në ligjin për buxhetin ishte rreth 7.4 milion USD. Por Komisioni Qendror Zgjedhor bëri një kërkesë për rritje të buxhetin me 4 milion USD, për shkak të dyfishimit të anëtarëve të komisioneve zonale dhe qeveria e miratoi një kërkesë të tillë. Nga shuma e deklaruar më së shumti kanë përfituar Partia Socialiste dhe Partia Demokratike respektivisht 11.9 dhe 11.2 milionë lekë.
Billbordet dhe posterat
Sipas të dhënave të agjencive, një reklamë e cila vendoset në vende publike kushton minimalisht 2 euro për metër katror. Të tilla janë shumta në kryeqytet. Edhe në autobuzët e linjave urbane, gjenden të afishura reklamat elektorale. Sipas vlerësimit të QKM të marrësh me qira për një muaj, një reklamë në këto linja kushton nga 100,000 lekë deri në 200,000 lekë. Partitë kanë preferuar të reklamojnë imazhet dhe sloganet e tyre edhe në makina reklamuese ku kosto varion nga 1,000 deri në 4,000 euro. Një formë shumë e përdorur në fushatë janë edhe fletëpalosjet apo edhe posterat. Sipas të dhënave të shtëpive botuese, shifra për realizimin e rreth 1,000 copë fletpalosje llogaritet në rreth 20,000 lekë dhe kjo shumë dyfishohet (40,000 lekë) kur bëhet fjalë për posterat, të cilat duket se e kanë jetën më të gjatë dhe i shohim kur edhe gara përfundon. E si konkluzion, QKM vlerëson se për këtë fushatë u harxhuan milionë dollarë ndërsa shifrat zyrtare pritet të deklarohen nga partitë pas zgjedhjeve. E sigurisht që këto shifra do të jenë shumë të shfryra krahasuar me çfarë kanë shpenzuar realisht kandidatët dhe partitë politike në fushatën që lamë pas.
E Hene, 19 Shkurt 2007
Kostot e çmendura të një fushate
Llogaritjet e përafërta tregojnë se janë shpenzuar qindra milionë euro
Ka qenë mision i pamundur për mediat për të marrë një kosto të përafërt të shpenzimeve marramendëse që ka patur fushata e zgjedhjeve vendore të 18 shkurtit. Partitë politike kanë refuzuar ti përgjigjen pyetjeve të vazhdueshme të gazetarëve për kostot e fushatës dhe mënyrat e mbulimit të këtyre kostove. Angazhimi i biznesit në këto zgjedhje, madje edhe i atij që ka siguruar paratë në rrugë kriminale sipas disa dokumenteve të shqiptaro-amerikanit Geri Kokalari, ka qënë i përmasave të qindra milionë euro të shpenzuara nga kandidatët dhe partitë politike në të gjithë vendin. Por deri më tani njihen vetëm shifrat e buxhetit të akorduar për fushatën ndërsa po përpiqemi të japim dhe një vlerësim të shpenzimeve të dukshme dhe kryesisht për imazh në këtë fushatë që ka përfunduar dje.
12 milionë usd nga buxheti
Rreth 1 miliardë e 14 milionë lekë ka akorduar qeveria për partitë politike që morrin pjesë në këto zgjedhje nisur nga përqëindjet që kishin fituar në zgjedhjet vendore të vitit 2003. Në fakt buxheti për zgjedhjet është rritur nga viti në vit dhe shuma e miratuar në ligjin për buxhetin ishte rreth 7.4 milion USD. Por Komisioni Qendror Zgjedhor bëri një kërkesë për rritje të buxhetin me 4 milion USD, për shkak të dyfishimit të anëtarëve të komisioneve zonale dhe qeveria e miratoi një kërkesë të tillë. Nga shuma e deklaruar më së shumti kanë përfituar Partia Socialiste dhe Partia Demokratike respektivisht 11.9 dhe 11.2 milionë lekë.
Billbordet dhe posterat
Sipas të dhënave të agjencive, një reklamë e cila vendoset në vende publike kushton minimalisht 2 euro për metër katror. Të tilla janë shumta në kryeqytet. Edhe në autobuzët e linjave urbane, gjenden të afishura reklamat elektorale. Sipas vlerësimit të QKM të marrësh me qira për një muaj, një reklamë në këto linja kushton nga 100,000 lekë deri në 200,000 lekë. Partitë kanë preferuar të reklamojnë imazhet dhe sloganet e tyre edhe në makina reklamuese ku kosto varion nga 1,000 deri në 4,000 euro. Një formë shumë e përdorur në fushatë janë edhe fletëpalosjet apo edhe posterat. Sipas të dhënave të shtëpive botuese, shifra për realizimin e rreth 1,000 copë fletpalosje llogaritet në rreth 20,000 lekë dhe kjo shumë dyfishohet (40,000 lekë) kur bëhet fjalë për posterat, të cilat duket se e kanë jetën më të gjatë dhe i shohim kur edhe gara përfundon. E si konkluzion, QKM vlerëson se për këtë fushatë u harxhuan milionë dollarë ndërsa shifrat zyrtare pritet të deklarohen nga partitë pas zgjedhjeve. E sigurisht që këto shifra do të jenë shumë të shfryra krahasuar me çfarë kanë shpenzuar realisht kandidatët dhe partitë politike në fushatën që lamë pas.
E Hene, 19 Shkurt 2007