Kush e lufton korrupsionin?

MLK

Primus registratum
Re: Kush e lufton korrupsionin?

Firma turke, “Univers-Alb” do të investojë për hapjen e një klinike private, të cilën do ta administrojë për 20 vjet

Vendimi i fshehtë, qeveria jep me qera 15 mijë m2 të Spitalit Ushtarak


Aleksandra Bogdani

TIRANË- Këshilli i Ministrave “tkurr” spitalin e vetëm ushtarak të vendit, pas vendimit për dhënien me qera të një pjese të mirë të kompleksit universitar. Vendimi i firmosur pa bujë më 18 tetor të këtij viti në sallën e mbledhjeve të qeverisë, ka hyrë në fuqi tre ditë të shkuara, me botimin në Fletoren Zyrtare, duke i hapur rrugën ndërtimit të një qendre spitalore private. “Univers- Alb” sh.a quhet shoqëria që ka përfituar jo pak, por 15. 638 metra katrorë në mjediset e spitalit ushtarak, ndërkohë që vendimi i Këshillit të Ministrave nuk bën publike shumën e parave që do t’i duhet kësaj shoqërie t’i paguajë shtetit shqiptar, për ambientet e marra me qera. Mësohet se “Univers-Alb” është një kompani me pronarë turq, të cilët kanë planifikuar të investojnë për ngritjen e një kompleksi spitalor privat, bash në mjediset e Ushtarakut në Tiranë.
***
“Për dhënien me qera, pa konkurrim, shoqërisë “Univers-Alb” sh.a të disa ambienteve në spitalin ushtarak universitar, Tiranë”,-emërtohet VKM-ja e miratuar në mbledhjen e datës 18 tetor të këtij viti. Ky vendim mban firmën e kryeministrit Sali Berisha dhe është bërë i vlefshëm më 15 nëntor, pas botimit të Fletoren Zyrtare. Propozimi për dhënien me qera të më shumë se 15 mijë metrave katrorë ka mbërritur në tavolinën e kryeministrit nga ministri i Ekonomisë, Genc Ruli dhe ai i Mbrojtjes, Fatmir Mediu. “Këshilli i Ministrave vendosi dhënien me qera, pa konkurrim shoqërisë “Univers-Alb” të disa mjediseve me sipërfaqe trualli gjithsej 15 638 metra katrorë në spitalin ushtarak, për ngritjen e një qendre spitalore”,-thuhet në VKM-në e miratuar më 18 tetor. Më tej shtohet se afati i kontratës së qerasë do të jetë 20 vjet. Qeveria i ka ngarkuar Ministrisë së Ekonomisë të nënshkruajë kontratën me shoqërinë “Univers-Alb”, shoqëri kjo që për 20 vitet e ardhshme do të ketë nën administrim një pjesë të mirë të mjediseve që deri pak ditë më parë i takonin spitalit ushtarak.
***
Megjithë kontestimet nga deputetë të opozitës për kontratën e mësipërme, përfaqësues të qeverisë shqiptare e vlerësojnë atë si shumë të vlefshëm. Eno Bozdo, zv.ministër i Ekonomisë, Tregtisë dhe Energjitikës pohoi dje për “Shekullin” se vendimi për dhënien me qera të disa ambienteve në spitalin ushtarak është në dobi të shtetit shqiptar, pasi aty do të investohen mijëra dollarë për ngritjen e një qendre spitalore. I pyetur për dhënien me qera të këtyre ambienteve pa konkurrim, Bozdo u përgjigj se:” kjo është një procedurë normale, pasi dhënia me qera e ambienteve shtetërore bëhet zakonisht pa konkurrim”. Zv.ministri nuk ka bërë me dije sesa para do të përfitojë shteti shqiptar nga qeraja, por shton se është miratuar plan-projekti i ofruar nga shoqëria “Univers-Alb” për investimet që do të bëhen nga kjo shoqëri për ngritjen e kompleksit spitalor, që do të konkurojë spitalin ushtarak në Tiranë.


15 638

Metra katrorë truall e ambiente i janë dhënë me qera shoqërisë “Univers-Alb” për ndërtimin e një kompleksi spitalor privat. Qeveria e ka miratuar dhënien me qera më 18 tetor, ndërsa VKM-ja ka hyrë në fuqi tre ditë më parë

20

Vjet është afati i dhënies me qera të ambienteve në mjediset e spitalit Ushtarak. Në vendimin e Këshillit të Ministrave nuk bëhet me dije sesa para për metra katrorë do të paguajë shoqëria “Univers-Alb” për shfrytëzimin e ambienteve
 

MLK

Primus registratum
Re: Kush e lufton korrupsionin?

Sa doli ligji per koncesionet ku thuhet se duhet te behet me tender, i formuluar po nga vet ministria e ekonomise, dhe u aprovua ne keshillin e ministrave!!!
Per hidrocentralet me koncesion, ka rreth 3 vjet qe kane filluar studimet, jane perfunduar e ka rreth 1 vit e gjysem qe pritet te fillojne negociatat!
Qeveria nxorri preteksin se duhet pritur te aprovohet ligji i ri, pasi duhet bere me tender, çdo prokurim publik, kurse tani na del se kjo qeveri punoka dhe firmoska dhe kontrata me prokurim te drejtperdrejt!!!
Prokurimet pa tender, normalisht perdoren ne rastet e emergjencave, dhe vetem per emergjenca, atehere si ka mundesi qe jepet nje teritor shteteror, qe eshte pasuri shteterore pa tender e pa studim?!
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Kush e lufton korrupsionin?

Po ti nuk e mban mend kur nxorri per leckash nga ndertesa ata te monumenteve kulturore per ti dhene "shtepi" leka zogut (nga i cili nuk merr para por vota).

Po me e bukura eshte kur tha ne parlament dicka te tipit
"ia kisha premtuar, ia dhashe, po qe se duhen ligje per kete i bejme edhe apo" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Kush e lufton korrupsionin?

Ia vlen te kthehemi nje cast tek i famshmi rast i dhenies me qera pa konkurim i mijera metrave katrore ne ambientet e spitalit ushtarak ne tirane nje firme turke.

Ne fletoren zyrtare nr 117 vendimi i KM mban munrin 729 date 18 10 2006

Nuk e besova kur lexova ne nje gazete se vendimi nuk ishte publikuar ne web site te kryeministrise

Kontrollova vete dhe pashe se
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Kush e lufton korrupsionin?

Nderrmjet vendimeve te tetorit gjenden ato te dates 18
---------------
TETOR Vendime,dt 04.10.2006 Vendime,dt 11.10.2006 Vendime,dt 18.10.2006 Vendime,dt 25.10.2006
--------------

Mjafton te klikosh ne daten 18/10 dhe do te gjesh vendimet e asaj dite si me poshte

--------------KESHILLI I MINISTRAVE


aaa

Home Page Kryeministri Lajme Kryesore

Këshilli i Ministrave
Kërko




VENDIM PER MIRATIMIN E PROTOKOLLIT TË BISEDIMEVE, NDËRMJET KËSHILLIT TË MINISTRAVE TË REPUBLIKËS SË SHQIPËRISË DHE QEVERISË SË REPUBLIKËS FEDERALE TË GJERMANISË, PËR BASHKËPUNIMIN, FINANCIAR E TEKNIK, PËR VITIN 2006 (date, 18.10.2006)



VENDIM PER MIRATIMIN E MARRËVESHJES, NDËRMJET KËSHILLIT TË MINISTRAVE TË REPUBLIKËS SË SHQIPËRISË DHE QEVERISË SË REPUBLIKËS SË GREQISË, PËR BASHKËPUNIM NË FUSHËN E ENERGJISË (date, 18.10.2006)



MIRATIMIN E MARRËVESHJES, NDËRMJET KËSHILLIT TË MINISTRAVE TË REPUBLIKËS SË SHQIPËRISË DHE QEVERISË SË REPUBLIKËS FEDERALE TË GJERMANISË, PËR BASHKËPUNIMIN FINANCIAR, 2004 (date, 18.10.2006)



VENDIM PER DISA NDRYSHIME NË VENDIMIN NR.551, DATË 2.8.2006, TË KËSHILLIT TË MINISTRAVE, “PËR PËRCAKTIMIN E NUMRIT TË PUNONJËSVE BUXHETORË, PËR VITIN 2006, NË MINISTRITË DHE INSTITUCIONET QENDRORE”, TË NDRYSHUAR (date, 18.10.2006)



VENDIM PER NJË SHTESË FONDI NË BUXHETIN E VITIT 2006, MIRATUAR PËR MINISTRINË E PUNËVE PUBLIKE, TRANSPORTIT DHE TELEKOMUNIKACIONIT, PËR REHABILITIMIN E SISTEMIT KULLUES, NË ZONËN E SHKOZETIT, DURRËS (date, 18.10.2006)



VENDIM PER TRANSFERIMIN E PRONAVE TË PALUAJTSHME SHTETËRORE TË SISTEMEVE TË UJËSJELLËS-KANALIZIMEVE NË PRONËSI TË NJËSIVE TË QEVERISJES VENDORE (date, 18.10.2006)



VENDIM PER MIRATIMIN, NË PARIM, TË MARRËVESHJES SË GRANTIT, NDËRMJET KËSHILLIT TË MINISTRAVE TË REPUBLIKËS SË SHQIPËRISË DHE FONDIT GLOBAL PËR LUFTËN KUNDËR AIDS-IT, TUBERKULOZIT DHE MALARJES, PËR PROGRAMIN "PËRSHKALLËZIMI I PËRGJIGJES KOMBËTARE NDAJ TUBERKULOZIT" (date, 18.10.2006)



VENDIM PER MIRATIMIN, NË PARIM, TË MARRËVESHJES SË GRANTIT, NDËRMJET KËSHILLIT TË MINISTRAVE TË REPUBLIKËS SË SHQIPËRISË DHE FONDIT GLOBAL PËR LUFTËN KUNDËR AIDS-IT, TUBERKULOZIT DHE MALARJES, PËR PROGRAMIN "FUQIZIMI I PËRGJIGJES KOMBËTARE TË SHQIPËRISË NDAJ HIV/AIDS-IT, PËR GRUPET E PAMBROJTURA" (date, 18.10.2006)



VENDIM PER KRIJIMIN, PËRBËRJEN, KOMPETENCAT DHE MËNYRËN E FUNKSIONIMIT TË KOMITETIT AD-HOC TË LOJËRAVE TË FATIT, KAZINOVE DHE HIPODROMEVE (date, 18.10.2006)



http://www.keshilliministrave.al/shqip/qeveria/mbledhjet/vendime%2018%20tetor.asp
------------------------

Une nuk arrij ta gjej ne fakt publikimin e atij vendimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PSE ESHTE MBAJTUR I FSHEHTE?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

A NUK BIE ERA VJEDHJE?????????????????????????????????????????????????????????
APO NJE MASHTRIM I VOGEL???????

PSE ESHTE FSHEHUR AI VENDIM???????????????????????????????????????????????
 

komino

Valoris scriptorum
PSE ESHTE MBAJTUR I FSHEHTE VENDIMI?

Cfare mendimi duhet te kene militantet e berishes ne lidhje me kete fakt

fakt eshte dhenia me qera pa konkurim e 15-20 mije metrave katrore ne ambientet e spitalit ushtarak.


fakt eshte mbajtja e fshehte e vendimit ndryshe nga vendimet e tjera (pa zarar) qe publikohen ne web site te kryeministrise.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: PSE ESHTE MBAJTUR I FSHEHTE VENDIMI?

Militantët e Berishës ma do mendja që mendojnë se ky është një vendim për së mbari e që ata që i kundërvihen janë komunista ose anti-shqiptarë, të korruptuar etj.

Ndërkohë, ky është një rast flagrant i korrupsionit i cili vazhdon në Shqipëri. Edhe sikur marrëveshja të ishte tepër e favorshme për ne, edhe sikur kuadri ligjor t'ja lejojë qeverisë marrjen e këtij vendimi dhe zbatimin e tij pa pyetur asnjë instancë tjetër të shtetit dhe pa zbatuar kërkesat ligjore në lidhje me konkurencën e lirë, etj., përsëri ky pazarllik mbetet tepër i dyshimt
e pasi nuk është i hapur. nuk ka asnjë informacion për arsyet e tij, për synimet e tij si dhe kryesorja, për mënyrën e procedimit të tij.
 
