Iliada kineze
Tetëdhjetë milionë dollarë për filmin më të kushtueshëm të realizuar ndonjëherë në Kinë. “Beteja e tre mbretërive”, që do të shfaqet në kinematë europiane më 23 tetor, tregon një episod legjendar të historisë së Perandorisë Qiellore</p>
Kryevepra në vendlindje: “Misioni i pamundur” i John Woo</p>
Është anti-Tarantino, një dhunë e stilizuar, epike, e ftohtë, koreografike. Është një dialog i vështirë mes Lindjes dhe Perëndimit, përpjekja e një kinezi të diasporës për ti shpjeguar publikut historinë e vendit të tij. Filmi do të shfaqet në kinema pas datës 23 tetor. “Lufta e tre mbretërive” është një kryevepër me regji të John Woo. Është filmi më i kushtueshëm (80 milionë dollarë), që është realizuar ndonjëherë në Kinë, i jashtëzakonshëm jo vetëm për kinemanë, por edhe për regjisorin e famshëm të filmave aksion dhe triller, nga “Face/Off” (1997-ën) te “Mission Impossible 2″ (2000). “Lufta e tre mbretërive” është një film i ngatërruar, i rafinuar dhe mjaft i famshëm, që lidhet me një episod legjendar të historisë më të vjetër kineze. Sipas disa gojëdhënave, kjo ngjarje është origjina e vërtetë e formimit të Perandorisë Qiellore. Filmi i treguar nga regjisori është një histori e vërtetë që ka ndodhur 1800 vjet më parë, kur populli kinez arriti të fitonte një betejë të madhe, pavarësisht numrit të vogël të luftëtarëve. Filmi, i ndarë në dy pjesë për shkak të gjatësisë së tij epike në vendet aziatike, do të shfaqet në kinematë europiane në një version të vetëm, pra i shkurtuar.</p>
Historia zhvillohet gjatë dinastisë Han, në vitin 208 pas Krishtit, kur qytetet e Kinës ishin në luftë me njëra-tjetrën, për shkak të pranisë së Perandorit Han Xiandi. Në fakt Perandoria është në duart e Kryeministrit Cao Cao, i cili duke e “përdorur” Perandorin si një kukull, e zhyt vendin në luftë totale, që njihet si “Beteja e tre mbretërive”.</p>
Kjo betejë e famshme është përjetësuar në një libër, “Romani i tre mbretërive”, që edhe pse është shkruar pothuajse shtatëqind vjet më parë, lexohet ende në të gjithë Azinë dhe ka qenë shtysë për shumë videolojëra dhe filma vizatimorë.</p>
Regjisori John Woo ka lindur në Guangzhou në Kinën Jugore, por familja e tij u transferua në Hong-Kong kur ai ishte vetëm katër vjeç. Woo filloi të merrej me filma kur ishte vetëm 19 vjeç, në atë laborator krijues që ishte Hong-Kongu.</p>
Nga Hong-Kongu Woo u nis me një transoqeanik drejt Hollivudit. Dukej se ishte i destinuar të kishte një karrierë të shkëlqyer, që edhe pse ishte një emigrant e mësoi menjëherë gjuhën dhe rregullat e biznesit amerikan. Gjithsesi, dashuria për vendin e tij e ka tunduar gjithmonë. Për prodhimin e tij të parë të madh në atdhe, Woo ka treguar përulësi, një përpikmëri të tepruar. Me një ambicie të madhe synoi shumë lart: të kënaqte publikun aziatik që njeh çdo detaj nga ajo histori dhe të bënte për vete perëndimorët, për të cilët Kina e vjetër mbetet e mbështjellë në një mister.</p>
Regjisori Woo ka bërë përpjekje të jashtëzakonshme, sforco të mëdha, që ndoshta vetëm në Republikën Popullore janë të mundura. Në kërkim të vendeve të sakta ku u zhvillua beteja e “Shkëmbinjve të kuq” u përball me shokun e modernizmit: qytetet origjinale ishin “dhunuar” nga industria, urbanizimi, ndotja. Për të krijuar vendet dhe atmosferën e 18 shekujve më parë, ndërtoi një mal artificial, duke lëvizur masa të mëdha toke. Kaloi muaj duke studiuar kostumet e epokës, traditat dhe ritualet, duke shfletuar arkivat, që në disa raste ishin fshirë ose ishin dërguar në Japoni. Në film marrin pjesë të gjithë yjet e kinemasë kineze, si Tony Leung, Takeshi Kaneshiro, e shumë të tjerë.</p>
Është shumë domethënëse që nomadi Woo i është bashkangjitur parabolës artistike dhe ideologjike të bashkatdhetarit të tij më të famshëm, Zhang Yimou.</p>
Pas shkatërrimit të kujtesës së saj historike, duke përfshirë brezat e vjetër, Kina e ditëve të sotme duket e etur për të gjetur një lidhje emocionale me lavditë perandorake. Ajo që për spektatorët perëndimorë është një spektakël i vërtetë, në Azi ka kuptim tjetër: është shtrembërimi i historisë në formimin e një ndërgjegjeje nacionale popullore.(Shqip)</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.albaniasite.net/?p=23220. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.albaniasite.net/?p=23220
