Re: Ka njeri nga Suedia ketu?
Bahh sa ne humor qenkam sot,,,kam vu ketu ate kengen sdi a e keni degjuar te Bjørn Rosenstrøm - Het,po sa degjoj kete po me kujton vitet e rinise /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
Jag e så het....,så het....kan ingen svälka mig,aldrig att jag e klarar det här,
...så het, så het kan ingen svälka mig........!!!
ta hand om mej når jag fallär ,jag ramlär omkull, tyyrytyyytyyyyy
fatta at jag intet faller för at jag är full.....
Solen går ner och alla glödheta kroppär samlas och blandas med varandra på stan
jag vil också få blandas,men jag kan inte hitta dej.......!!!! /pf/images/graemlins/wink.gif
....så står du där plötsligt me ditt solblekta hår och bara frågar mej om jag vill följa me,
...till et lugnäre ställe der du och jag kan få vä ensamma......
det går går en støtt gjenom hela min kropp,du och jag på en strand och i mitt blod omlöpp,
..går allt me dubbel fart ,jag ska få kjänna dej snart o och allting kjänns så jävla underbart.... /pf/images/graemlins/laugh.gif
Jag e så het....,så het....kan ingen svälka mig,aldrig att jag e klarar det här,
fatta at jag intet faller för at jag är full..... /pf/images/graemlins/laugh.gif
Jag är kjär och yr,det ä intet jag som styr,vi snubblär in i varandra lite grann,......
vakna du drömmär,det är nåt som du glömmar at ingen kan få ha det så bra...
Jag e kjär och yr det är inte jag som styr,vi snubblar in i vrandra igjen,
jag kan intet fatta at jag får varä me dej här och nu..
fatta at jag intet faller för at jag är full.....