H

harap

Guest
Re: PSE ESHTE MBAJTUR I FSHEHTE VENDIMI?

- ne lidhje me token prapa spitalit ushtarak eshte bere edhe deklarata nga ministria e mbrojtjes.Lexo edhe fletoren zyrtare se ne faqe te kryeministrise nuk e di se dalin lajmerime per tendera.
Eshte dhene me qera edhe ca kushte te tjera qe duhet te plotesoj pala qe e ka marr per investim per 20 vjet.
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PSE ESHTE MBAJTUR I FSHEHTE VENDIMI?

dalin dalin

te pakten te gjithe ato qe jane publikuar ne kete teme

PSE KY ESHTE MBAJTUR I FSHEHTE????????????
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PSE ESHTE MBAJTUR I FSHEHTE VENDIMI?

Nje lajm i mire

pas akuzave te olldashit, Anastas Angjeli (ish ministrer i nanos) eshte i hetuar per shpredorim te detyres (akuzat e tjera te olldashit jane hedhur poshte)
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PSE ESHTE MBAJTUR I FSHEHTE VENDIMI?

a eshte deputet akoma angjeli?

tani duhet te jepet leje nga parlamenti apo jo?
 

komino

Valoris scriptorum
Kontrabanda si vlere pozitive "kur e thote partia"

Si i behet tani qe berisha e "cdoganoi" kontrabanden e (rrjedhimisht) korrupsionin si vlere pozitive "kur e thote partia"??????????????!!!!!!!!!!!!!!

Per ata qe nuk e dine, berisha pranoi me ne fund publikisht kontrabanden e naftes me serbine gjate embargos (ne kohen kur ishte president i shqiperise)

NE keto momente, si mund ta shohim gjithe propoganden e berishes kunder immoralitetit dhe demit te kontrabades dhe trafiqeve te paligjshme me jashte???????????????!!!!!!!!!!!

Si mund te besojme fjalet e berishes per shtet ligjor?????????????!!!!!!!!!!!!!

Si mund te besojme se berisha do te luftoje korrupsionin nderkohe qe ne shtet zoterojne po ata doganiere (duke filluar me ministrin e financave-ish shef i doganave) dhe po ata trafikante (duke filluar me ish presidentin e kompanise se PD - "shpiponja" ishte kompania e kontrabandes se naftes - sot keshilltar i qeverise berisha) dhe po ata drejtues te sherbimeve sekrete (gazidede) qe jo vetem lejonin por edhe ndihmonin kontrabanden e naftes drejt makines luftarake serbe.

Me te ardhur ne pushtet heren e pare berisha:

1- burgosi kreun e opozites per korrupsion (teorikish beri mire)
2- filloi vete te bente kontrabande nafte me serbine

Pse te mos mendojne se tani se ishte ai vete qe bendte edhe trafikun e droges e te rrefugjateve drejt italise?

Pse te duhet te mendojne se nuk do i perserise verpimet e tij perderisa i rrefeu dhe askush nuk brofi ne kembe ti kerkonte doreheqjen.

Ka nje ndryshim te madh midis akuzave qe deri tani i beheshin dhe faktin qe ai e pranon me gojen plot.

Cfare mesazhi po trasmetohet?????????????????????????
 

i_own_u

Primus registratum
Re: Kontrabanda si vlere pozitive "kur e thote partia"

me ke te flasesh thuj...

ne bised e siper me 2 miq te mi njoni (Demokrat i flakt) u hap muhabeti i Rozafes qe ka bllokuar tregun Shqiptar me Peshk

dheeee me than qe dihet bukur nga te gjith qe Rozafa e ndron peshkun e fresket me ate te frizerit ne ujrat nderkombtare me peshkarezhat Italiane

d.m.th fiton ne det e fiton dhe ne tok duke e kalbur Shqiptarin me ate peshk

un i thash qe nuk esht normale... e ky demokrati me tha qe pse nuk esht normale...? peshku ka qen lux vite me par tashi qe po e hajn te ngordh ku esht problemi...?

nejse,

dhe fakti qe vetem anijet Rozafa (nje nga investitoret me te fuqishem te PD-s) kan licens per ne det me vjen te dyshoj qe po kto anije bojn dhe kontrabanden e droges

ku dihet qe Shqiperia vazhdon te jet magazina e Europes...
 

komino

Valoris scriptorum
...me cdo cmim...

Dritat, Berisha pranon paktin për zgjedhjet



"Qeveria shqiptare do të importojë energji, pavarësisht nga çmimi". Kjo është deklarata dhe premtimi i kreut të qeverisë, Sali Berisha, që ka bërë dje në Kryeministri. Duke u shprehur se këtë vit vendi nuk do të ketë krizë energjetike si ajo e vitit të kaluar, Kryeministri Berisha tha se qeveria ka dyfishuar aktualisht importin, pavarësisht nga çmimi që duhet të paguajë.

"Mbi eksperiencën e kësaj thatësie që ndodhi, do të përpunohet qëndrimi edhe për vitet e ardhshme", tha ai. Një ditë më parë, qeveria i rialokois KESH-it plot 14 milionë dollarë për të shmangur krizën energjetike.

www.gazeta-shqip.com
 

komino

Valoris scriptorum
Amnistia ndeshkon korrupsionin?????!!!!!!!!!!!!!

TJETER AMNISTI

..............................
"Pushohen ndjekjet penale për çështjet në hetim, të kryera deri më datën 5 shtator 2006, për të cilat Kodi Penal parashikon një dënim me burgim deri në dy vjet, ose çdo lloj dënimi tjetër më të lehtë"





...Kështu mund të mbyllet hetimi për dosjet e PS-së, kundër zyrtarëve të PD-së, të cilët i ka paditur për shpifje. Sokol Olldashi, Gerti Bogdani, Bujar Nishani, do të përfitojnë nga amnistia. Ndërsa socialisti Arben Malaj, i akuzuar nën akuzën e "favorizimit", do t‘i "shpëtojë" drejtësisë pasi akuza ndaj tij parashikon një dënim jo më shumë se dy vjet.

Ish-shiksi Anibal Basha, i arrestuar për dhunën fizike të ushtruar ndaj ish-kryetarit të SHISH-it, Fatos Klosi, shpreson që krimi i tij të falet nga amnistia, e cila pritet të miratohet nga parlamenti. Nëse pranohet propozimi për amnistinë tre vjet, atëherë Anibal Basha falet automatikisht për goditjen që i ka bërë Fatos Klosit. Veprimi i tij parashikohet nga neni 237 i Kodit Penal, sipas të cilit goditja për shkak të detyrës dënohet me gjobë deri në tre vjet burgim. Nëse akuza për goditjen e Klosit do të falej, atëherë përveç një pozite më të favorshme para togave të zeza, Anibali do të kursente edhe dhënien e argumenteve të tij para gjykatës mbi motivet që e çuan të godiste ish-kryetarin e SHISH-it.

Prokuroria e Përgjithshme thotë se nga një përllogaritje e thjeshtë rezulton që rreth 1200 dosje në të gjithë Shqipërinë rrezikojnë të mbyllen, nëse amnistia dekretohet...

www.GAZETA-SHQIP.COM
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Kush e lufton korrupsionin?

Rruga Rrëshen-Kalimash, të gjitha kulisat në qeveri dhe prokurori

Habjon Hasani
Fillimi i hetimeve i asaj që quhet “dosja e rrugës Rrëshen-Kalimash” shënohet në mars të vitit 2007, kur një relacion i zyrës së shtypit të Prokurorisë së Përgjithshme, bazuar në një artikull të revistës “MAPO”, i titulluar “Buzëqeshja 45 miliardë”, i dorëzohet kryeprokurorit Theodhori Sollaku. Ky i fundit, porsa njihet me materialin, urdhëron fillimin urgjent të hetimeve dhe ia lë në dorë çështjen Prokurorisë së Rrethit Tiranë. Në media u denoncua ai që u cilësua si “Buxheti i Tretë”. Qeveria shqiptare, në një mbledhje urgjente, në mbrëmjen e 27 nëntorit të vitit të kaluar, vendosi të ndryshojë Buxhetin e Shtetit. Vendimi nuk u bë asnjëherë i njohur për opinionin publik dhe taksapaguesit shqiptarë. Ai u bë i ekzekutueshëm vetëm pasi mori dhe votat në Kuvend, saktësisht në datën 18.12.2006, pra vetëm 12 ditë para se vetë viti në të cilin do të operonte ky “Buxhet i Tretë” të mbyllej. Me propozimin e ministrit të Financave, Ridvan Bode, Këshilli i Ministrave miratoi Aktin Normativ me atribute të buxhetit të shtetit, teknikisht një Buxhet të Tretë për 2006-n. Akti Normativ i Këshillit të Ministrave tjetërsoi 10 nene të paketës së buxhetit të shtetit, miratuar në korrikun e vitit 2006, buxhet i cili njihej rëndom si “Buxheti Shtesë”! Akti Normativ me të cilin qeveria i propozoi parlamentit ndryshimin e buxhetit në muajin e fundit të vitit ndryshoi totalisht tabelën e shpërndarjes së investimeve! I njëjti akt realizoi një buxhet të ri, totalisht të ndryshuar, duke urdhëruar ekzekutimin e këtyre ndryshimeve me atributet e ligjit për buxhetin e shtetit! Parlamenti e shqyrtoi atë 15 ditë më vonë, në datën 18 dhjetor 2006.
“Buxheti”
Megjithëse propozimi i buxhetit të panjohur, apo Buxhetit të Tretë u realizua nëpërmjet një Akti Normativ, Kuvendi e miratoi atë në një seancë të jashtëzakonshme dhe emergjence në datën 18 dhjetor të vitit 2006. Në Kuvend ekzistonte vërtet një situatë e nderë, por që nuk lidhej aspak me shqyrtimin e këtij buxheti (që ishte përcjellë si emergjencë), por me kolapsin politik që kishte përfshirë vendin prej disa javësh si pasojë e konfliktit për zgjedhjet mes pozitës dhe opozitës. Akti Normativ (buxheti fantazmë) u miratua “pa zë“ në fundin e një seance plenare të mbushur me tone të forta elektorale dhe akuza certifikatash, pa njoftim të parlamentit mbi një akt që ndryshon buxhetin, ndërsa në seancën kur u miratua ky buxhet nuk u dëgjuan të shpreheshin komisionet në seancë parlamentare. Ndërkohë që në analizë të ndryshimeve të këtij buxheti u konstatuan lëvizje të konsiderueshme fondesh. Ministrisë së Transporteve, buxheti shtesë (i parafundit) i kishte lëvruar një shumë prej 15,4 miliardë lekësh në zërin e veçantë të “Ndërtimit të rrjetit të rrugëve nacionale”. Ndërkohë që në “Buxhetin e Tretë”, të miratuar në heshtje 12 ditë para përfundimit të vitit 2006, kësaj ministrie i është besuar për “Ndërtimin e rrjetit të rrugëve nacionale” një fond prej 19,8 miliardë lekësh. Diferenca mes dy buxheteve flet për një shtesë kolosale prej 4,4 miliardë lekësh, të cilat duhej që për 12 ditë të investoheshin dhe të realizonin rrugë nacionale. Në tabelën e investimeve vjetore për vitin 2006, Ministria e Transporteve e konsideron këtë shumë (19,8 miliardë lekë) 96 për qind të realizuar brenda vitit 2006. Pra kjo ministri kishte të shpallur publikisht një rekord që konsistonte në shndërrimin e 4,4 miliardë lekëve në rrugë të reja vetëm për 12 ditë.

Dyshimet për rrugën
Menjëherë porsa u zbulua aksioni qeveritar për të sajuar një buxhet të fshehtë, u konstatua se shuma që i kalohej Ministrisë së Transporteve kishte lidhje me paradhënien prej 72 milionë eurosh që kjo ministri i kishte dhënë konsorciumit Bechtel-Enka për rrugën Rrëshen-Kalimash. Në tentativën e përkthimit të shifrave të “Buxhetit të Tretë”, binte në sy fakti se shifra prej 4.4 miliardë lekësh që i është dhënë Ministrisë së Transporteve për ndërtimin e rrugëve kombëtare (vetëm për 12 ditë), e ka burimin e saj nga pakësimi i fondeve për zërat e tjerë të kësaj ministrie (Ujësjellës Kanalizime, Infrastruktura Turistike, Hekurudhat etj.), por edhe nga një zhvendosje fondesh nëpërmjet buxhetit të disa ministrive të tjera. Transportet kishin të shpallur një rezultat të mirë realizimi edhe për këto zëra të cilat rezultuan me fonde të pakësuara në Buxhetin e Tretë. Logjikisht, nëse kjo tabelë e shpallur e Realizimit të Investimeve ishte fiktive, atëherë dëmi dyfishohej dhe bëhej (4.4 miliardë + 4.4 miliardë) 8.8 miliardë lekë. Një shifër e njëjtë kjo me atë që ministria i ka dhënë me akt paradhënie konsorciumit Bechtel-Enka.