Tetëdhjetë milionë dollarë për filmin më të kushtueshëm të realizuar ndonjëherë në Kinë. “Beteja e tre mbretërive”, që do të shfaqet në kinematë europiane më 23 tetor, tregon një episod legjendar të historisë së Perandorisë Qiellore</p>
Kryevepra në vendlindje: “Misioni i pamundur” i John Woo</p>
Është anti-Tarantino, një dhunë e stilizuar, epike, e ftohtë, koreografike. Është një dialog i vështirë mes Lindjes dhe Perëndimit, përpjekja e një kinezi të diasporës për ti shpjeguar publikut historinë e vendit të tij. Filmi do të shfaqet në kinema pas datës 23 tetor. “Lufta e tre mbretërive” është një kryevepër me regji të John Woo. Është filmi më i kushtueshëm (80 milionë dollarë), që është realizuar ndonjëherë në Kinë, i jashtëzakonshëm jo vetëm për kinemanë, por edhe për regjisorin e famshëm të filmave aksion dhe triller, nga “Face/Off” (1997-ën) te “Mission Impossible 2″ (2000). “Lufta e tre mbretërive” është një film i ngatërruar, i rafinuar dhe mjaft i famshëm, që lidhet me një episod legjendar të historisë më të vjetër kineze. Sipas disa gojëdhënave, kjo ngjarje është origjina e vërtetë e formimit të Perandorisë Qiellore. Filmi i treguar nga regjisori është një histori e vërtetë që ka ndodhur 1800 vjet më parë, kur populli kinez arriti të fitonte një betejë të madhe, pavarësisht numrit të vogël të luftëtarëve. Filmi, i ndarë në dy pjesë për shkak të gjatësisë së tij epike në vendet aziatike, do të shfaqet në kinematë europiane në një version të vetëm, pra i shkurtuar.</p>
Historia zhvillohet gjatë dinastisë Han, në vitin 208 pas Krishtit, kur qytetet e Kinës ishin në luftë me njëra-tjetrën, për shkak të pranisë së Perandorit Han Xiandi. Në fakt Perandoria është në duart e Kryeministrit Cao Cao, i cili duke e “përdorur” Perandorin si një kukull, e zhyt vendin në luftë totale, që njihet si “Beteja e tre mbretërive”.</p>
Kjo betejë e famshme është përjetësuar në një libër, “Romani i tre mbretërive”, që edhe pse është shkruar pothuajse shtatëqind vjet më parë, lexohet ende në të gjithë Azinë dhe ka qenë shtysë për shumë videolojëra dhe filma vizatimorë.</p>
Regjisori John Woo ka lindur në Guangzhou në Kinën Jugore, por familja e tij u transferua në Hong-Kong kur ai ishte vetëm katër vjeç. Woo filloi të merrej me filma kur ishte vetëm 19 vjeç, në atë laborator krijues që ishte Hong-Kongu.</p>
Nga Hong-Kongu Woo u nis me një transoqeanik drejt Hollivudit. Dukej se ishte i destinuar të kishte një karrierë të shkëlqyer, që edhe pse ishte një emigrant e mësoi menjëherë gjuhën dhe rregullat e biznesit amerikan. Gjithsesi, dashuria për vendin e tij e ka tunduar gjithmonë. Për prodhimin e tij të parë të madh në atdhe, Woo ka treguar përulësi, një përpikmëri të tepruar. Me një ambicie të madhe synoi shumë lart: të kënaqte publikun aziatik që njeh çdo detaj nga ajo histori dhe të bënte për vete perëndimorët, për të cilët Kina e vjetër mbetet e mbështjellë në një mister.</p>
Regjisori Woo ka bërë përpjekje të jashtëzakonshme, sforco të mëdha, që ndoshta vetëm në Republikën Popullore janë të mundura. Në kërkim të vendeve të sakta ku u zhvillua beteja e “Shkëmbinjve të kuq” u përball me shokun e modernizmit: qytetet origjinale ishin “dhunuar” nga industria, urbanizimi, ndotja. Për të krijuar vendet dhe atmosferën e 18 shekujve më parë, ndërtoi një mal artificial, duke lëvizur masa të mëdha toke. Kaloi muaj duke studiuar kostumet e epokës, traditat dhe ritualet, duke shfletuar arkivat, që në disa raste ishin fshirë ose ishin dërguar në Japoni. Në film marrin pjesë të gjithë yjet e kinemasë kineze, si Tony Leung, Takeshi Kaneshiro, e shumë të tjerë.</p>
Është shumë domethënëse që nomadi Woo i është bashkangjitur parabolës artistike dhe ideologjike të bashkatdhetarit të tij më të famshëm, Zhang Yimou.</p>
Pas shkatërrimit të kujtesës së saj historike, duke përfshirë brezat e vjetër, Kina e ditëve të sotme duket e etur për të gjetur një lidhje emocionale me lavditë perandorake. Ajo që për spektatorët perëndimorë është një spektakël i vërtetë, në Azi ka kuptim tjetër: është shtrembërimi i historisë në formimin e një ndërgjegjeje nacionale popullore.(Shqip)</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.albaniasite.net/?p=23220. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.albaniasite.net/?p=23220