Transkripti, Prokuroria bën gati akuzën e 18-të

Organi i akuzës pret që Këshilli i Ministrave t’i vërë në dispozicion transkriptimin e mbledhjes së qeverisë të datës 27 shtator të vitit 2006. Deri më tani akuza ka hartuar 17 akuza penale ndaj kryeministrit Berisha dhe qeverisë shqiptare. Një burim i cili ka ndjekur që në fillesat e saj këtë çështje, ka siguruar gazetën se me anë të këtij transkriptimi pretendohet të zbulohet se cili person apo instancë ka iniciuar këtë kontratë, ndërkohë që ky transkript do t’i shërbejë prokurorisë edhe për të mësuar qëndrimin e anëtarëve të kabinetit qeveritar ditën e nënshkrimit të kësaj kontrate të paligjshme miliardere. “Sigurimi i transkriptit nga ana e prokurorisë do të zbardhë qëndrimin e qeveritarëve dhe do të shpjegojë se kush është iniciuesi i kësaj kontrate. Si rregull duhet të kishte qenë Ministria e Transporteve, por ne kemi dyshime se realisht nuk është kjo ministri që ka bërë propozimin. Kjo vjen si pasojë e një arsyetimi të thjeshtë, pasi ka pak gjasa që kryeministri të firmoste këtë kontratë antiligjore të ardhur si propozim nga transportet pa qenë i vetinteresuar për të nënshkruar një kontratë të paligjshme”, - janë shprehur ekspertë të çështjes dy muaj më parë për gazetën. Ndërkohë që është mësuar se kërkesa e prokurorisë është hedhur poshtë, e për më tepër Kryeministria ka injoruar dhe urdhër-sekuestron që prokuroria ka lëshuar për këtë dokument (transkriptin e mbledhjes së qeverisë).

Qeveria gati për transaksionin prej 120 milionë USD

Prej mëse tre muajsh qeveria shqiptare mban të bllokuara 120 milionë dollarë, të cilat i kishte parashikuar në Buxhetin e vitit 2007 (70 milionë dollarë) dhe në Buxhetin shtesë të vitit 2007 (50 milionë dollarë) për të paguar konsorciumin turko-amerikan “Bechtel-Enka” në bazë të kontratës antiligjore që ka nënshkruar me këtë konsorcium për ndërtimin e rrugës Rrëshen-Kalimash. Arsyeja e bllokimit të kësaj shume lidhet me hetimin e tenderit të kësaj rruge nga ana e Prokurorisë. Burime nga institucioni i Prokurorisë kanë bërë të ditur se qeveria shqiptare deri pak kohë më parë kishte kryer të gjitha procedurat ligjore të lëvrimit të këtij fondi dhe se ngelej vetëm kryerja e transaksionit. Ka qenë pikërisht ky i fundit, i cili nuk është realizuar dot nga qeveria, sepse ndërsa ishin marrë masat për transferimin e 120 milionë eurove të akorduara nga buxhetet e vitit 2007, organi i akuzës i kërkonte Drejtorisë së Përgjithshme të Rrugëve dhe Ministrisë së Transporteve llogari për paradhënien prej 72 milionë eurosh (dokumentuar në Buxhetin 2006) të bërë vitin e kaluar dhe për 32 milionë euro që janë dhënë në muajin shkurt të vitit 2007 (e dokumentuar në media me faksimile). Pra qeveria ishte e detyruar të bllokonte 120 milionë eurot e akorduara për vitin 2007, në një kohë që nuk mund të justifikonte shumën totale prej 104 milionë eurosh që ajo i kishte dhënë me paradhënie konsorciumit Bechtel-Enka deri në muajin mars të këtij viti. Jo pak, por 104 milionë euro ka shkuar paradhënia deri në muajin mars, ndërkohë që punimet për rrugën Rrëshen-Kalimash filluan në muajin shkurt të vitit 2007.

--------------------------------------------------------------------------------
About this entry
You’re currently reading “Rreshen - Kalimash,” an entry on Gazeta e vogel

Published: 8.31.07 / 2pm
Category: Blogroll, Mbrojtja, bizneset politike, ekonomi biznes, elektorati konsumator, tregu politik (konsumatore shites)
Tags:
Edit:Edit this entry.

--------------------------------------------------------------------------------

25 Comments
Jump to comment form | comments rss [?] | trackback uri [?]

gene

8.31.07 / 2pm
Marre nga gazeta ALBANIA


gene

9.4.07 / 1pm
Gazmend Janku
Gazeta Shqiptare

TIRANE-Dosja penale e tenderit Rrëshen-Kalimash, së shpejti pritet të plotësohet me fletë-arrestet e personave të dyshuar si përgjegjës të shkeljeve të konstatuara. Burime të gazetës janë shprehur se organi i akuzës ka ngushtuar rrethin e zyrtarëve dhe ish-zyrtarëve që mendohet se janë personat përgjegjës, jo vetëm për shkeljet e procedurave të tenderit, por edhe për dëmin ekonomik që i ka ardhur shtetit si pasojë e çmimit mjaft të lartë që është paguar për ndërtimin e segmentit Rrëshen-Kalimash, i cili është pjesë e aksit Durrës-Morinë. Për disa nga të dyshuarit pritet që së shpejti të firmosen edhe fletë-arrestet, të cilat mund të jenë tre të tilla. Sipas burimeve të lartpërmendura, bëhet e ditur se personat e dyshuar kanë qenë dhe disa prej tyre janë aktualisht zyrtarë të Ministrisë së Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit. Ka qenë pikërisht kjo ministri, e cila i ka propozuar Këshillit të Ministrave procedurat e tenderit, një pjesë e mirë e të cilave janë vlerësuar si të paligjshme nga organi i akuzës dhe me pasoja të rënda ndaj interesave ekonomike të shtetit. Për shkak të ruajtjes së sekretit hetimor, burimet nuk kanë pranuar të bëjnë publike emrat e personave të dyshuar për këto shkelje, por janë shprehur se shumë shpejt identitetet e tyre do të mësohen.
Shkeljet
Segementi Rrëshen-Kalimash mund të cilësohet si rrugë e florinjtë, duke pasur parasysh vlerën e fondeve që janë miratuar nga qeveria shqiptare, e cila deri më tani ka arritur në rreth 700 milionë euro. Shifra gati është dyfishuar me vlerën fillestare të miratuar për ndërtimin e këtij segmenti rrugor, që ishte 418 milionë euro dhe që gjithashtu ishte vlerësuar si mjaft e lartë. Duke pasur parasysh vlerën prej 700 milionë eurosh dhe gjatësinë e segmentit Rrëshen-Kalimash, që është 57 kilometra, rezulton se një kilometër rrugë i këtij segmenti kushton rreth 12 milionë euro. Por çuditë nuk mbarojnë me kaq. Burime pranë organit të akuzës janë shprehur se fondi prej 700 milionë eurosh nuk është përfundimtari, pasi ende nuk ka një projekt përfundimtar të ndërtimit të këtij segmenit rrugor. Këto shifra të frikshme janë miratuar pa asnjë bazë ligjore. Këtë fakt e vërteton edhe kundërshtimi i ministrit të Financave, Ritvan Bode, cili ka qenë nga ministrat e vetëm që ka nuk ka pranuar superfinancimin e qeverisë shqiptare për rrugën Rrëshen-Kalimash. Por si oponencë e vetme, kundërshtimi tij nuk është marrë parasysh, pasi anëtarët e tjerë të Këshillit të Ministrave, me në krye Kryeministrin Sali Berisha dhe ish-ministrin e Transporteve, Lulëzim Basha i kanë miratuar me urgjencë fondet, duke u bërë bashkëfajtorë në këtë skandal financiar të paprecedentë në vendin tonë. Dhe si i tillë, ky skandal po përpiqet të fshihet nga qeveria, e cila të paktën në tre raste nuk ka pranuar t’i japë organit të akuzës procesverbalet e mbledhjeve të qeverisë, ku janë miratuar shtesat e fondit për ndërtimin e rrugës në fjalë.


gene

9.7.07 / 12pm
Gazmend Janku
Gazeta Shqiptare

Ish-zëvendësministri i Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit, Armand Teliti është personi i parë që merret i pandehur për dosjen e tenderit të rrugës Rrëshen-Kalimash. Sot në orën 09:00 të paradites, Teliti, i emëruar dy ditë më parë Drejtor i Drejtorisë së Përgjithshme të Gjendjes Civile, pritet të paraqitet në zyrën e prokurorit të çështjes pranë Prokurorisë së Tiranës, ku do të njihet me akuzën e shpërdorimit të detyrës, që ka sjellë për pasojë dëme financiare interesave ekonomike të shtetit. Armand Teliti, i kontaktuar nga gazeta është shprehur në një intervistë, se nuk kishte kryer asnjë shkelje të ligjit në dokumentacionin e firmosur prej tij dhe që i përket procedurave të tenderit të rrugës Rrëshen-Kalimash. Ai, paraprakisht ka deklaruar se nuk ndihet aspak fajtor për veprimet që ka kryer gjatë kohës që ka qenë në detyrën e zëvendësministrit të Transporteve. Por krejt i kundërt është qëndrimi i organit të akuzës ndaj Telitit. Pas më shumë se katër muaj hetime, prokuroria, në bazë të shkeljeve të shumta të konstatuara në procedurat e tenderit të rrugës Rrëshen-Kalimash dhe mbledhjes së provave, ka vendosur që të vërë nën akuzë persona konkretë të dyshuar si përgjegjës të këtyre shkeljeve. Ish-numri dy i Ministrisë së Transporteve, e cila ka përgatitur dokumentacionin në bazë të të cilit janë marrë më pas vendimet e Këshillit të Ministrave për rrugën Rrëshen-Kalimash, do të jetë zyrtari i parë që do të përballet me akuzat për një nga çështjet të cilësuar si skandali më i madh financiar që implikon drejtpërdrejtë institucione të larta shtetërore. Shuma e miratuar deri më tani nga qeveria shqiptare për ndërtimin e rrugës Rrëshen-Kalimash ka shkuar deri në 700 milionë euro, shifër e cila është gati dyfishi i shifrës prej 418 milionë euro, të miratuar pas përcaktimit të firmave fituese për ndërtimin e segmentit në fjalë, “Bechtel” dhe “Enka”. Duke pasur parasysh vlerën prej 700 milionë eurosh dhe gjatësinë e segmentit Rrëshen-Kalimash, që është 57 kilometra, rezulton se një kilometër rrugë i këtij segmenti kushton rreth 12 milionë euro. Por çuditë nuk mbarojnë me kaq. Burime pranë organit të akuzës janë shprehur se fondi prej 700 milionë eurosh nuk është përfundimtari, pasi ende nuk ka një projekt përfundimtar të ndërtimit të këtij segmenit rrugor. Dhe nuk përjashtohet mundësia që vlera të vazhdojë të rritet akoma. Ndërkohë, përkundër këtyre shkeljeve, prokuroria ka përcaktuar edhe personin e parë që duhet të mbajë përgjegjësi penale. Gazeta ka mundur t’i marrë një intervistë ish-zëvendësministrit Armand Teliti në lidhje me vënien e tij nën akuzë për këtë çështje.
Zoti Teliti, në bazë të disa informacioneve të mbërritura në Gazetë, flitet që ju jeni marrë i pandehur nga organi i akuzës, jeni në dijeni të këtij fakti?
Po, jam në dijeni të fletë-thirrjes. Prokuroria mesa duket po punon, dhe nesër do të shkoj të paraqitem.
Çfarë motivi përmban fletë-thirrja?
Nesër në orën 09:00 të paradites, pasi unë të kem folur me prokurorin e çështjes, i cili ka firmosur fletë-thirrjen time, do të bëj një deklaratë para mediave.
Bëhet fjalë për rrugën Rrëshen-Kalimash?
Po, pikërisht, kanë qenë procedurat e tenderit të kësaj rruge, që më ka bërë mua të jem i pandehur.
E ndjeni veten fajtor për procedurat e tenderit, si zëvendësministër që keni qenë në atë kohë kur janë hartuar dokumentet për tenderin e rrugës Rrëshen-Kalimash?
Absolutisht nuk e ndjej veten fajtor. Tenderin nuk e kam bërë unë dhe me sa jam në brendësi të çështjes, ai është zhvilluar brenda procedurave e rregullave ligjore.

Ish-drejtoresha e përgjithshme e Rrugëve ka dëshmuar në prokurori

Ish-drejtoresha e përgjithshme e Drejtorisë së Rrugëve, Lejla Saraçi, ka qenë nga zyrtaret e para që është thirrur në prokurori, në cilësinë e dëshmitares, për hetimet e tenderit të rrugës Rrëshen-Kalimash. Gjithashtu, asaj i ishte kërkuar që të dorëzojë të gjithë dokumentacionin e nënshkruar prej saj. Duke qenë se Saraçi e ka ndjekur procesin e tenderimit të ndërtimit të segmentit Rrëshen-Kalimash, të aksit Durrës-Kukës-Morinë, me cilësinë e kryetares së entit prokurues, organi i akuzës i ka kërkuar sqarime lidhur me të gjitha procedurat që janë ndjekur gjatë shkallëve të ndryshme të këtij procesi, por gjithashtu edhe të dorëzojë për shqyrtim të mëtejshëm në nivel ekspertësh kontratën që është arritur midis palës shqiptare dhe kompanive të huaja, “Bechtel”& “ENKA”, të caktuara për të kryer punimet në këtë pjesë rruge nacionale, përfshi ndërtimin e një prej tuneleve më të gjatë në gadishullin e Ballkanit. Pas dëshmisë në prokurori, Saraçi ka deklaruar për Gazetën se i ishte kërkuar nga ana e prokurorëve që ndjekin çështjen, të flasë lidhur me hapat e ndjekur gjatë procesit të parakualifikimit, kualifikimit dhe përcaktimit të firmave fituese për këtë tender të hapur ndërkombëtar. Po kështu, sipas saj, organi i akuzës që po heton lidhur me shpërdorime te mundshme të postit zyrtar dhe shpërdorime të fondeve publike, me pasojë humbje të pasurive shtetërore në përmasa të konsiderueshme, ka kërkuar t’i vihet në dispozicion një kopje e kontratës, së lidhur midis autoritetit prokurues, që përfaqëson shtetin shqiptar, që në këtë rast është Drejtoria e Përgjithshme e Rrugëve, dhe kompanive fituese të tenderit. Kontratë që sipas saj, u është dorëzuar autoriteteve të akuzës, sipas kërkesës së tyre, në përputhje me të gjitha procedurat ligjore që kryhen në këtë rast. Po kështu, Saraçi ka sqaruar se i është kërkuar të sqarojë se mbi ç’bazë ligjore janë kryer veprimet nga Enti Prokurues dhe si janë realizuar pagesat përkatëse nga buxheti i shtetit.


gene

9.8.07 / 8am
Kthesat tinzare të një rruge

Lajme te ndryshme
Meta: Nano nuk mund të integrojë,ka kontribute në përçarjen e PS-së
• Kreu i LSI-së, Ilir Meta, deklaroi se ish-kryetari i PS-së, Fatos Nano, që “ka kontribute në përçarjen e PS-së, nuk mund të realizojë një platformë për integrimin e saj, apo të gjithë shqiptarëve”.
Kryesia e PS, debat Rama-Blushi
• Kryesia socialiste është distancuar përfundimisht nga ish-kryetari socialist Fatos Nano, duke e cilësuar atë të vetëpërjashtuar nga projekti i PS-së.
Juela Meçani - Një ish-miss në zyrën e shtypit të Kryeministrit
• Pas një shkëputjeje të gjatë nga Shqipëria, Juela Meçani rikthehet sërish në Tiranë dhe këtë herë përgjithmonë. Ka pak kohë, që ka nisur punë në zyrën e shtypit pranë kryeministrit, ndërsa flitet, që shumë shpejt ajo do të emërohet
LSI: Qeveria e dështuar në bujqësi
• Zëdhënësi për Bujqësinë dhe Mjedisin në LSI, Edmond Panariti, tha dje se qeveria ka dështuar me rimbursimin e vlerës së shtuar në bujqësi.

Vendosur: 08/09/2007 - 08:36
• Skënder Minxhozi

Tema e shpërdorimeve në rrugën Durrës-Kukës u rikthye kësaj radhe në media më e fortë dhe shqetësuese së herët e tjera. Përfshirja e një zv.ministri në listën e të hetuarve për procedurat financiare të projektit, ka bërë bujën e pritshme, duke i dhënë hov edhe hipotezave të rastit lidhur me përgjegjësitë, shkallën e abuzimeve dhe “kurbanët” e mundshëm të skandalit.
Duke parë atë që po ndodh këto orë, mund të deduktohet pa shumë vështirësi se harku prej 57 kilometrash i kësaj autostrade, po fillon të jetë një mollë sherri që mund të mbajë të lidhur gjatë politikën dhe drejtësinë shqiptare. Kjo, sepse përmasat e investimit financiar, rreth 700 milionë euro, janë të paprecedent në historinë e investimeve tona publike në 17 vjetët e fundit. Ashtu siç pritet të jetë i paprecedent debitimi shumëvjeçar që brezat e ardhshëm të shqiptarëve do të kenë në xhepat e tyre nga ky projekt. Një rrugë që kushton 12 milionë euro për çdo kilometër, është një lajm që nuk mund të mos habisë dhe skandalizojë të gjithë veshët që e dëgjojnë. Pa folur për procedurat, të cilat ka gjasa që të jenë zanafilla e vërtetë e gjithçkaje. Në deklaratat e Kryeministrit dhe ish-zv.ministrit të linjës të bëra dje në media, mund të lexohet dhe kuptohet shumë pak. Ajo rreth të cilës të gjithë bien dakord, madje edhe Berisha e Teliti, është domosdoshmëria urgjente për të hedhur dritë në mënyrë objektive, rreth mënyrës sesi janë përdorur e po përdoren 700 milionë eurot e faturës së kripur të kësaj rruge. Nga jashtë mund të çuditemi sa të duam nga shifra me gjashtë zero, mund të hedhim hipoteza apo të bëjmë thashetheme lokalesh, por nuk na lejohet të bëjmë “mort pa xhenaze”, siç thotë fjala e urtë. Shqipëria ka qenë dhe mbetet vendi i proceseve të lehta, i baltosjes së gjithkujt dhe gjithçkaje. Dimensionet faraonike të rrugës Durrës-Kukës, interesat e mëdha kombëtare, financiare e politike të këtij projekti, na detyrojnë të jemi të durueshëm përballë procedurave të investigimit. Nuk duhet harruar asnjë çast se kjo është rruga panshqiptare, në kuptimin e vërtetë të fjalës.
Gjithsesi, në këtë rast patriotizmi është një vlerë që ka si limit ligjin dhe transparencën. Mishmashi i fundit mediatik me rrugën e Kosovës nuk mund të mos zbulojë që tani një të çarë të madhe në premtimin solemn të Sali Berishës për ta kthyer përfundimisht fletën e zezë të socialistëve. Një të çarë nga ku mund të shihet qysh tani, në vitin e tretë të qeverisjes së djathtë, sesi pushteti ushtron të njëjtin efekt tundues mbi zyrtarin. Miti i qeverisjes me duar të pastra ka kohë që ka filluar të shkërmoqet. Ai ka mbetur peng sa te procedurat “liberale” të blerjes së sasive të mëdha të energjisë prej dy vjetësh tashmë, sa te prokurimet milionëshe të rrugëve, sa te raportet e përsëritura të Kontrollit të Shtetit, që tregojnë abuzime të frikshme të administratës apo tek tenderimet nëpër ministri të ndryshme. E kanë humbur shkëlqimin edhe kalorësit e këtij projekti të madh, që dy vjet më parë bënin fushatë duke tundur (jo pa të drejtë) raportet e institucioneve ndërkombëtare rreth korrupsionit të qeverive socialiste. I kujtojmë shumë mirë në sallonet e debateve politike, tek gozhdonin plot pathos kundërshtarët e tyre të lodhur nga rrugëtimi tetëvjeçar në kalin e pushtetit, duke harruar se koha ecën shpejt dhe se kjo botë është e rrumbullakët.
Sot shohim sesi disa prej këtyre revolucionarëve “jakobinë” të verës 2005, janë duke e mbajtur veshin ngritur drejt Prokurorisë, në pritje të përfshirjes eventuale në listat e hetimit ligjor. Kjo paradigmë e habitshme zyrtarësh që ikin e vijnë dhe vesesh që mbeten, na bën të ndjehemi keq për shkallën e lartë të hipokrizisë së atyre që votojmë.
Pushteti politik në zgjedhjet e fundit u fitua dhe u humb nën siglën e pastërtisë dhe moralitetit të klasës drejtuese. PD-ja mundi të përfitojë nga korruptimi i konsiderueshëm i kundërshtarit të majtë dhe ta kontrabandojë lehtë imazhin e saj të pastërtisë, përballë një kampi tjetër që ishte i përçarë keqas brenda vetes. Që nga ai moment rrota e fatit është sjellë shumë herë, duke i kthyer akuzuesit në të akuzuar dhe fajtorët në të pafajshëm. Kjo është loja e çuditshme e pushtetit, e cila funksionon në mënyrë cinike dhe pa ndjenja. Sidomos kur në horizontin e trazuar të ngjarjeve shfaqen dosje të koklavitura si kjo e rrugës Durrës-Kukës, të cilën mesa duket sapo kemi filluar ta prekim me dorë.

panorama


gene

9.8.07 / 10am
Hetimi, luftë politike që Prokuroria bën ndaj zyrtarëve dhe ish-zyrtarëve të forcës qeverisëse në vend

Teliti: Sollaku, provokime të ulta politike

Ish-zëvendësministri i Transporteve, aktualisht drejtor i Përgjithshëm i Gjendjes Civile, Armand Teliti, i është përgjigjur dje thirrjes së Prokurorisë për hetimin që ka nisur për tenderat e rrugës Durrës-Kukës. Pas dhënies së deklarimeve përpara prokurorëve, Teliti i ka cilësuar si politike të gjitha akuzat që janë ngritur mbi të. “Për të qenë transparent me publikun, unë jam këtu në respekt të qytetarëve shqiptarë, jam këtu në respekt të votuesve të mazhorancës, së cilës unë i përkas. Jam sot këtu në respekt të këtij institucioni”, ka thënë Teliti. Hetimet ndaj ish-zëvendësministrit vijnë në një kohë kur Prokuroria ka nisur hetimet pas denoncimeve të bëra nga ish-drejtori i Planifikimit të Territorit, Arben Meçe. Kështu, hetimet për abuzimet e bëra për rrugën Durrës-Kukës kanë kërkuar dëshminë e ish-zëvendësministrit të Transporteve, Armand Teliti. Ish-zëvendësministri i shoqëruar nga avokati i tij bëri të ditur pas takimit me prokurorët se, akuza për shpërdorimin e detyrës nuk mund të jetë e qëndrueshme. Ndërkohë, sipas zotit Teliti, gjithçka që ka të bëjë lidhur me tenderat rrugore të këtij aksi, janë monitoruar nga institucionet ndërkombëtare. “Procedurat e ndjekura prej nesh janë tërësisht transparente, të ndershme, janë procedura ligjore, të ndjekura dhe të vlerësuara nga ekspertë ndërkombëtarë në të gjitha hapat, duke filluar që nga përgatitja e dokumentacionit, dhe duke përfunduar kështu me vlerësimin e ofertave”, ka thënë Teliti. Më tej, Teliti është shprehur para mediave se, “unë kam dëshmuar sot në cilësinë e të akuzuarit për shpërdorim detyre”, i cili duke shtuar më tej ka vënë në dukje se, “në fakt ne vetëm e kemi përdorur detyrën dhe nuk e kemi shpërdoruar atë, ne kemi bërë detyrën si zyrtarë, si qytetarë dhe si shërbyes të këtij shteti”. Ndërkaq ky i fundit e ka cilësuar aktin e fundit, hetimin në fjalë thjesht si një luftë politike, që Prokuroria bën ndaj zyrtarëve dhe ish-zyrtarëve të forcës qeverisëse në vend. Vetë zoti Teliti ka akuzuar kryeprokurorin e Përgjithshëm për presione të qëllimshme për arsye politike. “Unë personalisht nuk kam asnjë problem me ligjin. Unë kam problem me Theodori Sollakun, me drejtuesin e këtij institucioni, i cili është keqbërësi i parë i këtij vendi, është personi që kërkon të fshihet prapa ligjit, të fshihet prapa provokimeve të ulta politike si ky i sotmi. Telitit iu komunikua akuza për shpërdorim detyre gjatë kohës që ushtronte detyrën e zëvendësministrit të Transporteve.

Drita Çokaj

Teliti: Sollaku, keqbërës që fshihet pas ligjit

Ish-zëvendësministri i Ministrisë së Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit, Armand Teliti, pas dëshmisë së tij që bëri paraditen e djeshme në Prokurori, ka deklaruar se thirrja e tij atje ishte një provokim i ulët nga ana e kryeprokurorit Theodhori Sollaku, i cili, sipas tij, po fshihet pas ligjit, pasi është një keqbërës i vendit. Në deklaratën e tij për mediat, Teliti tha se puna e tij dhe e stafit të tij është brenda çdo ligji dhe procedurat e ndjekura prej tyre janë tërësisht transparente, të ndershme, janë procedura tërësisht ligjore dhe të ndjekura, të monitoruara dhe të vlerësuara nga ekspertë ndërkombëtarë, në të gjitha hapat, që në përgatitjen e dokumentacionit dhe deri në vlerësimin e ofertave. Teliti tha se ai është krenar për punën e bërë në ndërtimin e aksit më të rëndësishëm në të gjithë vendin.

- Zoti Teliti, pse jeni sot në Prokurori?

Unë jam sot këtu në respekt të votuesve shqiptarë, në respekt të mazhorancës të cilës unë i përkas, jam sot këtu në respekt të këtij institucioni, por edhe në respekt, gjithashtu, të kolegëve të mi të Ministrisë së Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit, për të bërë të qartë njëherë e mirë për të gjithë, se procedurat e ndjekura prej nesh janë tërësisht transparente, të ndershme, janë procedura tërësisht ligjore dhe të ndjekura, të monitoruara dhe të vlerësuara nga ekspertë ndërkombëtarë në të gjitha hapat, që në përgatitjen e dokumentacionit dhe deri në vlerësimin e ofertave. Unë personalisht nuk kam asnjë problem me ligjin. Unë kam problem me Theodhori Sollakun, me drejtuesin e këtij institucioni, i cili është keqbërësi i parë i këtij vendi, është personi që kërkon të fshihet prapa ligjit, kërkon të fshihet prapa provokimeve të ulta si ky i sotmi. Unë i përkas një grupimi politik që ka ardhur në pushtet me votën e shqiptarëve për të luftuar korrupsionin. I përkas një mazhorance dhe një administrate, e cila, në ditën e parë të punës së saj, ka dorëzuar mandatet e saj të imunitetit pikërisht për të qenë transparentë me publikun. Unë ndjehem shumë krenar që kam dhënë kontributin tim modest në aksin më të rëndësishëm rrugor, në veprën më të rëndësishme infrastrukturore në historinë e këtij vendi.

- Zoti Teliti, kjo është një çështje hetimore dhe jo politike. Firma juaj rezulton pjesë në disa dokumenta që janë pjesë e dosjes hetimore. A e ndjeni veten përgjegjës? A ju kanë komunikuar ndonjë akuzë sot përveç dëshmive?

Unë kam dëshmuar sot në cilësinë e të akuzuarit për shpërdorim detyre. Në fakt, ne vetëm e kemi përdorur detyrën, nuk e kemi shpërdoruar atë. Kemi bërë detyrën tonë si qytetarë, si zyrtarë, si shërbyes të këtij shteti dhe kjo është një çështje tërësisht politike dhe absolutisht nuk është një çështje ligjore.

- Ju e akuzuat zotin Sollaku si keqbërës. Konkretisht për çfarë e akuzoni?

Këtë e dini ju më mirë se unë.

- Me çfarë u njohët në Prokurori sot?

Unë, sot, u njoha me akuzën, por provat ne do t’i marrim nga prokuroria në momentin që ata do t’i kenë gati dhe pastaj do të japim përgjigjet konkrete, sipas rastit.

- Kjo rrugë është përuruar edhe më parë, në kohën e qeverisë “Nano”. A mendoni se faji është i dikujt tjetër i përfshirë?

Unë flas për periudhën kur unë kam qenë në administratë dhe zyrtar i shtetit shqiptar, për periudhat e tjera duhet të pyesni persona të tjerë.

Xhumelina Dervishi

rilindjademokratike


gene

9.8.07 / 10am
Gazmend Janku
Gazeta Shqiptare

TIRANE -Armand Teliti, ish-zëvendësministri i Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit, e ka cilësuar akuzën e ngritur ndaj tij si akuzë politike. Këtë fakt ai mësohet ta ketë shprehur në zyrën e prokurorit, që po drejton hetimet e tenderit të rrugës Rrëshen-Kalimash dhe që i ka komunikuar dje Telitit marrjen e tij si të pandehur, për veprën penale të shpërdorimit të detyrës. “Po më akuzoni politikisht dhe unë do të flas në një kohë të dytë”, - ka qenë deklarata e Telitit në zyrën e prokurorit të çështjes. Dhe në fakt, Teliti nuk është vonuar më shumë se 20 minuta në Prokurorinë e Tiranës, ku përveç faktit që është njohur me akuzën, nuk ka pranuar të bëjë asnjë deklaratë në lidhje me veprën penale të shpërdorimit të detyrës për të cilën akuzohet se ka kryer. Gjatë kësaj procedure, Teliti shoqërohej edhe nga avokati i tij mbrojtës, Genc Gjokutaj, i cili është i njëjti avokat që mbron edhe ish-drejtorin e Aviacionit Civil, Gazmend Dibra, i cili po gjykohet për skandalin e përgjimit të dosjes “Albatros”, ku kërkohej si kusht shkarkimi i kryeprokurorit Theodhori Sollaku. Ndërkohë, në deklaratën e dhënë para mediave, Armand Telit nuk ka kursyer sulmet dhe akuzat edhe ndaj kryeprokurorit të vendit, Theodhori Sollaku.
Deklarta
Mëngjesin e djeshëm, Teliti ka qenë i përpiktë, duke u paraqitur në dyert e Prokurorisë së Tiranës në orën 09:00, siç ishte parashikuar në fletë-thirrjen që i kishin dërguar. Pasi ka dalë nga prokuroria me një akuzë zyrtare mbi supe për tenderin e rrugës Rrëshen-Kalimash, Teliti ka dhënë edhe një deklaratë përpara gazetarëve që e prisnin në dyert e prokurorisë. Me një ton të qetë, ai është shprehur se ishte paraqitur në prokurori në respekt të qytetarëve që kishin votuar maxhorancën qeverisëse, pjesë e së cilës ishte edhe ai, si dhe në respekt të ligjit dhe transparencës për publikun. “Nuk kam kryer asnjë shkelje të ligjit dhe detyrën nuk e kam shpërdoruar, por e kam përdorur për të zbatuar ligjin”, - është shprehur Teliti. Sipas tij, të gjitha procedurat e tenderit të rrugës Rrëshen-Kalimash janë kryer konform ligjeve dhe të asistuara edhe nga ekspertë ndërkombëtarë, të cilët kanë qenë në të njëjtën mendje me vendimet që janë marrë për këtë tender. “Unë nuk kam probleme me ligjin. Problemet i kam me Theodhori Sollaku dhe drejtuesin e Prokurorisë së Tiranës. Sollaku është keqbërësi i këtij vendi”, - është shprehur Teliti, në vazhdim të deklaratës së tij. Por pyetjes së gazetarëve se ku i bazonte akuzat e tij ndaj Sollakut në një kohë që ishte i akuzuar për një vepër penale, Teliti nuk ka preferuar t’i përgjigjet, duke deklaruar se gazetarët duhet ta dinë më mirë këtë. Në fund ai është shprehur se nuk ishte njohur me provat e organit të akuzës në lidhje me veprën penale për të cilën ai akuzohet, duke deklaruar se këto janë veprime që do të kryhen në të ardhmen.
Të tjerët
Ish-zëvendësministri i Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit, Armand Teliti nuk do të jetë personi i vetëm që do të mbajë përgjegjësi penale për shkeljet e konstatuara në tenderin e rrugës Rrëshen-Kalimash. Së bashku me të është marrë i pandehur edhe drejtori juridik i Ministrisë së Transporteve, Edi Toma. Ndërkohë, burime pranë Prokurorisë së Përgjithshme janë shprehur se çdokush që do të rezultojë se ka firmosur dokumente në kundërshtim me ligjin, do të mbajë përgjegjësi penale. Madje, dosja e rrugës Rrëshen-Kalimash pritet të ndahet në dy pjesë. Një pjesë që do të hetohet nga Prokuroria e Tiranës, ku do të hetohen zyrtarët që nuk gëzojnë imunitet politik. Dhe një pjesë që do të hetohet nga Prokuroria e Përgjithshme, e cila do të hetojë personat që kanë imunitet politik. Kjo tregon që nuk përjashtohet mundësia që në ditët në vazhdim, Prokuroria e Përgjithshme t’i kërkojë Kuvendit heqjen e imunitetit të ndonjë deputeti, për shkak të hetimeve të tenderit për ndërtimin e rrugës Rrëshen-Kalimash. Një prej këtyre politikanëve, që pritet të merret në pyetje për këtë çështje, është edhe ish-ministri i Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit dhe aktualisht ministri i Jashtëm, Lulëzim Basha. Ky i fundit, së bashku me Kryeministrin Sali Berisha janë firmëtarët kryesorë që i kanë hapur dritën jeshile konsumimit të shkeljeve të shumta të konstatuara në tenderin e rrugës Rrëshen-Kalimash.


gene

9.8.07 / 12pm
Të pandehurit: Kemi zbatuar ligjin dhe vendimin e Këshillit të Ministrave

Shekulli
08-09-2007

E-mail Print
Komentet Komenti juaj + -

Ish-drejtoresha e pergjitheshme e Drejtorise se Rrugece, Lejla Saraci

Prokuroria merr të pandehur tre “ish” dhe drejtues të Ministrisë të Transporteve për shkeljet ligjore në ndërtimin e rrugës Rrëshen-Kalimash
Gjatë komunikimit të akuzës, ish-zvministri Armand Teliti, drejtori juridik Andi Toma dhe ish-drejtoresha e rrugëve, Lejla Saraçi, hedhin poshtë akuzat

TIRANË- Shkeljet e ligjit në projektim, tenderim dhe nënshkrimin e kontratës për ndërtimin e segmentit rrugor Rrëshen-Kalimash, tre të pandehurit e justifikojnë me vendimin e Këshillit të Ministrave, duke pretenduar se kanë qenë vetëm zbatues të këtij vendimi. Burimet zyrtare pranë prokurorisë së kryeqytetit, konfirmuan për gazetën se tre të pandehurve që iu është komunikuar akuza e “shpërdorimit të detyrës” dhe “shpërdorimit të fondeve publike, me pasojë të mëdha në buxhetin e shtetit”, kanë kundërshtuar akuzat, duke u “mbrojtur” pas vendimit të Këshillit të Ministrave. “Ish-zvministri i Punëve Publike dhe Transporteve, Armand Teliti, drejtori juridik pranë këtij dikasteri, Andi Toma, dhe ish-drejtoresha e përgjithshme e Drejtorisë së Rrugëve, Lejla Saraçi, janë tre të pandehurit e parë të akuzuar nga prokuroria si “shkelës” të ligjit që në projektimin e rrugës, tenderimin dhe më pas nënshkrimin e kontratës së ndërtimit të 57 km rrugë të segmentit Rrëshen-Kalimash, pjesë e autostradës Durrës-Morinë’,-thuhet nga burimet zyrtare të akuzës.

Sipas këtyre burimeve, thuhet se ish-drejtoresha e përgjithshme e rrugëve, Lejla Saraçi, ka qenë automatikisht zbatuesja e vendimit me nr. 651 të Këshillit të Ministrave të datës 27 shtator të vitit 2006. Me anë të të cilit u krye “Miratimi i projekt-kontratës ndërmjet Qeverisë së Shqipërisë, të përfaqësuar nga Ministria e Punëve Publike dhe Transportit, nëpërmjet Drejtorisë së Përgjithshme të Rrugëve dhe shoqërisë së përbashkët “Bechtel” dhe “ENKA”, për ndërtimin me ritme të përshpejtuara të segmentit rrugor Rrëshen-Kalimash, të autostradës Durrës-Kukës-Morinë”. Vendim ku saktësohet se “projekti, me një kosto 418 milionë euro, përfshin ndërtimin e një autostrade me 4 korsi, me gjatësi 57 kilometra, me një tunel 6 km të gjatë, i cili duhet të jetë, në përfundim, një nga tunelet më të gjatë në rajonin e Ballkanit”,-thuhet në vendimin e datës 27 shtator. Ndërsa, dy të pandehurit e tjerë, ish-zvministri, Teliti dhe drejtori juridik i këtij dikasteri Toma kanë qenë firmëtarët e propozimit në bazë të të cilëve, Këshilli i Ministrave ka marrë vendimin për nënshkrimin e kontratës. Ndërkohë, firmëtari kryesor i kontratës, ish-ministri i Punëve Publike dhe Transporteve, Lulzim Basha, është përjashtuar nga hetimi për shkak të imunitetit parlamentar.

Shkeljet
Shkelja e parë që është konstatuar nga hetuesit në procedurat e tenderit, është gjuha me të cilën është hartuar dokumentacioni. Burimet nga akuza, sqarojnë se edhe pse ndërtimi i rrugës financohet nga qeveria shqiptare, dokumentacioni i tenderit ka qenë i gjithë në gjuhën angleze. “Nga pesë ekspertë të përcaktuar për të zhvilluar procedurat e tenderit, katër prej tyre ishin të huaj dhe vetëm njëri prej tyre ishte shqiptar. Dhe ky i fundit kishte dhënë dorëheqjen, pasi nuk e kuptonte se çfarë ishte shkruar në dokumentacion”,-thuhet nga akuza.

Nga shqyrtimi i dokumentacionit që shpallte fituese firmat “Bechtel” (SHBA) dhe “Enka” (Turqi), është vërejtur se mungonte projekti i ndërtimit të rrugës. Përveç kësaj, qeveria shqiptare i ka lëshuar firmave në fjalë rreth 27 % të shumës fillestare, prej 418 milionë euro që u parashikua për ndërtim, në një kohë kur ligji i prokurimeve publike thotë qartë se nuk duhet paguar mbi 10 % të shumës si parapagim. Ndërkohë, një shkelje e rëndë është lejuar nga institucionet shtetërore, duke pranuar fillimin e punimeve kur firmat ndërtuese të rrugës nuk kishin paguar garancinë e kontratës, të parashikuar në ligjin e prokurimeve.

Duke vazhduar me shkeljet tjera, si ajo e rritjes së financimit për ndërtimin e rrugës nga 418 milionë në rreth 700 milionë euro, rritje këto të cilat gjithashtu janë miratuar me nxitim nga qeveria pa pasur në tryezë një projekt përfundimtar të këtij segmenti rrugor. Burime pranë organit të akuzës u shprehën se fondi prej 700 milionë eurosh, nuk është përfundimtari, pasi ende nuk ka një projekt përfundimtar të ndërtimit të këtij segmentit rrugor prej 57 km. Kështu që, nuk përjashtohet mundësia që vlera të vazhdojë të rritet akoma. Duke pasur parasysh vlerën prej 700 milionë eurosh dhe gjatësinë e segmentit Rrëshen-Kalimash, që është 57 kilometra, rezulton se një kilometër rrugë i këtij segmenti kushton rreth 12 milionë euro.

TELITI

TIRANË- Kanë mjaftuar 20 minuta kohë, që prokurori i çështjes, Ervin Karanxha, së bashku me grupin hetimor ta pyesë dhe më pas t’ia komunikoi akuzën e “shpërdorimit të detyrës” dhe “shpërdorimit të fondeve publike, me pasojë të mëdha në buxhetin e shtetit”, ish-zvministrit të Punëve Publike dhe Transportit, Armand Teliti. Burimet pranë këtij institucioni konfirmuan se “ish-zvministri Teliti para prokurorit të çështjes dhe oficerit përkatës, nukka pranuar akuzat e ngritura dhe nuk ka komentuar asnjë nga provat e paraqitura para tij, duke i cilësuar si dokumente zyrtare të lëshuara në bazë të ligjeve dhe vendimit të Këshillit të Ministrave”. Ndërkohë, pas komunikimit të akuzës, Teliti së bashku me mbrojtësin e tij ligjor, avokat Genc Gjokutaj, kanë firmosur procesverbalin e njohjes me akuzat dhe janë larguar nga zyra e prokurorit vetëm 20 minuta pas hyrjes në ndërtesën e prokurorisë. Në të dalë të derës së institucionit të akuzës, ish-zvministri Teliti ndër të tjera u shpreh se “kam ardhur në prokurori në respekt tëligjit, institucionit dhe transparencës me publikun. Si ish-zv ministër i Transporteve kam kryer detyrën duke zbatuar vetëm ligjin.

Sot prokuroria më ka komunikuar akuzën e “shpërdorimit të detyrës”, për procedurat e tenderit të rrugës Rrëshen-Kalimash. Dua të deklaroj se nuk kam shkelur asnjë ligj, procedurat e tenderit janë zhvilluar konform ligjeve dhe madje janë monitoruar edhe nga ekspertë të huaj, si nga ana procedurale ashtu edhe për ofertat që janë miratuar. Unë nuk kam probleme me ligjin, kam probleme me Theodhori Sollakun dhe drejtuesin e kësaj prokurorie ku isha sot. Sollaku është keqbërësi i këtij vendi”,-tha ai në fund të fjalës së tij. Ndërkohë, drejtuesi i prokurorisë së Tiranës, prokuror Vexhi Muçmata, gjatë një prononcimi u shpreh se “distancohem nga akuzat politike dhe përpara ligjit të gjithë janë të barabartë njolloi”. Pas, komunikimit të akuzës ndaj ish-zvministrit Teliti, tashmë Drejtori i Përgjithshëm i Gjendjes Civile, burimet nga prokuroria shtuan se “do të caktohen dy ekspertë që do të dërgohen në vendin ku po kryhen punimet e ndërtimit të segmentit rrugor, Rrëshen-Kalimash”, për të parë punën”.

DOSJA

TIRANË- Shkeljet e tenderit të ndërtimit të rrugës Rrëshen-Kalimash, duket se nuk do të mjaftohen vetëm me marrjen si të pandehur të ish-zv ministrit të Ministrisë së Punëve Publike dhe Transporteve Armand Telitit, drejtorit juridik Andi Toma dhe ish-drejtoreshës së Përgjithshme të Rrugëve, Lejla Saraçi. Burime pranë Prokurorisë së Përgjithshme janë shprehur se çdokush që do të rezultojë se ka firmosur dokumente në kundërshtim me ligjin, do të mbajë përgjegjësi penale. Madje, dosja e rrugës Rrëshen-Kalimash pritet të dërgohet për verifikim pranë Prokurorisë së Përgjithshme, ku nuk përjashtohet mundësia e ndarjes së dosjes në dy pjesë.

Ku njëra pjesë do të hetohet nga Prokuroria e Tiranës, ku do të hetohen zyrtarët që nuk gëzojnë imunitet politik. Dhe një pjesë që do të hetohet nga Prokuroria e Përgjithshme, e cila do të hetojë personat që kanë imunitet politik. Duke lënë mundësinëqë në ditët në vazhdim, Prokuroria e Përgjithshme t’i kërkojë Kuvendit heqjen e imunitetit të ndonjë deputeti, për shkak të hetimeve të tenderit për ndërtimin e rrugës Rrëshen-Kalimash. Një prej këtyre politikanëve që pritet të merret në pyetje për këtë çështje është edhe ish-ministri i Punëve Publike Transportit dhe Telekomunikacionit, aktualisht ministri i Jashtëm, Lulëzim Basha. Ky i fundit, së bashku me Kryeministrin Sali Berisha janë firmëtarët kryesorë që i kanë hapur dritën jeshile konsumimit të shkeljeve të shumta në tenderin e rrugës Rrëshen-Kalimash.

PUNIMET

TIRANË- Puna për ndërtimin e segmentit Rrëshen-Kalimash ka filluar në shkurt të këtij viti, pasi, më 27 shtator të vitit 2006, Kryeministri Berisha hodhi firmën e tij në Vendimin Nr. 651 të Këshillit të Ministrave, me anë të të cilit u krye “Miratimi i projekt-kontratës ndërmjet Qeverisë së Republikës së Shqipërisë, të përfaqësuar nga Ministria e Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit, nëpërmjet Drejtorisë së Përgjithshme të Rrugëve dhe shoqërisë së përbashkët “Bechtel International, Inc.-ENKA”, për ndërtimin me ritme të përshpejtuara të segmentit rrugor Rrëshen-Kalimash, të autostradës Durrës-Kukës-Morinë”. Projekti, me një kosto 418 milionë euro, përfshin ndërtimin e një autostrade me 4 korsi, me gjatësi 57 kilometra, me një tunel 6 km të gjatë, i cili duhet të jetë, në përfundim, një nga tunelet më të gjatë në rajonin e Ballkanit. Kontrata prej rreth 170 faqesh, mes Qeverisë Shqiptare, përfaqësuar nga Drejtoria e Përgjithshme e Rrugëve dhe konsorciumit “Bechtel-ENKA”, u nënshkrua më 15 shtator të vitit të kaluar.


gene

9.11.07 / 11am
Basha, i pandehur për Rrëshen-Kalimash

Flamur Vezaj
11-09-2007

Kryeministri Berisha dhe Lulezim Basha ne perurimin e punimeve

Prokuroria e Tiranës e ka cilësuar ministrin Lulzim Basha përgjegjësin kryesor për shkeljet në rrugën Rrëshen-Kalimash

Prokuroria e Tiranës: Të nisin procedurat për heqjen e imunitetit. Basha hrefuzoi 2-fletë-thirrje të akuzës

TIRANË- Kreu i diplomacisë shqiptare, Lulzim Basha, është “de facto” i pandehur për abuzimet në rrugën Rrëshen-Kalimash, megjithëse juridikisht nuk cënohet ende prej imunitetit parlamentar. Prokuroria e Tiranës ka dorëzuar dje në Prokurorinë e Përgjithshme dosjen me shpërdorimet marramendëse në këtë segment rrugor, duke i kërkuar njëherazi kreut të akuzës të bëjë gati kërkesën për heqjen e imunitetit të Bashës dhe dërgimin e tij para përgjegjësisë penale me akuzën e “shpërdorimit të detyrës, në bashkëpunim”. “Shekulli” ka siguruar një kopje të dosjes VIP, për të cilën Prokuroria e Tiranës ka shpallur moskompetencë, megjithëse ka konstatuar si përgjegjës kryesor të 191 milionë eurove dëm ekonomik ish-ministrin e Transporteve, Lulzim Basha.

***

Sipas dosjes hetimore, ish-ministri i Transporteve, Lulzim Basha, është thirrur dy herë në prokurori për të dëshmuar në cilësinë e personit që ka dijeni për çështjen. Por ai jo vetëm që nuk është treguar i gatshëm, por ka penguar hetimin duke hrefuzuar të dëshmojë.“Ministri Lulzim Basha është thirrur dy herë të dëshmojë, por është shmangur me pretendimin se është shumë i zënë me punë”,-thuhet në dosjen e mësipërme.Ndërkohë, është treguar i gatshëm të bëjë kallëzim penal për shpifje, ndaj ish-drejtorit të Planifikimit të Territorit në Ministrinë e Punëve Publike, Arben Meçe, i cili denoncoi skandalin e ministrisë gjatë një interviste të dhënë në gazetën “Shekulli” kohë më parë,intervistë e cila i detyroi hetuesit të fillojnë çështjen penale. “Prokuroria ka thirrur për t’u paraqitur shtetasin Lulzim Basha me datë 29 maj 2007, në orën 14:00 për të dhënë deklarim për ndërtimin e rrugës Rrëshen-Kalimash, si dhe për t’u pyetur në lidhje me kallëzimin e bërë nga ana e tij ndaj Meçes. Nëpërmjet sekretares së tij ka njoftuar organin e procedurës, nëpërmjet telefonit, se do të paraqitet në një datë tjetër për shkak të impenjimeve të punës së tij. Ky shtetas nuk ka marrë në telefon, edhe pse ka kaluar një javë nga thirrja në prokurori. Nga ana jonë në adresë të tij është dërguar një fletë- thirrje e dytë, por Lulzim Basha ka njoftuar po me telefon nëpërmjet sekretares se do të paraqitet në një datë tjetër për shkak të impenjimeve të punës së ministër i Jashtëm. Ka kaluar një kohë e gjatë dhe ky shtetas nuk ka marrë në telefon për t’u paraqitur për të dhënë dëshminë e tij”,-pohojnë prokurorët e çështjes.

***

Prokuroria e Tiranës ka arritur në përfundimin se ish-ministri i Transporteve, Lulzim Basha, duhet të hetohet, pasi rezulton si personi që ka iniciuar kryerjen e procedurave të tenderit dhe më pas miratimin e kontratës për ndërtimin e rrugës Rrëshen-Kalimash. “Aktualisht, Lulzim Basha është deputet në Kuvendin e Shqipërisë dhe sipas nenit 141 të Kushtetutës, për hetimin e deputetëve juridiksionin fillestar e ka Gjykata e Lartë. Prokuroria e Përgjithshme ushtron funksionet e prokurorit pranë Gjykatës së Lartë dhe është kjo prokurori kompetente që të hetojë ministrat, deputetet etj”,-thuhet në pjesën e fundit të dosjes. Në këto kushte, Prokuroria e Rrethit Gjyqësor Tiranë vendosi të shpallë moskompetencën lëndore dhe aktet ia kaloi gjatë paradites së djeshme Prokurorisë së Përgjithshme, për kryerjen e veprimeve të mëtejshme hetimore.

AKUZAT

Të akuzuarit VIP, për 20 shkelje

TIRANË- Sipas hetimeve të deritanishme ka rezultuar se katër të pandehurit e kësaj dosjeje, Lulzim Basha, Armand Teliti, Andi Toma dhe drejtoresha e Përgjithshme e Rrugëve, Lejla Saraci, kanë kryer mëse 20 shkelje të rënda ligjore për të cilat pritet të japin llogari para gjykatës. Akuza zyrtare e ngritur për ta është ajo e shpërdorimit të detyrës në bashkëpunim. Megjithatë, Prokuroria e Tiranës ka lehtësuar disi Saraçin, pasi ajo vetëm sa ka zbatuar vendimet e Këshillit të Ministrave. “Dëmi i shkaktuar, i llogaritur në terma konkretë, vetëm për përfitimin në dëm të shtetit shqiptar nga manovrimi me çmimet për njësi, sipas aktit të ekspertimit teknik–vlerësues, kap shifrën 191.860.492 euro”,-thuhet në dosjen e Prokurorisë së Tiranës.Dëm aktual i shtetit shqiptar është edhe lëvrimi i një shume mbi 100 milionë euro nga buxheti i shtetit shqiptar në kundërshtim me ligjin. F.V

KOMPANITË

“Bechtel-Enka”, dëshmia në prokurori

TIRANË- Prokuroria e Tiranës ka marrë në pyetje edhe përfaqësuesit e shoqërisë “Bechtel- Enka”, në prani të përkthyesit George R.Alsop dhe Ozger Inal, të cilët kanë shpjeguar se kanë si përfaqësues të tyre ligjor “Kalo&Associates”. Ata kanë paraqitur një dokument ku pasqyrojnë mjetet monetare të marra prej tyre nga buxheti i shtetit, të cilat sipas kursit valutor shkojnë në 103.101.242 euro.

Përfaqësuesit e kompanive deklaruan se kanë vënë si letër- kredi në favor të Ministrisë së Transporteve shumën prej 69.284.284,300 euro. Nga deklarimi i tyre del se pagesat e bëra janë përdorur për mobilizimin e personelit, ndërtimin e kantiereve, pagesat për sigurimet, letër- kredite bankare. “Në lidhje me çmimet për njësi, të dy këta shtetas thonë se njësitë e vogla matëse dhe çmimet fikse për çdo njësi janë paraqitur nga BEJV në tender dhe janë pranuar nga Ecorys- Group (konsulente e Drejtorisë së Rrugëve). Megjithatë, kanë shtuar se këto çmime shërbejnë për të arritur tek projekti përfundimtar. F.V

shekulli


gene

9.11.07 / 11am
Rrëshen-Kalimash, qeveria miratoi 4 vendime të paligjshme

Flamur Vezaj
11-09-2007

shekulli.com.al

Këshilli i Ministrave miratoi vendimet për rrugën, megjithëse u kontestuan nga Financat, Drejtësia e APP

TIRANË- Këshilli i Ministrave ka miratuar 4 vendime të paligjshme gjatë vitit 2006, për segmentin rrugor Rrëshen-Kalimash. Sipas dosjes së hetuar nga Prokuroria e Tiranës, VKM-të me numër 460, 481, 526 dhe 651 kanë “legjitimuar” të gjitha shkeljet ligjore të bëra në këtë segment rrugor, duke i shkaktuar pasoja të rënda financiare buxhetit të shtetit. Madje, në qeveri nuk janë marrë parasysh vërejtjet e bëra nga Ministria e Financave, ajo e Drejtësisë dhe Agjencia e Prokurimeve Publike, përballë së cilave duket se kanë dalë fituese relacionet e ministrit Lulzim Basha. VKM-ja me numër 460 ka lejuar drejtorinë e Përgjithshme të Rrugëve që të bëjë procedurat për prokurim të drejtpërdrejtëme konsorciumin Ecorys Group për shërbim konsulence. Për këtë vendim, Ministria e Financave i drejtohet Ministrisë së Transporteve se projektvendimi nuk plotëson kriteret ligjore. Ndërsa APP në relacionin e saj pohon se projektvendimit i mungon llogaritja e fondit limit, arsyet e përzgjedhjes së këtij konsorciumi dhe dokumentacioni i tij. Ecorys- Group është përzgjedhur nga një listë prej 5 kompanish konsulente, të sugjeruara nga ekspertë të Bankës Botërore. Grupi hetimor ka konstatuar që nuk është lejuar konkurrimi mes këtyre kompanive, por është zgjedhur Ecorys- Group në mënyrë të njëanshme. “Pra caktimi i Ecorys- Group pa tender, me prokurim të drejtpërdrejtë përbën një shkelje të ligjit për prokurimet publike dhe tregon mjaf qartë se kjo kompani ka qenë e preferuar nga M.P.P.T.T”,-thuhet në dosjen e Prokurorisë së Tiranës.

***

“Gjatë diskutimit në Këshillin e Ministrave të vendimin nr.481, datë 14.06.2006, përfaqësuesi i Ministrisë së Ekonomisë, zv.ministri Gjergj Bojaxhi ka kundërshtuar miratimin e këtij vendimi dhe ka bërë debat me ministrin Lulzim Basha dhe kryeministrin. Ky fakt konfirmohet nga protokolli i mbajtur në Këshillin e Ministrave, por nuk na është vënë në dispozicion nga Sekretari i Përgjithshëm i Këshillit të Ministrave”,-thuhet në dosjen e prokurorisë. Për këtë vendim, ministri Basha ka relatuar para anëtarëve të tjerë të qeverisë, duke pohuar se segmenti Rrëshen-Kalimash është rreth 60 km, ku ndodhet edhe tuneli 5-6 km. Sipas tij, vlera e investimit në këtë segment pritej të ishte nga 400 deri në 600 milionë USD. Megjithatë, ai ka shtuar se shoqëria projektuese do të kontraktohej një muaj më pas dhe projekti i detajuar do të përfundonte në prill 2007( ende nuk ka një projekt përfundimtar). Megjithë parashikimet e ish-ministrit të Transporteve, vlera e rrugës deri më tani shkon mbi 600 milionë euro.Sipas prokurorisë, Basha në momentin e paraqitjes së relacionit e ka ditur se rruga Rrëshen - Kalimash nuk ka projekt perfundimtar, oponencë teknike, leje mjedisore, fond limit etj, por përsëri ka vazhduar me paraqitjen dhe me pas miratimin e një akti të paligjshëm dhe me pasoja të rënda për ekonominë e vendit.

***

Vendimi i Këshillit të Ministrave nr. 526 është paraprirë nga një tjetër relacion i Lulzim Bashës. Ky i fundit ka pohuar asokohe se konsulenti Ecorys-Group ka propozuar që komisioni i vlerësimit të ofertave të përbëhej nga 4 specialistë të huaj dhe 1 vendas. Gjatë zhvillimit të tenderit, anëtari shqiptar Niko Naska ka dhënë dorëheqjen, por përsëri komisioni ka vazhduar punën e tij me 4 vetë, të gjithë të huaj. Ministri Basha ka qenë në dijeni të faktit të dorëheqjes së Niko Naskës nga tenderi, pasi ky i fundit ia kishte dorëzuar personalisht ministrit dorëheqjen, e megjithatë, ky fakt nuk është bërë me dije në Këshillin e Ministrave. Një tjetër VKM fort e debatueshme ka qenë ajo me nr.651: “për miratimin e projekt-kontratës nëpërmjet qeverisë shqiptare dhe shoqërisë së përbashkët “Bechtel Internacional, Inc-ENKA”. Ministria e Financave i ka rekomanduar Këshillit të Ministrave që “vlera e paradhënies duhet të jetë jo më shumë sesa vlera e garancisë së kontratës”, si dhe ka kërkuar rishikimin e shumës së pagesës paraprake, e cila duhej të përbënte 9.5 % të kostos se planifikuar të shpenzimit për këtë segment. Ky propozim nuk është marrë parasysh, por janë dhënë me një dorë rreth 100milionë euro nga buxheti i shtetit në favor të shoqërisë “Bechtel- Enka


gene

9.11.07 / 11am
J.Llupo
Shekulli

TIRANË- Një kontratë e hetuar për abuzime të shumta, një tender i kontestuar që në krye të herës dhe çmime dyfish më të larta nga sa ofron tregu vendas. Rruga Kalimash- Morinë u ka kushtuar deri më sot mjaft shtrenjtë shqiptarëve, ndërkohë që vazhdon “të thithë” pjesën më të madhe parave që buxheti i shtetit ka planifikuar për investime. Analiza e çmimeve të aplikuara për këtë segment të rrugës Durrës-Morinë i ka çuar specialistët e kësaj fushe drejt zbulimit të një dëmi marramendës ekonomik, që kap thuajse gjysmën e shifrës që do të nevojitej realisht për ndërtimin e rrugës.

Sipas analizës së botuar një ditë më parë në “Shekulli” e të vijuar sot, në investimin prej rreth 418 milionë eurosh, rreth 191 milionë euro rezulton të jetë abuzimi ekonomik, për shkak të çmimeve tejet të larta që po aplikohen në ndërtimin e këtij segmenti rrugor. *** Specialistë të fushës së ndërtimit kanë pohuar se volumet e paraqitura janë të pabazuara, pasi mungon projekti përkatës. Duke munguar projekti, këta specialistë kanë bërë një analizë të çmimeve që po aplikohen për ndërtimin e rrugës, krahasuar me çmimet sipas manualeve që janë aktualisht në fuqi në Republikën e Shqipërisë. Sipas këtij raporti, zërat e punimeve me çmimet për njësi nuk përkojnë me analizat e manualeve shqiptare.

Specialistët pohojnë se pagesa e infrastrukturës së rrugës ngasipërmarrësi është vlerësuar me 10 % të vlerës së përgjithshme, në një kohë që në praktikën shqiptare, kjo masë vlerësohet me 2.1 të vlerës sëpërgjithshme. Nga ana tjetër, vlerësimi i çmimeve të betoneve është afërsisht 2 herë më i lartë se çmimet e përdorura në betonime nga firmat shqiptare. Ndërkohë, të njëjtat punime përsëriten në emërtime të ndryshme, duke shtuar kësisoj zërat e shpenzimeve në buxhetin e përgjithshëm të rrugës apo ka raste, si psh. elementët e forcimit të tuneleve, ku nuk detajohen fare përmasat e tyre, ç’ka lë një tjetër hapësirë për abuzime financiare.

Një tjetër shkelje e zbuluar prej specialistëve të fushës është edhe mungesa e pasqyrimit të t.v.sh-së prej 20%, si element i domosdoshëm, i vendosur nga ana e ligjit tatimor të Republikës së Shqipërisë. Të gjitha këto shkelje të konstatuara si dhe një aritmetikë e thjeshtë për çmimet e aplikuara për ndërtimin e rrugës Kalimash- Morinë dhe çmimet që janë aktualisht në tregun vendas bën që kostoja reale të ishte 226. 473.494 euro, ndërkohë që qeveria shqiptare ka paguar 418.333.986 euro, deri në momentin kur ka filluar studimi. Analiza e mësipërme nxjerr si dëm ekonomik 191.860.492 euro, shumë kjo që është e përafërt me koston e këtij segmenti rrugor.


gene

9.11.07 / 11am
Durrës – Kukës, rruga e korrupsionit patriotik

Rruga Durrës - Kukës rikthehet në qendër të vëmendjes për aspektin e errët të saj. Partia Socialiste ka zgjedhur implikimin e segmenteve të qeverisë në afera korruptive lidhur me këtë vepër publike për të promovuar nisjen e sesionit të ri parlamentar dhe politik në vend. Përqendrimi i akuzës politike, i cili kësaj radhe vjen me fakte konkrete që diktojnë nisjen e hetimit penal, ka synuar zbatimin e procedurave të licencimit të shoqërisë që kryen punimet, i cili, sipas PS-së, fsheh hije të një manipulimi financiar. Zëdhënësja e saj, Mimi Kodheli, ka renditur disa fakte të cilat, sipas saj, vërtetojnë se trumbetimi si sukses i nisjes së punimeve është vetëm një perde propagandistike, pas së cilës hapet një gropë e zezë korrupsioni. Për më shumë, licencimi në fjalë ka provokuar fërkime edhe brenda vetë institucioneve shtetërore, dy prej të cilave Ministria e Financave dhe Agjencia e Prokurimit Publik nuk e kanë “ratifikuar” lejen për akordimin e së drejtës së punimeve kompanisë që i kryen ato aktualisht. “Shoqëria ‘Ecorys Group’ është përzgjedhur për të përgatitur procedurat e tenderit të rrugës Rrëshen-Kalimash. Koncepti që një shoqëri private të përzgjidhet për të përgatitur dokumentet e tenderit nuk parashikohet në asnjë pikë të legjislacionit shqiptar. Shoqëria ‘Ecorys Group’ është përzgjedhur nga ana e Ministrisë së Transporteve nga një listë shoqërish, pa u kryer procedurë konkurrimi, por me prokurim të drejtpërdrejtë”, - akuzoi Kodheli. Nën suportin mediatik që i dha qeverisë leja e FMN-së, e cila lejoi marrjen e një kredie tregtare për financimin e rrugës si pasojë e stabilitetit financiar, duket se është vijuar me procedurën e paraplanifikuar. Sipas saj, vetë kërkesa për vlerësimin teorik të kontratës për kompanitë që do të konkurronin publikohej një muaj pasi punimet kishin filluar. “Pavarësisht kundërshtimeve dhe shkeljeve ligjore me VKM nr. 460, dt. 10.07.2007, qeveria ka autorizuar lidhjen e kontratës me prokurim të drejtpërdrejtë me shoqërinë “Ecorys Group”. Me VKM-në 481, dt. 14.06.2007, pra rreth një muaj para se të caktohej shoqëria e mësipërme, në pikën 3 të këtij vendimi parashikohet që kandidatët e interesuar për ndërtimin e rrugës Rrëshen-Kalimash, me ritme të përshpejtuara do të klasifikohen sipas nivelit të kualifikimit për karakteristikat e projektit. Në rastin e VKM-së 460 kemi një mashtrim të KM-së duke autorizuar lidhjen e kontratës me një shoqëri që kishte një muaj që kishte filluar punën”, - theksoi ajo.

10 Shtator 2007


gene

9.12.07 / 10am
Bojaxhi, replika me Bashën e Berishën

Flamur Vezaj
12-09-2007

E-mail Print
Komentet Komenti juaj + -

Ish-zv.ministri i Ekonomisë, Gjergj Bojaxhi, ka pohuar në prokurori se u qëndron thënieve në mbledhjen e qeverisë

Prokuroria ka marrë në pyetje 12 dëshmitarë për procedurat e rrugës Rrëshen-Kalimash

TIRANË- Sektori i Krimit Ekonomik në Prokurorinë e Tiranës, gjatë hetimeve 185 ditore mbi skandalin e ndërtimit të segmentit rrugor Rrëshen-Kalimash ka marrë në pyetje 12 persona, duke mos përfshirë këtu denoncuesin e këtij skandali, ish-drejtorin e Planifikimit të Territorit në Ministrinë e Punëve Publike, Transportit dhe Telekomunikacionit, Arben Meçe. Sipas dosjes 41- faqëshe që gazeta disponon, fletë-thirrjeve të organit të akuzës u janë përgjigjur të pandehurit Andi Toma e Lejla Saraçi, duke vazhduar me personat që kanë dijeni për shkeljet. Ylli Gjoni, i emëruar gojarisht prej ministrit Basha si personi i kontaktit, ish-zv.ministri i Ekonomisë, Gjergji Bojaxhi, anëtari shqiptar në tender, Niko Naska si dhe ekspertët e caktuar për të bërë oponencën teknike, Sokol Allaraj, Arben Kasoruho, Piro Bedo, Nustret Nela dhe Celesina Dobro kanë dëshmuar në prokurori mbi dosjen “Rrëshen-Kalimash”.

***

Ish zv.ministri i Ekonomisë, Gjergj Bojaxhi, duket se ka qenë edhe oponenti më i ashpër i ministrit Basha në një mbledhje qeverie, gjatë së cilës u miratua një vendim për të cilin organi i akuzës është shprehur se është i paligjshëm. Gjatë kësaj mbledhjeje të mbajtur vitin e kaluar, Bojaxhi ka debatuar me Bashën dhe Berishën për vendin që do të zinte investimi i rrugës Rrëshen-Kalimash në buxhetin e shtetit. Prokuroria ka thërritur për të dëshmuar Bojaxhiun, i cili ka pohuar prokurorëve të çështjes se i qëndron thënieve të tij në mbledhjen e qeverisë. Mësohet se procesverbali i kësaj mbledhjeje të qeverisë së datës 23.08.2006 është protokolluar pranë kryeministrisë dhe nuk i është vënë në dispozicion tëhetimit nga Sekretari i Përgjithshëm i Këshillit të Ministrave, Gjergji Lezhja. Ndërkohë, anëtari i tenderit ndërkombëtar, Niko Naska, ka pohuar në prokurori se është dorëhequr pasi nuk njihte gjuhën angleze. I pyetur nëse ministri Basha ishte në dijeni të dorëheqjes së tij, Naska ka pohuar se dorëheqjen ia kishte dorëzuar në dorë ministrit.

***

Dëshmitarë të rëndësishëm për akuzën kanë qenë edhe drejtoresha e përgjithshme e Rrugëve,Lejla Saraçi, e cilaka theksuar se ka zbatuar vetëm vendimet e Këshillit të Ministrave, pasi ato kanë kaluar të gjitha fazat dhe janë miratuar në qeveri, duke sqaruar se nuk është angazhuar në procedurat e këtyre VKM-ve. Ajo ka sqaruar se nga ana Drejtorisë së Përgjithshme të Rrugëve ka qenë vetëm inxhinieri Ylli Gjoni, drejtori i drejtorisë së mirëmbajtjes, i cili ka qenë i emëruar me gojë nga ministri Basha për të qenë person kontakti si përfaqësues i DPR-së për këtë projekt investimi”,-ka thënë ajo. Edhe ky i fundit ka bërë përgjegjës në prokurori Ministrinë e Punëve Publike për inicimin e VKM-ve. Drejtori i Drejtorisë Juridike në kohën e lidhjes së kontratës, Andi Toma, ka pohuar në prokurori se: “gjithçka është përpiluar si projekt–vendim i propozuar nga M.P.P.T.T, i cili ka kaluar në filtrin e qeverisë ku edhe është miratuar me vendimet përkatëse”. Ndërkohë, gjatë dhënies së dëshmisë, të pandehurit Andi Toma nuk i kujtohet nëse ka firmosur apo jo në kontratë.

Ministria e Ekonomisë, ajo e Drejtësisë dhe APP kontestuan projektin e Bashës

Rrëshen-Kalimash, projekti

u kundërshtua nga 3 institucione

TIRANË- Nga hetimet e Sektorit të Krimit Ekonomik në prokurorinë e kryeqytetit evidentohen edhe institucionet që kanë kundërshtuar procedurat e ndjekura nga kryeministri ish- ministri i Transporteve, Lulzim Basha. Sipas dosjes, mësohet se kundër mënyrës së fillimit të tenderimit dhe vijueshmërisë së këtij projekti, janë vënë në dukje shkeljet nga dy ministrat e kësaj qeverie, Ridvan Bode, ministër i Ekonomisë dhe Ilir Rusmali, ministër i Drejtësisë. Të njëjtin rol kontestues ka mbajtur edhe Agjencia e Prokurimit Publik. “Siç shihet mjaft qartë në shkresat e dorëzuara pranë qeverisë në lidhje me mendimet e mënyrës së tenderimit, prokurimeve etj, ka qenë Ministria e Financës, Ministria e Drejtësisë dhe Agjencia e Prokurimit Publik të cilat kanë pasur vërejtjet e tyre në vendimet nr.460 dhe 651 të vitit 2006, propozime këto të cilat nuk janë marrë fare në konsideratë nga M.P.P.T.T.”,-thuhet në dosjen e prokurorisë së kryeqytet. Drejtuesit Agjencisë së Prokurimit Publik, gjatë mbledhjes së qeverisë janë shprehur kundër prokurimit të drejtpërdrejtë dhe kanë kërkuar sqarime nga M.P.P.T.T përarsyet se pse është përzgjedhur shoqëria “Ecorys Group”. “Edhe një herë ju sqarojmë se në materialin tuaj mungojnë: relacioni i hollësishëm i përgatitjes së fondit limit, në të cilin duhet të trajtohen ofertat e dhëna nga disa kompani prestigjoze të fushës së prokurimit; arsyet e përzgjedhjes së këtij konsorciumi nga kompanitë e tjera të cilat kanë dhënë ofertat e tyre si dhe dokumentacioni ligjor i këtij konsorciumi mungon”,-thuhet në shkresën që Agjencia e Prokurimit Publik i ka drejtuar Ministrisë së Punëve Publike, Transporteve dhe Telekomunikacionit. F.Vezaj

PARADOKSI

Kontrata me “Bechtel&

Enka”, sipas ligjit anglez

TIRANË- Kontrata e përpiluar dhe më pas e nënshkruar ngaministri Lulzim Basha, zv.ministri Armand Teliti dhe drejtori Juridik, Andi Toma me përfaqësuesit e shoqërisë “Bechtel & Enka” është bërë në bazë të ligjeve angleze dhe jo shqiptare. Për organin e akuzës, kjo kontratë përbën shkelje dhe kundërshtim me rendin shtetëror dhe shoqëror të Republikës së Shqipërisë. “Lidhja e kontratës dhe zbatimi i kontratës pa projekt zbatim, pa supervizor, kufizimi i përgjegjësisë civile për sipërmarrësin (deri në 10 % të vlerës së kontratës), kufizimi i përgjegjësitë nga taksat dhe tatimet, mospajisja me leje mjedisore, mungesa e oponencës teknike, dhënia e mjeteve monetare mbi 10 % të vlerës së objektit, etj, nuk mund të justifikohen me zbatimin e ligjit të huaj anglez që përmend kontrata”,-thuhet në dosje. Duke bazuar këto në legjislacionin shqiptar të parashikuar në nenin 26 (klauzola e rendit publik), të ligjit nr.3920 datë 21.11.1964 “Për gëzimin e të drejtave civile nga të huajt dhe zbatimin e ligjit të huaj”, ligj i cili është aktualisht në fuqi në territorin e Republikës së Shqipërisë, parashikohet se: në asnjë rast nuk mund të zbatohen dhe të kenë efekt në territorin e Republikës së Shqipërisë ligjet ose dis
 
Top